Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 17:20:42

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 17:20:42

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 175
    Gesamt: 175
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: DS composites ULTIMA2  (Gelesen 15971 mal)
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #60 am: Samstag, 27 Okt 2018, 21:09:58 »



    Στις 7.5dm2, το elevator κατασκευασμένο και αυτό από πυρήνα Rohacell και ελαφρύτερο Carboline είναι απλό στο σχεδιασμό και τοποθετείται ταχύτατα.





    Τα horns είναι ήδη περασμένα, στενεύοντας τα περιθώρια για τυχόν λάθη.







    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #61 am: Samstag, 27 Okt 2018, 21:17:32 »




    Το rudder δεν διαφέρει ποιοτικά από το elevator. Εμπεριέχει όμως το γραφικό που ζήτησα από το Denis. Η φωτογραφίες αδικούν το χρώμα, που είναι η γνωστή στους ανεμοπτεράδες απόχρωση RAL2004.




    Με απλό τρόπο κι εδώ, η τοποθέτηση γίνεται "αυτόματα".



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #62 am: Samstag, 27 Okt 2018, 21:23:54 »

     Δείγμα της μοντελιστικής "αρρώστιας" που πάσχουν οι κατασκευαστές ήταν το παρακάτω.



    Αυτή η ανεπαίσθητη παραμόρφωση που προφανώς βγήκε στο πρώτο, οδήγησε στην απόρριψή του και την κατασκευή ενός νέου. Θεώρησαν σωστό να μου στείλουν και το δεύτερο (ως ανταλλακτικό), πρακτική που έχω διαβάσει πως έχει επαναληφθεί.




    Έτσι ο ποπόφαρδος απέκτησα κάβα ένα, μιάς και συνηθίζω να τους αφήνω τα σημάδια μου από την "καλοδιαχείριση"...



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #63 am: Dienstag, 30 Okt 2018, 16:43:09 »

       Το φτερό του είναι και αυτό πολύ προσεγμένο. Πρώτα μου έκανε εντύπωση η πολύ στενή του χορδή (ή αλλιώς μεγάλο διάταμα), αλλά και η στιβαρότητα συγκριτικά με το ανύπαρκτο κι εδώ βάρος. Επίσης αρκετή ώρα χάζευα το λεπτό πάχος της αεροτομής σε όλο το μήκος του φτερού, μα ιδιαίτερα στα άκρα.

       Τα servo των πηδαλίων έχουν έρθει όσο κοντύτερα στην άτρακτο γινόταν, για λόγους αδράνειας. Στο κεντρικό πάνελ υπάρχει ήδη περασμένη η (ultralight) καλωδίωση των servo (στα ακροπτερύγια οι τσέπες είναι τόσο κοντά που φτάνει το ίδιο καλώδιο του aileron servo) και όλες οι τσέπες είναι καθαρισμένες να υποδεχθούν τα προεπιλεγμένα servo με τις βάσεις τους. Επίσης το καναλάκι μεταξύ τσέπης-horn είναι καθαρισμένο και ανοιγμένο στο κατάλληλο μήκος, στην εξωτερική πλευρά του.


    \



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #64 am: Dienstag, 30 Okt 2018, 16:53:51 »



    Servo πάχους έως 10mm μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα τα πηδάλια και να χρησιμοποιηθούν επίπεδα καπάκια.




    Ενδεικτική εικόνα του πάχους αεροτομής. Carbon οδηγοί ευθυγράμμισης και στρογγυλό άνοιγμα για την καλωδίωση που υποδέχεται 3D εκτυπωμένο κούμπωμα για τα κοινά φισάκια των servo (αρχεία διαθέσιμα για όποιον τα χρειάζεται), ώστε να μην χρειάζεται να μπαίνει "χέρι" κατά το φιξάρισμα του ακροπτερύγιου στο κεντρικό πάνελ.




     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #65 am: Dienstag, 30 Okt 2018, 16:58:12 »






     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #66 am: Dienstag, 30 Okt 2018, 16:59:23 »






     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #67 am: Dienstag, 30 Okt 2018, 17:00:48 »







     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #68 am: Dienstag, 30 Okt 2018, 17:18:38 »

    ... και ακολούθησε η "στεγνή" δοκιμή, για να πάρω μάτι...




     Χαμόγελο  Χαμόγελο Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #69 am: Donnerstag, 1 Nov 2018, 16:59:11 »

     Στη ζυγαριά...







     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #70 am: Donnerstag, 1 Nov 2018, 17:09:12 »






     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #71 am: Dienstag, 27 Nov 2018, 14:53:07 »


      Η συμμετοχή μου στους πρόσφατους πανελλήνιους και ενώ δεν υπήρχε δεύτερο ανεμόπτερο να καλύψω της ανάγκες μου για τον αγώνα, με έκανε να επιταχύνω ραγδαία το στήσιμο του ώστε να πάρω και Ultima μαζί μου. Μετάνιωσα που δεν είχα κάνει αυτή την κίνηση νωρίτερα, γιατί αποδείχθηκε πως οι καιρικές συνθήκες αποδείχθηκαν ιδανικές για τέτοιου τύπου μοντέλα παρά το κοντύτερο και πιο ευέλικτο Skiff που πετούσα την πρώτη μέρα. Ενώ η άφιξή μας από την Παρασκευή έδινε ένα παράθυρο δοκιμών, ο αέρας που επικρατούσε και ο περιορισμένος χρόνος μου έφεραν δισταγμό ως προς το αν θα έπρεπε να γίνει τότε και η παρθενική του πτήση.

     Την επομένη και μετά από μια μικροζημιά στο spinner του Skiff που κρατούσε την προπέλα μου ανοιχτή, ο κύβος ερρίφθη και στο μισάωρο διάλειμμα που είχαμε έκανα τη μόνη δοκιμαστική που μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να συνεχίσω τον υπόλοιπο αγώνα με το Ultima2.

     Αναφορικά με τις επιδόσεις του θα γράψω αργότερα, αφού κλείσω πρώτα την παρουσίαση του στησίματος του.




     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #72 am: Dienstag, 27 Nov 2018, 15:49:17 »

     

    Έκοψα πρώτα ένα firewall από G10 2mm που με ένα σκαλοπάτι 0.5mm όπου ενώ κολλιέται όπως πρέπει στα τοιχώματα της ατράκτου, συγχρόνως σταματάει και στο εμπρός χείλος κάνοντάς το πιο ανθεκτικό στα δυνατά κοπανήματα της προσγείωσης. Από το ίδιο υλικό έκοψα και μια βάση για το σύστημα ερματισμού που χρησιμοποίησα.




     Από αεροπορικό κ/π έκοψα και τη βάση των servo της ατράκτου σε δυο εκδόσεις. Μια που καταλάμβανε όλο το αντίστοιχο μήκος και μια στενότερη που (κατέληξα να χρησιμοποιήσω) μου έδινε λίγα ακόμα χιλιοστά κίνησης στο μπρατσάκι του elevator που ερχόταν επικίνδυνα κοντά στο προδιαμορφωμένο τοίχωμα.




     Ο φίλος και συναθλητής Θέμις Δέλτας είχε την καλοσύνη να μου τυπώσει επίσης και ένα προστατευτικό για το πολύ ευαίσθητο τελείωμα της ατράκτου και ένα ζευγάρι κουμπώματα για τα servo των ακροπτερύγιων που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το Ultima2 και τις αντίστοιχες υποδοχές του.

     Τα αρχεία για το εξωτερικό πατρόν της βάσης, που χρησιμοποίησα να σχεδιάσω τη δική μου αλλά και τα υπόλοιπα τρισδιάστατα μοντέλα είναι διαθέσιμα εδώ.



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #73 am: Dienstag, 27 Nov 2018, 18:06:40 »

     

    Ο διαμορφωμένος χώρος στο κάτω μέρος της ατράκτου που υποδέχεται το ραφάκι των servo, είναι σχεδιασμένος για διαφορετικούς τύπους από αυτά που κατέληξα να τοποθετήσω. Αρχικό πλάνο ήταν να μπουν DS09 της Hyperion σε όλο το ανεμόπτερο, μα τα δυο παραπάνω χιλιοστά μάκρους από τα DS11 με ανάγκασαν να χρησιμοποιήσω τα δεύτερα. Τα πράγματα είναι πολύ στενά εκεί κάτω και δεν ήθελα να επέμβω καθόλου στην άτρακτο με ανοίγματα ή "διευκολύνσεις".




     Οι ντίζες από συμπαγές κάρμπον με PTFE περίβλημα που είναι κολλημένο σε όλο το μήκος της μπούμας, ήθελαν ελάχιστο τριμάρισμα για άνετο "παίξιμο". Ιδιαίτερα στου elevator αφαίρεσα λίγο παραπάνω μήκος από το περίβλημα μιας και το servo του είναι αρκετά κοντά στην άκρη.




    Πολλές δοκιμές πριν καταλήξω στη στενότερη βάση (που προαναφέρω) και τριμάροντας επίσης λίγο τα πλαστικά συγκράτησης που προορίζονται για τα μικρότερα DS09, τα σφήνωσα στα αφτάκια των 11αριών. Έτσι κατάφερα να τα στριμώξω έχοντας το μέγιστο εύρος κίνησης ανεμπόδιστα.



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #74 am: Dienstag, 27 Nov 2018, 18:21:15 »



     Λίγο τριψιματάκι για τα πιάσει καλά το εποξικό πασάλειμμα και άνοιξα επίσης μια μικρή τρύπα να περάσουν τα καλώδια των servo προς την εσωτερική πλευρά.




    Ακολούθησαν και άλλες δοκιμές πριν δέσει η εποξική, ελέγχοντας κυρίως το κεντράρισμα του συνόλου.

     






     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: DS composites ULTIMA2
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.039 Sekunden mit 28 Zugriffen.