Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:04:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:04:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 30
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64  (Αναγνώστηκε 56005 φορές)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:46:53 »

    Κατασκευή εργαλείου από παλιό κλειδί τρυπανιού, που θα χρησιμεύσει για την περιστροφή των πτερυγίων.


    * DSC01144.JPG (53.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2788 φορές.)

    * DSC01145.JPG (55.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2556 φορές.)

    * DSC01244.JPG (55.07 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2435 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 21:18:24 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:49:55 »

    Κατασκευή δακτυλίων από σηλήνες νερού, που θα χρησιμεύσουν για την περιστροφή των πτερυγίων.


    * DSC01149.JPG (53.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2554 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:51:57 »

    Περιστροφή των πτερυγίων κατά 370.


    * DSC01157.JPG (52.94 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2597 φορές.)

    * DSC01156.JPG (53.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2528 φορές.)

    * DSC01159.JPG (54.05 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2477 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:54:11 »

    ...


    * DSC01160.JPG (53.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 3229 φορές.)

    * DSC01158.JPG (54.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2454 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 15:03:31 »

    Κατασκευή bush με πάσα 6mm το οποίο θα κολληθεί στη φτερωτή. Στις επόμενες φωτογραφίες φαίνεται, πρόχειρα βιδωμένο, πριν κολληθεί  στην turbine wheel.


    * DSC01221.JPG (53.38 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2550 φορές.)

    * DSC01222.JPG (52.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2462 φορές.)

    * DSC01223.JPG (54.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 3165 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:55:30 από dimkav » Καταγράφηκε
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:01:33 »

    Απο που μπορουμε να βρουμε το βιβλιο αυτο;
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:40:58 »

    Από http://www.trapletshop.com και είναι το Gas Turbine Engines for Model Aircraft του Kurt Schreckling.
    Υπάρχει και το αξιόλογο βιβλίο Model Jet Engines (3rd Edition) του Thomas Kamps.
    Αυτά τα δύο βιβλία θα πρέπει να υπάρχουν στη βιβλιοθήκη καθενός που ενδιαφέρεται για μια τέτοια home build turbine κατασκευή.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:51:27 από dimkav » Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 23:01:04 »

    Ακομα και αν δεν παρει εμπρος, μονο και μονο η κατασκευη της ειναι ολα τα λεφτα Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 00:27:18 »

    Ακρως ενδιαφερων εγχειρημα!
    Συνεχισε την καλη δουλεια... Thumbs up
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 01:09:44 »

    Ενα μεγαλο μπραβο και απο εμενα για το απιστευτο ενχειρημα σου...βλεπω οτι υπαρχουν ακομα ανθρωποι,που τους αρεσει να μοιραζουν την γνωση τους...!!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 10:19:50 »

    Φοβερη κατασκευη! Thumbs up
    Ευχομαι ολα να παν καλα και να δουλεψει απροσκοπτα.
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:02:30 »

    Σας ευχαριστώ. Πράγματι μια τέτοια κατασκευή είναι πώρωση και αξίζει όσες ώρες και να διαθέσεις. Το βιβλίο το είχα αγοράσει πριν από αρκετά χρόνια, το διάβασα άπειρες φορές, αλλά τώρα αποφάσισα να επιχειρήσω την κατασκευή.
    Συνέχεια με την κατασκευή των καλουπιών από σκληρό κόντρα πλακέ με τη βοήθεια των οποίων θα κατασκευαστούν ο εμπρός κώνος εισαγωγής και το εμπρός κάλλυμα από φύλλο αλουμινίου 1mm.


    * DSC01091.JPG (54.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2165 φορές.)

    * DSC01093.JPG (52.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2193 φορές.)

    * DSC01094.JPG (53.45 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2155 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 21:21:43 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:04:27 »

    ...


    * DSC01182.JPG (54.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2129 φορές.)

    * DSC01183.JPG (53.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2162 φορές.)

    * DSC01229.JPG (54.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2138 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:13:50 »

    Αυτές οι κατασκευές με δυσκόλεψαν πάρα πολύ γιατί δεν ήξερα ότι έπρεπε κάθε λίγο να θερμαίνεται το φύλλο του αλουμινίου.
    Για να μπορεί το φύλλο αλουμινίου να κατεργαστεί κάπως άνετα και να πάρει το σχήμα του ξύλινου καλουπιού πιέζοντάς το με ένα ξύλο καθώς περιστρέφεται, θα πρέπει να θερμανθεί με φλόγιστρο αρκετά, να αφεθεί να κρυώσει, να μπει στον τόρνο και να γίνει η κατεργασία.
    Μετά από λίγο θα πρέπει να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία δηλ. να βγει από τον τόρνο, να θερμανθεί, να κρυώσει κλπ. γιατί μετά από λίγη κατεργασία σκληραίνει και πάλι.
    Αυτό για τον κώνο έγινε περίπου 4 φορές και για το κάλλυμα γύρω στις 10 φορές μέχρι να πάρουν την τελική τους μορφή.
    Ο αλουμινένιος δίσκος βρίσκεται πιεσμένος μεταξύ των δύο ξύλων δηλ. του καλουπιού και του ξύλινου δακτυλίου που φαίνεται.


    * DSC01230.JPG (54.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2098 φορές.)

    * DSC01227.JPG (53.07 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2113 φορές.)

    * DSC01228.JPG (53.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2104 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 21:30:02 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:17:15 »

    Στη δεύτερη και τρίτη φωτο, έχει κοπεί το μέρος που ήταν μεταξύ των δύο ξύλων και ο κώνος έχει πάρει την τελική του μορφή.


    * DSC01231.JPG (54.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2080 φορές.)

    * DSC01233.JPG (55.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2155 φορές.)

    * DSC01232.JPG (54.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2096 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.