|
Periklis
|
|
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 19 Ιούν 2008, 21:09:36 » |
|
Αν και δε σε πιάνω ακριβώς σε αυτό που θές να πείς για την ΤΚ... Ποιό το πρόβλημα να αλλάξεις τα καλώδια και στο πακ της ΤΚ απο τη μεριά του φίς του πάκ???
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 19 Ιούν 2008, 21:14:33 » |
|
στην τηλεκατευθυνση υπηρχε pack απο την μανα του με βυσματακι??
αν ναι δεν υπαρχει προβλημα αρκει το νεο pack να συνδεθει με την αντιστοιχη πολυκοτητα και βυσμα οπως το παλιο
δεν μπορω να καταλαβω τι προβλημα μπορει να υπαρξει απο το νεο Pack
το προβλημα που μπορει να εχεις ειναι μονο κατα την φορτιση αν βαλεις φορτιστη πανω στην τηλεκατευθυνση οποτε θελει προσοχη γιατι εκει υπαρχει αναποδη πολυκοτητα .
Π.χ. εχω μια futaba και μια JR οπου τα φις εχουν αναποδη πολυκοτητα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 19 Ιούν 2008, 21:16:36 » |
|
Καλησπέρα και καλώς ήλθες στην παρέα μας Αν εννοείς την VG-400 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. πάρε ένα ίδιο πακ στα 9.6 βόλτ για πομπό μία 4.8 δέκτη και δεν θες κάτι άλλο. Δεν υπάρχει πρόβλημα με τις πολικότητες.Εκτός και αν είναι ανάποδη η μπατταρία Είναι σοφό να πάρεις μπαταρίες συμβατές με την τ/κ παρά το ανάποδο υγ προσοχή στο κόκκινο-μαύρο αυτό που λέει ο Ηλίας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
tanfoglio
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 07:48:29 » |
|
Και κάτι ακόμα. Αν παρ ελπίδα συνδέσεις ανάποδα τα +,-, τότε θα κάψεις την ασφάλεια στην Τ/Κ. Αν δεν έχει ασφάλεια, τότε τα πράγματα σοβαρεύουν...
Γιώργος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 08:57:13 » |
|
Αν παρ ελπίδα συνδέσεις ανάποδα τα +,-, τότε θα κάψεις την ασφάλεια στην Τ/Κ. Αν δεν έχει ασφάλεια, τότε τα πράγματα σοβαρεύουν...
Γιώργος
Η ασφάλεια δεν καίγεται εξαιτίας της ανάποδης τάσης, αλλά επειδή πιθανόν με την ανάποδη τάση θα μπορέσει να περάσει πολύ μεγαλύτερο ρεύμα. Το πιθανότερο είναι ότι θα καούν ευαίσθητα σημεία στο εσωτερικό, που είναι μη επιδεκτά σε ανάποδη τάση, εκτός αν υπάρχει δίοδος προστασίας για την ανάποδη τάση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ggeorge42
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 09:29:04 » |
|
Αν δεν τυχαίνει να έχεις, είναι χρήσιμο να πάρεις ένα πολύμετρο Υπάρχουν πια και πολύ φτηνά, από περίπου 20 ευρώ και θα μπορείς να ελέγχεις πολικότητα, τάση και πολλά άλλα. Επίσης, αν είναι να κάνεις πατέντες χρειάζεται ένα μικρό κολητήρι, επίσης φτηνό, και λίγη εξάσκηση. Μην το φοβάσαι, τα καλώδια απλά είναι καλώδια δεν είναι ανώτερα μαθηματικά και με λίγη προσοχή θα τα καταφέρεις μια χαρά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
wolf32
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 42
|
|
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 10:39:37 » |
|
καλημερα και ευχαριστω.Η τηλ/ση ειναι VG4R(ναι ξερω ειναι αρχαια ).εχει ομως pack με βυσμα που βγαινει.σκεφτηκα να το αντικαταστησω με ενα pack 9,8 v.Ο καταστηματαρχης που ρωτησα μου ειπε οτι πρεπει να του στειλω τον πομπο γιατι ειδαλως θα εχω προβλημα.Εγω δεν εχω σκοπο να τις φορτιζω πανω στην τηλ/ση.Απλα σκεφτηκα να αλλαξω τα καλωδια(+-) και θεωρησα οτι θα δουλεψει.Απ οτι καταλαβα απο αυτα που μου λετε δεν θα εχω προβλημα.οποτε μαλλον θα το δοκιμασω και ο θεος βοηθος .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 17:14:20 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 21:29:17 » |
|
Tο μόνο που χρειάζεται είναι ένα καινούριο πακάκι με ίδια ονομαστική τάση με το παλιό ,που θα συνδεθεί με το βυσματάκι με την κατάλληλη πολικότητα. Αν σου είπε κάποιος ότι αυτό είναι ολόκληρη επιστήμη, τότε αν μένεις Αθήνα στείλε μου ΠΜ να βρεθούμε και να σε διδάξω αυτήν την "επιστήμη" με μηδενικά δίδακτρα.
Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 20 Ιούν 2008, 21:44:09 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Periklis
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 21 Ιούν 2008, 12:29:23 » |
|
αλλά επειδή πιθανόν με την ανάποδη τάση θα μπορέσει να περάσει πολύ μεγαλύτερο ρεύμα.
Αυτό μπορέιτε να μας το εξηγήσετε θέιε Γιάννη?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 21 Ιούν 2008, 17:59:08 » |
|
αλλά επειδή πιθανόν με την ανάποδη τάση θα μπορέσει να περάσει πολύ μεγαλύτερο ρεύμα.
Αυτό μπορέιτε να μας το εξηγήσετε θέιε Γιάννη? Οχι, δεν μπορώ να το πιστοποιήσω γι' αυτό και μένω στην λέξη "πιθανόν". Αν έχω πει κάτι που δεν στέκει, ευχαρίστως να το διορθώσω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Periklis
|
|
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 21 Ιούν 2008, 20:19:33 » |
|
αλλά επειδή πιθανόν με την ανάποδη τάση θα μπορέσει να περάσει πολύ μεγαλύτερο ρεύμα.
Αυτό μπορέιτε να μας το εξηγήσετε θέιε Γιάννη? Οχι, δεν μπορώ να το πιστοποιήσω γι' αυτό και μένω στην λέξη "πιθανόν". Αν έχω πει κάτι που δεν στέκει, ευχαρίστως να το διορθώσω. Μεγάλο ρεύμα περνάει σε περιπτώσεις 1) Βραχυκυκλώματος (μέγιστο ρεύμα!!!) 2) Σταμάτημα ηλεκτρικού μοτέρ από εξωτερική αιτία όταν αυτό βρίσκετε σε κατάσταση λειτουργείας. 3) Υπερφόρτωση λόγω μεγάλου μεγάλης κατανάλωσης. Δοθήσης ευκαιρίας...μήπως θα ήταν καλό να συντάξουμε ένα εγχειρίδιο με βασικές αρχές ηλεκτρονικής, τεχνικές κλπ κλπ, τουλά'χιστον σε θέματα που αφορούν το μοντελισμό, και να είναι μόνιμα αναρτημένο κάπου στο site?? Λέω εγώ τώρα... Περικλής
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 22 Ιούν 2008, 07:04:11 » |
|
αλλά επειδή πιθανόν με την ανάποδη τάση θα μπορέσει να περάσει πολύ μεγαλύτερο ρεύμα.
Αυτό μπορέιτε να μας το εξηγήσετε θέιε Γιάννη? Οχι, δεν μπορώ να το πιστοποιήσω γι' αυτό και μένω στην λέξη "πιθανόν". Αν έχω πει κάτι που δεν στέκει, ευχαρίστως να το διορθώσω. Μεγάλο ρεύμα περνάει σε περιπτώσεις 1) Βραχυκυκλώματος (μέγιστο ρεύμα!!!) 2) Σταμάτημα ηλεκτρικού μοτέρ από εξωτερική αιτία όταν αυτό βρίσκετε σε κατάσταση λειτουργείας. 3) Υπερφόρτωση λόγω μεγάλου μεγάλης κατανάλωσης. Δοθήσης ευκαιρίας...μήπως θα ήταν καλό να συντάξουμε ένα εγχειρίδιο με βασικές αρχές ηλεκτρονικής, τεχνικές κλπ κλπ, τουλά'χιστον σε θέματα που αφορούν το μοντελισμό, και να είναι μόνιμα αναρτημένο κάπου στο site?? Λέω εγώ τώρα... Περικλής Υπάρχει και η περίπτωση του arc. Την στιγμή που ανοίγει ένα κύκλωμα περνάει περισσότερο ρεύμα. Θα έχετε διαπιστώσει πολλές φορές ότι μόλις καίγεται μία λάμπα στο σπίτι, πέφτει και η αντίστοιχη ασφάλεια. Ετσι εξέφρασα την γνώμη ότι αν με την ανάποδη τάση καεί κάποιο στοιχείο εσωτερικά, ίσως αυτό γίνει αιτία να περάσει στιγμιαία μεγάλο ρεύμα. Η σύνταξη εγχειρίδιου ηλεκτρονικής επαφίεται στους ηλεκτρονικούς. Εμπρός παιδιά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
wolf32
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 42
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 22 Ιούν 2008, 10:20:07 » |
|
Kαλημερα...!!Χαιρομαι που η απορια μου εγινε αφορμη για μια συζητηση.Τελικα , αν παρω ενα pack 9,6 V kai to συνδεσω στην θεση της μπαταριοθηκης με σωστα το (+ -) θα εχω προβλημα?Ειναι ασφαλες να να το φορτιζω πανω στον πομπο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 22 Ιούν 2008, 12:36:25 » |
|
αν παρεις ενα καινουργιο pack δεν θα εχεις κανενα προβλημα
για την φορτιση πανω στον πομπο εξαρταται την τηλεκατευθυνση ειχα μια hitec και καποια στιγμη ενω φορτιζα μου εκαψε καποια κυκλωματα στον πομπο δεν ξερω τι μπορει να εφταιγε
τωρα σε μια jr μεχρι στιγμης δεν εχω προβλημα
βεβαια βαλε βγαλε το pack απο τον πομπο μπορει να χαλαρωσει το καπακι ή το βυσμα αλλα ετσι θα εισαι σιγουρος οτι δεν ρισκαρει η τηλεκατευθυνση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Lemon!
|
|
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 22 Ιούν 2008, 20:03:14 » |
|
Παιδια,ενωειτε οτι οταν φορτιζουμε πακ επανω στην τ/κ, ο διακοπτης της να ειναι στο OFF...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιώργος Λεμονής
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 07:06:42 » |
|
Παιδια,ενωειτε οτι οταν φορτιζουμε πακ επανω στην τ/κ, ο διακοπτης της να ειναι στο OFF...
Ναι ο διακόπτης πρέπει να είναι στο OFF, αλλιώς δεν κλείνει το κύκλωμα της φόρτισης και δεν περνάει ρεύμα φόρτισης. Ομως αν είναι ανοιχτός, αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί ο πομπός, και η μπαταρία αντί να φορτίζει ξεφορτίζει, και αν ξεφορτίσει τελείως ίσως να χαλάσει), και το κυριώτερο, αν και η κεραία είναι κατεβασμένη υπάρχει ο κίνδυνος να καεί κάτι στο module εξόδου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 08:29:33 » |
|
Καλημέρα σε όλους.
Για το λόγο αυτό άλλωστε ,σε ορισμένες τηλεκατευθύνσεις ,το βυσματάκι του πομπού για τη φόρτιση έχει διακόπτη, που μόλις συνδέσουμε το φορτιστή η μπαταρία απομονώνεται από τον πομπό και ακόμη κι αν γυρίσουμε στο ΟΝ το διακόπτη του πομπού αυτός δεν ενεργοποιείται. Πάντως επειδή δεν ξέρουμε από πριν την εσωτερική κυκλωμάτωση, θα πρέπει ο διακόπτης του πομπού να είναι απενεργοποιημένος.
Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nikos_g1
|
|
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 10:08:46 » |
|
Ομως αν είναι ανοιχτός, αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί ο πομπός, και η μπαταρία αντί να φορτίζει ξεφορτίζει, και αν ξεφορτίσει τελείως ίσως να χαλάσει), και το κυριώτερο, αν και η κεραία είναι κατεβασμένη υπάρχει ο κίνδυνος να καεί κάτι στο module εξόδου. Όταν ξεφορτίζω τον πομπό έχω αναπτυγμένη την κεραία. Αν την ξεχάσω κατεβασμένη 3-4-5 φορές υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ή όχι;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ggeorge42
|
|
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 10:41:12 » |
|
Πως τον ξεφορτίζεις δηλαδή;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nikos_g1
|
|
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 10:49:50 » |
|
Ανοίγω πομπό και δέκτη(on) αναπτύσω την κεραία του πομπού και αφήνω να ξεφορτίσει. Μόλις το πράσινο λαμπάκι του πομπού σβήσει και στο battery cheker ανάψει κόκκινο τότε οι μπαταρίες έχουν ξεφορτίσει. Είναι λάθος; Δε νομίζω. Ο πομπός είναι FUTABA T4YF.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ggeorge42
|
|
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 11:46:04 » |
|
Αν το κάνεις έτσι, σημαίνει ότι ο πομπός λειτουργεί κανονικά, άρα πρέπει πάντα να έχεις αναπτυγμένη την κεραία, όπως όταν πετάς. Τουλάχιστον έτσι ξέρω να συμβουλεύει η Futaba Το δέκτη τον ανοίγεις για να ξεφορτίζει και η δική του μπαταρία;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nikos_g1
|
|
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:02:11 » |
|
Το δέκτη τον ανοίγεις για να ξεφορτίζει και η δική του μπαταρία; Ναι. Ανοίγω όλο το σύστημα σα να πετάω. Παίζω και λίγο με τα stick, για μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nikos_g1
|
|
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:05:24 » |
|
Πειράζει αν ξεχάσω την κεραία κατεβασμένη 3-4-5 φορές; & Πειράζει αν ξεχάσω να ξεφορτίσω την τ/κ 3-4-5 φορές;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 18:08:34 » |
|
εγω εχω ξεχασει κατεβασμενη κεραια πολλες φορες για πολυ ωρα χωρις προβλημα αλλα απο οσο ξερω ,μπορει να καει καποιο κυκλωμα λογω του οτι το σημα δεν βγαινει εξω και παραμενει μεσα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ggeorge42
|
|
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:15:24 » |
|
Νίκο, Οι λόγοι που αποφορτίζεις τις μπαταρίες μπορεί να είναι: - Για να μην έχουν φαινόμενο "μνήμης" που ρίχνει την απόδοση. Αυτό μπορείς να το κάνεις π.χ. μια φορά κάθε δύο μήνες αν πετάς κάθε σαββατοκύριακο ή και σπανιότερα. - Γιατί δεν ξέρεις πόσο φορτίο έχουν και δεν θέλεις να τις φορτίσεις υπερβολικά με το φορτιστή τοίχου που δεν ελέγχει το τέλος της φόρτισης. Αυτό λύνεται κανονικά με προγραμματιζόμενο φορτιστή. - Για αποθήκευση, όπως συστήνει ο κατασκευαστής, αν και δεν το λένε όλοι οι κατασκευαστές NiCb. Προσωπικά δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά εδώ και χρόνια δεν είδα πρόβλημα. Θα ξεφορτίσουν πάντως μόνες τους μετά από λίγο καιρό. Όσο για την κεραία, συμφωνώ ότι μπορεί και να μην πάθει τίποτα, αλλά αφού ο κατασκευαστής λέει να τη σηκώνεις φύλαγε τα ρούχα σου... Γιώργος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nikos_g1
|
|
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:54:40 » |
|
Ο προγραμματιζόμενος φορτιστής αποτελεί πολυτέλεια για μένα. Για αυτούς τους λόγους ξεφορτίζω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ggeorge42
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 09:29:33 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Periklis
|
|
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 11:29:07 » |
|
Υ.Γ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΡΩ!!!!!!!!
Οχι απαραίτητα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 12:33:43 » |
|
Υ.Γ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΡΩ!!!!!!!!
Οχι απαραίτητα... Θα συμφωνήσω με τον Περικλή. Το ότι ένας επαγγελματίας προσφέρθηκε να αναλάβει την αλλαγή των μπαταριών, δεν τον κάνει αμέσως ύποπτο κακής πρόθεσης. Την στιγμή μάλιστα που ο ενδιαφερόμενος είχε δηλώσει δυσκολία κατανόησης των απλών ηλεκτρολογικών επαφών και ζητούσε βοήθεια από παντού.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
nikos_g1
|
|
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 12:48:41 » |
|
Δεν είναι σωστό να κρίνουμε τον επαγγελματία αν δεν έχουμε σχηματίσει μια πλήρη εικόνα για αυτόν. Εμείς εδώ στη Λάρισα είμαστε τυχεροί γιατί ο επαγγελματίας που είναι εδώ είναι πάρα πολύ καλός και εξυπηρετικός.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
wolf32
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 42
|
|
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 25 Ιούν 2008, 09:44:35 » |
|
EΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΡΙΞΩ ΛΑΣΠΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ,ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΚΕΤΑΡΩ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ,ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΟΥΡΙΕΡ,ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΥΠΟΘΕΣΗ,ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ? ΑΠΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ?ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ?ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ!!! Υ.Γ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΡΩΤΑΣ,ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ!!!!!!!!ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΥΤΕ ΟΝΟΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 25 Ιούν 2008, 10:30:30 » |
|
Φίλε wolf32
είσαι ηλεκτρολόγος και άνοιξες θέμα κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνεις που θα βάλεις το + και που το - ?
""Για κάτι που τελικά δεν ήταν παρά δυό λεπτά υπόθεση και το οποίο μπορούσες να κάνεις μόνος σου?"" (παράθεση από το προηγούμενο μήνυμά σου).
Ωραίο το καψόνι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Periklis
|
|
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 25 Ιούν 2008, 11:33:02 » |
|
Φίλε wolf32
είσαι ηλεκτρολόγος και άνοιξες θέμα κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνεις που θα βάλεις το + και που το - ?
""Για κάτι που τελικά δεν ήταν παρά δυό λεπτά υπόθεση και το οποίο μπορούσες να κάνεις μόνος σου?"" (παράθεση από το προηγούμενο μήνυμά σου).
Ωραίο το καψόνι.
Με πρόλαβε ο θείος Γιάννης... Το λύσαμε και αυτό το επιστημονικό ζήτημα...Πάμε στο επόμενο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|