Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 02:46:43

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 02:46:43

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304429
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 64
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 59
    Totale: 59
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Μετατροπές στον πασίγνωστο Τηλέμαχο!  (Letto 8404 volte)
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:28:25 »

    Αγαπητοι φιλοι ο Τηλεμαχος ειναι ενα εξαιρετικο μοντελο για αρχαριους το οποιο ομως εχει σχεδιαστει πριν απο 30+ χρονια. Οχι οτι υπολυπεται τεχνολογιας, καθε αλλο, διοτι σχεδιαστηκε με πολυ μερακι αλλα σχεδιαστικα, απο μεριας στυλ εχει τις επιροες του 70'-80'. Ετσι λιγο-πολυ οι περισσοτεροι που το εχουμε φτιαξει εχουμε κανει μικρο μετατροπες επηρεασμενοι απο τα πιο νεα μοντελα που βλεπουμε παντου γυρω μας.
    « Ultima modifica: Sabato, 9 Mag 2009, 11:03:21 da Angelo » Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #1 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:33:28 »

    αν ακουσει ο θειος Γιαννης για μετρατοπες στον Τηλεμαχο θα σας φαει devil devil devil devil

    και εγω που θελω καποια στιγμη να τον ξεκινησω σχεφτομαι να του βαλω ailerons αλλα δεν το τολμαω Undecided Undecided Undecided Undecided
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #2 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:34:38 »

    Περιμενε και θα τα δεις. Δεν ακουσα και τα ποιο ενθαρυντικα λογια οταν ρωτησα τον θειο  laugh αλλα το νεαρο της ηλικιας μου με αναγκασε να υπακουσω στο συναισθημα... devil
    « Ultima modifica: Sabato, 9 Mag 2009, 09:59:40 da Angelo » Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #3 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:35:04 »

    Ξεκιναω με την πετατροπη που εκανα στο ruder:


    * P1010174.JPG (114.96 KB, 1229x922 - visto 461 volte.)
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #4 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:44:17 »

    Το εκανα για δυο λογους:

    1)Καλαισθησια

    2)Καλυτερη αποκριση

    Μετα απο πολυ κοψιμο, τριψιμο και λιγο στοκο:


    * P1010192.JPG (126.16 KB, 1229x922 - visto 442 volte.)
    Loggato
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 458



    « Risposta #5 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:47:54 »

    Στο rudder με τη δίεδρη που έχει ο Τηλέμαχος;;;
    Θα κάνεις πολύ συναρπαστικά rolls κάθε φορά που θα θέλεις να στρίψεις...
    Έχεις σκεφτεί πως γίνεται roll σε τρικάναλο;
    Πίστεψέ με ότι γίνεται Azn
     Grin Grin Grin Grin Grin
    Πέρα από πλάκα, ας με συγχωρέσει ο θείος Γιάννης, αλλά ο Τηλέμαχος είναι μοντέλο για να μαθαίνουμε.
    Αμφιβάλω αν κανείς θα το κάνει καλύτερο από το αρχικό, αλλά ο πειραματισμός είναι από τα καλύτερα στοιχεία του αερομοντελισμού.
    Άλλωστε, αν ήταν full size, θα μπορούσαμε να πειραματιζόμαστε;
    Εγώ θα μείωνα τη δίεδρη για να το φέρω πιο πολύ στις ρυθμήσεις σημερινού εκαπαιδευτικού.
    Μετά θα δοκίμαζα ailerons, γιατί πριν δεν έχουν νόημα.

    Ελπίζω πάντως ότι έμαθες αρκετά και το χάρηκες όπως αρχικά σχεδιάστηκε, πριν αρχίσεις τις hackεριές Ποοολύ άνεση
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #6 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:50:43 »

    Τα καθετα φτερα οπως φαινεται ειναι προσαρμοσμενα στην ατρακτο. Μια μικρομετατροπη τις οποιας ομως ο βλακας εχασα τις φωτο ειναι οτι πρωτα τα κολησα μταξυ τους καθετα.
       Αυτο το εκανα για μεγαλυτερη αντοχη διοτι το σχεδιο προβλεπει απλα κολημα πανω στην ατρακτο το καθενα μονο του η οποια ομως ειναι μονο 3χιλ. Βεβαια ισως αυτο που εκανα ειναι υπεραρκετο, και μαλλον κατι θα ηξερε ο θειος αλλα καλυτερα ετσι να ειμαστε σιγουροι, γιατι εχω και ενα φοβο...
       Και επισης για να πετυχω την απολυτη καθετοτητα.
    « Ultima modifica: Sabato, 9 Mag 2009, 08:56:55 da Angelo » Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #7 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 21:54:13 »

    Η διεδρος δεν εχει γινει ακομα διοτι τα δυο φτερα δεν τα εχω κολησει... Παντως οντως η πρωτη μου σκεψη ηταν να την μειωσω. Ο Τηλεμαχος σιγουρα ειναι στην καλυτερη δυνατη μορφη για την δουλεια για την οποια εχει σχεδιαστει να κανει αλλα μοντελισμος=αυτοσχεδιασμος και εφηβεια=τρελααα αρα...  !!let's get it started!!

    Βεβαια οτι κανω δεν το κανω πιστευοντας οτι θα βελτιωσω κατι γιατι δεν εχω καθολου εμπειρια απο σχεδιασμο απλα το κανω κυριως για καλαισθησια.
    « Ultima modifica: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:40:02 da Angelo » Loggato
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 458



    « Risposta #8 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:02:56 »

    O.K
    Αλλά δεν ξέρω και την εμπειρία σου, όπως και τι βοήθεια θα έχεις όταν το πετάξεις.
    Γι' αυτό είπα μήπως θα ήθελες να το ξεκινήσεις σαν αυτό που φτιάχτηκε, δηλαδή ένα μοντέλο που πετάει περισσότερο μόνο του και επεμβαίνεις μόνο όταν χρειάζεται.
    Αν έχεις εμπειρία φυσικά μπορείς να το πας πιο μακρυά το πράγμα.
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #9 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:16:21 »

    Πτητικα εχω εμπειρια, ειχα ενα calmato sports το οποιο ομως με χαιρετισε μια μερα με αερα στην Παχη... Τωρα κατασκευαστικα ο Τηλεμαχος ειναι το πρωτο μου αρα επιδεχομαι βελτιωσης σε αυτο το θεμα. Τουλαχιστον στον αντιποδα της απειριας πιστευω πως ειναι το οτι ειμαι λιγο ψιρας και οτι κανω το κανω προσεκτικα και με ενα σχετικο (λογω ανυπομονισιας) ψαξιμο.
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #10 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:19:50 »

    Συνεχιζω με το elavator.

    Εδω η μετατροπη εγινε για τους εξης δυο λογους:

    1)Ομορφια

    2)Ομορφια laugh


    * elavvvv.jpg (97.11 KB, 1141x758 - visto 428 volte.)
    « Ultima modifica: Sabato, 9 Mag 2009, 08:58:15 da Angelo » Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #11 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:20:58 »

    Και σχεδον ετοιμο:


    * P1010196.JPG (118.48 KB, 1229x922 - visto 435 volte.)
    Loggato
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 458



    « Risposta #12 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:21:27 »

    Όμορφο Thumbs up

    Αν έχεις μάθει με το calmato ξέρεις τι γίνεται και με τον έλεγχο ύψους και κλίσης στις στροφές.
    Οπότε λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα αν ο Τηλεμαχος έχει λίγη ανάγκη για τριμάρισμα μετά τις μετατροπές.
    Αν τον κρατήσεις τρικάναλο θυμήσου ότι δεν μπορείς να μειώσεις πολύ τη δίεδρη, γιατί δεν θα ακούει καλά το rudder.
    ( devil devil devil Έχω ένα μεσοπτέρυγο, σκέτο διαβολάκι με 0 δίεδρη που ακούει πιο καλά το rudder από το aileron, μάλλον λόγω αεροτομής, αλλά δεν θέλω να βάζω κακιές ιδέες)
    Προφανώς ξέρεις και για το ζύγισμα κλπ, άρα δεν βλέπω γιατί να μην πετύχει.

    Με το καλό Wink
    « Ultima modifica: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:36:49 da ggeorge42 » Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #13 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:23:38 »

    Να λοιπον και το πιο ομορφο σημειο της μετατροπης, ο ''δεσμος'' elavator-ruder:


    * P1010198.JPG (85.01 KB, 1229x922 - visto 427 volte.)
    « Ultima modifica: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:41:43 da Angelo » Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #14 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:25:41 »

    Ευχαριστω κυρ Γιωργο!

    Α και ο δισκος που χρησιμοποιηθηκε για την προχηρη στηριξη ειναι Joe Weider μισοκιλος. Για να μην λετε οτι δεν σας λεω κια τα μυστικα... laugh laugh
    Loggato
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 458



    « Risposta #15 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 22:41:01 »

    Α και ο δισκος που χρησιμοποιηθηκε για την προχηρη στηριξη ειναι Joe Weider μισοκιλος. Για να μην λετε οτι δεν σας λεω κια τα μυστικα... laugh laugh
    Μετά τις δώδεκα επαναλήψεις φαίνεται η διαφορά Grin Grin Grin Grin
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #16 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 23:32:13 »

    Εχει σηκωσει πολλα κιλα αυτος ο Τηλεμαχος...

    Στην κατασκευη, στις εποξικες δεν χρησιμοποιουσα τα κλασικα μανταλακια που ειναι σαν μικρες πενσες γιατι θα ταυματιζαν την μπαλσα και επισης ολη τους η δυναμη εφαρμοζεται στο χιλακι που εχουν το οποιο σε διαστασεις εναι 2x1 cm και δεν θα πετυχαινοταν και η απολυτη ομοιομορφια... Αυτο που εκανα εγω ηταν να του βαζω δισκους αναλογα με την επιφανεια προς κοληση οσο βαρος εκρινα απαραιτητο με το ματι, και επισης οσο το δυνατο καλυτερα απλομενους. Για μια κοληση ας πουμε δεν εβαζα εναν μεγαλο δισκο στην μεση του ξυλου, αλλα δυο μικροτερους διπλα-διπλα ωστε να μοιραστει το βαρος σε ολη την επιφανεια προς κοληση ποιο ομοιομορφα...

    Τελος παντων πολυ πρηξιμο για ασμαντα πραματα...

    Παντως ειμαι και πολυ καλος προπονητης laugh ο Τηλεμαχος ειναι ετοιμος για τον τιτλο Mister Olympia με τοσα κιλα που εχει σηκωσει... Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    « Ultima modifica: Sabato, 9 Mag 2009, 08:59:50 da Angelo » Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #17 il: Sabato, 9 Mag 2009, 09:06:51 »

    Οπως αναφέρω στο "Πρόγραμμα Γαλαξίας" και ειδικά στο δεύτερο στάδιο με τίτλο : "Εκτόνωση", ο νέος αερομοντελιστής θέλει να δοκιμάσει από νωρίς το αερομοντελιστικό του δαιμόνιο, σχεδιάζοντας, ή τροποποιώντας υπάρχοντα σχέδια.

    Είναι λοιπόν αναμενόμενο να γίνουν πολλές μετατροπές στον Τηλέμαχο, άλλες με μεγάλη επιτυχία και άλλες με λιγότερη επιτυχία.

    Εχω ήδη παρακολουθήσει την πτήση δύο Τηλέμαχων που τους έβαλαν πηδάλια κλίσεως, και μικρότερη δίεδρο, και πήγαιναν πολύ καλά.

    Δεν ενοχλούμαι αν κάποιος θέλει να κάνει μετατροπές στο σχέδιο του Τηλέμαχου.

    Απλά αποτρέπω τους αρχάριους, να κάνουν κάποια μετατροπή που θα αλλάξει τα χαρακτηριστικά του αεροπλάνου, και δεν θα είναι πλέον εκπαιδευτικό, ή θα καταλήξει ανασφαλές για πτήση.

    Η συμβουλή είναι απλή: αν είσαστε αρχάριος, φτιάξτε πρώτα το γνήσιο σχέδιο. Αν μετά νιώσετε την ανάγκη να κάνετε αλλαγές, μην αγνοήσετε το θέμα της αντοχής στις καταπονήσεις της πτήσης.

    Και διπλάνο μπορεί να γίνει και υδροπλάνο μπορεί να γίνει, και λαστιχοκίνητο έχει γίνει, και indoor ετοιμάζεται.

    Είναι πλέον κοινή διαπίστωση, και δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίησή μου, ότι επί 35 χρόνια, ο Τηλέμαχος είναι παρών, και δίνει την απαραίτητη βοήθεια στον αρχάριο να κάνει τα πρώτα του βήματα στην πτήση με τηλεκατευθυνόμενο αερομοντέλο.

    Τέλος, όποιος θέλει το σχέδιο του Τηλέμαχου σε κλίμακα 1:1 δεν έχει παρά να μου στείλει την ταχυδρομική του διεύθυνση και θα το λάβει δωρεάν (όπως το έλαβαν και οι προηγούμενοι).
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #18 il: Sabato, 9 Mag 2009, 09:15:47 »

    Θειε ειναι κακριβως οπως τα λες, ετσι νιωθω... Παντως σε ευχαριστουμε για αυτην την εμπειρια. beer beer
      Η κατασκευη ειναι οτι καλυτερο. Για μενα ακομα και αν καρφωσει στην πρωτη πτηση, η χαρα που πηρα απο την κατασκευη, δεν θα με αφησει να στεναχωρηθω και πολυ.
      Επισης εννοειται πως δεν θα ξαναπαρω μοντελο του εμποριου. Μπορει φτιαχνοντας το δικος σου μονος σου να κοστιζει λιγο περισσοτερο, αλλα η ποιοτητα και των υλικων αλλα κυριως της κατασκευης ειναι μακραν καλυτερη των made in china. Αλλα το κυριοτερο ειναι η χαρα της δημιουργιας...
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #19 il: Sabato, 9 Mag 2009, 10:35:16 »

    Καλημέρα

    Με αφορμή την παραπάνω φωτογραφία θα ήθελα να κάνω μια μικρή παρατήρηση
    σχετική με το ζύγισμα του μοντέλου μιας και πιο πάνω αναφέρεις ο ίδιος
    ότι σ' αρέσει να το ψηρίζεις το θέμα:

    Εκείνο το στρόγγυλο βαρίδιο στην ουρά μήπως θα σου κάνει το μοντέλο λίγο πισώβαρο;;;   buck2Cheesy Grin Grin
    Loggato

    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #20 il: Sabato, 9 Mag 2009, 10:41:10 »

    Κοιτα ειναι μισο κιλο. Θα βαλω και ενα δικιλο μπροστα στην μηχανη και θα ειμαστε ενταξει. laugh laugh laugh

    Το εχω ψαξει το θεμα σε λεω..... Ποοολύ άνεση
    Loggato
    MichalisN
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 47


    « Risposta #21 il: Sabato, 9 Mag 2009, 10:43:51 »

    Ο θειος θα τρελαθεί με αυτά που λέτε Grin Grin Cheesy
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #22 il: Sabato, 9 Mag 2009, 10:47:57 »

    Έτσι ναι.

    Να προσέξεις όμως, μη βάλεις περισσότερα από 2 κιλά στη μούρη γιατί και τα γραμμάρια
    παίζουν ρόλο στον αερομοντελισμό  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    Loggato

    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Risposta #23 il: Sabato, 9 Mag 2009, 10:52:12 »

    Γεια σας, εχω  τον κανονικο Τηλεμαχο αλλα ειναι φτιαγμενος με depron με 12 asp τον οποιο τον εχει φτιαξει ο μπαμπας μ.Αλλα μετα δοκιμασαμε να φτιαξουμε εναν Τηλεμαχο με ailerons.Του μικρυναμε την διεδρη,τα ailerons τα καναμε μικρα (δεν πανε περα περα στο φτερο) και το φτερο ειναι λιγο πιο μεγαλο απο depron.Η ατρακτος ειναι απο μπαλσα αλλα εγινε λιγο πιο φαρδια με 25αρι mangnum.Πεταει πολυ καλα ,τα ailerons υπακουνε τελεια αλλα παει λιγο γρηγορα σχεση με τον κανονικο Τηλεμαχο και ενας λογος ειναι οτι εχει βγει λιγο βαρυς.Οριστε κι ενα βιντεο απο τον τετρακαναλο Τηλεμαχο=  http://www.youtube.com/watch?v=VCV0NM8rZ6E   Χρηστος!!! Χαμόγελο
    Loggato

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #24 il: Sabato, 9 Mag 2009, 13:53:56 »

    Συνεχιζω με την προσθηκη των ailerons:


    * P1010005.JPG (121.05 KB, 1227x890 - visto 349 volte.)
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #25 il: Sabato, 9 Mag 2009, 13:55:20 »

    Οπως βλεπετε εκοψα το χειλος εκφυγης στο σημειο που θα μπει το aileron και κολαω μικρα δοκαρακια για να κολησω πανω τους τα μεντεσεδακια του aileron.
    Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #26 il: Sabato, 9 Mag 2009, 13:57:21 »

    Αφου τελειωσα με τα δοκαρακια....

    Το aileron ειναι το κομενο χειλος εκφυγης.


    * P1010007.JPG (116.8 KB, 1229x922 - visto 344 volte.)
    Loggato
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #27 il: Sabato, 9 Mag 2009, 14:29:32 »

    Angelo γιασου.Αν και δεν ειμαι ο μπαμπας του μοντελου που θα στα πει σιγουρα και ο ιδιος μολις δει τις φωτο και την συνεχεια σου στην μετατροπη του φτερου για αλερονς και παροτι κανης καθαρη δουλεια σε αυτο το σημειο εισαι λαθος.Και ποιο ειναι αυτο το λαθος τα κοματακια που βαζης για τους μεντεσεδες στο πισω σημειο του φτερου.Εκει το ξυλο πισω απο ολες τις αεροτομες και ποιο σωστα πισω απο ολα τα ribs πρεπει να ειναι μονοκοματο και μετα βαζης το χειλος εκφυγης οπως θες η μονοκοματο κινητο η καποιο κοματι σταθερο και καποιο κινητο.
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #28 il: Sabato, 9 Mag 2009, 14:39:17 »

    Κυριε Ηλια καλησπερα.

    Το σχεδιο προβλεπει κατευθειαν κοληση των χειλων εκφυγης πανω στα ribs. Οχι πρωτα δοκαρι απο ακρη σε ακρη και μετα πανω του το χειλος. Τωρα στο σημειο του aileron οντως θα ηταν καλυτερα ενας μονοκομματος δοκος αλλα δεν το σκευτηκα καθολου Αυτοεξηγούμενο.

    Ας καταθεσουν και αλλοι τις αποψεις τους και βλεπουμε. Μαλλον ομως θα τα βγαλω και θα βαλλω ενα μονοκομματο και για καλυτερη ακαμψια.
    Loggato
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #29 il: Sabato, 9 Mag 2009, 14:48:43 »

    Angelo το σχεδιο ξερω καλα τη προβλεπη γιατι το εχω φτιαξη παρα πολλες φορες στα χρονια που ασχολουμαι αλλα αν κοιταξης αλλα σχεδια κατασκευων που εχουν στα φτερα αλερονς τοτε θα καταλαβης πολυ καλυτερα την παρατηρησι που σου κανω και αυτο οχι για τιποτα αλλο γιατι οπως προειπα κανης ωραια δουλεια αλλα για να μην ατυχησης στο τελος και εχεις προβλημα γιατι ακομα εχεις περιθωριο να κανης την αλλαγη που σου λεω και φυσικα θα στο πουν και αλλοι
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #30 il: Sabato, 9 Mag 2009, 14:55:31 »

    Συμφωνώ κι εγώ με τον Ηλία, πιθανόν αυτά τα κομμάτια να σε προδώσουν σε κάποιο ζόρισμα...

    Επίσης βλέπω πως και στην κεντρική δοκό έχεις κάνει ένωση μόνο με κόλλα. Νομίζω πως είναι πιο ασφαλές όταν ενώνεις δοκούς να τις κάνεις "σάντουιτς" με 2 μικρά κομμάτια κόντρα πλακέ και να φροντίζεις να κάνεις όσο το δυνατόν πιο λίγες ενώσεις μπορείς. Δλδ μην τεμαχίζεις τη δοκό σου άσκοπα, μόνο αν δεν υπάρχει άλλη λύση.
    Ακόμη, το σημείο ένωσης καλό είναι να βρίσκεται στο κέντρο ώστε να υπάρχει συμμετρία στην ελαστικότητα του φτερού,
    αν το σημείο ένωσης βρίσκεται στην άκρη το φτερό δεν συμπεριφέρεται το ίδιο σε όλο το μήκος του.

    Βέβαια, οι παραπάνω επισημάνσεις αφορούν φτερά που θα δεχτούν σημαντικές πιέσεις κατά την πτήση.
    Στον Τηλέμαχο, σε νορμάλ πτήση, πιθανόν να μην έχεις πρόβλημα.
    Σαν τεχνική κατασκευής όμως - και για τις μελλοντικές σου κατασκευές - είναι λάθος...


    * dokossss.jpg (28.25 KB, 600x171 - visto 318 volte.)
    Loggato

    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #31 il: Sabato, 9 Mag 2009, 15:01:25 »

    Καταλαβα την επισυμανση σας και οσο το σκεφτομαι τοσο πιο σωστη μου φαινεται η αποψη σας. Τελικα ηδη τα εκοψα και θα βαλω μονοκοματο. Φωτογραφιες στη συνεχεια.
    « Ultima modifica: Sabato, 9 Mag 2009, 15:14:59 da Angelo » Loggato
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 86



    « Risposta #32 il: Sabato, 9 Mag 2009, 15:06:17 »

    Για την ενωση τωρα, ακριβως αυτο εχω κατα νου απλα δεν το εθιξα αυτο το θεμα. θα γινει παντως. Αρχικα το μηκος της δοκου ηταν οσο επρεπε αλλα θα πω αργοτερα τι συνεβει και τελικα χρειαστηκε προσθετικη. laugh
    Loggato
    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Μετατροπές στον πασίγνωστο Τηλέμαχο!
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.042 secondi con 27 queries.