Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 17:59:31

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 17:59:31

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 172
    Totale: 173
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: cbach 342 dle 30cc v2 peak model  (Letto 4606 volte)
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 279



    « il: Sabato, 4 Gen 2014, 15:32:28 »

    καλησπερα φιλοι παραγγειλα εχθες το παραπανω μοντελο και θελω την βοηθεια σας για το στησιμο του....
    ελεγα να παραγγειλω αυτα τα servo  απο τον γνωστο κινεζο ειναι καλα για το μοντελο?
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8776__BMS_620MG_High_Torque_Servo_Metal_Gear_9_1kg_15sec_50g.html
    Loggato
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 279



    « Risposta #1 il: Sabato, 4 Gen 2014, 15:35:05 »

    ακομα αν τα συνδεσω απευθειας στον δεκτη με μια μπαταρια θα εχω προβλημα η θελω δευτερη για τον κινητηρα?
    δωστε μου τα φωτα σας δεν εχω ασχοληθει με βενζινα
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #2 il: Sabato, 4 Gen 2014, 16:41:55 »

    Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
    Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #3 il: Sabato, 4 Gen 2014, 18:46:28 »

    Ερρίκο καλησπέρα και καλή χρονιά! Και εγώ θα πήγαινα στα digital. Μπαταρία για την ανάφλεξη του κινητήρα θα χρειαστείς σίγουρα! Και για λόγους αυτονομίας και για λόγους αποφυγής παρεμβολών! Ότι χρειαστείς είμαι στη διάθεσή σου! Αλλώστε 2 έφτιαξα...ξέρεις εσύ... Wink
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #4 il: Sabato, 4 Gen 2014, 20:22:53 »

    Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
    Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


    Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
    Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

    Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
    και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
    Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
    Loggato

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #5 il: Sabato, 4 Gen 2014, 22:35:47 »

    Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
    Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


    Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
    Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

    Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
    και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
    Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
    Δεν θα συμφωνησω απολυτα μια που πετουσα ni-mh 3300mah 6v  στο SU-26 112cc με 5χ20κιλα digital για 3 χρονια.  .Απλα πρεπει να είναι στοιχεια υψηλης εκφορτησης .Φυσικα το αρνητικο των Νι-mh είναι το φαινομενο μνημης και εκει θελει λιγο προσοχη.
    Πλεον δουλευω jeti 20A regulator με 2χ2400hacker lipo.
    Σε 30cc μπορεις να βαλεις και li-fe κατευθείαν ,για ποιο απλα ,καθως φυσικα και li-po me regulator.

    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #6 il: Domenica, 5 Gen 2014, 10:20:23 »

    Η LiFe δεν ειναι απολυτα σιγουρη λυση, εξαρταται απο τα σερβο. Κολλαει το θεμα στην διστακτικοτητα των κατασκευαστων να κατασκευασουν σερβο HV (High Voltage, Υψηλης Τασης) που αντεχουν την ονομαστικη ταση των LiFe και LiPo 6,6V και 7,2V αντιστοιχα. Αναφερομαι σε σερβο σε ολη την γκαμα, απο τα απλα πλαστικα των 3 κιλων και οχι μονο τα σουπερ ψηφιακα των 10 κιλων και αξιας 60€.
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #7 il: Domenica, 5 Gen 2014, 11:39:07 »

    Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
    Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


    Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
    Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

    Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
    και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
    Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
    Δεν θα συμφωνησω απολυτα μια που πετουσα ni-mh 3300mah 6v  στο SU-26 112cc με 5χ20κιλα digital για 3 χρονια.  .Απλα πρεπει να είναι στοιχεια υψηλης εκφορτησης .Φυσικα το αρνητικο των Νι-mh είναι το φαινομενο μνημης και εκει θελει λιγο προσοχη.
    Πλεον δουλευω jeti 20A regulator με 2χ2400hacker lipo.
    Σε 30cc μπορεις να βαλεις και li-fe κατευθείαν ,για ποιο απλα ,καθως φυσικα και li-po me regulator.

    To δέχομαι αυτό που λες αφού το έχεις δοκιμάσει.
    Πετούσες με ΑΑ στοιχεία ή με μεγαλύτερα;
    Loggato

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #8 il: Domenica, 5 Gen 2014, 16:28:33 »

    Όχι ...φυσικα δεν πετουσα με ΑΑ χρησημοποιησα πακ για αυτοκινητακι 7.2v High discharge το οποιο για την περισταση εγινε 6v.Eπισης αντιστιχο πακ χρησημοποιουσε φιλος σε καθαρο 100αρι με 8 επωνημα πολύ δυνατα σερβο  αλλα μεγαλυτερο 4η5000mah.
    Για να μην παρεξηγηθώ όμως θελω να πω ότι σε σκληρη 3d πτηση η χρηση λιπο με αξιοπιστο regulator είναι πολύ ασφαλεστερη.Επισης πολύ καλη λυση είναι και η χρηση HV servo με HV δεκτη οπωτε δεν παρεμβαινει ρυθμιστης.
    Ακομη παραπερα υπαρχουν τα πολύ γωστα συστηματα πια ,smartfly emcotech powerbox kai ένα σωρο αλλα.
    « Ultima modifica: Domenica, 5 Gen 2014, 16:38:54 da andreas » Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #9 il: Domenica, 5 Gen 2014, 19:32:22 »

    Όχι ...φυσικα δεν πετουσα με ΑΑ χρησημοποιησα πακ για αυτοκινητακι 7.2v High discharge το οποιο για την περισταση εγινε 6v.Eπισης αντιστιχο πακ χρησημοποιουσε φιλος σε καθαρο 100αρι με 8 επωνημα πολύ δυνατα σερβο  αλλα μεγαλυτερο 4η5000mah.
    Για να μην παρεξηγηθώ όμως θελω να πω ότι σε σκληρη 3d πτηση η χρηση λιπο με αξιοπιστο regulator είναι πολύ ασφαλεστερη.Επισης πολύ καλη λυση είναι και η χρηση HV servo με HV δεκτη οπωτε δεν παρεμβαινει ρυθμιστης.
    Ακομη παραπερα υπαρχουν τα πολύ γωστα συστηματα πια ,smartfly emcotech powerbox kai ένα σωρο αλλα.

    Ε πες έτσι... γιατί εμένα το μυαλό μου πήγε σε Νιμη ΑΑ.
    Με ΑΑ πήγα να πετάξω βενζίνα κάποτε και μόνο που κουνούσα τα στικ η ένδειξη από πράσινη γινόταν κόκκινη στον checker.

    Επίσης ένας καλός λόγος για να πάει κανείς σε lipo-bec είναι η σταθερή συμπεριφορά των σέρβο, λόγω σταθερής τάσης.
    Loggato

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #10 il: Lunedì, 6 Gen 2014, 00:43:13 »

    Για 2 χρόνια πετούσα 100άρι της Hangar 9 Extra 260 με 2 pack από αυτές τις μπαταρίες http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVTG1&P=7 Συνδεδεμένες σε SmartFly powerbox. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα servo. Πρόσφατα βγήκαν τα πακ και μπήκαν 2 μπαταρίες LiFe και ο Θεός βοηθός!!!
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 279



    « Risposta #11 il: Lunedì, 6 Gen 2014, 09:58:39 »

    ρε παιδια πως βλεπω την πορεια της παραγγελειας στον peak δεν φαινεται πουθενα και αρχιζω να ανησυχω!!!!!
    Loggato
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 279



    « Risposta #12 il: Lunedì, 6 Gen 2014, 16:52:19 »

    κανεις που να εχει ψωνισει απο peakmodel Huh Huh Huh Huh
    Loggato
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #13 il: Lunedì, 6 Gen 2014, 17:42:49 »

    Εγω, επανειλημμενα.
    Loggato
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 413



    « Risposta #14 il: Lunedì, 6 Gen 2014, 17:54:28 »

    Εγω, επανειλημμενα.
    Φίλε καλησπέρα με θέμα τελωνείου και τι αυτα τι γίνεται με αυτό το μαγαζί υπάρχει κανένα πρόβλημα η θέλι κάποιο αλλο τρόπο μεταφοράς που τον επιλέγεις εσύ και δεν υπάρχει πρόβλημα τελωνείου.
    Loggato
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.041 secondi con 28 queries.