Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:40:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:40:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 15
    Totale: 15
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Μετατροπή από EP σε GP (foam)  (Letto 11911 volte)
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38


    « il: Domenica, 5 Lug 2009, 20:16:07 »

    Καλησπέρα,
    Πήρα ένα foam (arttech edge 540), αλλά με την μπαταρία του πετάει μόνο 7 λεπτά Θυμός
    Γι΄αυτό θέλω να το μετατρέψω σε nitro.Το αεροπλάνο ζυγίζει 600γρ. σχεδόν.Γίνεται?
    Loggato
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 355



    « Risposta #1 il: Domenica, 5 Lug 2009, 22:08:59 »

    Καλησπέρα,
    Πήρα ένα foam (arttech edge 540), αλλά με την μπαταρία του πετάει μόνο 7 λεπτά Θυμός
    Γι΄αυτό θέλω να το μετατρέψω σε nitro.Το αεροπλάνο ζυγίζει 600γρ. σχεδόν.Γίνεται?



    Φίλε μου στον μοντελισμό όλα γίνονται αρκει να έχεις μεράκι χρόνο και λίγο... χρήμα. Μήπως όμως αντί να μπεις στην διαδικασία μετατροπής να αγόραζες κανα δύο μπαταριούλες ακόμα? Νομίζω είναι ποιο φτηνό και γρήγορο και δεν κινδινεύεις να καταστρέψεις το μοντέλο όσον αφορά την κατασκευή του ή ακόμα και την πτητική του ικανότητα.

    Τώρα αν σου περισεύει κανένας κινητήρας και δεν έχεις τι να τον κάνεις και θες να πειραματιστής μπορείς να το κάνεις αρκεί το μοντέλο να μην ξεφύγει στο βάρος και στο ζύγισμα.

    Δώσε κάποιο λινκ να δούν και οι πιο έμπειροι το μοντέλο και γράψε και το setup σου.
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #2 il: Domenica, 5 Lug 2009, 22:24:11 »

    καλη η σκεψη σου

    οπως ανεφερε ο j0e θα πρεπει πιθανον να παρεις καποιες μπαταριες παραπανω και να δεις αν μπορει το μοντελο σου να παρει
    μπαταρια με περισσοτερα MAH .Βεβαια θα πρεπει να δεις αν χωραει στο μοντελο σου η μεγαλυτερη μπαταρια και αν σου αλλαζει τα χαρακτηριστικα του μοντελου σου (ζυγισμα, ταχυτητα προσγειωσης κ.τ.λ.) Wink

    Απο την αλλη αν θες ουτως ή αλλως να το κανεις θερμικο πρωτα θα πρεπει να σκεφτεις
    οτι το Nitro καιει και το Foam λιωνει, Δάκρυ
    οτι θα πρεπει να το ενισχυσεις με ξυλεια για να κατσει ο κινητηρας Δάκρυ
    οτι θα πρεπει να ξοδεψεις (που μετα θα σου μεινουν) για το εξοπλισμο που χρειαζεται ο κινητηρας (μιζα, μπουζοπιπα αντλια καυσιμου κ.τ.λ.) Δάκρυ


    ισως να σε απογοητευσα αλλα απο την αλλη και εγω ψαχνω να βρω (ή φτιαξω) ενα μικρο ηλεκτρικο μπαλσινο για να του βαλω κινητηρα idiot2

    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 355



    « Risposta #3 il: Domenica, 5 Lug 2009, 22:33:00 »

    Είναι λίγο εκτώς τοπικ αλλά είχα  βρει σε ένα σιτε μαγαζιου ένα yak μικρό balsa για θερμικο κινητηρα 15αρι η  25αρι αν θυμαμαι καλά και σε τιμή 55 ή 50 ευρω. Ήταν καινούριο το μαγαζί και είχε χαμηλές τιμές. Θα βρω το σιτε και θα σας το δείξω.
    Loggato
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #4 il: Domenica, 5 Lug 2009, 22:34:17 »

       Εγώ θα έλεγα πριν μπεις σε τέτοια διαδικασία να δοκιμάσεις πρώτα να πάρεις καμιά μπαταρία της προκοπής γιατί αυτές που δίνει η μαμά είναι γ.τ.π. Οχι μόνο θα έχεις αισθητά μεγαλύτερη διάρκεια αλλα και αρκετά περισσότερη δύναμη.
       Το να το μετετρέψεις το συγκεκριμένο σε θερμικό δεν είναι και τόσο εύκολο. Σίγουρα θα σου βγει αρκετά πιο βαρύ απότι είναι ηλεκτρικό με πιθανό αποτέλεσμα να καταστρέψεις τα πτητικά του χαρακτηριστικά ειδικά αν η φόρτιση του φτερού είναι κάπως μεγάλη που σίγουρα θα είναι σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο. Επειτα οι μικροί σε κυβισμό κινητήρες που είναι ταυτόχρονα και δυνατοί και ελαφροί είναι ακριβοί και το σύνολο μηχανή, μπαταρία δέκτη, σερβό γκαζιού, τεπόζιτο θα σου πάνε ακριβότερα από το να πάρεις μια δυο επιπλέον μπαταρίες της προκοπής.
       Να ξέρεις ότι τα φελιζολένια δεν προσφέρονται ιδιαίτερα για τέτοιες μςτατροπές και χρειάζονται και πολλές ενισχύσεις . Αυτά που προσφέρονται είναι κάποια ξύλινα ηλεκτρικά με εκπέτασμα της τάξης των 1.1 μέτρων που με ένα δεκαπενταράκι μοτέρ γίνονται σούπερ. Μια τέτοια επιτυχή μετατροπή έχω κάνει σε ένα ΥΑΚ-54 της great planes. Δεν θα το επιχειρούσα σε φοαμένιο με εκπέτασμα 0.8-0.9 γιατί πιστεύω πως πραγματικά δεν αξιζει τον κόπο.
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #5 il: Domenica, 5 Lug 2009, 23:28:58 »

    Είναι λίγο εκτώς τοπικ αλλά είχα  βρει σε ένα σιτε μαγαζιου ένα yak μικρό balsa για θερμικο κινητηρα 15αρι η  25αρι αν θυμαμαι καλά και σε τιμή 55 ή 50 ευρω. Ήταν καινούριο το μαγαζί και είχε χαμηλές τιμές. Θα βρω το σιτε και θα σας το δείξω.

    βρες το και πες το
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Risposta #6 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 00:50:50 »

    To μαγαζι που λεει ο JOE πρεπει να ειναι αυτο με το yak-54 για 25 nitro  στα 58 ευρω. http://www.modelland.gr/YAK5425.html  Οσο για το edge 540 για να μην λιωνει ντυστω με ταινια συσκευασιας την φαρδια που ειναι σαν ζιλοτειπ.Δν παθαινει τιποτα αλλα δν ξερω αν το αεροπλανακι πεταει μετα οπως τωρα .Χρηστος!!! Χαμόγελο
    Loggato

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38


    « Risposta #7 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 13:51:50 »

    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

    Εδώ είναι ένα link με το α/π http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=126
    Το α/π παίρνει μπαταρία με 1300mAh, η οποία μπαίνει σφηνωτή στην άτρακτο οπότε για μεγαλύτερη δεν υπάρχει λόγος Sad
    Α, έχω αλλάξει το speed control γιατί ένωσα λάθος τα καλώδια και το έκαψα. Στην θέση του έβαλα ένα με 25Α το οποίο έχει και ψύκτη. Αυτό δεν ζεσταίνεται καθόλου σε σχέση με το πρώτο.

    Εξοπλισμό για nitro έχω γιατί πετάω α/π με os55ax. Το foam το αγόρασα για να πετάω σε ένα εγκαταλειμμένο γήπεδο ποδοσφαίρου(μισό) κοντά στη γειτονιά μου, όταν δεν μπορώ να πάω στον Ασπρόπυργο. Ήθελα να προσγειώνεται αργά για αυτό και πήρα foam. Νόμιζα ότι τα 15άρια μπάλσινα θα ήταν γρήγορα στην προσγείωση και δεν 8α είχα χώρο να τα προσγειώσω. Αλλά έμαθα ύστερα ότι είναι εξίσου αργά. Δυστυχώς δεν το έψαξα καλά και έκανα λάθος αγορά idiot2

    Τώρα, 2 επιπλέον μπαταρίες θα κοστίσουν 80Ε σχεδόν και 8α έχω άλλα 15 λεπτά πτήσης (τίποτα δηλαδή). Ένας 10-15 ΛΑ κοστίζει περίπου 50-70Ε
    και άλλα 15Ε περίπου το ντεπόζιτο, το ξύλο και κάποια επικάλυψη του foam. Οι απορίες μου είναι οι εξής: το foam θα αντέξει τους κραδασμούς? Επίσης, το αεροπλάνο από την ροπή του κινητήρα θα τείνει να ρολλάρει ή θα πηγαίνει κανονικά ευθεία?

    Ευχαριστώ!


    Loggato
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 355



    « Risposta #8 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 14:11:34 »

    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

    Εδώ είναι ένα link με το α/π http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=126
    Το α/π παίρνει μπαταρία με 1300mAh, η οποία μπαίνει σφηνωτή στην άτρακτο οπότε για μεγαλύτερη δεν υπάρχει λόγος Sad
    Α, έχω αλλάξει το speed control γιατί ένωσα λάθος τα καλώδια και το έκαψα. Στην θέση του έβαλα ένα με 25Α το οποίο έχει και ψύκτη. Αυτό δεν ζεσταίνεται καθόλου σε σχέση με το πρώτο.

    Εξοπλισμό για nitro έχω γιατί πετάω α/π με os55ax. Το foam το αγόρασα για να πετάω σε ένα εγκαταλειμμένο γήπεδο ποδοσφαίρου(μισό) κοντά στη γειτονιά μου, όταν δεν μπορώ να πάω στον Ασπρόπυργο. Ήθελα να προσγειώνεται αργά για αυτό και πήρα foam. Νόμιζα ότι τα 15άρια μπάλσινα θα ήταν γρήγορα στην προσγείωση και δεν 8α είχα χώρο να τα προσγειώσω. Αλλά έμαθα ύστερα ότι είναι εξίσου αργά. Δυστυχώς δεν το έψαξα καλά και έκανα λάθος αγορά idiot2

    Τώρα, 2 επιπλέον μπαταρίες θα κοστίσουν 80Ε σχεδόν και 8α έχω άλλα 15 λεπτά πτήσης (τίποτα δηλαδή). Ένας 10-15 ΛΑ κοστίζει περίπου 50-70Ε
    και άλλα 15Ε περίπου το ντεπόζιτο, το ξύλο και κάποια επικάλυψη του foam. Οι απορίες μου είναι οι εξής: το foam θα αντέξει τους κραδασμούς? Επίσης, το αεροπλάνο από την ροπή του κινητήρα θα τείνει να ρολλάρει ή θα πηγαίνει κανονικά ευθεία?

    Ευχαριστώ!

    Προφανώς δεν έχεις κοιτάξει εδώ.

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9272&Product_Name=Turnigy_1300mAh_3S_20C_Lipo_Pack
    Loggato
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38


    « Risposta #9 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 14:31:57 »

    Είναι αξιόπιστο site? Έχεις παραγγείλει ποτέ?Η τιμή πολύ καλή πραγματικά. Thumbs up
    Loggato
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Risposta #10 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 15:55:18 »

    Citazione
    Είναι αξιόπιστο site? Έχεις παραγγείλει ποτέ?Η τιμή πολύ καλή πραγματικά.

    Το site είναι όντως αξιόπιστο και έχει πολύ καλές τιμές. Wink Οι περισσότεροι άλλωστε απο εκεί ψωνίζουμε  Thumbs upκαι δεν νομίζω κάποιος να έχει πρόβλημα ή παράπονο απο τα προϊόντα του. Εγώ τουλάχιστον είμαι πολύ ευχαριστημένος Χαμόγελο
    Loggato
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38


    « Risposta #11 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 17:27:05 »

    Έχω ένα πρόβλημα με το α/π. Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του. Γιατί όμως?
    Επίσης, μετά την 7λεπτη πτήση η μπαταρία καίει, είναι φυσιολογικό αυτό?
    Loggato
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.210


    « Risposta #12 il: Lunedì, 6 Lug 2009, 21:23:59 »

    Ειναι φυσιολογικο να καιει φιλε μου.
    Δεν παιζει ρολο το ποσα λεπτα πετας αλλα αν δουλευεις το μοτερ με φουλ γκαζια και
    το ποσα αμπερ ζητας  απο την μπαταρια σου.
    Αν δεν εχει ροη αερα για εξαερισμο κατα την πτηση η θερμοκρασια ανεβαινει και τα πραγματα γινονται
    χειροτερα.
    Αυτα τα λιγα απο μενα.
    Loggato
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38


    « Risposta #13 il: Martedì, 7 Lug 2009, 12:06:44 »

    Επίσης έχει και ένα άλλο πρόβλημα το αεροπλάνο.Ενώ η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη δεν ανεβάζει πολλές στροφές το μοτέρ.
    Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V Εκπληξη(από 11.1)

    Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?

    Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό?

    Ευχαριστώ!
    Loggato
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Risposta #14 il: Martedì, 7 Lug 2009, 12:19:20 »

    Citazione
    Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V (από 11.1)

    Ενδεχομένως η lipo να τα έχει παίξει το πιό πιθανόν. Πάρε μια καινούρια και θα δεις διαφορά. Thumbs up

    Citazione
    Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?


    Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό?

    Ενδεχομένως να είναι θέμα προγραμματισμού του esc αν προγραμματίζεται με κάρτα
    Αν δεν μας δώσεις περισσότερα στοιχεία για το esc δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με υποθέσεις.
    Δοκίμασε πάντως με καινούρια μπαταρία να δεις τι γίνεται μήπως φταίει και η μπαταρία αν τροφοδοτείς το δέκτη απο το bec του esc
    Loggato
    Pagine: [1] 2 3  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Μετατροπή από EP σε GP (foam)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 26 queries.