Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:55:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:55:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 172
    Gesamt: 175
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Marathon 24 Cmpro  (Gelesen 9509 mal)
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #15 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 20:58:39 »

    Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

    http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

    ειναι φυσιολογικο?
    Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #16 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:01:26 »

    επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


    http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


    το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
    Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #17 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:02:37 »

    Φεριτη θα βαλω στο καλωδιο που παει απο την ηλεκτρονικη στο δεκτη?
    « Letzte Änderung: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:24:40 von savasp2 » Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #18 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:34:41 »

    Αν εχεις συστημα τκ στα 2.4 δεν ξερω κανενα λογο να βαλεις φεριτες ,εκτος και αν περνας τα καλωδια των σερβο διπλα από την ηλεκτρονικη ,που δεν βλεπω  να το κανεις    Ποοολύ άνεση.Αν εχεις FM τωτε θελει .
    ο ηλεκτρονικος διακοπτης κανονικα δεν βγαζει καποια παρεμβολή .....προσωπικα δεν εχω χρησημοποιησει  ποτε.

    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #19 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:39:15 »

    επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


    http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


    το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
    Κραδασμούς θα εχεις ετσι κιαλιως φυσικα πρεπει να ζυγισεις ελικα.Ακομη αν δεν βαλεις τα φτερα κανονικα δεν μπορεις να καταλάβεις ποσο κραδασμο εχεις .
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #20 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:40:52 »

    Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
    Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #21 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:45:22 »

    Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

    http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

    ειναι φυσιολογικο?
    Αυτό είναι αερας παγιδευμενος στο κύκλωμα καυσημου ,το σωληνακι που εχεις ανεβαινει ψηλα πριν κατεβει στο καρμπυρατέρ ετσι καποιο  αερα που τραβαει κατά την εκκίνηση που το σωληνακι είναι αδειο τον "παγιδευει " εκει ...ισως αν κατεβασεις το σωληνακι χαμηλα να μην το κανει.
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #22 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 21:47:18 »

    Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
    σε παλιο μοντελο προ 2,4 εποχης ειχα και μαλιστα περισσοτερους από 1 σε κάθε καλωδιο σερβο γιατι αλιως ειχα μεγαλο θεμα Grin τωρα ποια δεν εχω χρειαστεί καμια φορα.
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #23 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 22:00:13 »

    Σ ευχαριστώ Αντρέα, τον κινητήρα πως τον ακούσες? θερμοκρασία είχα γύρω στους 60 βαθμούς.
    Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #24 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 22:20:14 »

    Βασικα όταν στρωνεις καλο είναι να δουλευεις το μοτερ και με στροφες πχ 4000rpm ώστε να ανεβασει λιγο θερμοκρασια καιμετα να το αφηνεις στις 2000 ώστε να κρυωνει λιγο ....δεν είναι σωστο να στρωνεις απλα αφήνοντας το μοτερ με χαμηλες στροφες .
    Με 60 βαθμούς σιγουρα δε στρωνεις.Επισης είναι επιπονο για το μοντελο(κραδασμοι στο εδαφος χωρις φτερα) οπωτε το καλυτερο θα ηταν να στρωσεις εν πτηση .
    Χαλαρη πτηση με περισσοτερο γκαζι για μικρα διαστήματα . Thumbs up Αυτό τουλάχιστον στο 1ο 5λιτρο.
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #25 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 22:45:27 »

    Συμφωνώ με την άποψη του Ανδρέα και θα πω τα ίδια με λίγο διαφορετικά λόγια. Μία-δυό ώρες (δηλαδή ένα-δύο τάνκ) στο έδαφος είναι αρκετό και θα πρέπει να δίνεις μερικές γκαζιές κάθε λίγα λεπτά. Το σκαρί και η μηχανή υποφέρουν περισσότερο στο έδαφος και χωρίς φτερά δεν εκτονώνονται οι κραδασμοί. Καλύτερα τα επόμενα τάνκ να καταναλωθούν στον αέρα. Η καμπύλη που έχει σχηματίσει το σωληνάκι καυσίμου μαζεύει φυσαλίδες αέρα και αν μαζευτεί περισσότερος αέρας εκεί πιθανόν να έχεις κάποιο σβήσιμο της μηχανής. Καλά είναι να ξανασχηματίσεις το σωληνάκι εκεί ωστέ να μην κάνει τόση κοιλιά, αυτό μπορεί να γίνει αν αφαιρέσεις λίγο από το μήκος ώστε να σχηματιστεί μιά ευθεία. Αυτό θα βοηθήσει και τα εύκολα ξεκινήματα της μηχανής αν δεν χρησιμοποιείς μίζα και βάζεις μπρός με το χέρι.
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #26 am: Sonntag, 17 Nov 2013, 22:49:05 »

    Γιατι δεν του φορας τα φτερα του οση ωρα εισαι στο εδαφος για το στρωσιμο; Το βιβλιαρακι του κινητηρα σου το λεει για να αποσβενει καλυτερα τους κραδασμους.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 148



    « Antwort #27 am: Dienstag, 19 Nov 2013, 03:09:31 »

    Οσον αφορα τους φεριτες καλιο γαιδουροδεναι παρα γαιδουρογυρευε

    εγω 2.4 εχω και ειχα ενα μεγαλο φεριτη που αγκαλιαζε ολα τα καλωδια πριν τον δεκτη

    και ενα πιο μικρο που αγκαλιαζε το καλωδιακι της ηλεκτρονικης.

    μετα το στρωσιμο και λιγο πειραγμα της βιδας που ειναι για τις χαμηλες θα δεις θα φτιαξει το δουλεμα του

    την Ελικα θα πρεπει να την μπαλανσαρεις οπωσδηποτε και το σπινερ ειδαλως θα σου κοψει τις βασεις

    απο τους κραδασμους

    Ενας βενζινα κινητηρας να ξερεις θεωρειται στρωμενος μετα απο 15 ωρες 
    Gespeichert

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #28 am: Freitag, 22 Nov 2013, 15:53:40 »

    Καλησπερα, σημερα ηταν μια καταπληκτικη μερα για παρθενικη του Marathon, ολα πηγαν καλα χωρις να με προβληματισει ουτε μηχανη αλλα ουτε και το μοντελο πτητικα. Δεν το πιεσα καθολου εκανα κυριως βολτες διοτι ειμαι στο στρωσιμο. Προσγειωση ολα τα λεφτα ερχεται πολυ απαλα και προβλεψιμα.


    * 20131122_105758.jpg (36.12 KB, 204x153 - angeschaut 263 Mal.)
    Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 168



    « Antwort #29 am: Freitag, 13 Dez 2013, 15:28:02 »

    Μεχρι στιγμης μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις πτητικα, ο κινητηρας στρωνει ακομα σημερα εκαψα ακομα 2 τεποζιτα στο Ελληνικο χωρις καποιο προβλημα, το μονο που ειδα οτι εχω υψηλο ρελαντι και οταν το χαμηλωνω απο το τριμ και δινω φουλ γκαζι και επειτα ρελαντι αν δεν το προλαβω σβηνει οποτε παιζω ποιο πανω, μου ειπαν να κλεισω λιγο την μικρη ισχυει?


    * 20131213_121739.jpg (63.09 KB, 408x306 - angeschaut 169 Mal.)
    Gespeichert

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Marathon 24 Cmpro
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 27 Zugriffen.