Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:36:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:36:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 20
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: απορια?  (Gelesen 9376 mal)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 119


    « am: Dienstag, 21 Dez 2010, 22:42:08 »

    μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εννοουμε οταν λέμε πτέρυγα σε ένα αεροπλανο? Επίσης ακουω οτι τι ταδε αεροπλανο έχει μεγάλο πτερυγικο φορτιο ενω το αλλο μικρο φορτο πτερυγας. Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
    Gespeichert

    Τηλέμαχος
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #1 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 22:55:24 »

    Πτερυγα ενοουμε τα "φτερα" του αριστερα και δεξια σαν ενα κομματι και το λεμε πτερυγα
    Αναλογα με το εμβαδο της πτερυγας και το βαρος του αεροσκαφους ,δηλ γρ ανα τετραγωνικη παλαμη ,ουγκιες ανα τετραγωνικο ποδι κτλ,
    το φορτιο της σε μαζα ανα μοναδα επιφανειας ονομαζετε πτερυγικος φορτος
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #2 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:13:10 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.
    Gespeichert

    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 119


    « Antwort #3 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:17:37 »

    ευχαριστω φιλοι μου... Thumbs up και κατι τελευταιο, η αεροτομη ειναι το ιδιο πραγμα με την πτερυγα?
    Gespeichert

    Τηλέμαχος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #4 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:24:17 »

    Με τις αεροτομες κατασκευαζονται οι πτερυγες σε οτι σχημα και μεγεθος θελουμε.
    Θα σου λυθουν περισοτερες αποριες αν ξεκινησεις και απο εδω

    http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm#11

    Αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε.
    Gespeichert
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 119


    « Antwort #5 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:50:48 »

    ευχαριστω kiril το εντοπισα!
    Gespeichert

    Τηλέμαχος
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #6 am: Freitag, 1 Jul 2011, 01:05:38 »

    Καλησπέρα,

    Είμαι νέος αερομοντελιστής και έχω ξεκινήσει με επιτυχία τις πρώτες μου πτήσεις… έχω πάρει ένα fms Cessna 182 και μόλις σήμερα μου χάλασε το ένα servo στο δεξί φτερό του αεροπλάνου μου… αγόρασα ένα καινούριο αλλά όταν το τοποθέτησα σε έναν έλεγχο παρατήρησα ότι τα aerolin αντί να κάνουν αντίθετη κίνηση έκαναν και τα δυο την ιδία… πως μπορώ να το διορθώσω αυτό??? Όλα τα servo δε πρέπει να γυρίζουν με την ίδια φορά?Huh Undecided

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων…
    « Letzte Änderung: Freitag, 1 Jul 2011, 01:40:16 von Le_Roi » Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #7 am: Freitag, 1 Jul 2011, 07:06:53 »

    προφανως πηρες αλλη μαρκα απο αυτη που ειχε

    αυτο που μπορεις να κανεις (ειναι ή να το βαλεις ''τουμπα'' αναποδα ή να βαλεις αναποδα το Hornακι

    Αυτο εξαρταται απο το πως μπαινει το σερβο
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 742



    « Antwort #8 am: Freitag, 1 Jul 2011, 09:41:33 »

    προσπαθησε να κανεις αυτο που λεει ο φιλος ilias και αν δεν ταιριαζει,αγορασε ενα servo reverser.
    Gespeichert

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #9 am: Freitag, 1 Jul 2011, 11:51:27 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 742



    « Antwort #10 am: Freitag, 1 Jul 2011, 11:52:26 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!

    Thumbs up
    Gespeichert

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Tgeo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 96


    « Antwort #11 am: Freitag, 1 Jul 2011, 12:34:18 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!


    Έχω αυτό http://www.heli-world.com/detail.aspx?ID=5677 και δεν το χρισημοποιώ πλέον.
    Αν ενδιαφέρεσε στείλε μου ΠΜ
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #12 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:03:10 »

    Έτσι κι αλλιώς όμως με 2 διαφορετικής μάρκας-τύπου σέρβο θα πάρεις μάλλον διαφορετικές γωνίες κίνησης
    και διαφορετική ταχύτητα και δεν είναι η καλύτερη λύση μάλλον.
    Υπάρχει και πιο απλή λύση, να αγοράσεις άλλο ένα σέρβο ίδιο με το τελευταίο που αγόρασες  Χαμόγελο
    Gespeichert

    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 480



    « Antwort #13 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:38:10 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    οσο για την αναποδη κινηση αν η τ/κ σου ειναι απλη τετρακαναλη (αυτη που υπηρχε στο πακετο του αεροπλανου) χρειαζεσαι servo reverser.
    αν εχεις αγορασει καποια αλλη ψηφιακη και εχεις απο πεντε καναλια και ανω στην τ/κ και στο δεκτη σου τοτε δε χρειαζεσαι κατι εξτρα και μπορεις να το φτιαξεις απο το μενου της τ/κ
    Gespeichert

    wasting space via Architecture...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #14 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:49:51 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    Πολύ σωστά, μπορεί να βάλει κάποιο σέρβο από την ουρά στα έλερονς για να είναι ίδια
    και το καινούριο-ανάποδο σέρβο των έλερονς να το βάλει στην ουρά και να κάνει reverse από την τ/κ
    οπότε δεν χρειάζεται να αγοράσει τίποτα. Οι πρακτικές της οικονομικής κρίσης  Grin
    Gespeichert

    Seiten: [1] 2 3 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: απορια?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.