Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:30:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:30:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 31
    Gesamt: 32
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: απορια?  (Gelesen 9378 mal)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #30 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 09:33:58 »

    Είναι κι άλλοι οι παράγοντες που θα καθορίσουν το βέλτιστο sink rate, αλλά ναι, το μέγεθος είναι ένας από αυτούς (δηλ. ο αρ. Reynolds που λέει και ο κος Κωνσταντακάτος).
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #31 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 14:50:31 »

    ευχαριστώ για τοις απαντήσεις ............ Thumbs up

        αν προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς 40 χ 12= 4,8 τ.π.
                      26,6 + 4,8 =31,4    
                                                                           900\31,4 = 28,66


    υ.γ θα με λέγατε βαρύ ?
            δεν θέλω ταχύτητα  θέλω χρόνο πτήσης  με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... Azn
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 971


    « Antwort #32 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 15:21:33 »

    jony b
    το ιδανικο  μινιμυμ βαρος  απογείωσης το καθοριζει η αεροτομή του φτερου
     αυτά τα αεροπλάνα  που είναι για μεταφερουν  βαρος εχουν συνηθως ημισυμετρικη NACA 2412 αεροτομή με 18 - 22γρ /το 
     h clarc αεροτομες που εναι επίπεδες από κατω
     
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #33 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 17:03:43 »

    900\31,4 = 28,66

    θα με λέγατε βαρύ ?  δεν θέλω ταχύτητα  θέλω χρόνο πτήσης  με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... Azn
    ναι η φόρτιση αυτή εμπίπτει στα μεγάλα νούμερα. Ετσι φορτίζουμε τα μεγάλα ανεμόπτερα για να αποκτησουν ταχύτητα πάνω απο 10 μέτρα το δευτερόλεπτο, αλλά μαζί με την οριζόντια ταχυτητα αυξάνεται και η κατακόρυφη  ταχύτητα, ο βαθμός καθόδου.

    Πως θα ανεβαίνει το ανεμοπτερό σου ψηλά; Σε ποιό ύψος υπολογίζεις να ανεβαίνει αρχικά;
    Πόσο χρόνο εκτιμάς ότι θα διαρκεί η πτήση σου;
    Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #34 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 20:55:23 »

    δεν θα με χάλαγε καμια (1) ωρίτσα ....χαχα...(Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.)συμφωνώ...
     πάω για μεγαλύτερο φτερό η λιγότερο βάρος.....
     ηλεκτρικό, 1100 kv  3s  2200ma  7x4 propela
     o πρώτος στόχος είναι 5 χιλ.  2,5 + 2,5......
     μόλις έχω χρόνο θα ανεβάσω την αεροτομή .)clarc αεροτομές που ε ναι επίπεδες από κάτω).....



    ο.κ   Thumbs up
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 971


    « Antwort #35 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 21:49:15 »

    jony b
     με   12 Volt   , 2200 ma Btry και 1κg Bαρος χρειαζεσαι  120 wat για να αναπτύξεις  την μεγιστη ταχυτητα  με 10 Αmp καταναλωση εχεις θεωρητικα 13.2 λεπτα πτηση [2.2  x  60  :10 =13.2 ]
     με το μοτερ που εχεις εάν διανυει 10 μ το  δευτ  με φουλ γκαζια σε  13.2 min χ 60 =792 sec    χ10  m =7920 m  αποσταση θεωρητικα παντα γιατι δεν εχουμε υπολογισει  τον αντιθετο ανεμο και την πτωση τασης εάν η μπαταρια δεν ειναι καινουργια
    Gespeichert
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #36 am: Freitag, 23 Apr 2021, 12:05:49 »

    Βαγγέλη πολύ επιστήμονας........ Thumbs up..αν υπολογίσεις ότι δεν παίζω πότε τέρμα κγαζι........0.1  έως 6-7 αμπέρ....+-*\
         ε 5 χιλιομετρακια τα έχουμε....
                          αν ανεμοπορισουμε βγάζουμε 45 " Cheesy Cheesy


    υ,γ θα πετάξω και 15 γρ. έρμα ............................. Ποοολύ αστείο
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #37 am: Freitag, 23 Apr 2021, 19:22:26 »

    αεροτομή που χρησιμοποιώ ....


    * φτερο.jpg (51.65 KB, 1129x657 - angeschaut 304 Mal.)
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 349



    « Antwort #38 am: Freitag, 21 Jan 2022, 23:36:30 »

    Παιδιά σε πανωπτερυγο με μισό γκάζι πετάει κανονικά μετα από τριμάρισμα. Όταν πάει το γκάζι πανω απο τη μέση περίπου στο ~80% δίνει λίγο up . Τι φταίει;
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #39 am: Samstag, 22 Jan 2022, 09:04:24 »

    Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης.
    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    CL : συντελεστής άνωσης (Lift coefficient)
    ρ: πυκνότητα ρευστού
    Α: επιφάνεια σώματος κάθετη στη ροή
    U: ταχύτητα σώματος ως προς το ρευστό

    (από την Βικιπαίδεια https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BD%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7)


    * Screenshot_2022-01-22_085917.jpg (4.8 KB, 233x78 - angeschaut 143 Mal.)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #40 am: Samstag, 22 Jan 2022, 09:29:05 »

    Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης.
    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    συμφωνώ είναι φυσιολογικό.....έκτος αν το λίγο είναι πάρα πολλή.....τότε θα βγάζει εύκολα hover ...... Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο

    υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #41 am: Samstag, 22 Jan 2022, 10:34:13 »

    υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... Ποοολύ άνεση

      +1 Thumbs up
     
      Η καλύτερη περίπτωση για τις όποιες διορθώσεις θέλει θα πρέπει να τις κάνεις με ελάχιστο αέρα
      Σχεδόν ποτέ δεν διορθώνεις με τριμάρισμα και τις μηχανικές ρυθμίσεις τις κάνεις με το Stabilizer (αν έχεις) στην θέση Manual
      Εννοείται αρχικά κοιτάς να είναι σωστό το κέντρο βάρους
      Ύστερα κοιτάς να διορθώσεις με αλλαγή της γωνίας του φτερού βάζοντας ανάλογα είτε μπρός είτε πίσω στην βάση του φτερού λωρίδα μπάλσα ανάλογου πάχους (1-2- κ.ο.κ. σε χιλ). Αν δείχνει να "ρίχνει"  εύκολα μούρη τότε βάζεις μπροστά αν κάνει σαν βάρκα τότε βάζεις πίσω.
      Στο θέμα του γκαζιού
      Όταν ανοίγεις και δείχνει να σηκώνει την μούρη μόνο, τότε αλλάζεις την γωνία του μοτέρ να "κοιτάει" λίγο προς τα κάτω βάζοντας ροδέλες ενδιάμεσα βάσης μοτέρ με firewall στις πάνω βίδες.
      Αν ανοίγοντας το γκάζι δείχνει να κερδίζει ύψος ολόκληρο, να κρατάει δλδ την ευθεία του, τότε δεν πειράζεις τίποτα
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #42 am: Samstag, 22 Jan 2022, 10:37:31 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #43 am: Samstag, 22 Jan 2022, 10:44:36 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?



    ++++1
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #44 am: Samstag, 22 Jan 2022, 11:16:57 »

    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    Η άντωση είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: απορια?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 24 Zugriffen.