ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 10:10:39 » |
|
Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να μετατρέψω ένα Robbe Millennium σε gasser.
Επιχείρημα δύσκολο αφού δεν υπάρχει σχετικό κιτ μετατροπής. Η βασική ιδέα της κατασκευής ήρθε μετά από μελέτη του Futura/Nova Gasser. Μόνο που δεν ταίριαζε τίποτα από αυτό !!!
Ωστόσο μετά από πολλές μετρήσεις, τοποθετήσεις, επανατοποθετήσεις, σημαδέματα, διατρήσεις, σπειροτομήσεις, φρεζαρίσματα και τορνίσματα τοποθετήθηκε στο οπίσθιο frame αλουμινίου πλάκα πάχους 10mm στερεωμένη με βίδες M4 η οποία επεκτείνεται προς το άνω μέρος του κινητήρα μέσω μίας άλλης πλάκας πάχους 8mm.
Στο θέμα του hub του συμπλέκτη φάνηκα τυχερός. Βρέθηκε ένα Hub από Futura/Nova/Cuatro Gasser, το οποίο με κατάλληλη τόρνευση προσαρμόστηκε στο δικό μου συμπλέκτη.
Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν stock, επειδή και συμπλέκτης και η φάνα των 90mm κρίθηκαν επαρκείς από το προηγούμενο μοντέλο.
|
|
« Letzte Änderung: Montag, 14 Mδr 2011, 17:14:25 von ΚΥΡΝΙΚ »
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #1 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 10:11:21 » |
|
.....
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
kgiova
|
|
« Antwort #2 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 14:24:08 » |
|
καλησπέρα και συγχαρητήρια οι σχέσεις μετάδοσης ποιές είναι ? απο βάρος πως είμαστε ? πάντως δείχνει πολύ νοικοκυρεμένο μπράβο
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
vtr
|
|
« Antwort #3 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 14:52:22 » |
|
Mεγιές φίλε ΚΥΡΝΙΚ και καλές πτήσεις... Χαμός με τις βενζίνες λέμε..
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #4 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 19:24:06 » |
|
οι σχέσεις μετάδοσης ποιές είναι ? απο βάρος πως είμαστε ?
Σχέση μετάδοσης 7,5 : 1. Πέφτει λίγο κοντή από το 7 : 1, αλλά στην περίπτωση μου θα έπρεπε να κόψω καινούργια κορόνα με λιγότερα δόντια και να τραβηγχθεί προς τα πίσω ο κινητήρας κατά ένα cm. Υπόψη πως μπορώ να το αλλάξω το pinion και να πάω στο 8.0 : 1 ή ακόμη και 8.57 : 1 στην περίπτωση χρήσης 800mm blades. Στο άλλο παραδόξως μου άρεσε το 7,5 : 1 και θα το αφήσω. Το Futura Nova μπορώ και κατασκευάζω καινούργιο γρανάζι ιμάντα για να το φέρω στο 7 : 1 πιο εύκολα. Εφόσον κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή blades αντί των 700 -720mm στα 740-760mm εκτιμώ πως αυτά θα ταιριάσουν καλύτερα. Επειδή μου αρέση η εκτέλεση μεγάλων μανούβρων με μεγάλη ταχύτητα, τοποθετήθηκε λόγω ταχυστροφίας ο μικρός Z231PUH και όχι η μεγαλύτερη της σειράς 26/27/29 οι οποίοι παρουσιάζουν μικρότερο τελικό αριθμό στροφών, αλλά και περισσότερους κραδασμούς. Ο δικός μου κινητήρας αφορά τονν ΒΗanson, βελτιωμένος στο 2ο στάδιο. Ζήτησα από τον ίδιο custom made porting/timing ρύθμιση τέτοια, έτσι για έχω όχι μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά και μεγάλο αριθμό στροφών περίπου τους 14.000 rpm. Βάρος ακόμη δεν ξέρω.....Στη προηγούμενη version με OS90, blades 220gr και paddles 50γρ, είχα 5.080gr στη ζυγαριά.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #5 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 19:30:12 » |
|
Mεγιές φίλε ΚΥΡΝΙΚ και καλές πτήσεις... Χαμός με τις βενζίνες λέμε.. To ποστ Απάντηση #77 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 22:07:28 που ξεκίνησα το project.... https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4759.75’ργησα βέβαια καμιά 21 μήνες, αλλά τελικά....έγινε.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
DSheli
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 39
|
|
« Antwort #6 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 20:21:37 » |
|
Συγχαρητηρια και απο εμενα. Καταπληκτικη δουλεια και πολυ δυσκολη μετατροπη αφου ολα ξεκινουν απο το μηδεν χωρις να υπαρχει κατι ετοιμο. Αντε να μας μπαινουν ιδεες σιγα σιγα.
|
|
|
Gespeichert
|
Millenium II 90 Millenium II 60 Trex 700N le Trex 600N Aeolus 50 3D HK 450 pro HK 450
|
|
|
vtr
|
|
« Antwort #7 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 20:49:11 » |
|
Ο δικός μου κινητήρας αφορά τονν ΒΗanson, βελτιωμένος στο 2ο στάδιο. Ζήτησα από τον ίδιο custom made porting/timing ρύθμιση τέτοια, έτσι για έχω όχι μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά και μεγάλο αριθμό στροφών περίπου τους 14.000 rpm.
Όπα............ βάλαμε και μέσον.. Και μετά λένε για το Δημόσιο..
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #8 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 20:54:45 » |
|
Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG ?
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Dimitris Kriti
|
|
« Antwort #9 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 22:08:32 » |
|
Ωραια καθαρη δουλεια. Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG ? Προσεχε με τα γκαζακια, οι καιροι ειναι πονηροι, θα μπλεξεις...
|
|
|
Gespeichert
|
Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει". Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
|
|
|
kon
|
|
« Antwort #10 am: Donnerstag, 17 Feb 2011, 12:28:35 » |
|
’ντε με το καλό να το τελειώσεις.... Έτσι να γινόμαστε πολλοί με βενζίνη... να μαζευτούμε καμμιά μερα
|
|
|
Gespeichert
|
Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
|
|
|
akritas
|
|
« Antwort #11 am: Samstag, 19 Feb 2011, 00:55:25 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
AVANT aurora
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #12 am: Samstag, 19 Feb 2011, 12:39:57 » |
|
Αμ, το άλλο..... "Ο τρελλός δολοφόνος με το gasseroπρίονο" το θυμάσαι ? Η αγαπημένη μου .
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #13 am: Samstag, 19 Feb 2011, 12:45:14 » |
|
Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG ? Προσεχε με τα γκαζακια, οι καιροι ειναι πονηροι, θα μπλεξεις... Χμμμ.....σωστά . Πάμε τότε σε νιτρομπούκαλο. Αυτό δε δημιουργεί υποψίες .
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #14 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:49:09 » |
|
Μετά από καιρό (ξανα)έπιασα τη home made μετατροπή προκειμένου να την ολοκληρώσω.
Ο κινητήρας δούλεψε επί πάγκου μισό τεπόζιτο χωρίς στροφείο και μπούμα και περιμένουμε την στιγμή που θα μπορέσουμε να δούμε πως συμεριφέρεται και στο αέρα.
Μερικές φώτο.....
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #15 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:49:59 » |
|
...
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #16 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:50:55 » |
|
...
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #17 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:51:30 » |
|
...
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Antwort #18 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 10:13:07 » |
|
Ακομα με δινοσαυρους ασχολεισαι?
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #19 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 10:39:55 » |
|
Heavy Duty δεινόσαυρους, που ούτε με μετεωρίτη πρόκειται να εξαφανιστούν !!! Εντούτοις και οι δεινόσαυροι εκφυλίζονται. Πρώτα τα (σχιστομάτικα) ηλεκτρονικά, ύστερα ο κινητήρας, μετά η εξάτμιση, τώρα η κεφαλή....αφήνοντας στο τέλος μόνο το σώμα και την ουρά και αυτή home made !!
|
|
« Letzte Änderung: Dienstag, 21 Feb 2012, 13:49:56 von ΚΥΡΝΙΚ »
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Antwort #20 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 14:19:20 » |
|
Πωπω.......ys120 μυριζομαι εκει χαμηλα στην φωτο..φωτοβολιδα λεμε απο τον ενα και μοναδικο που θελει να παει κοντρα στο κατεστημενο που λεγετε ρευμα
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #21 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 17:58:01 » |
|
Πωπω.......ys120 μυριζομαι εκει χαμηλα στην φωτο..φωτοβολιδα λεμε απο τον ενα και μοναδικο που θελει να παει κοντρα στο κατεστημενο που λεγετε ρευμα
Λαγωνικό μου εσύ . Δεν έχω τίποτα με το ρεύμα. Το κουσούρι το έχω γιατί ασχολούμαι με καυστήρες..... .
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #22 am: Samstag, 25 Feb 2012, 19:03:16 » |
|
Ο κινητήρας δούλεψε επί πάγκου μισό τεπόζιτο χωρίς στροφείο και μπούμα και περιμένουμε την στιγμή που θα μπορέσουμε να δούμε πως συμεριφέρεται και στο αέρα.
Ως συνέχεια των παραπάνω, σήμερα έγινε η δοκιμή στον αέρα. Η δοκιμή αφορούσε χαλαρές βόλτες με οκτάρια, κατεβάσματα, autos κλπ. Ο κινητήρας με (επαν)ευθυγραμμισμένο και (επανα)ζυγισμένο στρόφαλο by BH Hanson είναι υπόδειγμα απαλής λειτουργίας. Ενώ το προηγούμενο Ε/Π αφορούσε το Nova με πρωτεύουσα κίνηση του stock 231PUH με ιμάντα, δεν είχε αυτό το smooth του Millie με πρωτεύουσα κίνηση το γρανάζι. Λείπει μετά από το κατάλληλο ροντάζ γίνουν οι κατάλληλες δοκιμές στο peak των στροφών του κινητήρα με 14.000 rpm (μετά από το porting που ζήτησα από τον Hanson).
|
|
« Letzte Änderung: Samstag, 25 Feb 2012, 20:31:56 von ΚΥΡΝΙΚ »
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #23 am: Samstag, 25 Feb 2012, 19:08:11 » |
|
Ακομα με δινοσαυρους ασχολεισαι? Θα σου φέρω το δεινόσαυρο που κλωνοποίησα και θάθελα πολύ να σε δω που θα κρυφτείς με τα σχιστομάτικά σου .
|
|
« Letzte Änderung: Samstag, 25 Feb 2012, 19:32:13 von ΚΥΡΝΙΚ »
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Antwort #24 am: Sonntag, 26 Feb 2012, 15:36:30 » |
|
Ελα εσυ να παμε να φαμε και κανα ψητο και μην σε νοιαζει.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #25 am: Samstag, 12 Jan 2013, 22:58:26 » |
|
Μερικές τελικές φώτο από τη μετατροπή η οποία τελικά με τά από τα test έδειξε, πως η προσπάθεια "μέτρησε".
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Antwort #26 am: Samstag, 12 Jan 2013, 22:59:47 » |
|
μπραβο νικο
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #27 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:00:00 » |
|
......
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #28 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:00:27 » |
|
.....
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #29 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:00:58 » |
|
.......
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #30 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:03:00 » |
|
.......
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #31 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:06:26 » |
|
.......
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Antwort #32 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:06:40 » |
|
Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Antwort #33 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:13:17 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #34 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:15:12 » |
|
Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?
Νοp. Mε το Millennium Hybrid 120 με κεφαλή JR ASG όπως πέρυσι, και εφόσον προλάβω να το κάνω με ιμαντοκίνηση στην πρωτεύουσα μετάδοσης της κίνησης...
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Antwort #35 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:16:40 » |
|
Μπααααα, βαρύ το Heavy Metal στην περίπτωση του F3N !!
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Antwort #36 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:16:50 » |
|
Αααα τωρα εξηγουντε ολα.....Ο μπαρμπα-νικος μακραν το καλυτερο loop with pirouete απο ολους στην C.Του το αναγνωριζω αυτο....ειναι παλιο 3dας ο ατιμος.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Antwort #37 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:18:32 » |
|
xaxaxaxaxa..... ολοι του τα αναγνωριζουμε.... και μακαρι να βλεπουμε τις συμετοχες του για πολλα χρονια ακομα.....
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
|