Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 08:37:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 08:37:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 20
    Συνολικά: 21
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Seagul yak 54 CG  (Αναγνώστηκε 1403 φορές)
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « στις: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 15:03:22 »

    Καλησπερα σε ολη την παρεα και καλη χρονια! Μολις τελειωσα το yak 54 seagul model ! To προβλημα ειναι οτι το κεντρο βαρους ο κατασκευαστης το δινει 7-8 εκατοστα πισω απο το φτερο και σε διαφορα reviews που εχω διαβασει λενε οτι αυτο ειναι λαθος και οτι το σωστο ειναι στη μεση του σωληνα των φτερων! Δεν ξερω ποσο θα βοηθησει αλλα να πω οτι το κεντρο του σωληνα βρισκεται περιπου 12 εκατοστα απο την αρχη του φτερου και ολο το φτερο ειναι καπου στα 44 εκατοστα! Θα ηθελα την βοηθεια σας ειτε εχετε εμπειρια απο το συγκεκριμενο μοντελο ειτε αν ξερεται απο ζυγισμα!

    Ευχαριστω πολυ
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 15:28:15 »

    Οι κατασκευαστες δίνουν το πιο safe σημέιο για την πρώτη πτήση.. Ξεκίνα από εκεί(8 cm) και σιγά-σιγά πας προς τα πίσω όσο θες εσύ! Thumbs up
    Λογικά θα το μετακινήσεις και εσυ στο μέλλον αν το θες πιο "παιχνιδιάρικο" Ποοολύ άνεση
    Θα βοήθαγε αν ξέραμε και την εμπειρία σου σε τέτοιου έιδους μοντέλα..
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 15:37:20 »

    Εχω εμπειρια απο ενα-δυο μοντελο περιπου σαν αυτο!Μην φανταστεις και τιποτα το τρελο! Εμενα δεν με ενδιαφερει πολυ το ακροβατικο περα απο καποια πολυ βασικα! Με ενδιαφερει περισσοτερο η ασφαλες και ομαλη προσγειωση
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 19:03:50 »

    Καλησπέρα σας, το αεροπλάνο αυτό το είχα ετοιμάσει με μηχανή βενζίνης rcg26cc πριν 2,5 περίπου χρόνια. Με τον rcg26 που ήταν πολύ βαρύτερος από έναν αντίστοιχο κινητήρα νίτρο αναγκάστηκα να φέρω τις μπαταρίες πολύ πίσω στην άτρακτο ώστε να διατηρήσω το κ.β. στο σωλήνα του φτερού. Βγήκε λίγο βαρύ (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 4850γρ χωρίς καύσιμο) αλλά εκτελούσε πολλά αεροβατικά όπως knife, harrier, rolling circles, snap rolls, blenders κλπ.
    Με το κ.β στο σωλήνα του φτερού έγιναν οι πρώτες πτήσεις στις οποίες στρώθηκε και ο κινητήρας. Εκεί διατηρήθηκε το κ.β γιά όσο κράτησα το αεροπλάνο (μετά το έδωσα σε κάποιο φίλο που πετούσε περισσότερο σπορ).
    Γνώμη μου είναι γιά τις πρώτες πτήσεις να φέρεις το κ.β. λίγο πιο μπροστά από το σωλήνα του φτερού, να βάλεις μικρές κινήσεις και αρκετό expo και αφού το συνηθίσεις πας λίγο πιό πίσω. Πες μας αν θέλεις τι μηχανή και προπέλλα έβαλες και επίσης τι συνολικό βάρος έχει.
    Παρακάτω είναι ένα video από την πρώτη μέρα πτήσης του όπου έστρωνε και ο κινητήρας.

    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 22:06:29 από vilisdev » Καταγράφηκε
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 22:27:35 »

    Σας ευχαριστω πολυ για τις συμβολες σας. Ο κινητηρας ειναι ο rcg20.και η. Ελικα. Menz 15x8 για στρωσιμο και μετα 16x6. Εμενα εχει βαρος περιπου 4700. Απο προσγειωση πως παει σε αυτο το σημειο ζυγισματος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Seagul yak 54 CG
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.