Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:58:24

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:58:24

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 15
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 23     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Πυραυλομοντελισμός  (Gelesen 81030 mal)
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « am: Dienstag, 12 Dez 2006, 23:11:38 »

    Μετά από ορισμένες πιέσεις που δέχτηκα (συγκεκριμένα ο Sofodim με πείρε τηλ. και κόντεψε να με φάει….), αποφάσισα να κάνω μία παρουσίαση σε έναν άλλο τομέα του μοντελισμού, λίγο πιο “μυστήριο” και πολύ πιο “άγνωστο”, με το οποίο ασχολούμαι τα τελευταία χρόνια.

    Συγκεκριμένα μιλάω για τον ΠΥΡΑΥΛΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ. Ένας τομέας του μοντελισμού, που ασχολείται με την σχεδίαση και κατασκευή αυτοπροωθούμενων ρουκετών, οι οποίες είναι συνήθως εξοπλισμένες και με σύστημα επαναφοράς (αλεξίπτωτο κ.λ.π.)

    Γενικότερα σε αυτό το post λέω να παρουσιάσω μερικά μοντέλα μου, τεχνικές (για όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν), αλλά κυρίως το τι είναι πραγματικά ο πυραυλομοντελισμός.

    Προς Admin:    Το post το άνοιξα σε αυτό το θέμα γιατί απλά δεν είχα που αλλού… Ίσως στο μέλλον να χρειαστεί να δημιουργηθεί και ξεχωριστή κατηγορία για τις ρουκέτες. (μακάρι, αλλά ……..) Αν πιστεύεις πως αλλού ταιριάζει καλύτερα …. άλλαξε το.
    Gespeichert
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #1 am: Dienstag, 12 Dez 2006, 23:12:37 »

    Το πρώτο πράγμα που θα αναφερθώ θα είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Πρόκειται για εκρηκτικά υλικά, εξαιρετικά ισχυρούς πυραύλους και γενικότερα νούμερα που δεν ονειρευόμαστε καν με τα απλά “αεροπλανάκια” μας…

    Λάθος χρήση των πληροφοριών μπορεί να οδηγήσει σε πάρα πολύ σοβαρό ατύχημα!
    Γι’ αυτό και παρακαλώ όλους να μην επιχειρήσουν καμία δοκιμή με καύσιμα και κινητήρες πριν τουλάχιστον επικοινωνήσετε μαζί μου για να σας ενημερώσω για τους σχετικούς κινδύνους, είτε με π.μ. είτε στο fotis400@freemail.gr.


    Πάνω από όλα είναι η ασφάλεια!!!! Όλοι ξέρουμε πόσοι άνθρωποι χάνουν χέρια ή και την ζωή τους το Πάσχα με αυτοσχέδιες ρουκέτες.

    Βέβαια με τήρηση κανόνων ασφαλείας το “άθλημα” γίνεται εξαιρετικά ασφαλές. (Προσωπικά πιο πολύ φοβάμαι να βάλω μπρος το αεροπλάνο μου, παρά να εκτοξεύσω ρουκέτα με ώση 1000+ N (100kg).)
    Gespeichert
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #2 am: Dienstag, 12 Dez 2006, 23:13:05 »


    Ξεκινώντας λοιπόν ο πυραυλομοντελισμός διαιρείται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες:

    1.   Στους πυραύλους standard. Είναι οι γνωστοί πύραυλοι της Estes και της Century. Πρέπει να συμβαδίζουν με τους κανονισμούς της NAR (National Association of Rocketry, μιλάμε πάντα για USA), κάποιοι από τους οποίους λένε:
    επιτρέπεται χρήση μόνο βιομηχανοποιημένου και πιστοποιημένου κινητήρα, και όχι αυτοσχέδιος.
    Επιτρέπονται μόνο ελαφριά υλικά (μπάλσα, χαρτί, πλαστικό) σε καμία περίπτωση μέταλλο.
    Ο κινητήρας πρέπει να είναι μέχρι την κλάση D, δηλαδή η συνολική ώθηση (θα εξηγήσω αργότερα…) μέχρι 20 N-S.
    Κ.λ.π.

    2.Κατηγορία High Power. Πύραυλοι οι οποίοι πάλι ακολουθούν κανονισμούς της NAR, επίσης οι κινητήρες είναι βιομηχανοποιημένοι , αλλά το όριο είναι πολύ μεγαλύτερο, κλάση L (5120 N-S). Και επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιούνται και μέταλλά.

    3.Κατηγορία Ερασιτεχνικού Πειραματικού Πυραυλομοντελισμού. Το “ερασιτεχνικοί” τα λέει όλα… Αν οι «επαγγελματικοί» είναι αυτοί του στρατού, τότε αυτοί είναι ίδιοι πύραυλοι μόνο που κατασκευάζονται σαν χόμπι και όχι σαν προϊόντα. Εδώ δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Κάθε τι που δεν ανήκει στις πιο πάνω κατηγορίες, ανήκει εδώ. Από μικρά πυραυλάκια, μέχρι πυραύλους με πολλά μέτρα μήκος, πολλά κιλά βάρος που φτάνουν μέχρι και τα όρια της ατμόσφαιρας (π.χ. 100 χλμ υψόμετρο….)

    Εγώ έχω ασχοληθεί με την πρώτη και την τελευταία κατηγορία. Την πρώτη κάποιοι ίσως την ξέρουν ,αν και εγώ θα πω μερικά πράγματα……

    Την δεύτερη σίγουρα δεν την ξέρετε και θα γράψω λίγο περισσότερα πραγματάκια… είναι αυτή με την οποία ασχολούμαι τώρα.

    Επίσης ίσως γίνει σε κάποιο μοντελοδρόμιο της αττικής εκτόξευση ερασιτεχνικού πυραύλου.




    Πριν πω οτιδήποτε, δείτε μερικές φωτογραφίες και θα καταλάβετε περισσότερα για την όλη ιστορία….


    Σε λίγες μέρες θα έχω έτοιμη και την συνέχεια…
    Gespeichert
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #3 am: Dienstag, 12 Dez 2006, 23:26:27 »

    Οι φωτογραφίες...


    * Aiossanaoi_adhu_SUMOinFlight.jpg (21.76 KB, 473x588 - angeschaut 1875 Mal.)
    Gespeichert
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #4 am: Dienstag, 12 Dez 2006, 23:28:30 »

    =========


    * Aerial_My-Minds-Eye.jpg (80.55 KB, 864x576 - angeschaut 1878 Mal.)
    Gespeichert
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #5 am: Dienstag, 12 Dez 2006, 23:32:43 »

    =======


    * Static_Test.jpg (27.85 KB, 450x300 - angeschaut 1834 Mal.)
    Gespeichert
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #6 am: Mittwoch, 13 Dez 2006, 00:48:11 »

    Μπράβο Φώτη για το Θέμα .
    Έχεις δοκιμάσει ιδιοκατασκευή μίγματος πυραύλου Στερεού καυσίμου ?
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 13 Dez 2006, 10:12:50 »

    Zitat
    Μπράβο Φώτη για το Θέμα .
    Έχεις δοκιμάσει ιδιοκατασκευή μίγματος πυραύλου Στερεού καυσίμου ?


    Φυσικά και έχω δοκιμάσει....  Έχω κάνει πειράματα με καύσιμα που περιέχουν ζάχαρη, δεξτρόζη, σορβιτόλη, άνθρακα, εποξική, καθώς και σύνθετα κάσυιμα με προσμίξεις αργιλίου, θείου, οξειδίων σιδίρου κ.λ.π.

    Κάποια στιγμή στο μέλλονσκέφτομαι και πειράματα με υγρά καύσιμα (οξυγόνο με βενζίνη, οινόπνευμα, υδρογόνο, προπάνιο κ.λ.π)

    Θα τα πούμε όλα με περισσότερες λεπτομέριες, σιγά-σιγά.......    Τώρα που πήρα φόρα...

    Η φωτογραφία παρακάτω δείχνει έναν κινητήρα που ετοιμάζω να εκτοξέυσω αυτές τις ημέρες... (Μαζί με πύραυλο εννοείται) Χρησιμοποιεί κάυσιμο με ζάχαρη και πυροκροτητή από εποξική


    * Charger_4.jpg (12.31 KB, 640x480 - angeschaut 1821 Mal.)
    Gespeichert
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.113


    « Antwort #8 am: Mittwoch, 13 Dez 2006, 10:32:52 »

    Βρε πειτε και εδω πως φτιαχνεις ενα κηνιτιρα που καιει ζαχαρι ?
    Gespeichert

    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #9 am: Mittwoch, 13 Dez 2006, 16:36:27 »

    Πρώτα οι standard πύραυλοι….

    Έχω σχεδιάσει και κατασκευάσει αρκετά από αυτά τα μαραφέτια… Έχουν υποχρεωτικά μικρό μέγεθος (ο μεγαλύτερος 70εκ.) και συνήθως είναι φτιαγμένοι από χαρτί. Πετάνε σε μικρό υψόμετρο (άντε μέχρι 200μ.) και ο μηχανισμός του αλεξίπτωτου είναι ενσωματωμένος στον κινητήρα (ο οποίος πληροφοριακά κέει το γνωστό Black powder ή μπαρούτι).
    Gespeichert
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #10 am: Mittwoch, 13 Dez 2006, 16:40:08 »


    Μερικά σχέδια…


    Ο αγαπημένος μου… Μοντέλο του διαστημικού λεωφορείου Columbia. Πετάει κάνοντας συνεχώς snap roll αντίθετα με όλους τους άλλους που πετάνε ευθεία. Είχε μία πολύ επιτυχημένη πτήση.


    * CILUIAEA_2.jpg (42.63 KB, 480x640 - angeschaut 1790 Mal.)

    * PHOT0104__1__0001.jpg (42.87 KB, 320x240 - angeschaut 1750 Mal.)
    Gespeichert
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #11 am: Mittwoch, 13 Dez 2006, 23:44:31 »

    Μπράβο Φώτη .
    Προσωπικά πάντως , θα με ενδιέφερε πρώτα να μάθω πώς μπορώ να φτιάξω κινητήρα με τα πιό Απλά , καθημερινά Υλικά που μερικά απο τα οποία ίσως να μπορώ να βρώ σπίτι μου ...
    Θα δημοσιεύσεις μερικές συνταγές ? (άν θέλεις βέβαια) ... 
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #12 am: Donnerstag, 14 Dez 2006, 16:28:41 »

    Zitat
    Μπράβο Φώτη .
    Προσωπικά πάντως , θα με ενδιέφερε πρώτα να μάθω πώς μπορώ να φτιάξω κινητήρα με τα πιό Απλά , καθημερινά Υλικά που μερικά απο τα οποία ίσως να μπορώ να βρώ σπίτι μου ...
    Θα δημοσιεύσεις μερικές συνταγές ? (άν θέλεις βέβαια) ... 


    Αυτό όμως είανι το πρόβλημα... Δεν πρόκειται για μία απλή και καθημερινή κατασκευή...   Χρειάζεται πολύ μελέτη πριν πυροδοτηθεί κάποιος πύραυλος.(Για τον πρώτο κινητήρα χρειάστικα δύο χρόνια μελέτης  Tongue) Τέτοιου είδους πληροφορίες μπορεί στα χέρια κάποιων απρόσεχτων, να είναι επικύνδηνες, ένας κινητήρας μπορεί πάρα πολύ εύκολα να μετατραπεί σε βόμβα... (Δηλ. η κατασκευή  από άσχετους για μένα μόνο εκεί οδηγεί....)

    Ακόμα δεν θα δώσω τέτοιες πληροφορίες εδώ... Στείλε π.μ. και βλέπουμε...
    Gespeichert
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 47



    « Antwort #13 am: Dienstag, 19 Dez 2006, 15:35:53 »

    Αγαπητέ Φώτη, αισθάνθηκα πραγματική χαρά όταν διάβασα τυχαία αυτο το post. Πραγματικά νόμιζα ότι ήμουν ο μοναδικός στην Ελλάδα που ασχολείται έστω και ελάχιστα με τον αερομοντελισμό. Ηθελα να σε ρωτήσω αν μπορώ να φτιάξω μόνος electric irgniter (όπως της Estes) για πιστοποιημένο κινητήρα. Δυστύχως μένω επαρχία, αναγκάστηκα να πάρω κινητήρες με αντικαταβολή από Αθηναικό μοντελιστικό κατάστημα και μου έστειλαν κινητήρες (γερμανικοί) με φυτίλι και όχι με igniter.
    Ελπίζω σε απαντησή σου.
    Gespeichert

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #14 am: Dienstag, 19 Dez 2006, 18:45:41 »

    Είναι πολύ απλό... Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ κάποτε, και αναγκάστηκα να κάνω την εξής πολύ απλή λύση, αλλά όχι και τόσο αξιόπιστη:


    Πήρα ένα απλό σπίρτο, του έξυσα λιγάκι το κεφάλι ώστε να χωράει μέσα από το ακροφύσιο του κινητήρα (προσοχή μην το χαλάσεις, το ακροφύσιο, όχι το σπίρτο idiot2 ). Το σπίρτο ήταν τυλιγμένο με λεπτό σύρμα. Έδινα ρεύμα στο σύρμα, πυρακτονόταν, άναβε το σπίρτο, και έτσι ξεκίναγε ο κινήτηρας. Όμως δεν είναι και πολύ αξιόπιστη λύση, έχει πολλές αποτυχίες (αλλά ευτυχώς και πολλές-πολλές επιτυχίες)


    Τώρα αν αποφασήσεις να ασχοληθείς με σούπερ-εξαιρετικούς-υπέρ-αξιόπιστους-θεαματικούς-ισχυρούς-κ.λ.π.-κ.λ.π. ερασιτεχνικούς πυροκροτητές, τότε πάλι με την ίδια λογική δουλεύεις. Ένα σύρμα που πυρακτόνεται και πυροδοτεί κάποιο μικρό δήγμα από κάυσιμο. Το σύρμα σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αντικατασταθεί και από κάποιο λαμπάκι που έχεις αφαιρέσει το γυαλί  Wink . Το κάυσιμο είναι πάντα στερεό και δημιουργήται σε ότι σχήμα θες. Πές μου αν θες περισσότερες λεπτομέριες γι' αυτούς του πυροκροτητές...


    Επίσης δες και αυτή την σελίδα:
    http://members.aol.com/nonillion/igniter.html
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 23     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Πυραυλομοντελισμός  |  Thema: Πυραυλομοντελισμός
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.028 Sekunden mit 24 Zugriffen.