Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.531 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:25]

    από ptsetsonis
    [Χθες στις 20:24]

    από CMarkop
    [Χθες στις 20:15]

    από ptsetsonis
    [Χθες στις 12:41]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304531
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 39
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: τρυπες για μοτερ  (Αναγνώστηκε 8021 φορές)
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « στις: Σάββατο, 3 Φεβ 2007, 20:18:50 »

     γιασας ξερει καποιος  αν και ποση και προς τα που πρεπει να εχει κλιση το μοτερ σε ενα αεροπλανο
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 3 Φεβ 2007, 21:13:52 »

    Σε γενικές γραμμές ένας κινητήρας "πρέπει" να έχει Down  και right Thrust

    Αλλα το πόσο και τι κλήση θα βάλεις καταρχήν το καθορίζει ο σχεδιαστής του μοντέλου , μέχρι να καταλήξεις μόνος μετά από
     μερικές ή περισσότερες πτήσεις

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 3 Φεβ 2007, 23:46:28 »

    το  Down  και right Thrust
    το καθοριζεις εσυ πως?τα μοντελα rft που το μονο που κανεις ειναι να βιδωσεις την βαση του κινητηρα σε προκαθορισμενες τρυπες εχει το down thrust?   to right thrust ποσες μοιρες ειναι αν ο κατασκευαστης δεν λεει τιποτα  νομιζο οτι ειμαι αρκετα αρχαριος για να καταλαβω τι thrust θελει το αεροπλανο οταν πεταει ,( αν τα καταφερω να το πεταξω)       
    Καταγράφηκε
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 00:40:15 »

    το  Down  και right Thrust
    το καθοριζεις εσυ πως?τα μοντελα rft που το μονο που κανεις ειναι να βιδωσεις την βαση του κινητηρα σε προκαθορισμενες τρυπες εχει το down thrust?   to right thrust ποσες μοιρες ειναι αν ο κατασκευαστης δεν λεει τιποτα  νομιζο οτι ειμαι αρκετα αρχαριος για να καταλαβω τι thrust θελει το αεροπλανο οταν πεταει ,( αν τα καταφερω να το πεταξω)       

    Σε ένα ARF οι μοίρες αριστερά και προς τα κάτω υπάρχουν.Εσύ βιδώνεις κινητήρα και είσαι έτοιμος.
    Καταγράφηκε
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 08:17:50 »

    την βαση την βιδωσα εγω πανω στην ατρακτο σε τρυπες που ειχε αλλα το μοτερ ? η βαση δεν εχει τρυπες για μοτερ
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 11:52:37 »

    Lukis καλημέρα

    Αν το μοντέλο είναι Arf και εχει το Firewall τοποθετημένο με κλίση "down  & right" τότε το μόνο που θα κάνεις και αφου εχεις βιδώσει την βάση μηχανής να βιδώσεις και το μοτέρ στην βάση χωρίς να κάνεις τίποτε άλλο απο πλευρά κλήσεων .

    Αν δεν μπορείς να καταλάβεις αν το firewall ειναι με κλίση 'η οχι τότε θα χρειαστείς την βοήθεια κάποιου εμπειρότερου να σου πει τι πρέπει να κάνεις.

    Γιατί μοντέλο συζητάμε ?? αν ξέραμε ίσως βοηθούσε.

    Ούτως η άλλως σαν αρχάριος θα χρειαστείς βοήθεια και για την πτήση αλλά και για τον έλεγχο του μοντέλου ώστε να είναι ασφαλές

    Αν έχεις οπουδήποτε απορία μην ντραπείς να ρωτήσεις

    Κάπου είχα διαβάσει ( δεν θυμάμαι  πια  idiot2) ότι ηλίθια ερώτηση είναι μόνο αυτή που δεν έγινε ι . όλες οι άλλες είναι αποδεκτές

    καλή συνέχεια
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 12:10:37 »

     Grin Grin  Εχετε δίκιο Thumbs up Thumbs up

    Ετσι ειναι δεν υπαρχει ηλιθια ερώτηση  αλλα μονο ηλιθια απάντηση Thumbs up Thumbs up


    Καλημέρα σε ολους

    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 21:25:52 »

    καλησπερα δεν φοβαμαι να ρωταω αλλωστε πως θα μαθω εδω που μενω το μοντελο ειναι αυτο http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=1_12&products_id=94 ηταν σχεδον κιτ πολυ κακο για αρχαριο το fire wall το κολησα εγω και αυτο αλλος μοντελιστης στο νησι δεν υπαρχει για αυτο ρωταω εσας γιατι οτι κανω το κανω μονος μου δυσκολα τα πραγματα ε το εχω σχεδον τελειωσει μονο τη βαση τον servo θελω να κολησω και να βαλω τον κινητηρα για αυτο ρωταω για της τρυπες .το περασα αστςρι σημερα και αυριο θα το τριψω καλα και θα το περασω χρωμα.     βαση του κινητιρα δεν εχει τρυπες   νομιζω οτι το ενα ακροπτεριγο ειναι λιγο πιο μεγαλο παχος απο το αλλο οταν το κοιτας απο μπροστα μηπως εχει να κανη με το right thrust αυτο η ειναι κατασκευαστηκη μα......κια θα εχει αντικτηπο στην πτηση αυτο?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 22:40:36 »

    αυτό με το ακροπτερύγιο ....... μπορεί να μην ειναι τίποτα

    πάντως δεν είναι λύση για την κλήση του μοτερ.

    Κοίτα για να μην αγχωνόμαστε .

     πρόσθεσε  μία μικρή μεταλλική ροδέλα ανάμεσα στην βάση του κινητήρα και του firewall 

    >οπως κοιτάς το μοντέλο από μπροστά στην επάνω δεξιά μεριά.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 22:57:16 »

    ευχαριστω για την πατεντα
    Καταγράφηκε
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 09:26:36 »

    Από την άλλη επειδή βλέπω πως το μοντέλο έχει cowl (αυτό το καπάκι που κρύβει τη μηχανή), θα πρέπει να προσέξεις το πόσο μπροστά η πίσω θα βιδωθεί το μοτέρ. Λογικά κάπου θα γράφει κάτι σχετικό στο manual. Αν πάλι χρειάζεσαι συγκεκριμένες μοιρες στο thrust κυκλοφορούν στο εμπόριο έτοιμα τριγωνικά "σφηνάκια" που αναγράφουν πόσες μοίρες είναι.
    Thumbs up
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 01:07:55 »

    αυτό με το ακροπτερύγιο ....... μπορεί να μην ειναι τίποτα

    πάντως δεν είναι λύση για την κλήση του μοτερ.

    Κοίτα για να μην αγχωνόμαστε .

     πρόσθεσε  μία μικρή μεταλλική ροδέλα ανάμεσα στην βάση του κινητήρα και του firewall 

    >οπως κοιτάς το μοντέλο από μπροστά στην επάνω δεξιά μεριά.



    Η πατέντα με τη ροδέλα βοήθησε και μένα Thumbs up ευχαριστώ
    Και λίγη κόλα να φανταστώ στη ροδέλα...
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 10:30:52 »

    Πετα οπως ειναι και αλλαξε το right και down thrust αν χρειαζεται!!
    Θα δεις αν χρειαζεται κανοντας τις ασκησεις που λεει εδω: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092c.htm
    Μπορει να μην ειναι ενα ακροβατικο μοντελλο αλλα καποια πραγματα ειναι ιδια Thumbs up Thumbs up
    Για να αλλαξεις το thrust βαζεις ροδελιτσες στις βιδες της βασης(μεταξυ βασης και firewall) οπου χρειαζεται Wink
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:06:02 »

    Πετα οπως ειναι και αλλαξε το right και down thrust αν χρειαζεται!!
    Θα δεις αν χρειαζεται κανοντας τις ασκησεις που λεει εδω: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092c.htm
    Μπορει να μην ειναι ενα ακροβατικο μοντελλο αλλα καποια πραγματα ειναι ιδια Thumbs up Thumbs up
    Για να αλλαξεις το thrust βαζεις ροδελιτσες στις βιδες της βασης(μεταξυ βασης και firewall) οπου χρειαζεται Wink

    Επισημαίνω ότι για το downthrust, μπορείς να προσθέσεις ροδελίτσες, χωρίς να επηρεαστεί η πτήση από τη μετατόπιση και του κέντρου της έλικας.
    Για το sidethrust όμως απλά βάζοντας ροδελίτσες, ναι μεν αλλάζει η γωνία αλλά μετατοπίζεται και το κέντρο της έλικας. Αρα όταν πρέπει να αλλάξει το sidethrust, πρέπει να ξανατρυπίσουμε το firewall για να μετακινηθεί η πλάτη της βάσης και να ξανάρθει και το κέντρο της έλικας επάνω στον άξονα συμμετρίας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:17:04 »

    Πετα οπως ειναι και αλλαξε το right και down thrust αν χρειαζεται!!
    Θα δεις αν χρειαζεται κανοντας τις ασκησεις που λεει εδω: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092c.htm
    Μπορει να μην ειναι ενα ακροβατικο μοντελλο αλλα καποια πραγματα ειναι ιδια Thumbs up Thumbs up
    Για να αλλαξεις το thrust βαζεις ροδελιτσες στις βιδες της βασης(μεταξυ βασης και firewall) οπου χρειαζεται Wink

    Επισημαίνω ότι για το downthrust, μπορείς να προσθέσεις ροδελίτσες, χωρίς να επηρεαστεί η πτήση από τη μετατόπιση και του κέντρου της έλικας.
    Για το sidethrust όμως απλά βάζοντας ροδελίτσες, ναι μεν αλλάζει η γωνία αλλά μετατοπίζεται και το κέντρο της έλικας. Αρα όταν πρέπει να αλλάξει το sidethrust, πρέπει να ξανατρυπίσουμε το firewall για να μετακινηθεί η πλάτη της βάσης και να ξανάρθει και το κέντρο της έλικας επάνω στον άξονα συμμετρίας.

    Θα συμφωνησω Θειε,αλλα μηπως τελικα δεν αξιζει να το κανει καποιος αν το μοντελλο δεν προοριζεται ουτε για ακροβατικα ακριβειας(F3A) ουτε για scale,και γενικα για κατι που η πτηση θελουμε να ειναι τελεια idiot2
    Αλλωστε με τοσες τρυπες "εξασθενει" και το firewall οποτε πρακτικα θα χρειαστει και παραπανω ενισχυση...Διορθωστε με αν κανω λαθος!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:28:07 »

    Γειά σου ρε φίλε v.Tolias

    Ο τρόπος που περιγράφει ο "Θείος" όπως πάντα είναι το "optimum"...Το καλλίτερο δηλαδή για την σωστή πλεύση του αεροπλάνου. Μην ανυσηχείς για τις τρύπες. Βουλώνουν αν θέλεις με 5λεπτη εποξική.
    Βέβαια αν κάποιος δεν γουστάρει τις τρύπες και τις μετακινήσεις μπορεί να βάλει ροδέλες και να τριμάρει και λίγο το μοντέλο στον αέρα.....(πιο τεμπέλικος τρόπος αλλά και αυτός είναι αποδεκτός).
    Καλές πτήσεις
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:36:09 »

    Aυτο ακριβως εννοω johnnie...
    Τωρα αν χρειαστει καποιος να τρυπισει οχι 2 αλλα 3-4 φορες το firewall(και ειδικα σε ενα ακροβατικο μεγαλυτερο απο 60αρι που γνωριζουμε ολοι τι ζορι τραβαει το firewall π.χ. σε σναπ)δεν νομιζω οτι μονο με εποξικη θα ειναι 100% ασφαλες..Τουλαχιστον εγω δεν θα το εκανα..Θα εβαζα σε ολο το firewall ρητινη και υαλουφασμα Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Εγω παντως μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος με τον "τεμπελιστικο" τροπο και τωρα αρχιζω να καταλαβαινω διαφορα σε καποια ακροβατικα....Αλλα δεν με απασχολει αυτη τη στιγμη!!Ακομα δεν παλιωσα τοοοσο ωστε να ειμαι τοοοοοσο απαιτητικος laugh laugh
    Τωρα lukis ειδες τι μπορεις να κανεις και αποφασισε μονος σου πως θα το λυσεις Wink Wink
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:38:29 »

    Καλησπέρα σε όλους

    Μια και ανοίξαμε πάλι το θέμα για πείτε μου κι εμένα έναν σωστό (και εύκολο κατα προτίμηση) τρόπο να δώσω down thrust σε μια μηχανή που είναι τοποθετημένη με την κεφαλή στις 45 μοίρες προς τα κάτω, οπότε και η βάση έχει την αντίστοιχη τοποθέτηση.  Φαντάζομαι ότι απλά τοποθέτηση ροδέλας στην τρύπα της βάσης που είναι στο πάνω μέρος του firewall δεν είναι και πολύ σωστή.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:41:09 »

    Ισως μια ροδελα στην πανω βιδα και 2 μικροτερες σε παχος στις 2 μεσαιες να ηταν καλη λυση....Τι λενε και οι αλλοι??
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:46:19 »

    Ισως μια ροδελα στην πανω βιδα και 2 μικροτερες σε παχος στις 2 μεσαιες να ηταν καλη λυση....Τι λενε και οι αλλοι??

    Το σκέφτηκα κι εγώ αυτό, αλλά και πάλι επειδή οι 4 τρύπες της βάσης δεν σχηματίζουν τετράγωνο είναι δύσκολο να πετύχεις μόνο down.  Εάν δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος θα το κάνω έτσι.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 14:50:32 »

    Μπορούν 2 ροδελίτσες τόσες δα στο side να αλλάξουν τόσο το κέντρο της έλικας ως προ τον
    άξονα της συμμετρίας,τόσο όσο να ανοίξεις άλλη τρύπα στο f/w;;;μήπως μιλάμε για ελάχιστες μοίρες;;;εαν όχι γιατι side thrust μιλάμε;;τι απόκλιση;;
    εγώ με 2 ροδέλες διόρθωσα το side με το κέντρο της έλικας να μετατοπίζεται ελάχιστα εως αμελητέα.Το φάγωμα της τρύπας είναι σωστό;;
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 17:14:38 »

    Μπορεις να υπολογίσεις πόση θα είναι η απόκλιση:
    a: γωνία side thrust
    L: απόσταση έλικας από το firewall
    d: απόκλιση

    Τώρα πόσο ρόλο παίζει, εξαρτάται από το μοντέλο και τις απαιτήσεις σου, όπως είπαν και οι προηγούμενοι φίλοι.
    Εγώ πάντως όποτε φτιάχνω από σχέδιο (σπάνια δυστυχώς) υπολογίζω την απόκλιση πριν κάνω τις τρύπες, για γωνία 2-3 μοιρών.
    Σε ARF δεν νοιάζομαι και πολύ, άλλωστε δεν είμαι στο επίπεδο να πετάω pattern.

    Γιώργος


    * Drawing1.jpg (8.83 KB, 448x154 - εμφανίστηκε 289 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 19:37:32 »

    Το θέμα αναλύεται και εδώ:
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092b.htm

    Αν το κέντρο της έλικας = έλξης μετατοπιστεί δεξιότερα από τον άξονα συμμετρίας, τότε έστω και αν κοιτάει προς τα δεξιά, τραβάει και προς τα αριστερά. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 21:26:55 »

    Το φάγωμα της τρύπας είναι μια μέθοδο που όλοι μας έχουμε χρησιμοποίηση το θέμα είναι τα blind nuts να είναι σωστά καρφωμένα στο firewall έτσι ώστε η βάση της μηχανής να είναι καλά σταθεροποιημένη.
    Αν τώρα χρειάζεται νέα τρύπα κατά την προσωπική μου άποψη ανοιξέ την άφοβα.. απλά βούλωσε την παλιά με ξύλινη καβίλια ίδιου διαμετρήματος μπορείς να βρείς καβίλιες σε πολλά διαμετρήματα στα prakticer βάλτη κόλλα εποξική και είσαι έτοιμος


    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 21:46:50 »

    Ο ξυλόστοκος κάνει δουλειά?  worry
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 23:12:31 »

    δεν νομιζω...
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 08:18:23 »

    Κάποτε, συνέταξα το manual και φιλοτέχνησα τα σχήματα που περιείχε, για τις αντικραδασμικές βάσεις του Hyde.

    Ενα από αυτά εξηγούσε το πως μπορείς να αλλάξεις την θέση της βάσης επάνω στο firewall, αν ήθελες να αλλάξεις και την γωνία έλξης (είτε down, είτε side).

    Το σχήμα δείχνει ότι η βάση στερεώνεται με 3 βίδες, (έτσι ήταν οι αρχικές Hyde), αλλά το ίδιο ισχύει και για 4 βίδες.
    Το firewall τρυπιέται με λίγο μεγαλύτερο τρυπάνι απ' ότι το πάχος των βιδών που κρατάνε τη βάση.
    Πίσω από το firewall τοποθετείται ένα χωριστό - δεν κολλιέται - κόντρα πλακέ που έχει τα blind nuts. Σε μία άκρη αυτού του κ.π. υπάρχει μία βίδα στερέωσής του στο firewall (σημειώνεται με το γράμμα Α). Και εδώ η τρύπα είναι λίγο φαρδύτερη.
    Για να αλλάξεις την θέση , απλά χαλαρώνεις όλες τις βίδες, βρίσκεις τη νέα θέση και τις ξανασφίγγεις.
    Οταν οριστικοποιηθεί η θέση της βάσης, αυτή μένει εκεί που την κρατάει μόνο η βίδα στερέωσης Α, που δεν ξεσφίγγεις.
    Τα παξιμάδια μένουν εκεί που πρέπει για να κατευθύνουν το που θα στερεωθεί ξανά η βάση, αν την αφαιρέσουμε.
     



    * HYDE_01.jpg (25.41 KB, 300x421 - εμφανίστηκε 239 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 08:21:10 »

    Φιλε ggeorge42 στον τύπο σου D=L sin A το L πρέπει να αντικατασταθεί με την υποτείνουσα του τριγώνου (πάνω πλευρά στο σχήμα). Ο τύπος θα ίσχυε άν αντί για sin (ημίτονο) υπήρχε το tan (εφαπτομένη).

    Φιλικά,
    gliderguider
     
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 08:33:27 »

    Καλημέρα gliderguider,

    Με έφερες κάπου 30+ χρόνια πίσω όταν προσπαθούσαμε να αποστηθίσουμε και όχι να μάθουμε, τους πίνακες με τις τιμές που είχαν τα ημίτονα, εφαπτόμενες κλπ των γωνιών 90, 180 κλπ.

    Κάτι έχει μείνει πάντως......

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    (off topic)

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 10:17:45 »

    Φιλε ggeorge42 στον τύπο σου D=L sin A το L πρέπει να αντικατασταθεί με την υποτείνουσα του τριγώνου (πάνω πλευρά στο σχήμα). Ο τύπος θα ίσχυε άν αντί για sin (ημίτονο) υπήρχε το tan (εφαπτομένη).

    Φιλικά,
    gliderguider
     

    Δίκιο έχεις, αλλά όπως λέω και εγώ στο βιβλίο μου, στις μικρές γωνίες, οι τιμές είναι πρακτικά ίδιες.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 10:26:22 »

    Χμμμμ.....
    Μπήκα κι εγώ σε σκέψεις και μάλλον για την περίπτωση με τις ροδέλες έχετε δίκιο Ντροπή.
    Ο θείος Γιάννης πάντως με πρόλαβε.

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: τρυπες για μοτερ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.