Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 09:55:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 09:55:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 72
    Συνολικά: 73
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απολυτη αρχη  (Αναγνώστηκε 7140 φορές)
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 11:57:26 »

    καλημερα σε ολους μολις 3 λεπτα μπήκα και εγω στο forum δειλά δειλά Θέλω να ξεκινήσω τον αερομοντελισμό Αγόρασα μια foytaba 7καναλι και είμαι μάλλον είμαστε στο sim 20 μερες είμαστε απόστρατοι απο την αεροπορία εχουμε δει χιλιάδες αποπροσγειωσεις και είναι η μόνη μας εμπειρία που έχουμε δει αεροπλάνα πραγματικά να χάνονται και φίλοι μας να φεύγουν Λοιπόν είμαστε στο ψάξιμο και σκεπτόμαστε να μην ξεκινήσουμε με ενα απλό ηλεκτρικό σαν το ε- starter αλλά κάτι καλύτερο να μείνει και σε ενα χρόνο να παμε σε ενα θερμικό ελικόπτερο Ψάχνουμε για ένα τύπο αεροσκάφους που να ξεκινήσουμε και να το κρατήσουμε χωρίς να πάμε σε άλλο να κάνει και για τα δυο δηλαδή εστο και αν δυσκολευτούμε στην αρχή   τι θ μας προτείνατε οσο για την κατασκευή κτλ άσχετοι θα περιμένομε μάλλον πολύ βοήθεια απο το κατάστημα και από φίλους μοντελιστες
    Τώρα με την futaβα εχει 82 σελιδες για το πως δουλεύει ενας χαμος αλλα μαλλον ευκολότερο να μας δειξει κάποιος
    Καταγράφηκε
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 12:07:55 »

    Πόσα χρήματα εχεις σκοπό να ξοδέψεις ?

    Έχεις σκεφτεί να πας σε θερμικό ? δεν είναι και τόσο ακριβά ιδικά αν έχεις τα servo από την ff7 καθώς για το θερμικό εκπαιδευτικό κάνουν ενω για το ηλεκτρικό οχι .

    με 190-210 παίρνεις ενα calmato με κινιτρα  τα servo τα εχεις δεκτη εχεις ...
    Καταγράφηκε

    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 12:17:14 »

    εχω σκετη την τηλεκατευθυνση δεν ειναι το οικονομικο θελω να παω σε ηλεκτρικο αεροπλανο και αργοτερα σε θερμικο ελικοπτερο δεν θελω να μπλεξω σε μοντελοδρομια και τεοια σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση Ειμαστε τοσο νεοι μπου δεν καταλαβαονουμε και τους ορους που χρησιμοποιητε σχετικα
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 12:25:47 »

    Καλημέρα και καλωσόρισες στο κόσμο της τηλεκατευθυνόμενης πτήσης.
    Από την στιγμή που ενδιαφέρεσαι για Τ/κ ελικόπτερο θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και από αυτό.
    Υπάρχουν μικρά ηλεκτρικά ελικόπτερα που θα σε βοηθήσουν αρκετα για να καταλάβεις την πτήση του ώστε αργότερα να πας και σε θερμικό
    Αρκετή και χρήσιμη βόηθεια θα βρεις και στο βιβλίο του κ. Γιάννη Κωνσταντακάτου στο : http://jkon.aeromodelling.gr/


    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 13:39:56 »

    Καλωσόρισες κι από μένα

    Αν ο σκοπός είναι το θερμικό ελικόπτερο, τότε κι εγώ θα συμφωνήσω με τον dapan, γιατί να μην πάτε κατευθείαν εκεί;  Αν τώρα θέλετε και αεροπλάνο, ειδικά αν θέλετε κάτι καλύτερο από ένα εκπαιδευτικό, θα χρειαστείτε βοήθεια, γιατί θα μείνει για πολύ λιγότερο καιρό ακέραιο απ' ότι ένα εκπαιδευτικό.  Η προσωπική επαφή είναι σίγουρη απαραίτητη, θα βοηθήσει και με την Futaba.

    Σε ποια πόλη βρίσκεστε;

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 14:40:23 »

    Καλώσορίσατε "ευδοκίμως τερματίσαντες",

    Η μαμά πατρίδα σας κράτησε εκτός του Hobby όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν.....έτσι δεν είναι?Huh
    Κάλλιο αργά παρά ποτέ.....Τωρα εκτός του απλετου χρόνου, σας δίνεται και η ευκαιρία του χόμπι...
    Τα πράγματα είναι απλά....Για τους εραστές της πτήσης .....σαν εμάς.....που τυγχάνει και εγώ να έχω σχέσεις με την ΠΑ..
    Θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα "low budget" αεροπλανάκι για να μπείτε στον απύθμενο χώρο των αερομοντέλων....Κατα την γνώμη μου πάρτε ένα αργο εκπαιδευτικό που θα σας μαγεύει πάντα με την πτήση του....
    Όσα χρόνια και αν περάσουν ένα Piper Cub είναι ένα θεσπέσιο αεροπλάνο και για Full scale πτήση έτσι δεν είναι?Huh??
    Καλές Πτήσεις
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 21:54:22 »

    Σας ευχαριστούμε ολους για τις απαντήσεις Σεραφείμ αυτο ακριβως θελουμε αν αεροσκαφακι ηλεκτρικό απο balsa να πετάμε έστω και αν λιώσουμε στο σιμ που πάμε πολυ καλά εκεί Κατι μεταξυ εκπαιδευτικού και προχωρημένου ας πουμε Και αργότερα αφου μάθουμε ορισμένα πραγματάκια παμε και σε ελικόπτερο μην μας ρίχνεις στα βαθιά αμέσως ειναι δύσκολο εδω δεν καταλαβαίνουμε ακόμη τους ορους που γράφεται σιγα σιγα Φυσικά ελπίζουμε σε βοήθεια και απο το κατάστημα που προσφέρεται και απο φίλους οπως και να εχει θα αργήσουμε αρκετά για την πρώτη πτήση Πρέπει να καταλήξουμε στο αεροπλάνο για να δουλέψουμε πάνω σε αυτό στο σιμ η σε παρόμοιο τυπο ειμαστε στην αθηνα ν προαστεια
    Καταγράφηκε
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 27 Ιαν 2007, 00:39:01 »


    ψαχνοντας ..........εχεις κανεις εμπειριες απο αυτα ? για το πρωτο εχω διαβασει καλες κριτικες εδω μεσα Στο σιμ υπαρχει το εχτρα 300s και τα παμε καλα τα αλλα δεν υπαρχουν υπαρχει τροπος να τα βρουμε καπου και να τα βαλουμε?εχω το aerofly prof delux
    Kαι για αγορα κοιταζουμε τα πιο κατω.....
    Fliton Jumping Jack , Fliton Inspire Mini , Extra 330S  ,Fliton Quiet Storm,
    Σε video δεν εχουν προβλημα στην προσγειωση δεν χρειαζονται μεγαλη ταχυτητα η κινητηρα μαλλον προσγειωνονται ευκολα
    Καταγράφηκε
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 27 Ιαν 2007, 10:05:35 »

    και κατι κομη αν ξεκινουσαμε και με ενα ηλεκτρικο μικρο ε/π τι θα προτεινατε μεχρι 160ευρω  walkera hm5-4b  lama v3   καποιο αλλο καλυτερο αν υπαρχει χωρις τηλεκατευθυνση μια και αχουμε την futaba 7cap/chp
    Καταγράφηκε
    guest853
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 12:50:48 »

    και κατι κομη αν ξεκινουσαμε και με ενα ηλεκτρικο μικρο ε/π τι θα προτεινατε μεχρι 160ευρω  walkera hm5-4b  lama v3   καποιο αλλο καλυτερο αν υπαρχει χωρις τηλεκατευθυνση μια και αχουμε την futaba 7cap/chp

    Ως κάτοχος του LAMA v3 θα σου το πρότεινα αβλεπί.
    Είναι εύκολο, καθαρά εκπαιδευτικό, στημένο από τη μάνα του, σταθερό και αξιόπιστο (για εσωτερικούς χώρους, αποκλειστικά).
    Νομίζω η καλύτερη λύση για την πρώτη σας επαφή με ελικόπτερο. Θα το ευχαριστηθείτε χωρίς προβλήματα. Φθηνά ανταλλακτικά και σε επάρκεια.
    Καταγράφηκε
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 13:10:38 »


    ψαχνοντας ..........εχεις κανεις εμπειριες απο αυτα ? για το πρωτο εχω διαβασει καλες κριτικες εδω μεσα Στο σιμ υπαρχει το εχτρα 300s και τα παμε καλα τα αλλα δεν υπαρχουν υπαρχει τροπος να τα βρουμε καπου και να τα βαλουμε?εχω το aerofly prof delux
    Kαι για αγορα κοιταζουμε τα πιο κατω.....
    Fliton Jumping Jack , Fliton Inspire Mini , Extra 330S  ,Fliton Quiet Storm,
    Σε video δεν εχουν προβλημα στην προσγειωση δεν χρειαζονται μεγαλη ταχυτητα η κινητηρα μαλλον προσγειωνονται ευκολα

    Συγγνώμη αλλά το Extra 330S δεν θα το θεωρούσα ...εκπαιδευτικό. Το αντίθετο μάλιστα. Μια καλή πρόταση είναι αυτή του mrkaza για το calmato (αυτό έχω και γώ) η κάποιο άλλο εκπαιδευτικό αεροπλανάκι του ιδίου στύλ. Το ότι στον εξωμοιωτή τα πάμε καλά δεν σημαίνει απόλυτα ότι και στη πραγματικότητα έτσι είναι.
    Και κάτι ακόμα... το Extra 330S στο aerofly, έχει άνοιγμα φτερών περί τα 3 μέτρα. Γενικότερα τα μεγάλα σε μέγεθος αεροπλάνα έιναι ποιό σταθερά απ' οτι ενα μικρό.

    ΥΓ. Περάστε μια βόλτα απο Ανάβυσσο να πάρετε μια ιδέα Χαμόγελο Σάββατο-Κυρική θα βρείτε σίγουρα κάποιον να πετάει.   
    Καταγράφηκε
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 13:30:41 »

    Υποθέτω οτι ο kotsak μιλάει για ηλεκτρικό Extra.....Τα ηλεκτρικά συγχωρούν πολλά που τα θερμικά δεν συγχωρούν.....Βοηθάει πολύ οτι ο ηλεκτροκινητήρας είναι overpower σε σχεση με το μοντέλο
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 15:25:10 »

    Υποθέτω οτι ο kotsak μιλάει για ηλεκτρικό Extra.....Τα ηλεκτρικά συγχωρούν πολλά που τα θερμικά δεν συγχωρούν.....Βοηθάει πολύ οτι ο ηλεκτροκινητήρας είναι overpower σε σχεση με το μοντέλο

     Undecided Undecided
    Ναι αλλά η αεροτομή του μοντελου αυτου δε νομίζω ότι απευθύνεται σε αρχάριο...
    Καταγράφηκε
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 15:52:36 »



     Undecided Undecided
    Ναι αλλά η αεροτομή του μοντελου αυτου δε νομίζω ότι απευθύνεται σε αρχάριο...
    [/quote]

    Hey periklis
    Σε πρώτη φάση θα έλεγα οτι πολύ λίγα ηλεκτρικά δεν απευθύνονται σε αρχαρίους.... Wink
    Κατ' αρχήν η αεροτομή σαν λέξη σκέτη δεν μου λέει τίποτα......αναφέρσου συγκεκριμένα αν ξέρεις κάτι παραπάνω (όπως naca.....ktl.).....Ειδηκά σε ένα ηλεκτρικό αεροπλάνο πολύ χαμηλού βάρους..(άρα και χαμηλής φώρτισης πτέρυγας) Σκέψου οτι το μοντέλο είναι κατα πολύ "Overpowered" με συνέπεια το θέμα του stall της αεροτομής να είναι κατα πολύ δευτερεύον......(έχω δεί αεροπλανάκια ηλεκτρικά με εντελώς pylonατζίδικες αεροτομές να προσγειόνονται σαν πούπουλα...)
    Αυτά προς το παρόν.....Μην ψαρώνετε εσείς με τα ηλεκτρικά.....τα περισότερα τα πετάει και η "γιαγια" μας..
    Φιλικά
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 09:05:47 »

    Κατ'αρχήν καλημέρα,

    Με τη λέξη αεροτομή, εγώ τουλάχιστον (μπορεί να κάνω και λάθος...) έχω στο νου μου τη σχεδίαση του φτερού. Απλά επειδή το εν λόγω μοντέλο έχει ένα φτερό εντελώς flat, δεν συγχωρει και πολλά πολλά (τουλάχιστον έτσι μου λέγαν εμένα όταν πρωτοξεκίνησα). Με άλλα λόγια θεωρώ καλύτερη επιλογή ένα ηλεκτρικό Piper, Cessna πχ παρά ένα ηλεκτρικό Extra.


    Περικλής

    ΥΓ. Σήμερα βρήκε να ψιχαλίσει...Sad
     
    Καταγράφηκε
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 13:59:01 »

    Περικλή σου συνιστώ να διαβάσεις πέντε πράγματα για τις αεροτομές, τα φτερά, την γωνία προσβολής και την λειτουργία των "High lift devices"......
    Όταν λέμε Flat φτερό.....αεροτομή ...εννοούμε την αεροτομή με το μεγαλύτερο "lift" μετά την "undercumber"......κάπου νωμίζω έχεις μπερδευτεί και δε μας τα λές καλά...
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 14:07:00 »

    Οι αεροτομές ως επι το πλείστον έχουν διάφορες καμπυλότητες, χορδές, μεγέθη και ονόματα...H Clark πχ που είναι Flat στο κάτω μέρος της, έχει το μεγαλύτερο lift μετα απο τις undercumber......H ημισυμμετρική έχει λιγότερο, και η συμμετρική είναι ουδέτερη (ίδια πίεση με την υποπίεση)....
    Ελπίζω να κατάλαβες τώρα ορισμένα πράγματα....είμαι στη διάθεση σου για κάθε άλλη επεξηγηση
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 14:25:56 »

    Με τις ορολογίες είναι λίγο συγκεχυμένα τα πράγματα, αυτό είναι αλήθεια... Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το Extra 330S (από τα λίγα που ξέρω)δεν απευθύναται σε αρχάριο. Αν δηλαδή εμένα με ρωτούσε κάποιος " Τι να πάρω ρε Περι για να μάθω να πετάω;" , το παραπάνω μοντέλο δεν θα το πρότεινα είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό.

    Φιλικά,
    Περικλής

    ΥΓ. Κάθε βοήθεια δεκτή οσον αφορά τις ορολογίες περι φτερών κλπ.
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 21:43:43 »

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ -ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ
    Ηρθε η ωρα (νομιζω) να μπω στα θερμικα αεροπλανα μετα απο αρκετο καιρο στα ηλεκτρικα.

    Προκειται να μου δωσει ενας φιλος ενα ARISING STAR .40 της SEAGULL
    γιανα μπω στο θερμικο παιχνιδι.
    Ειπαμε λοιπον να παρω εναν OSmax .46ΑΧ νατου βαλω και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα επανω
    και να δοκιμασω την τυχη μου.
    Ο φιλος θεωρει οτι αφου μπορω και πεταω σχεδον τα περισσοτερα ηλεκτρικα δεν θα εχω κανενα προβλημα.

    Ομως τα 600-1000γρ με τα 3 κιλα εχουν διαφορα που με φοβιζει αφηστε που φοβαμαι παντα αν ο κινητηρας σβησει σε μια ασχημη στιγμη τι θα γινει.
    Ο φοβος μου ειναι τετοιος που θα βαλω επανω μονο επωνυμα πραγματα για να αποφυγω τα προβληματα

    σιγουρα ο καινουργιος κινητηρας θα χρειαστει στρωσιμο (διαβασα και το βιβλιο του θειου Γιαννη) αλλα και ο φιλος
    θα προσφερθει να τον στρωσουμε μαζι.

    Ρωταω λοιπον ολους σας

    Τι θα πρεπει να προσεξω οσο αφορα την πτηση ενος θερμικου απο την απογειωση μεχρι την προσγειωση
    ή στο στησιμο του αεροπλανου??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 21:58:46 »

    Σε γενικές γραμμές οτι πρόσεχες και με τα ηλεκτρικά.
     η απογείωση και η προσγείωση σε κάθε ιπτάμενο μέσο σταθερών πτερύγων υπόκεινται στις ίδιες αρχές.

    Οπότε αν απογείωνες προσγείωνες ηλεκτρικά μοντέλα δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις με θερμικό.

    εκείνο που θέλω να σου τονίσω ( είναι ένα από τα θέματα που με τρελαίνουν  Crazy2 ) ειnαι σχετικά με το θέμα του στρωσίματος.  RTFM ( read the fuc.. manual )
    το manual της OS είναι πολύ καλό αναλυτικό και κατατοπιστικό τόσο για το στρώσιμο όσο και για την ρύθμιση .

    Πάντα πριν χρησιμοπιοήσουμε οτιδήποτε ΠΡΕΠΕΙ να κατανοούμε το βιβλίο οδηγιών . Το διάβασμα του κάνει την χρήση του προϊόντος ποιο εύκολη και μας γλιτώνει απο δυσάρεστες περιπέτειες


    καλές πτήσεις
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 23:06:25 »

    ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΦΤΙ Undecided Undecided Undecided
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 23:44:49 »

    ολα θα πανε καλα, ομως θα νιωσεις καπως......σαν να'ναι η πρωτη φορα παλι , και καλα θα ειναι για να εισαι πιο προσεκτικος  Wink
    Αν αλλαζει κατι ειναι η ταχυτητα που θα ερχεσαι για πρσγειωση ( δεν ξερω τι πετας απο ηλεκτρικα) , ομως παντα προσοχη , προσχη και ΠΡΟΣΟΧΗ!!! και σαφως ελεγχους πριν απο καθε απογειωση ( κινησεις,   μπαταρια πομπου και δεκτου , κλπ κλπ ) (jcon )
    καλες πτησεις
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 23:58:04 »

    Ηλία έχεις πετάξει Formoza, πετάς πτέρυγες, τι φοβάσαι; Ενα .40 trainer;

    Τα μεγάλα μοντέλα είναι πιο σταθερά και προβλέψιμα. Βάλε στην αρχή λίγο μικρότερες κινήσεις, είτε από το horn, είτε από τον πομπό και τελείωσες.

    Το μόνο που πρέπει να μάθεις παραπάνω είναι να βάζεις μπροστά και να ρυθμίζεις σωστά τον κινητήρα.

    Κι αν σου σβήσει; Το προσγειώνεις χωρίς κινητήρα. Δεν έχουν και καμμιά τρομερή ταχύτητα προσγείωσης.

    Είμαστε και εκτός θέματος, δεν ξεκινάς από την αρχή  laugh
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Απολυτη αρχη
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.