ilias
|
|
« Απάντηση #90 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 19:32:05 » |
|
τοποθετηση των 4 τριγωνικων ξυλων για ενισχυση του κεντρου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #91 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 19:36:27 » |
|
Η συνολικη γωνια του καθε φτερου βαση σχεδιου ειναι 6 μοιρες Εμενα μου εφυγε πολυ λιγο και εφτασε τις 7 μοιρες
Μου φαινεται μεγαλη η διεδρος . Λετε να εχω κανεναν θεμα στην πορεια?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #92 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 01:36:36 » |
|
κολλημα των οριζοντιων κομματιων μπαλσας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #93 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 01:39:05 » |
|
μετα απο πολυ σκεψη βγηκε η αποφαση γι αξεχωριστα σερβο στα ailerons οποτε εφτιαξα της βασης των σερβο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #94 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 01:39:59 » |
|
και τοποθετημενα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #95 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 01:44:35 » |
|
καθως προχωραει η κατασκευη χωρις ιδιαιτερα λαθη εχω αρχισει να προβληματιζομαι γιατι
1.εχω φτασει στα 95 γρ βαρος χωρις να εχω βαλει ολη την ξυλεια και την επικαλυψη 2.στο ζυγισμα τραβαει πολυ αριστερα το φτερο (απο το κεντρο του φτερου πρεπει να παω 1 ποντο αριστερα για να ζυγισω)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #96 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 11:07:54 » |
|
καθως προχωραει η κατασκευη χωρις ιδιαιτερα λαθη εχω αρχισει να προβληματιζομαι γιατι
1.εχω φτασει στα 95 γρ βαρος χωρις να εχω βαλει ολη την ξυλεια και την επικαλυψη 2.στο ζυγισμα τραβαει πολυ αριστερα το φτερο (απο το κεντρο του φτερου πρεπει να παω 1 ποντο αριστερα για να ζυγισω)
Γεια σου Ηλία! 1. Πιστεύω ότι το βάρος δεν πρέπει να σε προβληματίζει τόσο πολύ 2. Η διαφορά στο ζύγισμα των φτερών είναι αρκετή. Δοκίμασε να βάλεις ένα βαρυδάκι στο ακροπτερύγιο για ισορροπήσει. 3. Εδώ έχεις κάνει λάθος: κολλημα των οριζοντιων κομματιων μπαλσας
Τα web πρέπει να τοποθετηθούν με τα νέρα κάθετα. Δές εδώΚαλή συνέχεια!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #97 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 14:07:45 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #98 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 14:22:45 » |
|
"...the grain must run vertical on your shear webs or you will suffer a catastrophic wing failure..." Όλη η πίεση και το βάρος συγκεντρώνονται στα κεντρικά δοκάρια. Αν βάλεις τα νερά οριζόντια, θα είναι ευκολότερο να σπάσουν.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #99 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 18:02:57 » |
|
λογω της που εκανα για να μην βγαζω τα κομματια της μπαλσας αν βαλω καθετα πηχακι 5χ5 απο την πισω πλευρα ανα 2 τμηματα λετε να εχω προβλημα?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 18:53:55 » |
|
Ηλια νομιζω οτι αυτα τα κομματια εχουν σκοπο να κρατησουν στην θεση τους τα δυο δοκαρια, για αυτο τα νερα του ξυλου πρεπει να ειναι καθετα, εκει εχει το ξυλο την μεγιστη αντοχη του στην εφελκυση (τραβηγμα). Σε μια ηρεμη πτηση και χωρις απροοπτα (πχ πτωση, συγκρουση στον αερα) δεν πιστευω να εχεις κανενα προβλημα. Απο την στιγμη που το φτερο ειναι ακομη ανοιχτο νομιζω οτι συμφαιρει να τα βγαλεις και να τοποθετησεις νεα κομματια με τα νερα με την σωστη φορα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 9 Φεβ 2012, 18:57:15 » |
|
Βάλε επάνω στις ήδη κολλημένες ενισχύσεις επι πλέον κομμάτι μπάλσα, (φύλλο ή δοκαράκι) με τα νερά κάθετα. Φυσικά μπορείς να τις βάλεις και στην άλλη (ελεύθερη) πλευρά των δοκών. Βασικά αυτές οι ενισχύσεις χρειάζονται στο μισό φτερό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #102 στις: Παρασκευή, 10 Φεβ 2012, 18:05:25 » |
|
Εβαλα ενισχυση εσωτερικα δοκαρακια 5 χιλ. στα 3 εσωτερικα τμηματα του καθε φτερου μιας που θεωρω οτι η πιεση θα ειναι μεγαλυτερη στο κεντρο. Το βλεπετε για αρκετο??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #103 στις: Παρασκευή, 10 Φεβ 2012, 18:09:25 » |
|
Βάλε επάνω στις ήδη κολλημένες ενισχύσεις επι πλέον κομμάτι μπάλσα, (φύλλο ή δοκαράκι) με τα νερά κάθετα. Φυσικά μπορείς να τις βάλεις και στην άλλη (ελεύθερη) πλευρά των δοκών. Βασικά αυτές οι ενισχύσεις χρειάζονται στο μισό φτερό.
Γιατί δεν κάνεις αυτό? Είναι εύκολο και σίγουρο!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #104 στις: Παρασκευή, 10 Φεβ 2012, 18:42:04 » |
|
Εντάξει είναι Ηλία. Προχώρα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
|