Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:17:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:17:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kαυσωνας και τηλεκατευθυνση  (Αναγνώστηκε 5154 φορές)
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:23:22 »

    Μια ερωτηση.Τελικα οι δεκτεςεπηρεαζονται απο τη ζεστη η οχι?Μια και ερχεται καλοκαιρι και οι καυσωνες ξεκινησαν νωρις και αλλες χρονιες οταν ειχε καυσωνα ελιωνα σε καποια παραλια!!!!
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:33:35 »

    Δε πιστεύω να επηρεάζονται. Παρ' όλα αυτά λιγη προσοχή δε βλάπτει. Προσοχή και στον κινητήρα αφού μπορεί να πάρει μπροστά χωρίς μπουζόπιπα.
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:40:22 »

    σιγουρα υπαρχει προβλημα και με τους δεκτες και με τα μοτερ...φυσικα δεν πιστευω οτι κανενας εαν εχει 40 η 45 στον ηλιο θα παει να πεταξει...!! idiot2
    εδω εμεις δεν θα ειμσατε καλα θα ειναι τα μοντελα...
    προσοχη... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:49:29 »

    ΜΗΝ αφήνετε την τ/κ τον δέκτη τα καύσιμα και το αεροπλάνο σας μέσα στο αυτοκίνητο η να τα χτυπαει ο ηλιος   buck2 ΠΡΟΣΟΧΗ
    Καταγράφηκε

    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.639



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 12:54:11 »

    xerete
    endiaferon to thema mias ke to kalokeri eutase
    to pio sobaroprovlima ine ta 2.4 exi paratirithi oiti se themokrasies 60c xanoun to sima
    prosoxi gia ti mpori i exoteriki thernokrasia na einai 35-40 alla ean exoume aroplano me megala tzamia i thermokrasia mpori na anevi poli perisotero
    gia tous kinous dektes ine poli pio poli anektiki se themata thermokrasias alla pamta iparxi ena orio.
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 14:22:19 »

    Αρα οι δεκτες θα εχουν πιο πολυ προβλημα.Μιας και τα χειριστηρια δεν τα αφηνουμε στον ηλιο!!!Ουτε στο αμαξι με κλειστα τζαμια κτλ.Θα λιωσουν!!! Cheesy Cheesy

    Το θεμα δηλαδη βρισκεται στους δεκτες.Μεσα στο σκαφος.Δηλαδη αμα εξω εχει 35 βαθμους.Ποσο μπορει να φτασει μεσα στην ατρακτο?Η κεραια που ειναι εξω απο το αεροπλανο και τις δινει καρπαζες ο ηλιος?Τι γινεται εκει?

    Οσο για τις μηχανες εκει που δεν ζεσταινονται απο το ανοιγμα της βελονας δεν τραβανε κιολας!!!Το δοκιμασα και σε μαγκνουμ και σε ΟΣ46 και σε μια ΤΤ42.Η τετραχρονες?Εχουν σοβαροτερο προβλημα υπερθερμανσης?
    Καταγράφηκε
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 16:48:29 »

    Σίγουρα την ακούν οι δέκτες και τα speed condrol. Παράδειγμα: είχα πάει με κάτι φίλους πριν κανένα μήνα στη Θήβα για να πετάξουμε. Είχα πάρει μαζί μου κάτι πτέρυγες τις οποίες τις πέταξα κανονικά και μετά από καμιά ώρα πήγα να ξαναπετάξω και η μια τα είχε παίξει. Λες και την είχα ξεσετάρη. Τα eleron – elevetor έκαναν ότι ήθελαν. Και αυτό για τη την είχα αφήσει στον ήλιο κάμποση ώρα. Το βραδάκι που γύρισα δούλευε και δουλεύει μια χαρά. Γι’ αυτό παιδιά τα εργαλεία μας μόνο σε ίσκιο και σε δροσιά. Thumbs up Thumbs up Thumbs up


    Φιλικα Haris
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 17:06:37 »

    Οσο για τις μηχανες εκει που δεν ζεσταινονται απο το ανοιγμα της βελονας δεν τραβανε κιολας!!!Το δοκιμασα και σε μαγκνουμ και σε ΟΣ46 και σε μια ΤΤ42.Η τετραχρονες?Εχουν σοβαροτερο προβλημα υπερθερμανσης?

    Το ότι σε θερμό αέρα οι κινητήρες εσ. καύσης και η έλικά τους δεν αποδίδουν το ίδιο, αιτιολογείται πολύ εύκολα.

    Σε ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα, η απόδοση εξαρτάται από το πόσος αέρας (= οξυγόνο) μπορεί να εισρεύσει στον όγκο του κυλίνδρου. Οταν ο αέρας είναι θερμός - άρα αραιότερος - η μάζα που εισρέει είναι μικρότερη. Αυτή μπορεί να κάνει καύση με μικρότερη ποσότητα μεθανόλης, άρα η συνολική θερμιδική απόδοση είναι μικρότερη. Εδώ χρειάζεται υπόκατάστατο του αέριου οξυγόνου, που είναι το νιτρομεθάνιο.

    Αλλά και η έλικα αποδίδει λιγότερο αφού προσπαθεί να επιταχύνει αραιότερο αέρα, δηλαδή μικρότερη μάζα αέρα, οπότε σύμφωνα με την θεωρία δράση-αντίδραση, η ελκτική δύναμη είναι μικρότερη. Εδώ μπορούμε να αντισταθμίσουμε την απώλεια με μεγαλύτερο βήμα.

    Το πρόβλημα της υπερθέρμανσης σε ζεστό καιρό, δεν προέρχεται από την θερμοκρασία του αέρα που ακουμπάει τα μέταλα του κινητήρα, αλλά από την προσπάθεια να αναπληρωθεί η χαμένη έλξη, πτωχαίνοντας όσο γίνεται το μίγμα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 17:29:25 »

    Πιο είναι δηλαδή το ιδανικό μίγμα για τους κινητήρες μας(δίχρονους) τις θερμές μέρες, δεδομένου ότι το καύσιμο είναι μεγαλύτερης περιεκτικότητας σε νιτρομεθάνιο, από αυτό που χρησιμοποιούσαμε τις ψυχρές μέρες, για να υπάρχει περισσότερος αέρας(οξυγόνο) στον θάλαμο καύσης; Μεγάλη ερώτηση ε;
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 18:47:25 »

    Πιο είναι δηλαδή το ιδανικό μίγμα για τους κινητήρες μας(δίχρονους) τις θερμές μέρες, δεδομένου ότι το καύσιμο είναι μεγαλύτερης περιεκτικότητας σε νιτρομεθάνιο, από αυτό που χρησιμοποιούσαμε τις ψυχρές μέρες, για να υπάρχει περισσότερος αέρας (οξυγόνο) στον θάλαμο καύσης; Μεγάλη ερώτηση ε;
    Η σχέση (αναλογία) αέρα / απλού καυσίμου (μόνο με μεθανόλη) είναι η ίδια, απλά μικραίνουν οι ποσότητες.
    Αρα αν κατάλαβα εσύ ρωτάς, ποιό είναι το ιδανικό ποσοστό νιτρομεθάνιου τις ζεστές ημέρες.
    Δεν υπάρχει τεκμηριωμένη απάντηση. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, είδος πτήσης, είδος κινητήρα κ.λ.π.
    Ο καθένας κρίνει από την τσέπη του αφ' ενός, και από την δυνατότητα του κινητήρα να δεχθεί το μεγαλύτερο ποσοστό νιτρομεθάνιου χωρίς να κάνει προανάφλεξη, ή αν γνωρίζει να ελαττώσει τον λόγο συμπίεσης για να μπορεί να δεχθεί περισσότερο νιτρομεθάνιο χωρίς προανάφλεξη, και να πάει να πετάξει το αεροπλάνο του να δει πως συμπεριφέρεται.
    Οι Αμερικάνοι (που έχουν διαθέσιμα καύσιμα με μεγάλες περιεκτικότητες σε νιτρομεθάνιο, χωρίς μεγάλη επιβάρυνση στο κόστος), στους κινητήρες 120-140 για pattern F3A βάζουν ακόμα και 50% νιτρομεθάνιο. Στο σημείο αυτό αρχίζουν τα προβλήματα ανάμιξης με τα υπόλοιπα συστατικά.
    Το πρώτο όμως που πρέπει να κάνει κανείς είναι να αλλάξει έλικα, είναι η φθηνότερη λύση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:32:20 »

    Ήθελα να μάθω το εξής:
    Έχω ένα κινητήρα .40 της Kyosho, δίχρονο. Το χειμώνα χρησιμοποιούσα καύσιμο με 5% νιτρομεθάνιο. Αν τώρα, το καλοκαίρι, χρησιμοποιώ 10-15% νιτρομεθάνιο και αλλάξω και έλικα. Πιο θα είναι το ιδανικό μίγμα αέρα-καυσίμου, για να πιάσω τη μέγιστη δυνατή απόδοση χωρίς να πάθει κάτι ο κινητήρας; Θα πρέπει να ανοίξω τη βελόνα από το σημείο με τις περισσότερες στροφές, για να πέσουν λίγο οι στροφές, όπως συνήθως, ή να προσέξω κάτι άλλο;

    Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός idiot2, παρ' όλα αυτά αυτές οι πληροφορίες σας είναι χρήσιμες.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:47:47 »

    Α! και κάτι ακόμα. Για να ελλατώσω το λόγο συμπίεσης τι πρέπει να κάνω. Αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει στο βιβλίο σας ότι πρέπει να πρσθέσω μία φλάτζα στο μπουζί. Σωστά θυμάμαι;

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:51:42 »

    ...φυσικα δεν πιστευω οτι κανενας εαν εχει 40 η 45 στον ηλιο θα παει να πεταξει...!! idiot2
    εδω εμεις δεν θα ειμσατε καλα θα ειναι τα μοντελα...

    Ακριβώς. Πόσοι απο εμάς ειμαστε (εντελώς) καλά.
    Πέρυσι πήγα να πετάξω με το θερμόμετρο του αυτοκινήτου στους 48 βαθμούς.
    Ο δέκτης (Jeti 5) και ο πομπός (Graupner MX12) δεν ήθελαν να έχουν καμμία σχέση μετά τα 8-10 βήματα.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:52:24 »

    Δηλαδη πρεπει να βαλουμε μεγαλυτερο βημα προπελας για την υπερθεμανση?Ειναι ας πουμε λαθος απλα να ανοιξουμε το καυσιμο?Εγω τουλαχιστον αυτο κανω.

    Τωρα ο κινητηρας με την ζεστη καιει περισσοτερο καυσιμο απο το χειμωνα?Με την ρυθμιση που εχουμε χειμωνα ανοιγοντας απλα 2-5 κλικ το καυσιμο.
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 19:54:51 »

    Μεχρι τωρα δε μου εχει τυχει να εχω προβλημα με τους δεκτες.Αλλα δεν πηγαινα ποτε με καυσωνα.Φετος το σκεφτομουν αλλα ειπα πρωτα να θεσω καποιο ερωτημα μην εχουμε κανα προβλημα και το μοντελο μετα uglystupid2 uglystupid2Οχι τιποτα αλλο.Αντε ξαναβρες το μετα.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 20:45:53 »

    Νίκο τα έχεις μπερδέψει λίγο.

    Αν δεν βάλεις περισσότερο νιτρομεθάνιο, απ' ότι τον κρύο καιρό, θα κλείσεις την βελόνα για να έρθει η σχέση αέρα/ υγρού στην ίδια αναλογία.
    Με το περισσότερο νιτρομεθάνιο, το μίγμα πρέπει να γίνει πιό πλούσιο, άρα μπορεί να την κλείσεις λιγότερο, να την αφήσεις στην ίδια θέση, ή και να την ανοίξεις. Δεν υπάρχει κανόνας από μακρυά.

    Το μεγαλύτερο βήμα δεν το βάζουμε στην υπερθέρμανση, απλά το βάζουμε όταν είνα αραιός ο αέρας για να μετατοπίζει μεγαλύτερη μάζα η έλικα απ' ότι με το καθημερινό βήμα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 23 Ιούν 2008, 21:23:17 »

    Θείε Γιάννη

    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, αν αφήσω το ίδιο καύσιμο, 5%, θα πρέπει να κλίσω την βελόνα ώστε η αναλογία αέρα-καυσίμου να είναι 50-50. Αυτό γιατί ο θερμός αέρας εισρέεται σε μικρότερη ποσότητα από ότι ο κρύος, όπου είχα την προηγούμενη ρύθμιση.

    Με το 10-15% κάνω την ρύθμιση όπως θέλω(πλούσιο ή φτωχό). Σωστά ή δε χαμπαριάζω τίποτα; laugh
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 02:40:28 »

    Είχα στο μυαλό μου ότι με η ζέστη βοηθάει και κάπου. Το θερμότερο μίγμα έχει καλύτερη απόδοση καύσης.

    Κατα πόσο μας βοηθάει αυτό? Πρέπει να το συνυπολογίζουμε, ή είναι αμελητέο σε σύγκριση με την απώλεια ισχύως από τους υπόλοιπους παράγωντες?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 07:16:38 »

    Είχα στο μυαλό μου ότι με η ζέστη βοηθάει και κάπου. Το θερμότερο μίγμα έχει καλύτερη απόδοση καύσης.

    Κατα πόσο μας βοηθάει αυτό? Πρέπει να το συνυπολογίζουμε, ή είναι αμελητέο σε σύγκριση με την απώλεια ισχύως από τους υπόλοιπους παράγωντες?

    Η μεγαλύτερη απόδοση εξαρτάται από την ΔΙΑΦΟΡΑ θερμοκρασίας μεταξύ του εισερχόμενου μίγματος και εξερχόμενων καυσαερίων.
    Εν γένει η υψηλή θερμοκρασία του εισερχόμενου μίγματος μεθανόλης είναι αρνητικός παράγοντας στην απόδοση.
    Γιά άλλα καύσιμα, όπως το πετρέλαιο, ισχύει μεν το παραπάνω, αλλά πρέπει να έχουν ανεβάσει τη θερμοκρασία στην περιοχή που το μίγμα τους με τον αέρα είναι αναφλέξιμο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 07:27:08 »

    Θείε Γιάννη

    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, αν αφήσω το ίδιο καύσιμο, 5%, θα πρέπει να κλίσω την βελόνα ώστε η αναλογία αέρα-καυσίμου να είναι 50-50. Αυτό γιατί ο θερμός αέρας εισρέεται σε μικρότερη ποσότητα από ότι ο κρύος, όπου είχα την προηγούμενη ρύθμιση.

    Με το 10-15% κάνω την ρύθμιση όπως θέλω(πλούσιο ή φτωχό). Σωστά ή δε χαμπαριάζω τίποτα; laugh

    Στην πρώτη παράγραφο, τα λες σωστά, εκτός από το ότι η αναλογία αέρα καυσίμου είναι 50-50. Διάβασε το βιβλίο μου να δεις την αναλογία αναφλέξιμου μίγματος αέρα μεθανόλης.

    Στην δεύτερη παράγραφο δεν είναι θέμα "όπως θέλω" , αλλά τι σου ζητάει ο κινητήρας εκείνη την στιγμή.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 10:05:45 »

    Γιουχου!!!!!! Κατάλαβα.

    Ευχαριστώ για τη βοήθεια Thumbs up.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Kαυσωνας και τηλεκατευθυνση
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.022 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.