Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:12:19

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:12:19

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 41
    Totale: 43
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: STINSON SM-6000 airliner  (Letto 4722 volte)
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 390


    « Risposta #15 il: Lunedì, 15 Lug 2019, 16:47:17 »

    Στη συνέχεια ήρθε η σειρά για την κατασκευή των nacells. Επάνω τους στηρίζονται οι δύο κινητήρες των φτερών, το σύστημα προσγείωσης και οι αντηρίδες των φτερών.



    Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #16 il: Lunedì, 19 Ago 2019, 18:56:08 »

    Καλησπέρα Παντελή, πως πάει η πρόοδος της κατασκευής? Θα το προλαβεις;

    Λιγότερο από  χρόνος μένει...

    Γιώργος
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 390


    « Risposta #17 il: Lunedì, 19 Ago 2019, 19:10:30 »

    Φοβάμαι πως μάλλον όχι, τουλάχιστον για τον αγώνα. Δυστυχώς φαίνεται ότι η επιλογή μου ήταν πολύ φιλόδοξη και ενδεχομένως πάνω από τις δυνατότητές μου.
     Κατά πάσα πιθανότητα το αεροπλάνο θα είναι έτοιμο (περίπου) αλλά δεν βλέπω ότι θα έχω τον χρόνο για πτητηική προετοιμασία. Υπολογίζω ότι μέχρι το πάσχα πάνω-κάτω θα έχει τελειώσει η κατασκευή. Ο χρόνος μέχρι τις 20 Ιουλίου που είναι η ημέρα αναχώρησης, δεν είναι αρκετός για να λυθούν όλα τα προβλήματα, που σίγουρα θα προκύψουν, και για αρκετή προπόνηση. Μην ξεχνάμε ότι θα πρόκειται για ένα αεροπλάνο 3,15μ άνοιγμα φτερών και 15 κιλών χωρίς τις μπαταρίες (+2,5kg).
    Για κάθε ενδεχόμενο και μετά από ένα ατύχημα που είχα με το Miles, το έβαλα πάλι στον πάγκο με σκοπό να διορθώσω όλα τα ζητήματα που μου είχαν επισημάνει οι κριτές πέρισυ στην Ελβατία. Σε κάθε περίπτωση θα  έχω αεροπλάνο για να συμμετάσχω, αν όλα πάνε καλά μέχρι τότε και έχω την δυνατότητα να κάνω ένα ταξίδι μέχρι τη Νορβηγία.
    Loggato
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #18 il: Martedì, 20 Ago 2019, 10:29:30 »

    Άσε τα ψόφια και δούλευε...
     Grin
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #19 il: Martedì, 20 Ago 2019, 11:58:24 »

    Καλή συνέχεια τότε αν και εύχομαι να το προλάβεις...

    Έστω και 1-2 πτήσεις να έχεις κάνει, αν είναι εντάξει το μοντέλο, αξίζει να το ρισκάρεις.

    Όσο για το Miles, ελπίζω να το δούμε στην F4C αυτή τη φορά...

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 390


    « Risposta #20 il: Martedì, 20 Ago 2019, 13:38:46 »

    Θεωρείς ότι έχει καλύτερες πιθανότητες τελικής κατάταξης το Miles στην F4C;
    Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #21 il: Martedì, 20 Ago 2019, 15:55:58 »

    Αρχικά θεωρώ ότι είναι μοντέλο κατηγορίας F4C.

    Στην F4H χάνεις μεγάλο μέρος της καλής δουλειάς που έχεις κάνει στην κατασκευή και στηρίζεσαι  κυρίως στην πτήση.

    Η πτήση ως απαίτηση είναι ίδια, οπότε δεν βλέπω να χάνεις κάτι... Documentation έχεις, μια καλή προετοιμασία χρειάζεσαι.

    Ναι, μέσα στην εικοσάδα...
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 390


    « Risposta #22 il: Sabato, 5 Ott 2019, 10:19:16 »

    Με αυτά  έτοιμα, άρχισε το ταίριαγμα του landing gear...











    Loggato
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Risposta #23 il: Mercoledì, 9 Ott 2019, 18:46:24 »

    και μια πρόσφατη στο cockpit που τράβηξα   beer

    Loggato

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: STINSON SM-6000 airliner
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.039 secondi con 24 queries.