Daggo
|
|
« στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:08:58 » |
|
|
.....Fly away.....
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:20:14 » |
|
αναρωτιέμαι.... ένα 18άρι nitro μοτεράκι λέτε να χωράει εκεί μέσα??? εχω ένα LRP 18άρι.... στο 450 είναι δύσκολο....αλλα εδώ? τι μου ρθε πάλι ε... οι πατενταδώροι μας .... (ξερουν αυτοι)..... εχουν να προτείνουν κόλπα για την μετάδωση? γιατι το όλο θέμα εκεί εστιαζεται...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Daggo
|
|
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:22:18 » |
|
Εγω θα προτεινα προς το παρον,να μην προβειτε στην αγορα του ακομα....ας το δοκιμασουν στο εξωτερικο να παρουμε γνωμες τι προβληματα εχει και πως αντιμετωπιζονται....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
.....Fly away.....
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:24:30 » |
|
αυτό είναι κλώνος του τρεξ 500?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Daggo
|
|
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:26:25 » |
|
Ναι φιλε μου,οπως ηταν το ΗΚ-450 κλωνος του μικροτερου αδερφου του...Το εχουν πετυχει παντως οι κινεζοι σε σχεδιασμο.Τωρα οπως ειπα,να δουμε ποιοτητα και ελαττωματα...Εχω ακουσει οτι εχει προβληματα με την ουρα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
.....Fly away.....
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:27:20 » |
|
όπως και το 450.......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Daggo
|
|
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 23:29:44 » |
|
Ναι αλλα στο 450 ηταν ενα ανταλακτικο μονο...Οτι πληρωνεις περνεις!!!!Το ΗΚ-450 οτι και να εχει,που το φτιαχνουμε πανευκολα,τα αξιζει τα λεφτα του μεχρι και την τελευταια δεκαρα,για οτι πληρωνεις πεταει τελεια!Καλυτερα απο ενα Belt-CP που παιρνουμε ολοι μας οταν ξεκιναμε,πεταει κανονικα σαν το αυθεντικο T-Rex.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
.....Fly away.....
|
|
|
|
jimm7
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 10 Ιούλ 2009, 03:03:29 » |
|
μπορώ να πω πως αυτή η πατεντα(που έχει και manual εφαρμογής) μου φαίνεται πολύ καλή και λογικά θα ταιριάζει και στο εικ-500. το δίνει το μοτέρ όπως το δείχνει στη photo(μαζί με το t rex frame)? τα carbon frame του t rex 450 και 500 ταιριάζουν στο εικ 450 και 500?
gouskone είδες τιμή για το μοτέρ με τα υπόλοιπα για την πατέντα?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
My Model 1: CoptereX SE v2 moter: Scorpion 2221-8 gyro: 750gp+ds520 esc: Align 25A servo:3x Corona DS-929MG
Model 2: Sukhoi 49" balsa ΠΩΛΕΙΤΑΙ motor: scorpion s3020-16 ΠΩΛΕΙΤΑΙ esc: Hobbywing 60A Platinum ΠΩΛΕΙΤΑΙ
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 10 Ιούλ 2009, 08:16:23 » |
|
Έχει να προτείνει κανείς κανά καλό setup για αυτό το ελικόπτερο? Κατά προτίμηση από Hobbycity!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 21:06:00 » |
|
Βασικά μόλις βγείκε στην κυκλοφορία....
ακόμη και στο youtube δεν υπάρχουν πολλες πληροφορίες...
πιστεύω ότι στο τέλος του καλοκαιριού θα ξέρουμε τι και πώς απο τα φορουμς και τα βιντεάκια που θα ανεβούν...
ειναι νωρίς ακόμη...
αλλα ειναι πολλα΄υποσχόμενο αν σκευτείς κανείς την απόδωση του μικρού του αδερφού ΗΚ450....
για να δούμε..
πάντως εγώ θα περιμένω να μάθω τυχών ατέλειες όπως είχαμε με το 450...ωστε να προβώ σε επιτόπιες διορθώσεις και εννωείται ότι θα το μετατρέψω σε Nitro....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 21:08:34 » |
|
και εννωείται ότι θα το μετατρέψω σε Nitro....
Και εγώ μαζί σου...... Αρκει να κάτσει το frame.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 21:51:53 » |
|
Την μετατροπή την γνωρίζω. Ομως έχει βγει για το t-ρεχ. Αν έχει διαφορές το frame του ΗΚ 500, δεν ξέρω άν κάτσει καλά.....κοινώς κουτί που λέμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 21:53:25 » |
|
Την μετατροπή την γνωρίζω. Ομως έχει βγει για το t-ρεχ. Αν έχει διαφορές το frame του ΗΚ 500, δεν ξέρω άν κάτσει καλά.....κοινώς κουτί που λέμε.
και έρχομαι να ρωτίσω.... το 450 είναι πειστό αντίγραφο.... το 500 γιατι όχι?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|