Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:08:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:08:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 42
    Συνολικά: 44
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Είναι τα 2,4 συστήματα τα ασφαλέστερα?  (Αναγνώστηκε 14421 φορές)
    Dimitris87
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 52



    WWW
    « στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 13:46:43 »

    Γεια σας, ήθελα να σας ρωτήσω ποιά είναι η ασφαλέστερη λύση σε τ/κ για να μην φας παρεμβολή ΠΟΤΕ!
    Τα 2,4 συστήματα είναι τα ποιό ασφαλή?
    Έχει φάει κανείς παρεμβολή απο 2,4?
    Προκείτε να φτιάξω ένα αρκετά ακριβό ε/π και θέλω να είναι όσο ποιό ασφαλές γίνετε
    Εγώ σκεφτομαι να πάρω την jr9303 με το module dsm 2...
    Είναι καλή λύση? Θέλω μόνο απλή scale πτήση χωρίς να έχω προβλήματα παρεμβολών κανενός είδους?

    Ποιές είναι οι εμπειρίες σας και ποιές οι γνώμες σας.

    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 16:41:45 »

    φιλε μου καλησπερα...εχεις ανοιξει ενα μεγαλο θεμα με το ποσο ασφαλες ειναι το συστημα στα 2.4.
    απο θεμα παρεμβολης...ναι δεν θα εχεις κανενα προβλημα ποτε,ομως δεν μπορεις να ξερεις ποτε εαν το πακ με την μπαταρια που εχεις δεν θα σε προδωσει ποτε,δεν ξερεις εαν το regulator αν βαλεις lipo αντεχει και δεν τα φτυσει,και το ακριβο σου μοντελο παει στο καλαθι των αχρηστων..με τα λιγα για να μην σε κουραζω γιατι αν ξεκινησουμε δεν προκειται να τελειωσουμε...απο θεμα παρεμβολης δεν θα εχεις προβλημα.το προβλημα θα υπαρχει παντα γυρω απο ολα τα αλλα που σου ανεφερα συν οτι (οτι πεταει ...πεφτει)
    για μενα παρε μια 7αρα 2.4 και μην δινεις χρηματα τσαμπα σε 9 η 12 τηλ/νση δεν υπαρχει λογος γιατι θελεις scale πτηση οποτε με τις 7αρες εισαι υπερκαλυμενος..μετα να κοιταξεις τι θα κανεις με τα ρευματα σου(εκει ειναι το μεγαλο μυστικο και οχι στην παρεμβολη)και να εισαι πολυ προσεκτικος σε ολα τα παραπανω....καλες πτησεις σε οτι αποφασισεις..... Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 21:30:16 »

       Καλησπέρα σε όλους.

       Με ένα καλό σύστημα 2.4 γίγα προβλήματα παρεμβολών δεν θα έχεις. Και λέω καλό γιατί και στα 2.4 γίγα υπάρχουν τηλεκατευθύνσεις και τηλεκατευθύνσεις. Κυκλοφορεί ένα βιντεάκι στο youtube, όπου γίνεται τεστ αντοχής σε παρεμβολές σε μία ασσάν, μία σπέκτρουμ και μία φουντάμπα. Οι σπέκτρουμ και φουτάμπα δεν "μάσησαν" ,ενώ η κρου-ασσάν βγήκε εκτός μάχης. Επομένως ότι πληρώνεις παίρνεις και το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Σε πολύ ακραίες συνθήκες πάντως, το σύστημα της φουτάμπα είναι πιο ανθεκτικό γιατί η αναπήδηση συχνότητας 500 φορές το δευτερόλεπτο, που χρησιμοποιεί η φουτάμπα, είναι πιο αποτελεσματική από το direct sequence της σπέκτρουμ. Είπαμε όμως σε ακραίες συνθήκες. Σου θυμίζω ότι την αναπήδηση συχνότητας τη χρησιμοποιούν και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και ανθίστανται αποτελεσματικά, ακόμη και σε εσκεμμένη παρεμβολή (ηλεκτρονικός πόλεμος).
       Πιθανόν να έχεις ακούσει τίποτα ιστορίες για δήθεν παρεμβολές στα 2.4 γίγα από κινητά. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι ανεξαρτήτως αν η τηλεκατεύθυνση είναι 2.4 γίγα ή 35 ή 40 ΜΗΖ το ψηφιακό της τμήμα οπωσδήποτε επηρεάζεται, αν βάλεις το κινητό στα 20 εκατοστά. Και δεν είναι μόνο οι τηλεκατευθύνσεις. Σε νοσοκομεία για παράδειγμα, ο κυριότερος λόγος απαγόρευσης των κινητών (άσχετα αν δεν τηρείται) είναι οι τυχόν παρεμβολές σε ιατρικά μηχανήματα. Για τις τηλεκατευθύνσεις τώρα είπαμε. Δεν χρειάζεται να κολλάς το κινητό πάνω στην τηλεκατεύθυνση σε όποια μπάντα κι αν δουλεύει αυτή. Πάντως περίπτωση παρεμβολής στο δέκτη ,που βρίσκεται 10, 20 ,50 ή 100 μέτρα μακρυά δήθεν από αρμονικές δεν υπάρχει. Κι εγώ στα 2.4 γίγα πετάω(φουτάμπα)  και δεν είδα ποτέ τίποτα τέτοιο. Τώρα αν κάποιος έβαλε το κινητό πάνω στο μοντέλο για να τραβήξει βίντεο, χωρίς το τηλέφωνο να διαθέτει flight mode ,είναι άξιος της τύχης του.
       Συμπέρασμα. Τα καλά συστήματα 2.4 γίγα ,δεν είναι απλώς πιο ασφαλή αλλά αιώνες πιο ασφαλή από αυτά που λειτουργούν σε σταθερή συχνότητα στους 35 ή τους 40.
       Από κει και πέρα, το θέμα είναι να τοποθετηθεί σωστά ένα τέτοιο σύστημα . Δύο είναι τα σημεία που χρειάζονται προσοχή. Το πρώτο είναι η σωστή τοποθέτηση των κεραιών. Να μην κρύβονται από μέταλλα ή καλώδια ή κομμάτια κάρμπον. Το δεύτερο είναι η σωστή τροφοδοσία γιατί αν συμβεί μια βύθιση τάσης ,ο δέκτης κάνει επανάταξη και χρειάζονται κάποια δευτερόλεπτα μέχρι να επανέλθει.
       Θα συμφωνήσω με το Στράτο ότι υπάρχουν χίλιες δυό αιτίες για να πέσει ένα μοντέλο. Οι χίλιες δύο αιτίες όμως συνοψίζονται συνήθως σε τρία πράγματα. Πρώτον σφάλμα χειρισμού, δεύτερον φτηνιάρικος εξοπλισμός και τρίτον παρεμβολές. Τα καλά συστήματα 2.4 γίγα πρακτικά εξαλείφουν τον τρίτο παράγοντα. Ο πρώτος παράγοντας είναι καθαρά στο χέρι μας. Ο δεύτερος είναι κατά ένα μέρος θέμα νοοτροπίας και κατά ένα άλλο μέρος τύχη. Πάντως από τη στιγμή που υπάρχουν τεχνολογίες που μας βοηθούν να βουλώσουμε κάποιες "τρύπες", δεν βλέπω κανένα λόγο να μην τις χρησιμοποιούμε.

      Α και κάτι άλλο! Υπάρχουν έμποροι, οι οποίοι έχουν στοκ τηλεκατευθύνσεις στα 35 ή στα 40 ΜΗΖ και φυσικά θέλουν να ξεπουλήσουν. Για να το πετύχουν αυτό, είναι σίγουρο ότι θα ξεφουρνίσουν διάφορες τερατολογίες ,για να πουλήσουν σε όποιον δεν ξέρει. Πρόσεχε λοιπόν Δημήτρη και μην πιστεύεις το οτιδήποτε ακούσεις γιατί μπορεί να κρύβονται άλλα πράγματα από πίσω.

    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Dimitris87
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 52



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 21:44:43 »

    Σας ευχαριστώ πολυ και τους 2 για την βοηθειά σας.
    Η αλήθεια είναι οτι ο κύριος έμπορος που μου τα πουλάει μου προτείνει αυτο το μodule to dsm2, η μια 2,4 αλλη,! δεν μου λεει για pcm.
    Ποιά η γνώμη σας για το module? Μήπως το έχετε δοκιμάσει??
    Η απορία μου για παρεμβολές λυθηκε λοιπον ---2,4 τελος
    Aπο κει και πέρα ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει είναι το οτι πάνω στο ε/π θα υπάρχει άλλος ένας δέκτης που θα γυρναει με 2 σερβο μια κάμερα,

    Φοβαμε μηπως κάνει αυτος καμια κουτσουκέλα στον 2,4 δέκτη του ε/π.
    Άρα τώρα τι κάνουμε?ΔΥΟ 2,4 δεκτες μαζι? θα είναι εντάξει? η όχι

    ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια

    Δημήτρης
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 23:10:34 »

      Αν εννοείς ότι θα υπάρχει και μια δεύτερη τηλεκατεύθυνση 2.4 γίγα, που θα τη χειρίζεται κάποιος άλλος για την κάμερα και θα υπάρχει και δεύτερος δέκτης πάνω στο ελικόπτερο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ο κάθε δέκτης θά κάνει bind με μία συγκεκριμένη τηλεκατεύθυνση και μόνο αυτήν θα "ακούει". Απλά πρόσεχε ,ώστε οι κεραίες των δύο δεκτών να είναι όσο το δυνατό πιο μακρυά μεταξύ τους.

    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    asxetos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 23:20:13 »

    φιλε μου καλησπερα...εχεις ανοιξει ενα μεγαλο θεμα με το ποσο ασφαλες ειναι το συστημα στα 2.4.
    απο θεμα παρεμβολης...ναι δεν θα εχεις κανενα προβλημα ποτε,ομως δεν μπορεις να ξερεις ποτε εαν το πακ με την μπαταρια που εχεις δεν θα σε προδωσει ποτε,δεν ξερεις εαν το regulator αν βαλεις lipo αντεχει και δεν τα φτυσει,και το ακριβο σου μοντελο παει στο καλαθι των αχρηστων..με τα λιγα για να μην σε κουραζω γιατι αν ξεκινησουμε δεν προκειται να τελειωσουμε...απο θεμα παρεμβολης δεν θα εχεις προβλημα.το προβλημα θα υπαρχει παντα γυρω απο ολα τα αλλα που σου ανεφερα συν οτι (οτι πεταει ...πεφτει)
    για μενα παρε μια 7αρα 2.4 και μην δινεις χρηματα τσαμπα σε 9 η 12 τηλ/νση δεν υπαρχει λογος γιατι θελεις scale πτηση οποτε με τις 7αρες εισαι υπερκαλυμενος..μετα να κοιταξεις τι θα κανεις με τα ρευματα σου(εκει ειναι το μεγαλο μυστικο και οχι στην παρεμβολη)και να εισαι πολυ προσεκτικος σε ολα τα παραπανω....καλες πτησεις σε οτι αποφασισεις..... Thumbs up Thumbs up
    δηλαδη τι πρεπει να κανουμε με τα ρευματα ; με μια NIMH 2700 εχουμε προβλημα για θερμικο αεροπλανο και ειδικα αν δεν χρησιμοποιουμε ψηφιακα σερβο; ευχαριστω......
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 01:09:01 »

    αυτο θελω να πω οτι πρεπει να βρουμε την χρυση τομη με τα  ρευματα..εκει ειναι το μυστικο.. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 02:00:16 »

    Αρα ακομα υπαρχει το θεματακι μας πριν φτασει σε πιο πανω επιπεδο η 2.4.Θελει ακομα βελτιωση.Ελπιζω να συντομευουν μονο.
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 03:23:54 »

    εγω το μονο ππου ξερω ειναι οτι παντα θα υπαρχουν μικροπροβληματα οτι κι αν βγαλουν,οτι κι αν κανουμε!!παντα θα ψαχνουμε!!αυτο ειναι στο χομπυ μας...μαγεια!! idiot2 laugh
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 06:11:54 »

    μέχρι στιγμής είναι.. όσον αφορά της παρεμβολές σε λιγότερο από χρόνο όμως δεν θα είναι. έχω αναφέρει σε προγηούμενα post πως η κεραίες κινητής τηλεφωνίας θα εξοπλιστούν με 2.4 και και θα douleboun σχεδον με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν  η τηλεκατευθύνσεις δηλαδή με την αναπήδηση συχνότητας πολύ ποιο "γιργορα" όμως.

    πάνω στις κεραίες αυτές δεν θα κλειδώνει μια άλλη κεραία αλλα πολλές άλλες με αποτέλεσμα να δημιουργούν "SIMBOL". αυτό θα γίνει για να αφαιρεθούν η λεγομενη σταθμοί HUB
    για τους οποιους δεν αδειοδοτούνται η κεραίες και πρέπει να αφαιρεθούν..


    να τονίσω πως έχω συναδέλφους από  την COSMOTE  στην ρουμανια που τυχαίνει να είναι και μοντελιστές και εκεί έχουν ήδη ξεκινήσει τα προβλήματα
    μαλιστα σε αρκετές περιοχές τις ρουμανίας η μοντελιστές έχουν γυρίσει πάλι στις συχνότητες.
    το συγκεκριμένο πρόβλημα θα λυθεί με τον ερχομό των 1.8 και 1.6 και ευελπιστώ να έρθουν γρήγορα (εάν και εφόσον έχουν τελειώσει και η τελευταίες δοκιμες από τις ανάλογες εταιρίες πριν βγάλουν το προϊόν προς πώληση) γιατί θα έχουμε και εμείς πρόβλημα σε λίγο καιρό

    Καταγράφηκε
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 11:02:32 »

    Επειδη και εγω εχω ξεκινηση και φτιαχνο ενα μεγαλο και ακριβο μοντελο θα πτροτημησω να βαλω ενα συστημα που το βρηκε εν φιλαρακι μου και απο οτι φαινεται ειναι καλο. αγοραζης 1 modul 2,4 και στα 35. δηλαδη εκπεμπη και στα 2. περνης και δεκτη που περνη και τις 2 συχνοτητες. αν συντιση κολλημα στα 2,4 (μπαααα.) πηγενη στα 35. λιγο υπερβολικο ε Huh το ξερω. αλλα θα το δοκιμασω. ετσι μονο αμα κανεις μ.........   θα πεση.



    Φιλικα Haris
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 13:51:19 »

    Άμα δεν προχωρήσει η τεχνολογία στα αμφίδρομα συστήματα τηλεκατευθύνσεων δε μπορούμε να μηλάμε για 100% ασφαλή συστήματα.
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    asxetos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45


    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 13:58:03 »

    τελικα επειδη δεν καταλαβα με μπαταρια NIMH  2700 και  και τηλ. 2,4  μπορω να πεταξω;
    και για να μην ανοιγω αλλο θεμα οι μπαταριες GP που εχει το media mark κανουν για μοντελισμο;
    Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 14:10:41 »

      Απο τη στιγμη που υπαρχουν οι Lipo και οι Α123 γιατι ακομη ιδιως τα ελικοπτερα ασχολουνται με ΝΙΜΗ???
      Επισης τα συγχρονα συστηματα 2,4 δεν απαιτουν πλεον  8 δευτερολεπτα για να ''ξαναδεσει'' ο πομπος με τον δεκτη σε περιπτωση απωλειας της τασης της μπαταριας αλλα  0,κατι  του δευτερολεπτου.
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    asxetos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45


    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 16:13:51 »

    οταν λες τα συγχρονα 2,4 τι εννοεις ; η spectrum που πηρα εγω τωρα τι θεωρειται;
    επισης μπορει να προτεινει καποιος κανα πακετο Α123  με κανα beg για να ρυθμιζει τη ταση ;
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Είναι τα 2,4 συστήματα τα ασφαλέστερα?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.