Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 Beiträge in 12.383 Themen von 6.241 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Dudleynes
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 10:51:32

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 10:51:32

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6241
    Neuester: Dudleynes
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304425
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 109
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 86
    Gesamt: 86
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Μετατροπή Robbe Millennium σε Gasser  (Gelesen 10412 mal)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 10:10:39 »

    Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να μετατρέψω ένα Robbe Millennium σε gasser.

    Επιχείρημα δύσκολο αφού δεν υπάρχει σχετικό κιτ μετατροπής. Η βασική ιδέα της κατασκευής ήρθε μετά από μελέτη του Futura/Nova Gasser. Μόνο που δεν ταίριαζε τίποτα από αυτό !!!

    Ωστόσο μετά από πολλές μετρήσεις, τοποθετήσεις, επανατοποθετήσεις, σημαδέματα, διατρήσεις, σπειροτομήσεις, φρεζαρίσματα και τορνίσματα τοποθετήθηκε στο οπίσθιο frame αλουμινίου πλάκα πάχους 10mm στερεωμένη με βίδες M4 η οποία επεκτείνεται προς το άνω μέρος του κινητήρα μέσω μίας άλλης πλάκας πάχους 8mm.

    Στο θέμα του hub του συμπλέκτη φάνηκα τυχερός. Βρέθηκε ένα Hub από Futura/Nova/Cuatro Gasser, το οποίο με κατάλληλη τόρνευση προσαρμόστηκε στο δικό μου συμπλέκτη.

    Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν stock, επειδή και συμπλέκτης και η φάνα των 90mm κρίθηκαν επαρκείς από το προηγούμενο μοντέλο.



    * Αντίγραφο από P1050225 modified.jpg (82.99 KB, 500x375 - angeschaut 858 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 14 Mδr 2011, 17:14:25 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #1 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 10:11:21 »

    .....


    * P1050227 modified.jpg (84.23 KB, 500x375 - angeschaut 801 Mal.)
    Gespeichert
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 119


    « Antwort #2 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 14:24:08 »

    καλησπέρα και συγχαρητήρια
    οι σχέσεις μετάδοσης ποιές είναι ?
    απο βάρος πως είμαστε ?

    πάντως δείχνει πολύ νοικοκυρεμένο μπράβο  Wink Wink Wink
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #3 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 14:52:22 »

    Mεγιές φίλε ΚΥΡΝΙΚ και καλές πτήσεις...Thumbs up
    Χαμός με τις βενζίνες λέμε.. Cheesy
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #4 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 19:24:06 »

    οι σχέσεις μετάδοσης ποιές είναι ?
    απο βάρος πως είμαστε ?

    Σχέση μετάδοσης 7,5 : 1. Πέφτει λίγο κοντή από το 7 : 1, αλλά στην περίπτωση μου θα έπρεπε να κόψω καινούργια κορόνα με λιγότερα δόντια και να τραβηγχθεί προς τα πίσω ο κινητήρας κατά ένα cm.

    Υπόψη πως μπορώ να το αλλάξω το pinion και να πάω στο 8.0 : 1 ή ακόμη και 8.57 : 1 στην περίπτωση χρήσης 800mm blades.

    Στο άλλο παραδόξως μου άρεσε το 7,5 : 1 και θα το αφήσω. Το Futura Nova μπορώ και κατασκευάζω καινούργιο γρανάζι ιμάντα για να το φέρω στο 7 : 1 πιο εύκολα.

    Εφόσον κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή blades αντί των 700 -720mm στα 740-760mm εκτιμώ πως αυτά θα ταιριάσουν καλύτερα.

    Επειδή μου αρέση η εκτέλεση μεγάλων μανούβρων με μεγάλη ταχύτητα, τοποθετήθηκε λόγω ταχυστροφίας ο μικρός Z231PUH και όχι η μεγαλύτερη της σειράς 26/27/29 οι οποίοι παρουσιάζουν μικρότερο τελικό αριθμό στροφών, αλλά και περισσότερους κραδασμούς.

    Ο δικός μου κινητήρας αφορά τονν ΒΗanson, βελτιωμένος στο 2ο στάδιο. Ζήτησα από τον ίδιο custom made porting/timing ρύθμιση τέτοια, έτσι για έχω όχι μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά και μεγάλο αριθμό στροφών περίπου τους 14.000 rpm.

    Βάρος ακόμη δεν ξέρω.....Στη προηγούμενη version με OS90, blades 220gr και paddles 50γρ, είχα 5.080gr στη ζυγαριά.
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #5 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 19:30:12 »

    Mεγιές φίλε ΚΥΡΝΙΚ και καλές πτήσεις...Thumbs up
    Χαμός με τις βενζίνες λέμε.. Cheesy

    To ποστ Απάντηση #77 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 22:07:28 που ξεκίνησα το project....

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4759.75

    ’ργησα βέβαια καμιά 21 μήνες, αλλά τελικά....έγινε.
    Gespeichert
    DSheli
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 39



    « Antwort #6 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 20:21:37 »

    Συγχαρητηρια και απο εμενα.
    Καταπληκτικη δουλεια και πολυ δυσκολη μετατροπη αφου ολα ξεκινουν απο το μηδεν χωρις να υπαρχει κατι ετοιμο. Thumbs up

    Αντε να μας μπαινουν ιδεες σιγα σιγα.
    Gespeichert

    Millenium II 90
    Millenium II 60
    Trex 700N le
    Trex 600N
    Aeolus 50 3D
    HK 450 pro
    HK 450
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #7 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 20:49:11 »

    Ο δικός μου κινητήρας αφορά τονν ΒΗanson, βελτιωμένος στο 2ο στάδιο. Ζήτησα από τον ίδιο custom made porting/timing ρύθμιση τέτοια, έτσι για έχω όχι μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά και μεγάλο αριθμό στροφών περίπου τους 14.000 rpm.

    Όπα............ βάλαμε και μέσον..  Και μετά λένε για το Δημόσιο.. laugh laugh
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #8 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 20:54:45 »

    Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG   Cheesy ?
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #9 am: Mittwoch, 16 Feb 2011, 22:08:32 »

    Ωραια καθαρη δουλεια. Thumbs up

    Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG   Cheesy ?

     Προσεχε με τα γκαζακια, οι καιροι ειναι πονηροι, θα μπλεξεις...
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    kon
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #10 am: Donnerstag, 17 Feb 2011, 12:28:35 »

    ’ντε με το καλό να το τελειώσεις....
    Έτσι να γινόμαστε πολλοί με βενζίνη... να μαζευτούμε καμμιά μερα Thumbs up
    Gespeichert

    Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #11 am: Samstag, 19 Feb 2011, 00:55:25 »

    Ναι ναι…..  είχα δει παλιά στην τηλεόραση κάτι αγώνες… μαζεύονται πολλοί επαγγελματίες ξυλοκόποι με κάτι τεράστια αλυσοπρίονα , και κάνουν αγώνες ποιος θα καταφέρει να κόψει πρώτος κάτι τεράστιους κορμούς δέντρων ….  Tongue Ανεση Tongue Ανεση

    Gespeichert

    AVANT aurora
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #12 am: Samstag, 19 Feb 2011, 12:39:57 »

    Αμ, το άλλο..... "Ο τρελλός δολοφόνος με το gasseroπρίονο" το θυμάσαι Ανεση ?  Η αγαπημένη μου  smitten.
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #13 am: Samstag, 19 Feb 2011, 12:45:14 »

    Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG   Cheesy ?

     Προσεχε με τα γκαζακια, οι καιροι ειναι πονηροι, θα μπλεξεις...


    Χμμμ.....σωστά  Wink. Πάμε τότε σε νιτρομπούκαλο. Αυτό δε δημιουργεί υποψίες  Χαμόγελο.
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #14 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:49:09 »

    Μετά από καιρό (ξανα)έπιασα τη home made μετατροπή προκειμένου να την ολοκληρώσω.

    Ο κινητήρας δούλεψε επί πάγκου μισό τεπόζιτο χωρίς στροφείο και μπούμα και περιμένουμε την στιγμή που θα μπορέσουμε να δούμε πως συμεριφέρεται και στο αέρα.

    Μερικές φώτο.....


    * DSCF1099.jpg (110.25 KB, 500x375 - angeschaut 356 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #15 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:49:59 »

    ...


    * DSCF1100.jpg (101.91 KB, 500x375 - angeschaut 534 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #16 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:50:55 »

    ...


    * DSCF1102.jpg (126.73 KB, 500x375 - angeschaut 528 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #17 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 09:51:30 »

    ...


    * DSCF1103.jpg (92.75 KB, 500x375 - angeschaut 527 Mal.)
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #18 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 10:13:07 »

    Ακομα με δινοσαυρους ασχολεισαι? Grin
    Gespeichert

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #19 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 10:39:55 »

    Heavy Duty δεινόσαυρους, που ούτε με μετεωρίτη πρόκειται να εξαφανιστούν !!!   devil

    Εντούτοις και οι δεινόσαυροι εκφυλίζονται.

    Πρώτα τα (σχιστομάτικα) ηλεκτρονικά, ύστερα ο κινητήρας, μετά η εξάτμιση, τώρα η κεφαλή....αφήνοντας στο τέλος μόνο το σώμα και την ουρά και αυτή home made !!


    * DSCF1107000.jpg (118.55 KB, 450x338 - angeschaut 469 Mal.)
    « Letzte Änderung: Dienstag, 21 Feb 2012, 13:49:56 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #20 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 14:19:20 »

    Πωπω.......ys120 μυριζομαι εκει χαμηλα στην φωτο..φωτοβολιδα λεμε απο τον ενα και μοναδικο που θελει να παει κοντρα στο κατεστημενο που λεγετε ρευμα
    Gespeichert

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #21 am: Dienstag, 21 Feb 2012, 17:58:01 »

    Πωπω.......ys120 μυριζομαι εκει χαμηλα στην φωτο..φωτοβολιδα λεμε απο τον ενα και μοναδικο που θελει να παει κοντρα στο κατεστημενο που λεγετε ρευμα

    Λαγωνικό μου εσύ  Wink.  Δεν έχω τίποτα με το ρεύμα. Το κουσούρι το έχω γιατί ασχολούμαι με καυστήρες..... lalala.
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #22 am: Samstag, 25 Feb 2012, 19:03:16 »

    Ο κινητήρας δούλεψε επί πάγκου μισό τεπόζιτο χωρίς στροφείο και μπούμα και περιμένουμε την στιγμή που θα μπορέσουμε να δούμε πως συμεριφέρεται και στο αέρα.

    Ως συνέχεια των παραπάνω, σήμερα έγινε η δοκιμή στον αέρα. Η δοκιμή αφορούσε χαλαρές βόλτες με οκτάρια, κατεβάσματα, autos κλπ.

    Ο κινητήρας με (επαν)ευθυγραμμισμένο και (επανα)ζυγισμένο στρόφαλο by BH Hanson είναι υπόδειγμα απαλής λειτουργίας. Ενώ το προηγούμενο Ε/Π αφορούσε το Nova με πρωτεύουσα κίνηση του stock 231PUH με ιμάντα, δεν είχε αυτό το smooth του Millie με πρωτεύουσα κίνηση το γρανάζι.

    Λείπει μετά από το κατάλληλο ροντάζ γίνουν οι κατάλληλες δοκιμές στο peak των στροφών του κινητήρα με 14.000 rpm (μετά από το porting που ζήτησα από τον Hanson).



    « Letzte Änderung: Samstag, 25 Feb 2012, 20:31:56 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #23 am: Samstag, 25 Feb 2012, 19:08:11 »

    Ακομα με δινοσαυρους ασχολεισαι? Grin

    Θα σου φέρω το δεινόσαυρο που κλωνοποίησα και θάθελα πολύ να σε δω που θα κρυφτείς με τα σχιστομάτικά σου  Grin .
    « Letzte Änderung: Samstag, 25 Feb 2012, 19:32:13 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #24 am: Sonntag, 26 Feb 2012, 15:36:30 »

    Ελα εσυ να παμε να φαμε και κανα ψητο και μην σε νοιαζει.
    Gespeichert

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #25 am: Samstag, 12 Jan 2013, 22:58:26 »

    Μερικές τελικές φώτο από τη μετατροπή η οποία τελικά με τά από τα test έδειξε, πως η προσπάθεια "μέτρησε".


    * MILL GAS.JPG (113.65 KB, 600x338 - angeschaut 208 Mal.)
    Gespeichert
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 452


    « Antwort #26 am: Samstag, 12 Jan 2013, 22:59:47 »

    μπραβο νικο
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #27 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:00:00 »

    ......


    * MILL GAS (1).JPG (116.48 KB, 600x338 - angeschaut 216 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #28 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:00:27 »

    .....


    * MILL GAS (2).JPG (111.19 KB, 600x338 - angeschaut 216 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #29 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:00:58 »

    .......


    * MILL GAS (3).JPG (119.28 KB, 600x338 - angeschaut 217 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #30 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:03:00 »

    .......


    * DSC01063.JPG (110.79 KB, 600x338 - angeschaut 265 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #31 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:06:26 »

    .......


    * DSC01065.JPG (108.19 KB, 600x338 - angeschaut 253 Mal.)
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #32 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:06:40 »

    Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?
    Gespeichert

    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 452


    « Antwort #33 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:13:17 »

    Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?

    νικο ο Κυρμεσης με αυτο θα παρει μερος στα F3N...   Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #34 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:15:12 »

    Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?

    Νοp. Mε το Millennium Hybrid 120 με κεφαλή JR ASG όπως πέρυσι, και εφόσον προλάβω να το κάνω με ιμαντοκίνηση στην πρωτεύουσα μετάδοσης της κίνησης...


    * DSC01086.JPG (122.23 KB, 650x366 - angeschaut 263 Mal.)
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #35 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:16:40 »

    Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?

    νικο ο Κυρμεσης με αυτο θα παρει μερος στα F3N...   Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Μπααααα, βαρύ το Heavy Metal  στην περίπτωση του F3N !! 
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #36 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:16:50 »

    Αααα τωρα εξηγουντε ολα.....Ο μπαρμπα-νικος μακραν το καλυτερο loop with pirouete απο ολους στην C.Του το αναγνωριζω αυτο....ειναι παλιο 3dας ο ατιμος.
    Gespeichert

    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 452


    « Antwort #37 am: Samstag, 12 Jan 2013, 23:18:32 »

    xaxaxaxaxa..... ολοι του τα αναγνωριζουμε.... και μακαρι να βλεπουμε τις συμετοχες του για πολλα χρονια ακομα.....
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Μετατροπή Robbe Millennium σε Gasser
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.041 Sekunden mit 27 Zugriffen.