Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 14:09:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 14:09:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 98
    Συνολικά: 102
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ιδέες για βελτίωση του Blade 300Χ  (Αναγνώστηκε 8665 φορές)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 11:59:28 »

    Για σας φίλοι,
    ανοίγω το θέμα για να καταγράψουμε ιδέες και επαμβάσεις που έχουμε κάνει στην προσπάθεια βελτίωσης αυτού του ελικοπτέρου.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:03:57 »

    Προπσωπικά έχω βρεί αδυναμία μόνο στο μαλακό του frame κυρίως στον πύργο στήριξης του main shaft. Αυτό, σε συνδιασμό με το λεπτό main shaft (4mm -όσο το feathering shaft του 450Χ) οδηγεί στην εμφάνιση δονήσεων σε υψηλές στροφές κεφαλής που τρελαίνουν το beastX και μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και στο κόψιμο του frame.

    Δεν ήθελα να δώσω χρήματα για να πάρω το frame stifener της Lynx Που κυκλοφορεί. Για να πω την αλήθεια δεν με πείθει απόλυτα γιατί ενισχύει το ένα από τα 2 μέρη του frame. Επίσης το αντίστοιχο του Dylan στην Astroid Designs ενισχύει μόνο το πάνω μισό και των 2 τμημάτων του frame. Αφού επιπλέον και τα χρήματα αυτούς τους καιρούς τα διαχειρίζομαι με το σταγονόμετρο, είπα να δοκιμάσω να ενισχύσω το frame με δικό μου ανέξοδο τρόπο.

    Δανείστηκα τεχνικές που χρησιμοποιούν οι φίλοι μας αεροπλανάδες   Χαμόγελο
    Χρησιμοποίησα υαλόπανο (fyberglass) που άπλωσα στο εσωτερικό του frame και το έδεσα με εποξική κολλα. Αυτό το υλικό χρησιμοποιείται από όσο γνωρίζω για επισκευές σε αεροπλάνα και για να προσδόσει ακαμψία σε ατράκτους και φτερά στα αεροπλάνα που προορίζονται για ακροβατικά και τραβάνε ζόρια στον αέρα...
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:05:28 »

    Ξεκίνησα λύνοντας το frame.


    * psm0.jpg (91.05 KB, 1117x280 - εμφανίστηκε 355 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:07:07 »

    Στη συνέχεια πέρασα διαδοχικά 3-4 στρώσεις υαλόπανο δένοντάς το με εποξική κόλλα.


    * psm2.jpg (81.43 KB, 718x463 - εμφανίστηκε 368 φορές.)

    * psm3.jpg (99.57 KB, 641x433 - εμφανίστηκε 344 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:08:36 »

    Το τελικό αποτέλεσμα


    * psm4.jpg (84.88 KB, 567x478 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:12:18 »

    Τα 2 πίσω servo στο cyclic από κατασκευή έχουν περιθώριο στη βάση στήριξης γύρω τους. Αυτό το άλλαξα. Θέλησα να κάνω τα servo μέρος του πύργου του frame. Με αυτόν τον τρόπο θα μετέχουν στην δομική ακαμψία όλης της κατασκευής.

    Έτσι λοιπόν γέμισα τα κενά της βάσης γύρω από τα servo με πηχάκια carbon που κόλλησα με εποξική.


    * psm5.jpg (96.36 KB, 534x400 - εμφανίστηκε 358 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:18:38 »

    Επίσης τα servo που είχα από τις παλαιότερες αναλογικές εποχές (HS-65HB -Karbonite gears) ήθελαν μετακίνηση προς τα έξω 1.5 mm για να έρθουν τα ντιζάκια παράλληλα με το main shaft. Έκοψα λοιπόν για αυτό τον σκοπό αποστάτες από πλακέτα ηλεκτρονικών. Στην προηγούμενη τοποθέτηση είχα βάλει 4-5 ροδέλες, αλλά τώρα ήθελα να τα δέσω τα servo στο frame άρα έπρεπε να πατά όλο το αυτάκι στο frame.


    * psm6.jpg (88.34 KB, 735x395 - εμφανίστηκε 340 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:26:41 »

    Μετά έδεσα γρήγορα το Ε/Π για να το δοκιμάσω.

    Διαπίστωσα όμως ότι το main gear έρχεται πολύ ψηλά και θέλει μετακίνηση προς τα κάτω. Έφταξα λοιπόν ένα αποστάτη στον τόρνο βρίζοντας την blade που λες και το κάνει επίτηδες να ρίχνει μερικές μα%$#@ες  εδώ και εκεί στα (σε γενικές γραμμές καλοσχεδιασμένα και πρωτοποριακά) ελικόπτερά της, για ανεξήγητους λόγους.


    Η φωτό θα ανέβει στο μέλλον- δεν φωτογράφιζα πλέον- ήμουν εκνευρισμένος και βιαζόμουν να το δω στον αέρα
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:43:30 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:39:50 »

    Τώρα που ποστάρω γύρισα μόλις από την δοκιμή στον αέρα. Μετρημένες 3000 rpm σε idle 1 και 3200 rpm σε idle 2 με τα ξύλινα ακόμη blades και ούτε ίχνος δόνησης. Επίσης ακούγεται πλέον ωραία. Από τα forum είναι γενικώς διαπιστωμένο ότι το blade 300X είναι ένα θορυβώδες Ε/Π. Όχι το δικό μου  Χαμόγελο Στο προηγούμενο στήσιμο δεν μπορούσα λόγω δονήσεων να ανεβάσω το throtle πάνω από 75%. Τώρα είμαι 100%  Χαμόγελο. Με τις περισσότερες στροφές τα ακροβατικά βγαίνουν καλύτερα. Τα loop μεγάλα και στρογγυλά, το roll βγαίνει γρηγορότερο και καλύτερο.

    Έχω παραγείλει λευκά carbon blades που περιμένω να έρθουν (προτιμώ γενικά τα λευκά blades γιατί θέλω να βλέπω τον δίσκο). Με αυτά θα προσπάθήσω να ανεβάσω τις στροφές σε 3200 και 3400.
    Ο χρόνος θα δείξει.

    Δεν έχω σκοπό να κάνω τίποτε άλλο.
    Αν υπάρχουν και άλλες ιδέες όμως από άλλους φίλους του 300Χ όλοι θα χαιρόμασταν να τις δούμε.

    Καλές πτήσεις!
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 13:06:01 »

    καλημερα ανδρεα
    με παρα πολυ ενδιαφερον περιμενα να ανοιξει το θεμα αυτο   Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

    βιαστηκα να παραγγειλω οπως ξερεις το frame stifener της Lynx (LX0318 - 300 X - Frame Plate Stiffener  1 $22.50)   
    https://www.rcdepothobbies.com/ProductDetails.asp?ProductCode=LX0318

    το οποιο πραγματι δεν με πειθει και εμενα γιατι απλά δενει μονο απο την μια πλευρα του πλαισιου χωρις ισως να στηριζει τον πυργο του που εκει εστιαζεται και το μεγαγαλο του προβλημα

    δεν πειραζει θα δοκιμασω αυτο που περιγραφεις σε ενα δευτερο πλαισιο αν και μου φαινεται λιγο δυσκολο στην πραξη idiot2 idiot2

    Παράθεση
    Δεν ήθελα να δώσω χρήματα για να πάρω το frame stifener της Lynx Που κυκλοφορεί. Για να πω την αλήθεια δεν με πείθει απόλυτα γιατί ενισχύει το ένα από τα 2 μέρη του frame. Επίσης το αντίστοιχο του Dylan στην Astroid Designs ενισχύει μόνο το πάνω μισό και των 2 τμημάτων του frame. Αφού επιπλέον και τα χρήματα αυτούς τους καιρούς τα διαχειρίζομαι με το σταγονόμετρο, είπα να δοκιμάσω να ενισχύσω το frame με δικό μου ανέξοδο τρόπο.
    οσο για αυτο υπαρχει περιπτωση το ενα να συμπληρωνει το αλλο? για το δευτερο δεν εχω καθολου αποψη που αναφερεις
    υπάρχει καποιο λινκ με την δευτερη αναβάθμιση?

    Παράθεση
    Στη συνέχεια πέρασα διαδοχικά 3-4 στρώσεις υαλόπανο δένοντάς το με εποξική κόλλα.
    το υαλοπανο που αναφερεις τι ειναι? έχεις καποιο λινκ να το δούμε?

    Κώδικας:
    Διαπίστωσα όμως ότι το main gear έρχεται πολύ ψηλά και θέλει μετακίνηση προς τα κάτω. Έφταξα λοιπόν ένα αποστάτη στον τόρνο 
    το στάδιο αυτο ειναι απαραιτητο? γιατι οπως καταλαβαινεις με το τορνο θα υπαρχει θέμα

    ελπιζω να μην σε εχω κουρασει
    σε ευχαριστω πολυ για ολη αυτη τη δουλεια που εχεις κανει και μας την μεταφερεις Thumbs up Thumbs up

    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 16:16:55 »

    Βλέπω πως έχει γίνει πολύ καλή και μελετημένη δουλειά.

    Απλά έχω μία ένσταση .  Σε περίπτωση που κάνουμε όλη αυτήν την δουλειά και πλέον ενισχυθεί σωστά το πλαίσιο του 300Χ ,,εάν το σπάσουμε θα ξανακάνουμε από την αρχή όλη αυτήν την δουλειά Huh?

    Μήπως δεν συμφέρει να αφιερώνει κανείς τόσο πολύ χρόνο κάθε φορά που σπάει το πλαίσιο του και θα έπρεπε να πάει κατευθείαν σε ένα aftermarket ?
    Προσωπικά εάν μία πατέντα θα μου πάρει πολύ χρόνο και θα πρέπει να επαναληφθεί κάποιες φορές θα επέλεγα να μην την κάνω
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 17:11:49 »

    Βλέπω πως έχει γίνει πολύ καλή και μελετημένη δουλειά.

    Απλά έχω μία ένσταση .  Σε περίπτωση που κάνουμε όλη αυτήν την δουλειά και πλέον ενισχυθεί σωστά το πλαίσιο του 300Χ ,,εάν το σπάσουμε θα ξανακάνουμε από την αρχή όλη αυτήν την δουλειά Huh?


    Συμφωνώ απόλυτα. Είχα και εγώ αυτούς τους ενδιασμούς. Αν κάποιος έβγαζε aftermarket frame θα το σκεφτόμουν διαφορετικά. Τώρα ελπίζω απλά να μην το σπάσω σύντομα... Αφού όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν 2 είδη ελικοπτέρων: αυτά που έχουν πέσει και αυτά που θα πέσουν.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 18:32:16 »

    εγω ανδρεα δεν θα συμφωνησω μαζι σου

    η παρεμβαση αυτη ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (οχι απαραιτητα η δικη σου που απαιτει και δεξιοτεχνια αλλα μια καποια παρεμβαση) γιατι εχει να κανει με την ασφαλεια την δικη μας και των γυρω απο εμας

    θα ανγκαστω να μεταφερω αναρτηση μου με λινκ που ειχα σε αλλο θεμα του φορουμ για το 300χ για να στηριξω αυτο που λεω και να προειδοποιησω χωρις να θελω να τρομαξω τους κατοχους του 300χ
    Παράθεση
    Θέλω να συμπληρώσω  πανω στο θεμα το παρακάτω λινκ http://www.helifreak.com/showthread.php?t=517038&page=2 (σε ευχαριστω πολύ κωνσταντινε που μου το εστειλες)
    στη τριτη σελιδα απο το λινκ υπαρχει και δευτερη περιπτωση με φωτογραφιες με τα ιδια προβληματα

    Καταλαβαίνουμε ποσο εύστοχος ήταν ο Ανδρέας στα σημεία που τόνιζε τις απαραίτητες αλλαγές που πρεπει να γινουν στο ε/π γιατι ποναει το 300αρι της e flite σε αυτα

    πέρα από τα σέρβο κεφαλής και ουράς που είναι μαλλον της πλάκας πρόβλημα πραγματι δειχνει να  έχει και στον άξονα και στο αδύνατο πλαίσιο οπως τα καταδείκνυε παραπανω και  ο ανδρεας
     

    γιατι αλλο ειναι να το σπαμε εμεις σε πτωση και αλλο να σπαει μονο του και οποιον παρει ο χαρος idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 11:28:17 »


    πέρα από τα σέρβο κεφαλής και ουράς που είναι μαλλον της πλάκας πρόβλημα πραγματι δειχνει να  έχει και στον άξονα και στο αδύνατο πλαίσιο οπως τα καταδείκνυε παραπανω και  ο ανδρεας
     

    εκτος απο το σερβο της  ουρας που οπως δειχνει το futaba s9257 του εχει κατσει γαντι χωροταξικα και ηλεκτρονικα (με το beast x)  θα ηταν πολυ ενδιαφερον

    αν καποιος φιλος εχει αλλαξει τα σερβο κεφαλης
    και ειναι ενθουσιασμενος με το αποτελεσμα (καθολου τζογο, καλο μεγεθος ,σχετικα μικρο βαρος, ταχυτητα καλη  ,ροπη, ευκολη χωροταξικα τοποθετηση στο σχετικα μικρο πλαισιο του 300χ) να μας βοηθησει με την πληροφορια αυτη

    εγω περιμενω τα παρακατω σερβο MKS Micro Size Servo DS470

    http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=35557

    http://www.skyhighhobby.com/so-what-are-the-best-affordable-servos-for-your-rc-plane.html

    οποτε θα εχω αποψη για αυτα οταν με το καλο τελικα τα τοποθετησω
      
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 14:38:19 »

    εγω ανδρεα δεν θα συμφωνησω μαζι σου

    η παρεμβαση αυτη ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (οχι απαραιτητα η δικη σου που απαιτει και δεξιοτεχνια αλλα μια καποια παρεμβαση) γιατι εχει να κανει με την ασφαλεια την δικη μας και των γυρω απο εμας

    θα ανγκαστω να μεταφερω αναρτηση μου με λινκ που ειχα σε αλλο θεμα του φορουμ για το 300χ για να στηριξω αυτο που λεω και να προειδοποιησω χωρις να θελω να τρομαξω τους κατοχους του 300χ
    Παράθεση
    Θέλω να συμπληρώσω  πανω στο θεμα το παρακάτω λινκ http://www.helifreak.com/showthread.php?t=517038&page=2 (σε ευχαριστω πολύ κωνσταντινε που μου το εστειλες)
    στη τριτη σελιδα απο το λινκ υπαρχει και δευτερη περιπτωση με φωτογραφιες με τα ιδια προβληματα

    Καταλαβαίνουμε ποσο εύστοχος ήταν ο Ανδρέας στα σημεία που τόνιζε τις απαραίτητες αλλαγές που πρεπει να γινουν στο ε/π γιατι ποναει το 300αρι της e flite σε αυτα

    πέρα από τα σέρβο κεφαλής και ουράς που είναι μαλλον της πλάκας πρόβλημα πραγματι δειχνει να  έχει και στον άξονα και στο αδύνατο πλαίσιο οπως τα καταδείκνυε παραπανω και  ο ανδρεας
     

    γιατι αλλο ειναι να το σπαμε εμεις σε πτωση και αλλο να σπαει μονο του και οποιον παρει ο χαρος idiot2 idiot2



    Ναι οκ προέχει πάντοτε η ασφάλεια αλλά εάν κάθε φορά που σπας το πλαίσιο ξοδεύεις πολύ χρόνο για να ενισχύσεις το νέο πλαίσιο ΧΩΡΙΣ να γνωρίζεις ότι η ενίσχυση αν θα αντέξει και δεν θα αντιμετωπίσεις πάλι το ίδιο πρόβλημα  ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ δεν είναι σωστό αλλά και φυσικά ασφαλές.

    Είτε αγοράζεις aftermarket δοκιμασμένο πλαίσιο (εάν υπάρχει) είτε ασχολείσαι με άλλο ελικόπτερο.

    Γενικά δεν παίζεις με πατέντες την ασφάλεια σου.
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 15:50:29 »


    Ναι οκ προέχει πάντοτε η ασφάλεια αλλά εάν κάθε φορά που σπας το πλαίσιο ξοδεύεις πολύ χρόνο για να ενισχύσεις το νέο πλαίσιο ΧΩΡΙΣ να γνωρίζεις ότι η ενίσχυση αν θα αντέξει και δεν θα αντιμετωπίσεις πάλι το ίδιο πρόβλημα  ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ δεν είναι σωστό αλλά και φυσικά ασφαλές.

    Είτε αγοράζεις aftermarket δοκιμασμένο πλαίσιο (εάν υπάρχει) είτε ασχολείσαι με άλλο ελικόπτερο.

    Γενικά δεν παίζεις με πατέντες την ασφάλεια σου.


    Δεκτή και σεβαστή η άποψή σου φίλε kdrak. Έχω διαφορετική άποψη, και δεν είνα απαραίτητα σωστότερη από τη δική σου, απλά διαφορετική. ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ κανένα Ε/Π δεν εγγυάται ότι θα δουλευέι σωστά (φυσικά και οι καλύτερες εταιρείες προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια). Ειδικά όμως στα Ε/Π βασικός παράγονατς είναι ο (μηχανικός/πιλότος) αερομοντελιστής που πετάει. Στις αλάνες που πετάω, ορισμένες φορές όλοι μας κρυβόμαστε με ελαφρά πηδηματάκια πίσω από τα αυτοκίνητά μας. Ποτέ δεν το κάναμε κοιτώντας τι μάρκα είναι το Ε/Π που πετάει, αλλά τον ανόητηο μοντελιστή μπροστά από τα stick της Τ/Κ.

    Επειδή όλοι οι ελικοπτεράδες επεμβαίνουμε με επιλογές ηλεκτρονικών-γραναζιών-βιδών-αξόνων ακόμη και στα καλύτερα Ε/Π, έχει μεγάλη σημασία να γίνουμε καλύτεροι μηχανικοί.

    Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω φίλους σαν τον Τάκη, τον Χρήστο, τον Θωμά, τον Γιώργο και άλλους που τους θεωρώ πολύ καλούς μηχανικούς και πολλές φορές τους στερώ χρόνο από τις πτήσεις τους ζητώντας εξαντλητικά να μου εξηγούν τον τρόπο που δουλεύουν στα ελικόπτερά τους.

    Καλά μαστορέματα και καλές πτήσεις!

    Υ.Γ. Το 300X με ενίσχυση στο frame είναι σίγουρα ασφαλέστερο, τουλάχιστον από το μαμίσιο που πετάει 50 μέτρα δίπλα του. Όσο για τον χρόνο εργασιών, αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Δες τους μοντελιστές scale που περνάνε πολλαπλάσιες ώρες στον πάγκο από ότι στον αέρα. Ο κάθε ένας μας έχει και τα γούστα του!

    Υ.Γ. 2 Η φράση "Είτε αγοράζεις aftermarket δοκιμασμένο πλαίσιο (εάν υπάρχει) είτε ασχολείσαι με άλλο ελικόπτερο" είναι πολύ ητοπαθής για ένα thread με τίτλο: "Ιδέες για βελτίωση του Blade 300Χ"
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 16:01:04 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 16:31:35 »

    Ναι ο καθένας έχει την δική του άποψη και για αυτόν μπορεί να είναι σωστή. Γενικά δεν υπάρχει σωστό ή λάθος άποψη απλά ο καθένας εφαρμόζει ότι πιστεύει. Εγώ τώρα προσωπικά Προτιμώ να γράφω και να εφαρμόζω  ηττοπαθείς φράσεις  παρά να βρεθώ στην δυσάρεστη θέση της νοσηλείας επειδή προσπάθησα να το βελτιώσω και ήμουν σίγουρος.

    Εντάξει πάνω από κάθε Χόμπι προτιμώ την ασφάλεια μου. Άλλωστε ευτυχώς που υπάρχουν ν ελικόπτερα να διαλέξω.
    Καταγράφηκε
    Apostolis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 183



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 18:45:44 »

    Εφ'οσον ενισχυσε και δεν επισκευασε δεν βλεπω που ειναι το προβλημα,τουλαχιστον σε σχεση με ενα μαμα πλαισιο. 
    Καταγράφηκε

    My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
    "No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 21:29:45 »

    Υ.Γ. Το 300X με ενίσχυση στο frame είναι σίγουρα ασφαλέστερο, τουλάχιστον από το μαμίσιο που πετάει 50 μέτρα δίπλα του. Όσο για τον χρόνο εργασιών, αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Δες τους μοντελιστές scale που περνάνε πολλαπλάσιες ώρες στον πάγκο από ότι στον αέρα. Ο κάθε ένας μας έχει και τα γούστα του!

    Υ.Γ. 2 Η φράση "Είτε αγοράζεις aftermarket δοκιμασμένο πλαίσιο (εάν υπάρχει) είτε ασχολείσαι με άλλο ελικόπτερο" είναι πολύ ητοπαθής για ένα thread με τίτλο: "Ιδέες για βελτίωση του Blade 300Χ"

    Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    συμφωνώ απόλυτα

    το συγκεκριμένο  ε/π κατά την άποψη μου έχει πολύ ενδιαφέρον μέγεθος και  εκπληκτικά ηλεκτρονικά πάνω του (εκτός από τους σερβοκινητήρες του)  και είναι πολύ καλά ρυθμισμένο από την  e flite

    αλλά με το πλαίσιο που έχει όποιος είναι σε επίπεδο σκληρού 3d ναι συμφωνώ με τον kdrak να το βάλει στην βιβλιοθήκη (γιατί είναι και πανέμορφο) μέχρι να βρεί έτοιμη και ολοκληρωμένη αγορά -λύση στην πιάτσα

    ακούγεται εντελώς ηττοπαθή πράγματι Ανδρέα για τον σωστό χομπίστα και ολοκληρωμένο μοντελιστή με γράμματα κεφαλαία αλλά με αυτα που διαβάζω δεν θα ηταν κακο

    αλλά για όλους τους άλλους τους υπόλοιπους νομίζω πάρα πολύ καλή λύση είναι να κοιτάξουμε να το βελτιώσουμε

     Thumbs up Αποστόλη ο τρόπος που το προσέγγισες με κάλυψες δεν χιάζεται ούτε οξεία να προσθέσω

    Η δική μου σκέψη είναι
    την έτοιμη αναβάθμιση που περιμένω να την συμπληρώσω ΣΥΓΟΥΡΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ
    Μολις με το καλο ερθουν και τοποθετηθούν στήριξη πλαισιου και σερβάκια ισως μπορουμε να πουμε κατι παραπανω

    () παντως ιδεες για πετυχημένες αγορες σερβο κεφαλης και τυχόν πετυχημένη αλλαγή μοτερ είναι ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΕΣ

    Ανδρέα για να μπορέσουμε να βοηθηθούμε από την πολύ καλή δουλειά σου οσες διευκρινίσεις κρίνεις  ότι πρέπει να κάνεις κάντες σε παρακαλώ  
    Παντως από χομπίστα οσο και να ψάξω δεν βρήκα κάτι παρόμοιο να είσαι καλά




     
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 21:48:43 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 21:31:10 »

    καλή συνέχεια σε ολους




     
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 29 Απρ 2013, 06:17:43 »

    Ο καιρός καταπληκτικός, έχω λιώσει στις πτήσεις και το 300Χ. Ας δώσω μερικές διευκρινήσεις που ζητήθηκαν πριν φύγω πάλι για την αλάνα.  Χαμόγελο

    Παράθεση
    Δεν ήθελα να δώσω χρήματα για να πάρω το frame stifener της Lynx Που κυκλοφορεί....  
    οσο για αυτο υπαρχει περιπτωση το ενα να συμπληρωνει το αλλο? για το δευτερο δεν εχω καθολου αποψη που αναφερεις
    υπάρχει καποιο λινκ με την δευτερη αναβάθμιση?

    Φαντάζομαι ότι μπορούν να δράσουν συμπληρωματικά, αλλά μετά... "είναι πολλά τα λεφτά Άρη"

    Το link Astroid Designs:
    http://astroid-designs.myshopify.com/collections/blade-300x/products/blade-300x-carbon-frame-brace
    Το link της Lynx:
    http://www.lynxheli.com/product_info.php?cPath=128_124&products_id=22483

    Παράθεση
    Στη συνέχεια πέρασα διαδοχικά 3-4 στρώσεις υαλόπανο δένοντάς το με εποξική κόλλα.
    το υαλοπανο που αναφερεις τι ειναι? έχεις καποιο λινκ να το δούμε?

    To link του υαλόπανου:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10905__Glass_Fiber_Cloth_450x1000mm_18g_m2_Super_Thin_.html
    Το εφάρμοσα με εποξική αραιωμένη με οινόνοπνευμα. Αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες πρέπει να ρωτήσουμε τους φίλους αεροπλανάδες του φόρουμ Χαμόγελο , αυτοί ξέρουν καλύτερα.


    Κώδικας:
    Διαπίστωσα όμως ότι το main gear έρχεται πολύ ψηλά και θέλει μετακίνηση προς τα κάτω. Έφταξα λοιπόν ένα αποστάτη στον τόρνο 
    το στάδιο αυτο ειναι απαραιτητο? γιατι οπως καταλαβαινεις με το τορνο θα υπαρχει θέμα

    Στο δικό μου ήταν απαραίτητο, μου κάνει εντύπωση όμως γιατί δεν το είχα παρατηρήσει προηγουμένως. Στην ακόλουθη εικόνα, που πήρα από το internet δεν χρειάζεται.

    Καλές πτήσεις!


    * 4-blade_300xy.jpg (45.15 KB, 498x270 - εμφανίστηκε 329 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 30 Απρ 2013, 10:24:14 »

    Ανδρέα  σε ευχαριστώ  πολύ για τις διευκρινίσεις

    Αυτό που θα κάνω άμεσα είναι να αγοράσω  υαλόπανο  μακαρι να το βρω εύκολα εδώ  (να σου πω την αμαρτία μου δεν το ήξερα καθολου)
    και να ετοιμάσω το πλαίσιο εσωτερικά εφαρμόζοντας την ιδεα σου ώστε να κουμπόσω  την στήριξη της lynx όταν με το καλο μου ερθει

    κατεβασα τις οδηγιες  σε pdf εγκατάστασης του  http://www.lynxheli.com/manuals/lx0318.pdf
    τις μελέτησα με προσοχή  αλλά δεν με πείθει

     idiot2 δεν μπορω να καταλαβω  γιατι στηρίζουν μονο την μια πλευρά του ε/π και με ποια σκεψη την συγκεκριμενη πλευρα?  

    Πιστευω ότι το μεγαλο προβλημα του αν θα υπαρξει καποια κακια στιγμη θα υπαρξει  στις πανω από 80 % στροφες  με εντονο  στιγμιαίο συντονισμό και θα θα το εχει στο επανω μερος του πλαισιου του στον πυργο  (με βάση  τοσες  φωτο που εχω δει σε ξεριζώματα του)

    Το σημείο αυτό δεν το ακουμπα η lynx
    Η άλλη αναβαθμιση που εχεις ποσταρει εμενα με πειθει πολύ περισοτερο (εδώ θα ηθελα την γνωμη σου) αλλα όταν με το καλο διατεθει στην αγορα κατι μου λεει ότι θα βγει σε πολύ τσουχτερη τιμη και θα μας ξενερώσει

    Με της Lynx καλα την βγαλαμε  με 17 ευρω  στης Astroid Designs περιμενω  απο ενστικτο τουλαχιστον διπλασια τιμη

    Μακαρι να βγω λαθος γιατι λογικα συνδιαζονται τελεια οι δυο τους και αν λυθει το προβλημα αυτό χαμηλώνοντας και τον θορυβο του λογικα περα της ασφαλειας μαζι με 4 σερβο καλα το ελικοπτερο θα είναι κορυφη
    (αρχιζει να μου αρεσει  παρα πολύ σαν μεγεθος ,ενω εχεις την αισθηση ε/π δεν σε αναγκαζει να ψαχνεις υποχρεωτικα μεγαλους χωρους μοντελοδρομια και βουνα για να κανεις πτηση
    ενω με αρκετο αερα εδω στη βορεια ελλαδα προχθες και χωρις εμπειρία ιδιαίτερη η κινηση του σε scale πτηση  ηταν πραγματικα ρομποτικη  Cheesy Cheesy )


    * lynx 1 for 300x (320 x 256).jpg (21.97 KB, 320x256 - εμφανίστηκε 296 φορές.)

    * lynx 2 for 300x (320 x 256).jpg (15.06 KB, 320x256 - εμφανίστηκε 294 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 30 Απρ 2013, 10:54:02 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 9 Μάι 2013, 16:13:10 »

    Μολις παρελαβα την στηριξη του πλαισιου της lynx η οποια είναι πολύ ελαφρια, απλη και μονοπλευρη
    (φωτο για τα δικα σας συμπερασματα idiot2)

    Θα τοποθετηθει αφου γινει εσωτερικα η ενισχυση του πλαισιου με ιδεες του ανδρεα  

    Παντως υαλοπανο ελλαδα δεν μπορεσα να βρω τελικα θα πρεπει να μαζεψω και καποια αλλα πραγματακια για να ερθει από εξω σε επομενη παραγγελια !!!!  worry

    Παντως αυτό που πραγματικα αιχμαλωτίζει το ματι  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesyείναι το κανοπι της fusuno τι να πω ρε παιδια οι ανθρωποι με δυο λεξεις δεν παλεύονται


    * lynx300x (912 x 684) (684 x 513).jpg (47.5 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 262 φορές.)

    * fusuno300x 1 (912 x 684) (684 x 513).jpg (49.68 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 253 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 9 Μάι 2013, 16:14:13 »

    και δυο ακομη φωτο Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy


    * fusuno300x 2 (912 x 684) (684 x 513).jpg (58.49 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 244 φορές.)

    * fusuno300x 3 (912 x 684) (684 x 513).jpg (53.31 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 256 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 9 Μάι 2013, 16:53:35 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 11 Μάι 2013, 05:38:46 »

    Μολις παρελαβα την στηριξη του πλαισιου της lynx η οποια είναι πολύ ελαφρια, απλη και μονοπλευρη
    (φωτο για τα δικα σας συμπερασματα idiot2)
    ...
    Καλή επιτυχία με την ενίσχυση του frame.
    Για να μπορούμε να αξιολογήσουμε τις επεμβάσεις μας αναφέρω ότι:

    Πλέον πετάω το 300Χ με carbon blades (λευκά -που είναι η προτίμησή μου). Ανέβασα το pinion του μοτέρ από 11Τ σε 12Τ (αυτό του έδωσε περισσότερες στροφές και το έκανε περισσότερο αθόρυβο*) πλέον δεν έχει πρόβλημα ταλαντώσεων στη πτήση (το ακούς και το βλέπεις στα skids). ΟΜΩΣ υπάρχει μία περιοχή στροφών στο spool up που συντονίζει, όπως ακριβώς και στο μαμίσιο 130Χ. Ευτυχώς αυτές οι στροφές είναι πολύ χαμηλότερες από εκείνες που πετά, άρα στον αέρα δεν υπαρχει το παραμικρό πρόβλημα.

    Για να μήν περνάω από τις στροφές συντονισμού ενώ είμαι στον αέρα, πετάω μόνο idle up (απογείωση ελευθερώνοντας το throttle hold -και soft start από το μαμίσιο ESC). Εν ολίγης θα συνιστούσα αυτό το είδος πτήσης σε όποιον είναι σε θέση να κάνει τις βασικές πορείες. Δεν χρειάζεται να κάνεις inverted για να είναι σε idle up. Μπορεί και να το έχεις ακόμη και για απλές πορείες -καλό κάνει. Όμως αν σκοπεύεις να το εφαρμόσεις άνοιξε σχετικό θέμα για συζήτηση γιατί υπάρχουν μερικά θέματα που πρέπει να κατανοήσεις ώστε να μπορείς έγκαιρα με throttle hold να αντιμετωπίζεις τις πτώσεις.

    * Διάβασα ότι όσο περισσότερα τα δόντια του pinion τόσο καλύτερο το mesh και γίνεται περισσότερο αθόρυβο. Το επιβεβαιώνων για αλλαγή από 11Τ σε 12Τ
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 11 Μάι 2013, 05:49:04 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 00:10:10 »

    Θελω να ζητήσω ένα μεγαλο συγνώμη για την πολύ βιαστική μου εκτίμηση περι της αποτελεσματικότητας του στηρίγματος της lynx πανω στο πλαισιο του 300χ Ντροπή

    Μια πολύ επιπόλαιη αποψη που στηριζόταν μονο στην εμφάνιση του στηρίγματος (λεπτό στο ματι σχεδόν ψευτικο και μονοπλευρο) χωρίς την ανάλογη εμπειρία και γνώση(με σπουδές μακρια από τον χωρο των τεχνολογικών εφαρμογων)

    Ηταν πραγματι λιγο παραξενο μια τετοια εταιρεία σαν την lynx να βγαζει κατι για τα πανηγύρια

    Επειδη για την εγκατασταση των σερβο κεφαλης της ΜΚS χρειάστηκε να τροχισω  το πλαισιο  για το elev σερβο, αποφασισα (και ενώ παρήγγειλα υαλοπανο για την εσωτερικη ενίσχυση) να τοποθετησω το στηριγμα της lynx χωρις να περιμενω το υαλοπανο για το φοβο των Ιουδέων.

    Αποφασισα δηλαδη όταν με το καλο ερθει το υαλοπανο να το δουλεψω από την αρχη

    για την αποκατασταση της αληθειας να πω τελικα ότι αλλη παρεμβαση δεν θα γινει γιατι το αποτελεσμα με ικανοποιει 1000% Cheesy

    στην πλευρα που θεωρητικα δεν στηριζει η lynx καταργουνται 8 βιδιτσες μαμισιες με 8 μεγαλυτερες οι οποιες κλειδωνουν  στη άλλη πλευρα σε αλουμινενιες θηκες (με κολλα σπειρωματων) με αποτελεσμα στηριξης εκπληκτικο και στις δυο πλευρες

    δηλαδη η στηριξη ουσιαστικα γινεται και απο τις δυο πλευρες αφου 8 μεγαλες βιδες ξεκινουν απο τη μια πλευρα και καταληγουν σε αλουμινενιες θηκες στη αλλη πλευρα του πλαισιου
     
    Επιπλέων από την πλευρα του στηριγματος κουμπωνουν άλλες 8 βιδιτσες και μια μεγαλη με ξεχωριστη αλουμινενια θηκη  



    * Lynx300x 01 (912 x 684).jpg (125.17 KB, 912x684 - εμφανίστηκε 199 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 00:32:31 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 00:11:14 »

    Αποτελει μια ολοκληρωμένη αποψη στηριξης του πλαισιου του 300χ που πλεον δεν θα ασχοληθω ξανα μαζί του Cheesy

    Το πλαισιο εναι τοσο συμπαγές στιβαρό και άκαμπτο που τελικα δεν μειλάμε για πλαισιο ε/π αλλα για πλαισιο από τανκς  Grin Grin Grin


    * Lynx300x 02 (912 x 684) (684 x 513).jpg (96.15 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 214 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 01:00:14 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 00:11:55 »

    Καλες πτησεις σε οσους πετούν το blade 300x      Thumbs up


    * Lynx300x 03 (912 x 684) (684 x 513).jpg (89.27 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 189 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 01:05:47 »

    Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά με το πλαίσιο.

    Μπορείς να δεις αν έχεις κενά γύρω από τα servo του cyclic? Ίσως μία φωτό με κέντρο τα 2 αυτά servo από το πλάι?
    Αν υπάρχει κενό, και το γεμίσεις με κάποιο υλικό, κερδίζεις ακαμψία.



    * Untitled.jpg (44.32 KB, 342x257 - εμφανίστηκε 191 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 01:32:00 »

    εχεις δικαιο απολυτο

    σε ευχαριστω πολυ

    αν και εβαλα ταινια διπλης οψης της 3Μ δεν γεμισε καλα το κενο αναμεσα στα σερβο

    με τι να το γεμισω ? idiot2

    το κενο ειναι μονο αναμεσα στα σερβο


    * 02 (912 x 684) (684 x 513).jpg (78.75 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 211 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 02:00:56 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 01:32:50 »

    εδω φαινονται οι μεταλλικοι σωληνες που κλειδωνουν οι βιδες που ξεκινουν απο την αλλη πλευρα


    * 03 (684 x 513).jpg (87.78 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 264 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 17:13:47 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 01:35:19 »

    και μια ακομη φωτο


    * 04 (912 x 684) (684 x 513).jpg (71.28 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 292 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 01:37:11 »

    ενω η κολλα συνδεσεων που χρησιμοποιησα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος ειναι η παρακατω


    * 01 (684 x 513).jpg (58.04 KB, 684x513 - εμφανίστηκε 252 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 17:14:07 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 06:20:45 »

    αν και εβαλα ταινια διπλης οψης της 3Μ δεν γεμισε καλα το κενο αναμεσα στα σερβο
    με τι να το γεμισω ? idiot2
    το κενο ειναι μονο αναμεσα στα σερβο

    Η ταινία δεν κάνει. Χρειάζεσαι κάποιο σκληρό υλικό. Ίσως να έκοβες λουρίδες από κάποιο σκληρό πλαστικό πράγμα αν έβρισκες. Ή λαμαρινάκι αλουμίνιο. Η το καλύτερο πηχάκι carbon. Στην εικόνα φαίνεται να υπάρχει κενό και πάνω - κάτω από το μπλοκ των servo.

    Κατα τη γνώμη μου, αν τα βάλεις μέσα στο παιχνίδι της ακαμψίας κερδίζεις άλλο τόσο, όσο και με το πλαίσιο της Lynx.


    * Untitled2.jpg (45.77 KB, 342x257 - εμφανίστηκε 285 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 11:00:27 »

    Η ταινία δεν κάνει. Χρειάζεσαι κάποιο σκληρό υλικό. Ίσως να έκοβες λουρίδες από κάποιο σκληρό πλαστικό πράγμα αν έβρισκες. Ή λαμαρινάκι αλουμίνιο. Η το καλύτερο πηχάκι carbon. Στην εικόνα φαίνεται να υπάρχει κενό και πάνω - κάτω από το μπλοκ των servo.

    Κατα τη γνώμη μου, αν τα βάλεις μέσα στο παιχνίδι της ακαμψίας κερδίζεις άλλο τόσο, όσο και με το πλαίσιο της Lynx.
      Thumbs up

    Σαφώς ανδρεα και ειχες πολυ πετυχημενη παρεμβαση
    το αποτελεσμα σε δικαιωνει

    ηταν μια ευκολη παρεμβαση των 30 λεπτων που αρχικα δεν ειχα εντοπισει για να την κανω

    εστρωσα προσεκτικα με πολυ λιγη ca κολλα φιλα λεπτου πλαστικου (τυπου πιστωτικης καρτας) αλλου σε μια και αλλου σε δυο ακομη και σε τρεις στρωσεις !!!!(εκει ειχα πραγματι καποιο θεμα)  Στριφογύρισμα ματιών


    * Εικόνα 001 (912 x 684).jpg (120.71 KB, 912x684 - εμφανίστηκε 281 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 11:14:28 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 11:08:04 »

    και η αλλη πλευρα του ε/π

    Ανδρεα ενα μεγαλο ευχαριστω

    για μια θεωρητικη αλλαγη του μοτερ αν καποιος φιλος απο το φορουμ εχει κανει και ειναι πετυχημενη ας μας βοηθησει
    οσο αφορα το pinion του μοτέρ από 11Τ σε 12Τ ανδρεα καποια στιγμη θα ηθελα να το κανω δοκιμαστικα να δω σε απλες και γρηγορες πορειες που του κανω τι θα μπορεσω να διακρινω
    ετσι πειραματικα με τις παραπανω στροφες


    * Εικόνα 002 (912 x 684).jpg (101.27 KB, 912x684 - εμφανίστηκε 282 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Μάι 2013, 11:31:24 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 09:11:03 »

    Για την αναβαθμιση του 300χ  ως προς το μοτορι πολύ καλη και ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ λυση είναι το μοτορι της DonsRC  το Wicked  ETA 4800KV Brushless  
    σαν τρισελο   44.000 rpm, 29amps, 300 watts

    και σαν τετρασελο   53.000 rpm, 40amps, 560 watts

    σαν τρισελο που μας  ενδιαφερει (ελαχιστο κοστος αναβαθμισης) είναι στα 52 γραμμαρια με μολις 14 γραμμαρια περισοτερο από ότι θυμαμαι από το μαμισιο!!!!!!! Εκπληξη
    και κοστος 30 δολαρια (usa) !!!!! Εκπληξη
    οπου να διαβασω ολοι οι δρομοι καταληγουν σε αυτό

    ένα βιντεακι με καρφωμενο στο κουκλι 300αρι  το εν λογω μοτορι σε μια εντελως ντιν νταν μπαμ πτηση  Cheesy
    http://www.youtube.com/watch?v=0KY34o5EuUY&feature=youtu.be

    και το μοτορι παρακατω
    http://www.donsrc.com/cart/index.php?_a=product&product_id=52

    οι φωτο κλεμενες από το helifreak.com
    σαν συγκριση οπτικη του μαμισιου με το Wicked 4800KV


    * motor for 300x.jpg (103.1 KB, 1024x623 - εμφανίστηκε 257 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 09:12:53 »

    μια ακομη φωτο


    * motor for 300x 2.jpg (105.77 KB, 1024x567 - εμφανίστηκε 244 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 09:14:38 »

     Cheesy Cheesy

    το πακετο το συνοδευεουν δυο γραναζια το ενα 9αρι και το αλλο 10αρι


    * motor for 300x 3.jpg (83.8 KB, 924x768 - εμφανίστηκε 262 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 09:23:04 »

    Νομίζω ότι πολύ καλή λύση είναι και τα 2 μοτέρ τη scorpion
    α) scorpion 2208-24 v2 (γύρω στα 220 wat)
    β) scorpion 2213-14 (γύρω στα 350 wat)

    Προτείνω λύση με μοτέρ με λίγα Kv, ώστε να έχει περισσότερα δόντια το pinion που οδηγεί σε πoιό αθόρυβο Heli.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 10:08:25 »

    Νομίζω ότι πολύ καλή λύση είναι και τα 2 μοτέρ τη scorpion
    α) scorpion 2208-24 v2 (γύρω στα 220 wat)
    β) scorpion 2213-14 (γύρω στα 350 wat)

    Προτείνω λύση με μοτέρ με λίγα Kv, ώστε να έχει περισσότερα δόντια το pinion που οδηγεί σε πoιό αθόρυβο Heli.

    δεν τα ξερω καθολου, και γνωριζω ελαχιστατατα απο μοτορια

    αλλα επειδη με την e flite στα μικρης κλιμακας ε/π περιμενω πλεον οτι ολα μπορουν να συμβουν, μετα απο τις πλακες που μου εκανε στα σερβο το ε/π

    θελω να ειμαι ετοιμος για μια πετυχημενη αλλαγη του αν  σταματησει να δουλευει το μαμισιο

    εχεις δικαιο για τον θορυβο αλλα για εμενα δεν ειναι λογος αποτροπης για την αγορα

    σε οσα βιντεο ειδα με το Wicked  το 4880αρι πανω ο θορυβος ειναι εξωπραγματικος αλλα αν σου πω οτι μου αρεσει ισως γελασεις Grin

    παντως θα διαβασω για της scorpionς που αναφερεις η εταιρια ειναι εγγυηση αλλωστε, αλλα δεν εχω εγω γνωσεις να κρινω
    οτι διαβαζω απο κρητικες σε ξενα φορουμ

    δεν ξερω αν βρηκες πουθενα να τα εχουν καρφωσει πανω στο 300αρι? θα με ενδιεφερε το γεγονος αυτο
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 12:21:02 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 10:30:53 »

    Σε ότι αφορα την αναβαθμιση στα σερβο κεφαλης αν και λιγο νωρις  δεν μπορω να κρατησω το ενθουσιασμο μου από τα MKS  Cheesy Cheesy

    Με τρομερη αποκριση, φοβερα γρηγορα , με μηδεν τζογο τι να πω σε σχεση με τα αχρηστα και γελοια μαμισια (που από την πρωτη στιγμη ελεγες ωχ τωρα θα δουλεψουν?) μου φαίνονται από άλλο πλανητη

    Βεβαια το σεβο κινητηρακι του elevator θελει πολύ και προσεκτικη δουλεια τρώγοντας το πλαισιο για να τοποθετηθει με αποτελεσμα να το αδυνατισεις λιγο σε σημειο μαλιστα που δεν πρεπει στην σελιδα 2 η τερμα κατω φωτογραφια

    Οποτε αν δεν εισαι ετοιμος για ταυτοχρονη αναβαθμιση του πλαισιου με καλη ενισχυση του ειναι απαγορευτικο το συγκεκριμενο της mks σαν επιλογη Wink
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 13:58:17 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Ιδέες για βελτίωση του Blade 300Χ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.