Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.437 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:53:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:53:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:19]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304437
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 149
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 124
    Συνολικά: 126
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Marathon 24 Cmpro  (Αναγνώστηκε 9506 φορές)
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:22:32 »

    Καλησπερα μια συντομη παρουσιαση του 30cc gas μοντελου που στηνω σε συνεχεια του θεματος που ρωταγα περι στησιματος.


    * 20131111_130422.jpg (31.13 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 460 φορές.)

    * 20131111_130435.jpg (59.36 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 485 φορές.)

    * 20131112_174555.jpg (28.41 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 472 φορές.)

    * 20131112_174738.jpg (35.34 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 472 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:23:23 »

    ...........


    * 20131112_174604.jpg (31.84 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 468 φορές.)

    * 20131112_174728.jpg (35.54 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 479 φορές.)

    * 20131112_174621.jpg (48.55 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 474 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:02:08 »

    Με γεια το μοντέλο  Thumbs up

    Μπορείς να δώσεις λίγες πληροφορίες για το setup;
    Καταγράφηκε

    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:16:06 »

    Ο κινητήρας ειναι Rcg 30 με pits style muffler , σερβο 10 κιλά μεταλλικά γρανάζια ψηφιακά, το bec ειναι μέχρι 10Α με μαγνητικό διακόπτη,  μπαταρίες 2 μια για την ηλεκτρονική με kill switch και μια για τα σερβο .
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24752__Turnigy_dlux_10A_Linear_Voltage_Regulator_5_2_7_4V_output_.html

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24578

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17063

    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:28:04 »

    Ωραία  Thumbs up

    Έλικα;
    Καταγράφηκε

    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:38:37 »

    καλησπερα φιλε μου,
    καλοπεταχτο να ειναι!
    Προσωπικη μου αποψη,ισως να σκεφτοσουν να εβαζες ακροντιζα μεταλλικα και horn ενυσχημενα?
     worry
    Να εχεις στο νου σου οτι τα 30cc εχουν πολλους κραδασμους!
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:59:03 »

    18x6 carbon
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 23:00:18 »

    Σκέφτομαι να βάλω χορν ενισχυμένα με ball link
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 23:20:15 »

    Με 18Χ8 θα έχεις 8200σαλ περίπου.

    Με την 18Χ6 θα πιάσεις πάρα πολλές στροφές, κοντά στις 9000σαλ.
    Καταγράφηκε

    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:46:27 »

    σ ευχαριστω για τις πληροφοριες, οσον αφορα το στρωσιμο?
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:54:39 »

    εχω φτιαξει 4 λιτρα μιγμα με αναλογια 30/1 για το στρωσιμο, σε τι στροφες να εχω τον κινητηρα και για ποσο χρονο.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:40:22 »

    Υποθέτοντας ότι το τανκ σου είναι περίπου 400ml θα κάψεις το πρώτο τάνκ στο έδαφος σε χαμηλές στροφές, θα φροντίσεις να μην ξεπεράσεις τις 3000στρ. και αυτή η διαδικασία θα σου πάρει περίπου 40-50 λεπτά. Το δεύτερο και τα επόμενα τάνκ στόν αέρα σε χαλαρή, ευθεία πτήση αποφεύγοντας τα στατικά αεροβατικά και φροντίζοντας να μην δίνεις γιά πολλά δευτερόλεπτα full throttle. Καλές πτήσεις.
    Καταγράφηκε
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 15 Νοέ 2013, 20:34:18 »

    απο το σημερινο στρωσιμο ενα βιντεο που τραβηξα

    http://www.youtube.com/watch?v=G8c-L_ZFIyc

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Νοέ 2013, 06:34:38 από evan » Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Friday
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 233



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 19:07:45 »

    Προδότηηηηηη!!!!!


    Αααα και που σαι, άλλαξε το avatar σου... Δεν σου ταιριάζει πια !!!!


    χαχαχαχαχα Καλο πέταχτο Thumbs up
    Καταγράφηκε

    No Guts No Glory
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 148



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 20:05:53 »

    Καλοπεταχτο παρα πολυ ομορφο και μου αρεσει το στυσιμο του

    επειδη δεν μπορεσα να δω απο την φωτο ελπιζω να εχεις βαλει φερυτη στο καλωδιο

    της ηλεκτρωνικης αλλα και στα καλωδια των σερβο για τον φοβο παρεμβολων απο τον στατικο

    ηλεκτρισμο .Επισης καλο ειναι τα καλωδια της ηλεκτρονικης να μην εφαπτονται με τα καλωδια των σερβο
    Καλες πτησεις
    Καταγράφηκε

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 20:58:39 »

    Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

    http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

    ειναι φυσιολογικο?
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:01:26 »

    επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


    http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


    το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:02:37 »

    Φεριτη θα βαλω στο καλωδιο που παει απο την ηλεκτρονικη στο δεκτη?
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:24:40 από savasp2 » Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:34:41 »

    Αν εχεις συστημα τκ στα 2.4 δεν ξερω κανενα λογο να βαλεις φεριτες ,εκτος και αν περνας τα καλωδια των σερβο διπλα από την ηλεκτρονικη ,που δεν βλεπω  να το κανεις    Ποοολύ άνεση.Αν εχεις FM τωτε θελει .
    ο ηλεκτρονικος διακοπτης κανονικα δεν βγαζει καποια παρεμβολή .....προσωπικα δεν εχω χρησημοποιησει  ποτε.

    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:39:15 »

    επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


    http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


    το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
    Κραδασμούς θα εχεις ετσι κιαλιως φυσικα πρεπει να ζυγισεις ελικα.Ακομη αν δεν βαλεις τα φτερα κανονικα δεν μπορεις να καταλάβεις ποσο κραδασμο εχεις .
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:40:52 »

    Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:45:22 »

    Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

    http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

    ειναι φυσιολογικο?
    Αυτό είναι αερας παγιδευμενος στο κύκλωμα καυσημου ,το σωληνακι που εχεις ανεβαινει ψηλα πριν κατεβει στο καρμπυρατέρ ετσι καποιο  αερα που τραβαει κατά την εκκίνηση που το σωληνακι είναι αδειο τον "παγιδευει " εκει ...ισως αν κατεβασεις το σωληνακι χαμηλα να μην το κανει.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:47:18 »

    Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
    σε παλιο μοντελο προ 2,4 εποχης ειχα και μαλιστα περισσοτερους από 1 σε κάθε καλωδιο σερβο γιατι αλιως ειχα μεγαλο θεμα Grin τωρα ποια δεν εχω χρειαστεί καμια φορα.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:00:13 »

    Σ ευχαριστώ Αντρέα, τον κινητήρα πως τον ακούσες? θερμοκρασία είχα γύρω στους 60 βαθμούς.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:20:14 »

    Βασικα όταν στρωνεις καλο είναι να δουλευεις το μοτερ και με στροφες πχ 4000rpm ώστε να ανεβασει λιγο θερμοκρασια καιμετα να το αφηνεις στις 2000 ώστε να κρυωνει λιγο ....δεν είναι σωστο να στρωνεις απλα αφήνοντας το μοτερ με χαμηλες στροφες .
    Με 60 βαθμούς σιγουρα δε στρωνεις.Επισης είναι επιπονο για το μοντελο(κραδασμοι στο εδαφος χωρις φτερα) οπωτε το καλυτερο θα ηταν να στρωσεις εν πτηση .
    Χαλαρη πτηση με περισσοτερο γκαζι για μικρα διαστήματα . Thumbs up Αυτό τουλάχιστον στο 1ο 5λιτρο.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:45:27 »

    Συμφωνώ με την άποψη του Ανδρέα και θα πω τα ίδια με λίγο διαφορετικά λόγια. Μία-δυό ώρες (δηλαδή ένα-δύο τάνκ) στο έδαφος είναι αρκετό και θα πρέπει να δίνεις μερικές γκαζιές κάθε λίγα λεπτά. Το σκαρί και η μηχανή υποφέρουν περισσότερο στο έδαφος και χωρίς φτερά δεν εκτονώνονται οι κραδασμοί. Καλύτερα τα επόμενα τάνκ να καταναλωθούν στον αέρα. Η καμπύλη που έχει σχηματίσει το σωληνάκι καυσίμου μαζεύει φυσαλίδες αέρα και αν μαζευτεί περισσότερος αέρας εκεί πιθανόν να έχεις κάποιο σβήσιμο της μηχανής. Καλά είναι να ξανασχηματίσεις το σωληνάκι εκεί ωστέ να μην κάνει τόση κοιλιά, αυτό μπορεί να γίνει αν αφαιρέσεις λίγο από το μήκος ώστε να σχηματιστεί μιά ευθεία. Αυτό θα βοηθήσει και τα εύκολα ξεκινήματα της μηχανής αν δεν χρησιμοποιείς μίζα και βάζεις μπρός με το χέρι.
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:49:05 »

    Γιατι δεν του φορας τα φτερα του οση ωρα εισαι στο εδαφος για το στρωσιμο; Το βιβλιαρακι του κινητηρα σου το λεει για να αποσβενει καλυτερα τους κραδασμους.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 148



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 19 Νοέ 2013, 03:09:31 »

    Οσον αφορα τους φεριτες καλιο γαιδουροδεναι παρα γαιδουρογυρευε

    εγω 2.4 εχω και ειχα ενα μεγαλο φεριτη που αγκαλιαζε ολα τα καλωδια πριν τον δεκτη

    και ενα πιο μικρο που αγκαλιαζε το καλωδιακι της ηλεκτρονικης.

    μετα το στρωσιμο και λιγο πειραγμα της βιδας που ειναι για τις χαμηλες θα δεις θα φτιαξει το δουλεμα του

    την Ελικα θα πρεπει να την μπαλανσαρεις οπωσδηποτε και το σπινερ ειδαλως θα σου κοψει τις βασεις

    απο τους κραδασμους

    Ενας βενζινα κινητηρας να ξερεις θεωρειται στρωμενος μετα απο 15 ωρες 
    Καταγράφηκε

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 22 Νοέ 2013, 15:53:40 »

    Καλησπερα, σημερα ηταν μια καταπληκτικη μερα για παρθενικη του Marathon, ολα πηγαν καλα χωρις να με προβληματισει ουτε μηχανη αλλα ουτε και το μοντελο πτητικα. Δεν το πιεσα καθολου εκανα κυριως βολτες διοτι ειμαι στο στρωσιμο. Προσγειωση ολα τα λεφτα ερχεται πολυ απαλα και προβλεψιμα.


    * 20131122_105758.jpg (36.12 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 263 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:28:02 »

    Μεχρι στιγμης μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις πτητικα, ο κινητηρας στρωνει ακομα σημερα εκαψα ακομα 2 τεποζιτα στο Ελληνικο χωρις καποιο προβλημα, το μονο που ειδα οτι εχω υψηλο ρελαντι και οταν το χαμηλωνω απο το τριμ και δινω φουλ γκαζι και επειτα ρελαντι αν δεν το προλαβω σβηνει οποτε παιζω ποιο πανω, μου ειπαν να κλεισω λιγο την μικρη ισχυει?


    * 20131213_121739.jpg (63.09 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 169 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:29:47 »

    .......


    * 20131213_121722.jpg (58.93 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 323 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 21:26:23 »

    όσο κλείνει η μικρή τόσο ανεβαίνει το ρελαντί γιατί "σφυρίζεται¨το μοτέρ...όσο ανοίγει η μικρή τόσο πέφτει το ρελαντί γιατί "μπουκώνει" το μοτέρ...
    Καταγράφηκε
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 10:05:12 »

    Ειναι σωστό να ρύθμιση το ρελαντί που δεν ειναι τελείως στρωμένη η να περιμένω να στρώσει και μετα; Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:22:21 »

    Kαλημέρα

    Έτσι κι αλλιώς αυτό που προτείνει ο φίλος παραπάνω είναι να ανοίξεις τη χαμηλή αν κατάλαβα.
    Πόσο καύσιμο έχεις κάψει ως τώρα στο σύνολο;
    Καταγράφηκε

    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:34:23 »

    Καλημέρα σας.
    Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
    Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
    Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
    Καταγράφηκε
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.046



    « Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:23:24 »

    Καλημέρα σας.
    Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
    Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
    Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
    +1000 Συμφωνω κ γω με τον Yanko και το Βιργιλη!!!!
    Καταγράφηκε

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:27:23 »

    Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
    Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:28:58 »

    Απο φουλ γκαζι σε ρελαντι μου σβηνει καποιες φορες οταν το τριμ μου ειναι εκει που να μην μου προχωραει μονο του το μοντελο οποτε αναγκαστικα το εχω ποιο ψηλα. Βεβαια τωρα που το θυμηθηκα δεν εχω δει και τις στροφες στο ρελαντι και αν πεφτουν πολυ για εκει που το θελω. Δηλαδη κατω απο 1900.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 13:03:56 »

    Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 18:24:52 »

    Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
    Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.

    Συνήθως μετά τα 2 λίτρα ρυθμίζω.
    Μετά ίσως χρειαστεί να αλλάξω ελάχιστα πράγματα, ίσως και καθόλου.
    Τι αναλογία λαδιού έχεις;

    Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.

    Βιργίλη 1/4 της στροφής είναι πολύ.
    Καλύτερα με υπομονή να κάνει μικρότερες κινήσεις.
    Καταγράφηκε

    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:26:55 »

    Η μιξη μου ειναι 30:1 με ορυκτελαιο και 18:8 ελικα.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:27:49 »

    Πιστευω οτι ειμαι κοντα στα 2 λιτρα θα την κλεισω λιγο και θα δω με υπομονη στο πεδιο
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    savasp2
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 168



    « Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 15 Δεκ 2013, 18:57:00 »

    Σημερα εκλεισα ελαχιστα την μικρη και ειδα διαφορα μπορεσα και κρατησα τις στροφες περι τις 1700 χωρις να σβηνει. Η συνεχεια στο πεδιο.
    Καταγράφηκε

    Mefisto 1.9
    Gem 2.0
    Alula
    Extra 300s 20cc
    Marathon 25 30cc
    P47 Parkzone
    Piper Pawnee Eflite
    Zero 50 Cmpro
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Marathon 24 Cmpro
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.