jkapet
|
|
« στις: Κυριακή, 2 Ιούλ 2006, 22:27:51 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κώστας Κωστόπουλος
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 2 Ιούλ 2006, 23:42:32 » |
|
Δες το "Συνθήκες καλής Λειτουργίας" http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-058.htmΦαντάζομαι οτι μιλάς για έλεγχο πριν την πτήση και όχι για πτήση με κλειστή κεραία Ηρέμησε, όλοι έχουμε σπάσει, θα το ξεπεράσεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon; Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 09:06:19 » |
|
Θα ηθελα να σας πω το εξης ,οι πομποι της SANWA εαν λειτουργεισουν για αρκετη ωρα με κατεβασμενη την κεραια καινε το τρανζιστορ εξοδο του πομπου!!!!!!!τα αποτελεσματα γινονται γνωστα μετα!!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 11:34:08 » |
|
δεν ειναι μονο στην sanwa αλλα σε οτιδηποτε εκπεμπει ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολεια (κινητα, πομος radio-tv, vhf, κινητα κλπ) εαν δεν εχει εναν τροπο να "φυγει" η ακτινοβολια στον αερα (πχ δεν υπαρχει κεραια η ειναι στο λαθος μηκος) τοτε η ενεργεια αυτη γυρναει πισω στο τελικο τρανζιστορ και το καιει (απο υπερθερμανση) αυτο στα ηλεκτρονικα ονομαζεται στασιμα και υπαργει και οργανο που μετραει τα στασιμα, γεφυρα στασιμων (δεν νομιζω οτι υπαρχει εφαρμογη στις τηλεκατευθυνσεις μας)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
mpol
|
|
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 13:05:26 » |
|
Με βάση αυτά που αναφέρθηκαν μου δημιουργήθκε η εξής απορία.
Οταν ενώνουμε την τηλεκατεύθυνση με το simulator, τότε υπάρχει το ίδιο προβλημα που αναφέρατε(μιας και δεν στέλνει πουθενα το σήμα και δεν ειναι ανοικτή η κεραία)?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
αν το σήμερα ήταν τέλειο, δεν θα υπήρχε λόγος να έρθει το αύριο
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 13:44:28 » |
|
εγω οταν συνδεώ το ραδιο με το PC αφαιρώ τον κρύσταλο , οποτε γιοκ εκπομπή
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
VAG
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 13:46:05 » |
|
Όχι και θα το καταλάβεις με δύο τρόπους. Πρώτον η μπαταρία αντέχει πολύ περισσότερο απ’ ότι όταν πετάς κανονικά. Δεύτερον το module στην πλάτη της τηλεκατεύθυνσης είναι κρύο και όχι ζεστό. Να διευκρινίσω ότι μιλάω έχοντας εμπειρία από την HiTec που κατέχω αν και νομίζω καλύπτει όλες τις τηλεκατευθύνσεις η απάντηση μου. Με άλλα λόγια δεν κάνει εκπομπή το βύσμα σου απενεργοποιεί τον πομπό. Για να το διαπιστώσεις άνοιξε τον πομπό σου, βάλε το βύσμα και δες εάν παίρνει εντολές το μοντέλο σου.
Φιλικά, Βαγγέλης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
|
|
|
aerojet
|
|
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 15:50:25 » |
|
ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΑΝΤΕ 60 ΜΕΤΡΑ ΦΙΛΕ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
tanfoglio
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 17:33:46 » |
|
Να βοηθήσω και εγώ λίγο. Ο έλεγχος πριν την πτήση με κλειστή κεραία (preflight check) γίνεται στα 75 πόδια. Σε αυτή την απόσταση πρέπει να δουλεύουν όλα σωστά. Όταν δουλεύουμε την τ/κ σε simulator βγάζουμε τον κρύσταλλο! Αλλιώς η εκπομπή γίνεται κανονικά και η κατανάλωση της μπαταρίας είναι ίδια σαν να πετάμε στο πεδίο...Ο κρύσταλλος στο simulator δεν χρειάζεται όπως καταλαβαίνετε! Γιώργος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kosmasleiletzoglou
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2006, 22:59:32 » |
|
Όταν συνδέεται η τηλεκατεύθυνση που έχει training έξοδο σε εξομοιωτή ή σε άλλη τηλεκατεύθυνση δεν χρειάζεται να την ανοίξουμε δεδομένου ότι λειτουργεί αμέσως μόλις καταλάβει βύσμα αντίστοιχο στην συγκεκριμένη έξοδο και ενεργοποιεί μόνο τα κυκλώματα ελέγχου των στικ. Θα εκπέμψει όμως αν ανοίξουμε το διακόπτη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 4 Ιούλ 2006, 08:25:13 » |
|
Συμφωνώ με τον Sfyris.
Για να βεβαιωθείτε περί του τι συμβαίνει : εκπέμπει - δεν εκπέμπει, όταν παίζετε το simulator, ανοίξτε και τον δέκτη στο αεροπλάνο να δείτε αν κουνιούνται τα σέρβο.
jkon
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
|
jkapet
|
|
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 6 Ιούλ 2006, 00:42:05 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 6 Ιούλ 2006, 01:18:17 » |
|
Γειά jkapet!! Eκτιμώ ότι θα κάνεις σωστή κίνηση. Είμαι κάτοχος της Τ6ΕΧΑP (airplane system) την έχω περίπου 8 μήνες και κανένα πρόβλημα. Πετάω τα ''πάντα'' ακόμα και JET βέβαια υπάρχει και το ρητό που λέει ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά για την συγκεκριμένη Τ/Κ το κόστος και η ποιότητα θα σε ανταμείψουν.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
jkapet
|
|
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 7 Ιούλ 2006, 00:38:52 » |
|
eyxaristo dim gia tin apantisi.kai opoios allos exei na prosthesi kati as to kanei.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 7 Ιούλ 2006, 08:59:30 » |
|
(να πω οτι εχω ελαχιστη εμπειρια απο πτησεις, οποτε η γνωμη μου δεν εχει την ιδια βαρυτητα με τους αλλους) ειχα την συγκεκριμενη τκ αλλα οταν ενα φεγγαρι θελησα ελικοπτερο αναγκαστηκα να την πουλησω γιατι δεν εχει ΚΑΜΙΑ δυνατοτητα θα σου προτεινα να κοιταξεις την optic6 η την 7chp
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 7 Ιούλ 2006, 09:04:06 από orck »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
jkapet
|
|
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 8 Ιούλ 2006, 00:31:39 » |
|
περιπου τι τιμη παιζει η JR?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bleriot
|
|
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 8 Ιούλ 2006, 10:35:44 » |
|
κάνε κλίκ στα γράμματα πάνω από τη φωτό και θα δείς (πλήρες σετ με ένα σέρβο)
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Ιούλ 2006, 11:09:45 από bleriot »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
katsaou
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 31 Ιαν 2008, 21:11:14 » |
|
Θα ηθελα να σας πω το εξης ,οι πομποι της SANWA εαν λειτουργεισουν για αρκετη ωρα με κατεβασμενη την κεραια καινε το τρανζιστορ εξοδο του πομπου!!!!!!!τα αποτελεσματα γινονται γνωστα μετα!!!!!
διαβάζοντας παλιά θέματα στο forum έπεσα και σε αυτό και αμέσως πρέπει να κάνω ερώτημα στους ποιο έμπειρους. λέγοντας καίνε το τρανζίστορ του πομπού τι εννούμε? όπως επίσης τα αποτελέσματα γινονται γνωστά μετα? ?? κάνω τα ερωτήματα γιατι πριν μερικές μέρες είχα ξεχάσει την τηλεκατευθυνση ανοιχτή και με κατεβασμένη την κεραία μέσα στο σπίτι για πάνω απο 2 ώρες....... πως θα ξέρω αν έχει γίνει ζημιά? πάντως σε έλεγχο που έκανα ο δέκτης στο αεροπλάνο "ακούει" κανονικά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αερολέσχη Άρτας
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 31 Ιαν 2008, 21:15:13 » |
|
Έχω 2 πομπούς SANWA που δουλεύουν άψογα. Έχω αφήσει πομπό έτσι πάνω από 4 ώρες για απλή τελική αποφόρτιση.πολλές φορές. χωρίς πρόβλημα.
Χωρίς να λέω αν είναι καλό ή όχι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
ANDREASTWIN
|
|
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 01:20:14 » |
|
ΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΤΟΝ ΠΟΜΠΟ ΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Η ΚΕΡΑΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ,ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ ΕΞΟΔΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΕΙ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑ .ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΙΣΜΑ,ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 40 ΒΗΜΑΤΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΜΠΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΕΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΕΜΟΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 12:20:29 από ANDREASTWIN »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
katsaou
|
|
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 10:29:06 » |
|
δηλαδή το πρόβλημα θα είναι ότι δεν θα έχει μεγάλη εμβάλεια η τηλεκατεύθυνση?
αν καει το τρανζίστορ της εξόδου θα εκπέμπει σήμα?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αερολέσχη Άρτας
|
|
|
ANDREASTWIN
|
|
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 12:13:31 » |
|
ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 2-3 ΜΕΤΡΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΕΡΑΙΑ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ANDREASTWIN
|
|
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 12:14:26 » |
|
ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 2-3 ΜΕΤΡΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΕΡΑΙΑ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 200.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
katsaou
|
|
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 12:41:35 » |
|
ευχαριστώ παίδες. θα κάνω όλους τους ελέγχους και θα επανέλθω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αερολέσχη Άρτας
|
|
|
|