Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:05:03

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:05:03

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 171
    Gesamt: 172
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 11     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Gelesen 64290 mal)
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « am: Mittwoch, 20 Sep 2006, 23:05:23 »

    Μέσα στο βιβλίο του κυρίου Κωνσταντακάτου υπάρχει αναφορά για το αερομοντέλο Τηλεμαχος.
    Επίσης υπάρχουν και σχέδια αυτού όχι όμως σε 1:1 κλίμακα.
    Που μπορώ να προμηθευτώ αυτά τα σχέδια σε 1:1?
    Έχω ένα μοτερ Norvel 0.074
    Πιστεύεται ότι θα είναι αρκετό για αυτό?
    Πρέπει να χρησιμοποιηθούν mini servo ή στανταρ?


    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #1 am: Donnerstag, 21 Sep 2006, 08:27:39 »

    Δώσε μου την ταχυδρομική σου διεύθυνση και θα στου στείλω το σχέδιο (δωρεάν).

    Η πιό μικρή μηχανή που έχουμε βάλει είναι η .09, και το θέμα δεν επικεντρώνεται στον κυβισμό της μηχανής, αλλά στην έλικα.
    Αν το κάνεις πολύ ελαφρύ, και βάλεις μικρά σέρβο, η .074 μπορεί να το τραβήξει, αν μπορεί να γυρίσει έλικα 7 ιντσών.

    Για να γίνει πολύ ελαφρύ το συγκεκριμένο μοντέλο, πρέπει
    α) να επιλέξεις ελαφρυά ξυλεία
    β) να αντικαταστήσεις ορισμένες διατομές με μικρότερες.
    γ) να φτιάξεις όλη την ουρά κτιστή
    δ) να βάλεις ελαφρύτερο σύστημα προσγείωσης.
    ε) να βάλεις ελαφρύ σύστημα τηλεκατεύθυνσης

    jkon
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 540



    « Antwort #2 am: Donnerstag, 21 Sep 2006, 19:39:18 »

    Καλησπερα.Συγχαρητηρια κατάρχην για το υπεροχο αυτο βιβλιο και  την προσφορα των γνωσεων σας σε μας τους καινουριους αερομοντελιστες,το εμπιστευομαι πλεον ενα χρονο απο τοτε που αρχισα.Θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης κυριε Κωνσταντακατο,αναφερετε στο κεφαλαιο της κατασκευης του Τηλεμαχου για συστροφη του ακροπτερυγιου(washout),μπορειτε να μου εξηγησετε το λογο?
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #3 am: Freitag, 22 Sep 2006, 09:02:25 »

    Οταν το φτερό αυξήσει την γωνία πρόσπτωσης στην πτήση, κοντά στις 15-16 μοίρες, χάνει την στήριξή του, δηλαδή πέφτει σε "stall" (απώλεια στήριξης ή στολλάρισμα).

    Θεωρητικά όλο το φτερό πρέπει να στολλάρει σε όλο του το ανάπτυγμα ταυτόχρονα, αλλά στην πράξη δεν είναι έτσι.

    Εξ αιτίας αυτής καθ' εαυτής της παραγωγής άντωσης, γεννάται μία νέα μορφή οπισθέλκουσας, το induced drag. (επαγωγική οπισθέλκουσα).

    Αυτή όπως αναπτύσσεται από το κέντρο προς τα ακροπτερύγια, κάνει το φτερό να πετάει με μεγαλύτερη γωνία πρόσπτωσης στα άκρα (τα ακροπτερύγια) απ' ότι στο τμήμα κοντά στο μέσο του.

    Αρα περιμένουμε τα ακροπτερύγια να στολλάρουν πρώτα. Αν για κάποιο λόγο ένα ακροπτερύγιο στολλάρει νωρίτερα, από το άλλο, το μοντέλο θα μπει σε περιδίνηση.

    Με τη συστροφή μειώνουμε την γωνία πρόσπτωσης από το κέντρο προς τα άκρα. Αρα έτσι αναμένουμε τα άκρα να αργήσουν να φτάσουν σε γωνία απώλειας στήριξης, ή με άλλα λόγια φροντίζουμε ώστε αν το φτερό αυξήσει την γωνία του στην επικίνδυνη περιοχή, να στολλάρει πρώτα το κεντρικό τμήμα και όχι κάποιο από τα δύο ακροπτερύγια.

    Τότε έχουμε ήπια φαινόμενα της απώλειας στήριξης.  Το αεροπλάνο θα ρίξει την μύτη, αλλά όχι και το ένα φτερό.

    jkon
    « Letzte Änderung: Freitag, 22 Sep 2006, 09:39:53 von Γιάννης Κωνσταντακάτος » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 540



    « Antwort #4 am: Freitag, 22 Sep 2006, 09:37:47 »

    Ευχαριστω πολυ Χαμόγελο
    Gespeichert
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 169


    6938430125


    WWW
    « Antwort #5 am: Freitag, 22 Sep 2006, 10:12:55 »

    Οταν ήμουν μικρός ήμουν μέλος στην Αερολεσχη χιου. Εκει μας είχαν δώσει ενα πολύ ομορφο φυλλάδιο του κου ΚΩστανατακάτου που περιείχε τον τηλεμαχο και το ΚΙΚΙ και ορισμενες αρχες αερομοντελισμού. Μηπως το εχει κανεις αυτό το φυλλαδιο να τα βγαλω μια κοπια για συναισθηματικους λόγους?
    Gespeichert

    6938430125
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #6 am: Freitag, 22 Sep 2006, 11:01:39 »

    Το washout το βάζουμε επειδή δεν υπάρχουν aileron και σε περιπτωση stall δεν θα μπορούμε να το επαναφέρουμε?
    Κύριε Κωνσταντακάτο σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου για να μου στείλετε τα σχέδια.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ευγενική προσφορά σας.
    Και κάτι τελευταίο.
    Επειδή δεν έχω βρει έλικες για το Norvel πήρα έλικες που μάλλον χρησιμοποιούνται σε ηλεκτιρκά μοτερ.
    Τραγικό λάθος?
    Αν ναι που θα βρώ έλικες για το μοτεράκι μου?
    7Χ3, 7Χ4
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #7 am: Freitag, 22 Sep 2006, 11:52:46 »

    Οταν ήμουν μικρός ήμουν μέλος στην Αερολεσχη χιου. Εκει μας είχαν δώσει ενα πολύ ομορφο φυλλάδιο του κου ΚΩστανατακάτου που περιείχε τον τηλεμαχο και το ΚΙΚΙ και ορισμενες αρχες αερομοντελισμού. Μηπως το εχει κανεις αυτό το φυλλαδιο να τα βγαλω μια κοπια για συναισθηματικους λόγους?

    Το φυλλάδιο υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή (σκαναρισμένο).

    Στείλε μου την ταχυδρομική σου διεύθυνση να σου στείλω το CD.

    jkon  (θείος Γιάννης)
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Freitag, 22 Sep 2006, 12:00:49 »

    Το washout το βάζουμε επειδή δεν υπάρχουν aileron και σε περιπτωση stall δεν θα μπορούμε να το επαναφέρουμε?
    Κύριε Κωνσταντακάτο σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου για να μου στείλετε τα σχέδια.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ευγενική προσφορά σας.
    Και κάτι τελευταίο.
    Επειδή δεν έχω βρει έλικες για το Norvel πήρα έλικες που μάλλον χρησιμοποιούνται σε ηλεκτιρκά μοτερ.
    Τραγικό λάθος?
    Αν ναι που θα βρώ έλικες για το μοτεράκι μου?
    7Χ3, 7Χ4

    Αγαπητέ Γιάννη,

    Τα σχέδια τα ταχυδρόμισα πριν από λίγη ώρα.

    Το washout δεν έχει σχέση με την ύπαρξη ή μη πηδαλίων κλίσης (ailerons).

    Η επαναφορά του μοντέλου χωρίς τέτοια πηδάλια γίνεται με το πηδάλιο διεύθυνσης σε συνδυασμό με την δίεδρο γωνία του φτερού.

    Το washout θα το βρούμε και σε μοντέλα με ailerons,  που πετάνε αργά, και έχουν μεγάλο άνοιγμα φτερού (εκπέτασμα) όπως τα ανεμόπτερα.

    Πράγματι οι έλικες των ηλεκτρικών είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν αντέχουν την καταπόνηση. Θα σπάσουν το πρώτο δευτερόλεπτο.

    Δεν γνωρίζω ποιό κατάστημα έχει τις κατάλληλες έλικες, αλλά ξεκίνα από τον Κουτσό 210-6834783.

    jkon (θείος Γιάννης)



     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #9 am: Freitag, 29 Sep 2006, 12:17:52 »

    Στον Τηλέμαχο η βάση του μοτέρ έχει κλίση κάποιες μοίρες δεξια ή λάθος κάνω?
    Αυτό λέγεται right thrust?
    Η ροπή του μοτέρ μαζί με τη κλίση του μοτέρ κατα την ίδια διεύθυνση στρέφει το μοντέλο τη στιγμή της τροχοδρόμησης δεξιά?
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω μπάλσα 2mm για να ελαφρύνω το μοντέλο αντί για 2,5mm
    Έχει κάποιος pack μπαταρίες ΑΑΑ 4.8 V?

    Gespeichert
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 169


    6938430125


    WWW
    « Antwort #10 am: Freitag, 29 Sep 2006, 12:36:11 »

    Θα ηθελα να ευχαριστησω τον κο Γιαννη για το cd που μου έστηλε το οποιο περιλαμβανει και τον Τηλέμαχο
    Gespeichert

    6938430125
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #11 am: Freitag, 29 Sep 2006, 13:03:31 »

    Στον Τηλέμαχο η βάση του μοτέρ έχει κλίση κάποιες μοίρες δεξια ή λάθος κάνω?
    Αυτό λέγεται right thrust?
    Η ροπή του μοτέρ μαζί με τη κλίση του μοτέρ κατα την ίδια διεύθυνση στρέφει το μοντέλο τη στιγμή της τροχοδρόμησης δεξιά?
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω μπάλσα 2mm για να ελαφρύνω το μοντέλο αντί για 2,5mm
    Έχει κάποιος pack μπαταρίες ΑΑΑ 4.8 V?

    Φίλε Γιάννη, οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου για το right thrust υπάρχουν στο βιβλίο μου. Βάλε τις λεξεις "κλειδιά" στην αναζήτηση και θα τις βρεις.

    Ναι μπορείς να χρησιμοποιήσεις 2 χιλ. αντί για 2,5 και εν γένει μικρότερες διατομές πλην των δοκών, και χειλέων προσβολής και εκφυγής του φτερού.

    jkon (θείος Γιάννης)
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #12 am: Freitag, 29 Sep 2006, 19:02:17 »

    Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Κωνσταντακάτε για την πολύτιμη βοήθειά σας και για τα σχέδιά σας.
    Είστε εξαιρετικός.
    Gespeichert
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48



    WWW
    « Antwort #13 am: Samstag, 18 Nov 2006, 22:56:57 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Μιάς και υπάρχει το θέμα με τον ΤΗΛΕΜΑΧΟ, σας ενημερώσω ότι ο δικός μας Τηλέμαχος είναι έτοιμος. 1,15 κιλά (χωρίς καύσιμο) μας βγήκε.
    Για περισσότερες φωτογραφίες δείτε το blog μου. Πολύ σύντομα θα υπάρξει και κείμενο με τις εντυπώσεις μας. Πάντως σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα πολύ καλά μελετημένο μοντέλο και το σημαντικότερο είναι σχετικά εύκολο στην κατασκευή του.

    http://tilemaxos.blogspot.com/
    Gespeichert

    kmandila
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 171



    WWW
    « Antwort #14 am: Sonntag, 19 Nov 2006, 17:30:44 »

     Thumbs up Το μόνο που μπορώ να πώ απο τίς φωτογραφίες που είδα είναι συγχαρητήρια και καλές προσγειώσεις.Εκείνο που αξίζει να σημειώσω είναι ότι αν υπήρχε βραβείο για ταχύτατη κατασκευή του Τηλέμαχου σίγουρα θα το διεκδικούσατε επάξια.Καλοπέταχτο. ! Thumbs up
    Gespeichert

    Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 11     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 26 Zugriffen.