Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 15:31:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 15:31:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:11]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304419
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 101
    Συνολικά: 102
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: "Εξωτικά" Υλικά για Επικάλυψη Μοντέλων  (Αναγνώστηκε 33260 φορές)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #90 στις: Τρίτη, 26 Νοέ 2013, 18:22:26 »

    Παναγιώτη,
    Θα δοκιμάσω όλες τις τεχνικές, ξεκινώντας με το αλάτι που είναι πιο περπατημένη. Η λακ στο επόμενο μοντέλο  Wink

    Το primer της HB BODY είναι σαν τα γνωστά Surfacer, αλλά αγοράζεις 1 λίτρο με 15€. Θέλει καλή αραίωση (50%) με lacquer thinner και χτίζει τέλεια για panel lines

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #91 στις: Τρίτη, 26 Νοέ 2013, 18:24:23 »

    Έπεσαν και τα πρώτα χέρια χρώμα στο κάτω μέρος του φτερού (Sky type "S").

    Μετά από τρίψιμο με 600αρι ντουκόχαρτο τα panels - rivets αναδεικνύονται


    * IMG_2698 24.jpg (126.04 KB, 784x588 - εμφανίστηκε 1063 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #92 στις: Τρίτη, 26 Νοέ 2013, 18:24:58 »

    ,.΄/


    * IMG_2700 24.jpg (126.83 KB, 784x588 - εμφανίστηκε 1052 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #93 στις: Τρίτη, 26 Νοέ 2013, 23:22:22 »

    Ωωωωχχ!!!Αρχίζει η απόλαυση!! Εκπληξη Εκπληξη Χαμόγελο Χαμόγελο Thumbs up Thumbs up
    Παναγιώτη ωραίο το βιντεάκι με τις τεχνικές!!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #94 στις: Παρασκευή, 29 Νοέ 2013, 17:38:03 »

    Για το πάνω μέρος του φτερού που είναι εμφανές γίνονται πριτσίνια 3 μεγεθών (0,8 - 1,5 χιλ) ώστε να προσομοιάζει το full scale


    IMG_2725 by w1nd6urfa, on Flickr

    IMG_2727 by w1nd6urfa, on Flickr
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #95 στις: Δευτέρα, 2 Δεκ 2013, 20:57:19 »

    Γυναίκα, πιάσε το αλάτι  Wink


    IMG_2737 by w1nd6urfa, on Flickr

    Τι το θέλεις αγάπη μου;
    Μαγειρεύω  Cheesy


    IMG_2739 by w1nd6urfa, on Flickr

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #96 στις: Δευτέρα, 2 Δεκ 2013, 20:58:58 »

    Πως είναι το φαγητό;

    Μμμ, νόστιμο


    Salt chipping the wing walk by w1nd6urfa, on Flickr
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Δευτέρα, 2 Δεκ 2013, 21:54:29 »

    Χμμμμ νιαμ νιαμ νιαμ  Cheesy Cheesy  MASTER CHEF !!! Κάντο λύσσα!!! Grin Grin Grin Grin



    * hand-clapping-smiley-emoticon.gif (23.44 KB, 94x104 - εμφανίστηκε 826 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #98 στις: Παρασκευή, 24 Ιαν 2014, 20:14:10 »

    Φίλε Νίκο βρήκα αυτό το βιντεάκι και σκέφτηκα οτι θα σου αρέσει!!Είναι κορυφαίο!!! Thumbs up

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #99 στις: Σάββατο, 25 Ιαν 2014, 07:43:13 »

    Αργύρη σ'ευχαριστώ !

    Το έχω σε DVD, έχω όλη την σειρά αυτων των ντοκυμαντερ:

    Hurricane, Spitfire, Typhoon, Tempest, Sea Fury, Halifax, Lancaster

    Αν κάποιος ενδιαφέρεται στείλτε πμ
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #100 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 01:06:36 »

    Φιλε Νικο σε θαυμαζω για την δουλεια και τις ικανοτητες σε αυτο που κανεις.Θα μου επιτρεψεις να εκφερω την αποψη μου για την ενδιαφερον επιλογη υλικων που εκανες προς οφελος ολων οσων κανουν τετοιου ειδους κατασκευες.Κατα την γνωμη μου ενα φυλλο fiberglass με 500 !! γρ/τμ ειναι λαθος επιλογη για οποιοδηποτε ειδους αερομοντελου ακομα και για scale. Η πετσα της κατασκευης σου εαν ειναι απο 1,5μμ μπλασα που δεν εχει κανενα λογο να μην ειναι απο 1,5μμ ζυγιζει απο 110γρ/τμ μεχρι και 240γρ/τμ. Με μια μετρια διαλογη μπορεις ανετα να βαλεις κατι σε 150-160γρ/μ.Η αφαιρεση μπαλσας σε συγκεκριμενα σημεια κατα την γνωμη μου ειναι πολυ μικρης σημασιας οσο αφορα το κερδος σε βαρος και μεγαλης σημασιας σε αντοχη-στιβαροτητα και επισης του αποτελεσματος που θελεις να πετυχεις(λεια επιφανεια κτλ) και εξηγω:μια φουλ επικαλυψη με γιαλι 25αρι-εποξυ-ασταρι !-χρωμα 2κ ,ζυγιζει 160γρ/τμ ! με λιγη προσοχη , (που ειμαι σιγουρος οτι σου περισευει).Ενα σκιν δηλαδη ασταρομενο-βαμμενο ! ζυγιζει δηλαδη περιπου 320γρ! .Με την μεθοδο αυτη ξεκινας με 500γρ/μ που υποτιθετε οτι ειναι λεια ισια κτλ αλλα θελει και ασταρι ! 500γρ/μ ασταρι ειναι καμια 1χιλιοστο παχος ! βαζω θαυμαστικο παντα στο ασταρι γιατι ειναι πολυ βαρυ υλικο και θελει τεραστια προσοχη.Με ενα προχειρο υπολογισμο καταληγεις να εχεις ενα σκιν με βαρος περι τα 750-800 γρ/τμ στην καλυτερη περιπτωση !!+τα φυλλα του αλουμινιου που δεν αφορουν τη μελετη αυτη.Ακομα ,δεν συμφωνω οτι μπορει να εφαρμοστει αυτη η μεθοδος σε φτερα που εχουν ειδικα ελαφρυ και αδυναμο σκελετο ! καθε αλλο ! ,ενα fiberglass με 0.25μμ παχος σαν σκιν δεν εχει καμια αντοχη στην σημπιεση-λυγισμα (οχι συνθληψη !) βλεπε εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Buckling ,που σημαινει οτι η επανω επιφανεια του φτερου σε συνθηκες +G θα εχει την ταση ειτε να πεταχτει προς τα εξω ειτε να μπει προς τα μεσα με αποτελεσματα καταστροφικα.Αρα δηλαδη θα χρειαστει ειδικα δυνατος σκελετος=βαρυτερος ! Το μονο θετικο που εχει μια τετοια επικαλυψη ειναι η αντοχη στα χτυπηματα (πετρες, διαδρομος κτλ) .Αυτη η κατασταση συνηθως ομως οφειλεται σε αερομοντελα βαρια με οχι καλα χαρακτηρηστικα.Μετα το επομενο μοντελο προσπαθεις να το φτιαξεις ποιο γερο (βαρυτερο) και ο φαυλος κυκλος δεν τελειωνει ! Προσωπικα ποναω οταν βλεπω ενα μοντελο με τοση δουλεια και μερακι να κτυπιεται και να καταστρεφεται στην αποποσγειωση λογο πτερυγικου φορτου.Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα αερομοντελα γενικα δυσκολα υπαρχει κατι που να νικησει την θεικη μπαλσα ,τα "εξωτικα" υλικα ειναι τα συνθετα τυπου honeycomb κτλ οπου ειναι μεν ελαφρυτερα και γεροτερα σε ολες τις περιπτωσεις αλλα ο τροπος εφαρμογης τους (καλουπια -vakum κτλ) και το κοστος δεν δικαιολογει μεμονομενη κατασκευη μοντελου, ειναι εφικτο παντος. Ελπιζω να μην κουρασα και προπαντος να μην παρεξηγηθηκα για τα κατα τα αλλα υπεροχο project  Thumbs up
    Ηλιας Σοπεογλου
    Καταγράφηκε
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #101 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 07:10:33 »

    Ηλία καλημέρα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Ο στόχος του project ήταν να κάνω scale λεπτομέρειες σε ένα ARF, το φτερό του οποίου ήταν πετσωμένο το μισό και καλυμένο με μονκοτ. Η πεπατημένη ήταν όντως να πετσώσω και το υπόλοιπο μισό και να γκλασάρω. Επειδή όμως ήταν πολύ ελαφρύ (5 κιλά χωρίς καύσιμο με 1.80 φτερό) αποφάσισα να πειραματιστώ με το Fliteskin γνωρίζοντας ότι θα έχει επίπτωση στο βάρος. Τελικά το φτερό μετά την επικάλυψη και το βάψιμο ζυγίζει 0.5 κιλό περισσότερο σε σχέση με πριν (μισο-πετσωμένο + μονοκοτ). Αν είχα πετσώσει και γκλασάρει + primer κλπ θα είχε πάρει περίπου 300 γραμ. άρα μιλάμε για διαφορά 200 γραμ στα 5,5 κιλά.

    5,5 κιλά με 1,80 ελλειπτικό φτερό είναι "πεταλούδα" άρα δεν υπάρχει θέμα πτερυγιικού φόρτου.

    Το fliteskin σε σύγκριση με το γκλασάρισμα είναι απείρως ευκολότερο για να πετύχεις απόλυτα λείες επιφάνειες για να δείξουν οι scale λεπτομέρειες

    Η αντοχή στην πτήση θα δείξει στην πράξη, σε 2-3 εβδομάδες θα ξαναπετάξει. Πάντως δεν είναι pylon μοντέλο ούτε ακροβατικό να υφίσταται πολλά G, το πετούσα 1 χρόνο πριν την ανακατασκευή και δεν είχε κανένα θέμα, εκτός από το μονοκοτ που ξεφλούδιζε !

    Νίκος

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #102 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 11:45:38 »

    Φιλε Νικο σε θαυμαζω για την δουλεια και τις ικανοτητες σε αυτο που κανεις.Θα μου επιτρεψεις να εκφερω την αποψη μου για την ενδιαφερον επιλογη υλικων που εκανες προς οφελος ολων οσων κανουν τετοιου ειδους κατασκευες.Κατα την γνωμη μου ενα φυλλο fiberglass με 500 !! γρ/τμ ειναι λαθος επιλογη για οποιοδηποτε ειδους αερομοντελου ακομα και για scale. Η πετσα της κατασκευης σου εαν ειναι απο 1,5μμ μπλασα που δεν εχει κανενα λογο να μην ειναι απο 1,5μμ ζυγιζει απο 110γρ/τμ μεχρι και 240γρ/τμ. Με μια μετρια διαλογη μπορεις ανετα να βαλεις κατι σε 150-160γρ/μ.Η αφαιρεση μπαλσας σε συγκεκριμενα σημεια κατα την γνωμη μου ειναι πολυ μικρης σημασιας οσο αφορα το κερδος σε βαρος και μεγαλης σημασιας σε αντοχη-στιβαροτητα και επισης του αποτελεσματος που θελεις να πετυχεις(λεια επιφανεια κτλ) και εξηγω:μια φουλ επικαλυψη με γιαλι 25αρι-εποξυ-ασταρι !-χρωμα 2κ ,ζυγιζει 160γρ/τμ ! με λιγη προσοχη , (που ειμαι σιγουρος οτι σου περισευει).Ενα σκιν δηλαδη ασταρομενο-βαμμενο ! ζυγιζει δηλαδη περιπου 320γρ! .Με την μεθοδο αυτη ξεκινας με 500γρ/μ που υποτιθετε οτι ειναι λεια ισια κτλ αλλα θελει και ασταρι ! 500γρ/μ ασταρι ειναι καμια 1χιλιοστο παχος ! βαζω θαυμαστικο παντα στο ασταρι γιατι ειναι πολυ βαρυ υλικο και θελει τεραστια προσοχη.Με ενα προχειρο υπολογισμο καταληγεις να εχεις ενα σκιν με βαρος περι τα 750-800 γρ/τμ στην καλυτερη περιπτωση !!+τα φυλλα του αλουμινιου που δεν αφορουν τη μελετη αυτη.Ακομα ,δεν συμφωνω οτι μπορει να εφαρμοστει αυτη η μεθοδος σε φτερα που εχουν ειδικα ελαφρυ και αδυναμο σκελετο ! καθε αλλο ! ,ενα fiberglass με 0.25μμ παχος σαν σκιν δεν εχει καμια αντοχη στην σημπιεση-λυγισμα (οχι συνθληψη !) βλεπε εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Buckling ,που σημαινει οτι η επανω επιφανεια του φτερου σε συνθηκες +G θα εχει την ταση ειτε να πεταχτει προς τα εξω ειτε να μπει προς τα μεσα με αποτελεσματα καταστροφικα.Αρα δηλαδη θα χρειαστει ειδικα δυνατος σκελετος=βαρυτερος ! Το μονο θετικο που εχει μια τετοια επικαλυψη ειναι η αντοχη στα χτυπηματα (πετρες, διαδρομος κτλ) .Αυτη η κατασταση συνηθως ομως οφειλεται σε αερομοντελα βαρια με οχι καλα χαρακτηρηστικα.Μετα το επομενο μοντελο προσπαθεις να το φτιαξεις ποιο γερο (βαρυτερο) και ο φαυλος κυκλος δεν τελειωνει ! Προσωπικα ποναω οταν βλεπω ενα μοντελο με τοση δουλεια και μερακι να κτυπιεται και να καταστρεφεται στην αποποσγειωση λογο πτερυγικου φορτου.Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα αερομοντελα γενικα δυσκολα υπαρχει κατι που να νικησει την θεικη μπαλσα ,τα "εξωτικα" υλικα ειναι τα συνθετα τυπου honeycomb κτλ οπου ειναι μεν ελαφρυτερα και γεροτερα σε ολες τις περιπτωσεις αλλα ο τροπος εφαρμογης τους (καλουπια -vakum κτλ) και το κοστος δεν δικαιολογει μεμονομενη κατασκευη μοντελου, ειναι εφικτο παντος. Ελπιζω να μην κουρασα και προπαντος να μην παρεξηγηθηκα για τα κατα τα αλλα υπεροχο project  Thumbs up
    Ηλιας Σοπεογλου

    φίλε Ηλία καλημέρα.
    Η προσέγγισή σου σχετικά με το θέμα είναι καθαρά "3d-άδικη". Αυτό που προσπαθεί να κάνει ο Νίκος είναι να φτιάξει ενα φτερό, κατά κάποιο τρόπο "composite". Δεν ξέρω εάν έχεις υπόψη σου πόσο ζυγίζουν τα composite kits τύπου carf, engels, sist και πόσο κοστίζουν....!!!ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν λέω οτι αυτό που προσπαθεί να κάνει ο Νίκος είναι συγκρίσιμο με την ποιότητα που παρουσιάζουν αυτά τα kits, ωστόσο το αποτέλεσμα που θα προκύψει είναι σαφώς ανώτερο απο ένα ARF και πολύ πιο scale! Ένα full composite warbird kit με άνοιγμα 1,8 μέτρα, δε ζυγίζει λιγότερο απο 7 με 8 κιλά!! και όμως πετάει καταπληκτικά. Το τίμημα για να έχεις ένα scale warbird είναι το βάρος. Όσοι θέλουν να πετάνε scale warbirds το γνωρίζουν και το έχουν αποδεχτεί. Ακόμα και το επιπλέον βάρος προσθέτει εαν θέλεις στην scale συμπεριφορά ενός μοντέλου απο τον τρόπο που θα απογειωθεί , θα κάνει loop, rool και θα προσγειωθεί. Το να προσθέτεις μισό κιλό σε ένα μοντέλο 5 κιλών με άνοιγμα 1,8 μέτρα και να ανησυχείς εάν θα σου χειροτερέψει την συμπεριφορά του μοντέλου στον αέρα , είναι αστείο. Το αισθητικό αποτέλεσμα που προσδίδει στο μοντέλο η τεχνική που εφαρμόζει ο Νίκος είναι ασύγκριτα πιο σημαντικό σε σχέση με το επιπλέον βάρος που θα πάρει. Δεν ξέρω εαν έχεις ποτέ προσπαθήσει να γκλασάρεις φτερό, για να καταλάβεις πόσο κοπιαστική και "βρώμικη" δουλειά είναι αυτό και με αμφίβολα αποτελέσματα. Επιπλέον όταν πετάς ενα scale warbird ποτέ δεν του συμπεριφέρεσαι σαν να πετάς pylon και να το πλακώνεις σε τρελά g.
    Φιλικά Δημήτρης.             
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 15:28:30 »

    Γειά σας παιδιά!!Και εγώ πιστέυω οτι δέν πήρε πολύ περισότερο βάρος απο ότι θα έπερνε με το glassing. Απο δύναμη πιστέυω οτι είναι μακράν πιό γερό απο τα 25γρ του glassing!που δέν προσθέτουν απολύτος τίποτα απο δύναμη.Απο 2 χ 49γρ πιστέυω οτι κάτι γίνεται απο αντοχή!Οσο για το scale αποτέλεσμα που είναι και το ζητούμενο του Νίκου, απλά δέν συγκρίνετε με το glassing!Βέβαια το scale είναι υποκειμενικό.Αλλος μπορεί να ικανοποιηθεί αισθητικά και με το glassing!
    Πάντως SCALE και ελαφρύ δέν γίνεται!
    Παράδειγμα βάρους ARF, το mustang μου της ESM  185 cm 35cc 9300γρ με ενισχύσεις και πετάει πεταλούδα για mustang!
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 15:47:44 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #104 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2014, 18:13:27 »

    Νικο για ΑΡΦ το εχεις ενεβασει 10επιπεδα ,τωρα καταλαβα οτι ειναι μετατροπη  Thumbs up και οτι ο παραγοντας χρονος ειναι προταρχικος.
    Παντος εγω δεν βρισκω καμια δυσκολια στο γκλασαρισμα μπαλσας και βαφη ,ειναι μια τεχνικη που την δευτερη αντε τριτη φορα την εχεις μαθει καλα.Απο τοτε  που την εκανα πρωτη φορα το 94 δεν κανω τιποτε αλλο σε μπαλσενια κατασκευη,το μονοκοτ ειναι εχθρος μου.Η ποιοτητα ειναι αναλογικη με τον χρονο δουλειας που θελεις να ριξεις . Το αποτελεσμα γινεται ανετα ποιοτητας composite ARF και καλυτερο ,το εχουν αποδιξει πολλοι μοντελιστες σε αυτο το φορουμ.Το θεμα αντοχης το αναφερω μονο για την περιπτωση οπου καπιος εχει σκοπο να φτιαξει απο το μηδεν ειδικο σκελετο για επικαλυψη με το συγκ υλικο ,να μην νομιζει οτι επειδη ειναι βαρυ- αρα ειναι και γερο- αρα ας κανω ευτελη σκελετο..
     Οσο αφορα το βαρος , αν ενα αεροπλανο πεταει πεταλουδα στα 8κιλα ,στα 7 θα πεταει .."Λιμπελουλα" Ο βαθμος ποιοτητας της πτησης ενος scale δεν ειναι απολυτος ,ειναι σχετικος με την ποιοτητα του πραγματικου που δεν θα την φτασει ποτε.Στους αριθμους ρεινολντ που πετανε τα μοντελα αυτα πρεπει η να τρεξουν η να πετανε με μεγαλυτερη γωνια προσβολης για να κανουν τα ιδια πραγματα με το πραγματικο ,και στις δυο περπτωσεις το οπτικο αποτελεσμα ειναι κατωτερο του full scale.Η μονη γιατρια σε αυτο ειναι το βαρος ,  γι αυτο προσπαθουμε να γλυτοσουμε βαρος και οχι για να κανουμε 3D. Η καλυτερη μεθοδος ειναι να προσπαθησεις να γλυτωσεις 10γρ σε 100 σημεια και οχι 1000γρ απο ενα . Κατι ακομα που αφορα ολα τα αερομοντελα ειναι οταν ερθει η ωρα της σβηστης μηχανης η και του stall ,εκει το ελαφρυτερο θα κανει την διαφορα μεταξυ καταστροφης και γλυτωμου.Κοντα στο σημειο stall ,τα 200 η 500γρ οσα και να ειναι αυτα εχουν εκθετικη επιπτωση στην μικρη δυνατοτητα που εχει το φτερο εκεινη τη στιγμη να παραγει λιφτ.Ο αερας και νομοι της φυσης δεν ξερουν απο scale-pattern-3d η παιλον ,θα κανουν την δουλεια τους οπως και ναχει.Στο δικο μας χερι και μυαλο ειναι να τα κατανοουμε και να προσαρμοζομαστε σε αυτα για να πετυχουμε αυτο που θελουμε.Φυσικα και ενα scale θα επιβαρυνθει σε βαρος ,αλλα εχει λογο να γινει απο λεπτομερειες scale και φινιρισμα και  οχι απο δομη-κατασκευη.Για να μην παρεξηγηθω και παλι δεν κανω καμια κριτικη για την επιλογη του φιλου Νικου που μονο μπραβο εχω να πω για αυτο που μας προσφερει "τσαμπα" για να μαθουμε κατι ακομα οι υπολοιποι.Αυτο που κανω ειναι καθαρα τεχνικη προσεγγηση για τις επιλογες κατασκευης με αφορμη αυτη και τι κανει ενα καλο αερομοντελο καλυτερο γιαυτους που θα φτιαξουν κατι αλλο.Ισως θα πρεπε να ανοιχτει νεο"πασο" .Ελπιζω απλα ο Νικος να μην μας δειρει για την αεροπειρατεια που του κανουμε  Undecided Επισυναπτω συνδεσμο απο  αρχιμαστορα Ιαπωνα σε μια εκδοση zero-F3A για να εχουμε ενα μετρο συσχετισμου μεγεθους-βαρους και ποιοτητας φινιρισματος αερομοντελου !  
    http://www.ctt.ne.jp/~wcraft/gosikisen.htm  
    http://www.ctt.ne.jp/~wcraft/hienn.htm
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 30 Ιαν 2014, 23:39:35 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: "Εξωτικά" Υλικά για Επικάλυψη Μοντέλων
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.