Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη => Topic iniziato da: errikos su Sabato, 4 Gen 2014, 15:32:28



Titolo: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: errikos su Sabato, 4 Gen 2014, 15:32:28
καλησπερα φιλοι παραγγειλα εχθες το παραπανω μοντελο και θελω την βοηθεια σας για το στησιμο του....
ελεγα να παραγγειλω αυτα τα servo  απο τον γνωστο κινεζο ειναι καλα για το μοντελο?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8776__BMS_620MG_High_Torque_Servo_Metal_Gear_9_1kg_15sec_50g.html


Titolo: Απ: cbach 342 dle v2 peak model
Post di: errikos su Sabato, 4 Gen 2014, 15:35:05
ακομα αν τα συνδεσω απευθειας στον δεκτη με μια μπαταρια θα εχω προβλημα η θελω δευτερη για τον κινητηρα?
δωστε μου τα φωτα σας δεν εχω ασχοληθει με βενζινα


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: andreas su Sabato, 4 Gen 2014, 16:41:55
Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: panioul su Sabato, 4 Gen 2014, 18:46:28
Ερρίκο καλησπέρα και καλή χρονιά! Και εγώ θα πήγαινα στα digital. Μπαταρία για την ανάφλεξη του κινητήρα θα χρειαστείς σίγουρα! Και για λόγους αυτονομίας και για λόγους αποφυγής παρεμβολών! Ότι χρειαστείς είμαι στη διάθεσή σου! Αλλώστε 2 έφτιαξα...ξέρεις εσύ... ;)


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: Yankos su Sabato, 4 Gen 2014, 20:22:53
Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: andreas su Sabato, 4 Gen 2014, 22:35:47
Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
Δεν θα συμφωνησω απολυτα μια που πετουσα ni-mh 3300mah 6v  στο SU-26 112cc με 5χ20κιλα digital για 3 χρονια.  .Απλα πρεπει να είναι στοιχεια υψηλης εκφορτησης .Φυσικα το αρνητικο των Νι-mh είναι το φαινομενο μνημης και εκει θελει λιγο προσοχη.
Πλεον δουλευω jeti 20A regulator με 2χ2400hacker lipo.
Σε 30cc μπορεις να βαλεις και li-fe κατευθείαν ,για ποιο απλα ,καθως φυσικα και li-po me regulator.



Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: orck su Domenica, 5 Gen 2014, 10:20:23
Η LiFe δεν ειναι απολυτα σιγουρη λυση, εξαρταται απο τα σερβο. Κολλαει το θεμα στην διστακτικοτητα των κατασκευαστων να κατασκευασουν σερβο HV (High Voltage, Υψηλης Τασης) που αντεχουν την ονομαστικη ταση των LiFe και LiPo 6,6V και 7,2V αντιστοιχα. Αναφερομαι σε σερβο σε ολη την γκαμα, απο τα απλα πλαστικα των 3 κιλων και οχι μονο τα σουπερ ψηφιακα των 10 κιλων και αξιας 60€.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: Yankos su Domenica, 5 Gen 2014, 11:39:07
Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
Δεν θα συμφωνησω απολυτα μια που πετουσα ni-mh 3300mah 6v  στο SU-26 112cc με 5χ20κιλα digital για 3 χρονια.  .Απλα πρεπει να είναι στοιχεια υψηλης εκφορτησης .Φυσικα το αρνητικο των Νι-mh είναι το φαινομενο μνημης και εκει θελει λιγο προσοχη.
Πλεον δουλευω jeti 20A regulator με 2χ2400hacker lipo.
Σε 30cc μπορεις να βαλεις και li-fe κατευθείαν ,για ποιο απλα ,καθως φυσικα και li-po me regulator.

To δέχομαι αυτό που λες αφού το έχεις δοκιμάσει.
Πετούσες με ΑΑ στοιχεία ή με μεγαλύτερα;


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: andreas su Domenica, 5 Gen 2014, 16:28:33
Όχι ...φυσικα δεν πετουσα με ΑΑ χρησημοποιησα πακ για αυτοκινητακι 7.2v High discharge το οποιο για την περισταση εγινε 6v.Eπισης αντιστιχο πακ χρησημοποιουσε φιλος σε καθαρο 100αρι με 8 επωνημα πολύ δυνατα σερβο  αλλα μεγαλυτερο 4η5000mah.
Για να μην παρεξηγηθώ όμως θελω να πω ότι σε σκληρη 3d πτηση η χρηση λιπο με αξιοπιστο regulator είναι πολύ ασφαλεστερη.Επισης πολύ καλη λυση είναι και η χρηση HV servo με HV δεκτη οπωτε δεν παρεμβαινει ρυθμιστης.
Ακομη παραπερα υπαρχουν τα πολύ γωστα συστηματα πια ,smartfly emcotech powerbox kai ένα σωρο αλλα.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: Yankos su Domenica, 5 Gen 2014, 19:32:22
Όχι ...φυσικα δεν πετουσα με ΑΑ χρησημοποιησα πακ για αυτοκινητακι 7.2v High discharge το οποιο για την περισταση εγινε 6v.Eπισης αντιστιχο πακ χρησημοποιουσε φιλος σε καθαρο 100αρι με 8 επωνημα πολύ δυνατα σερβο  αλλα μεγαλυτερο 4η5000mah.
Για να μην παρεξηγηθώ όμως θελω να πω ότι σε σκληρη 3d πτηση η χρηση λιπο με αξιοπιστο regulator είναι πολύ ασφαλεστερη.Επισης πολύ καλη λυση είναι και η χρηση HV servo με HV δεκτη οπωτε δεν παρεμβαινει ρυθμιστης.
Ακομη παραπερα υπαρχουν τα πολύ γωστα συστηματα πια ,smartfly emcotech powerbox kai ένα σωρο αλλα.

Ε πες έτσι... γιατί εμένα το μυαλό μου πήγε σε Νιμη ΑΑ.
Με ΑΑ πήγα να πετάξω βενζίνα κάποτε και μόνο που κουνούσα τα στικ η ένδειξη από πράσινη γινόταν κόκκινη στον checker.

Επίσης ένας καλός λόγος για να πάει κανείς σε lipo-bec είναι η σταθερή συμπεριφορά των σέρβο, λόγω σταθερής τάσης.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: panioul su Lunedì, 6 Gen 2014, 00:43:13
Για 2 χρόνια πετούσα 100άρι της Hangar 9 Extra 260 με 2 pack από αυτές τις μπαταρίες http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVTG1&P=7 Συνδεδεμένες σε SmartFly powerbox. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα servo. Πρόσφατα βγήκαν τα πακ και μπήκαν 2 μπαταρίες LiFe και ο Θεός βοηθός!!!


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: errikos su Lunedì, 6 Gen 2014, 09:58:39
ρε παιδια πως βλεπω την πορεια της παραγγελειας στον peak δεν φαινεται πουθενα και αρχιζω να ανησυχω!!!!!


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: errikos su Lunedì, 6 Gen 2014, 16:52:19
κανεις που να εχει ψωνισει απο peakmodel ??? ??? ??? ???


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: GeorgeC su Lunedì, 6 Gen 2014, 17:42:49
Εγω, επανειλημμενα.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: johnraptor su Lunedì, 6 Gen 2014, 17:54:28
Εγω, επανειλημμενα.
Φίλε καλησπέρα με θέμα τελωνείου και τι αυτα τι γίνεται με αυτό το μαγαζί υπάρχει κανένα πρόβλημα η θέλι κάποιο αλλο τρόπο μεταφοράς που τον επιλέγεις εσύ και δεν υπάρχει πρόβλημα τελωνείου.


Titolo: Απ: cbach 342 dle 30cc v2 peak model
Post di: GeorgeC su Lunedì, 6 Gen 2014, 20:03:21
Εγω -και δυο ακομη φιλοι μου- δεν ειχαμε καννενα προβλημα.