...........Συνεχίζουμε.....
Το επόμενο πράγμα που έπρεπε να είχε αλλαχτεί με το που μπήκε η carbon μπούμα ήταν τα δυο δαχτυλίδια που την κρατάνε απο την μεριά του κεντρικού σώματος (όχι προς την ουρά).
Η Hirobo δίνει στο κανονικό κιτ δύο δαχτυλίδια να το πω έτσι τα οποία είναι μαύρα και σε διάμετρο κάνουν ουτοσώστε να μπεί η αλουμινένια μπούμα του κίτ.
Η Carbon μπούμες λόγο οτι είναι ποιό μεγάλης διαμέτρου απο την αλουμινίου ναί μεν μπαίνουν στα μαύρα δαχτυλίδια αλλά δεν μπορείς να τα σφίξεις αρκετά γιατί θα πληγώσεις την μπούμα.Ετσι λοιπόν τα μαύρα πήραν το δρόμο για το ράφι και την θέση τους πήραν τα μπλέ μεταλικά της Hirobo δανεισμένα και αυτά απο το Eagle 3 WC.
Στην φώτο παρακάτω φαίνοντε στο σημείο που τελειώνουν τα frame και εννώνοντε με την ουρά.
Ενα άλλο εξάρτημα που αλλάχτηκε ήταν οι δύο ''γλώσσες'' εμπρός και πίσω στο κάτω μέρος του ελικοπτέρου.Το ελικόπτερο στην carbon έκδοση του πιάνει τα carbon κομάτια μεταξύ τους με διάφορα cross member και τα δένει όλα μαζί.Απο την κάτω μεριά χρησιμοποιεί 4-5 cross member στρόγγυλα αλουμινίου τα οποία όμως πιάνουν μικρή επιφάνεια και έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σπάσει το carbon frame σε ένα βαρύ auto πχ.
Δανεισμένα και αυτά απο το Eagle 3 wc οι ''γλώσσες'' είναι σε σχήμα Π και δένουν το ελικόπτερο ακριβώς στο σημείο το ακριανό εμπρός και πίσω.
Στην φώτογραφια διακρίνοντε ανάμεσα απο τα frame και τα skid.
Ενα άλλο σημείο που δεν μου άρεσε ήταν η ντίζα του rudder.Το κιτ δίνει μια carbon μεν αλλά πολύ ψιλή σε διάμετρο δε.Η ιδέα του Γιάννη ήταν να μπεί μια αρκετά ποιό χοντρή σε διάμετρο και φυσικά carbon.Τέτοια λοιπόν είχαν τα X-cell ή οποία προσαρμώστηκε στα μέτρα του ελικοπτέρου και κολλήθηκαν τα ενυσχημένα ακρόντιζα.
Στην φωτογραφία παρακάτω η άκρη της καινούργιας ντίζας απο την μεριά του πίσου ρότορα.
Τελειώνοντας το τελευταίο που έμεινε ήταν τα Skid.
Κανονικά το κίτ έχει μέσα τα πλαστικά σχετικά χαμηλού προφίλ skid τα οποία ο Γιάννης όταν είχε το ελικόπτερο στην κατοχή του τα είχε αλλάξει με τα αλουμινίου απο το Eagle 3 wc.
Το θέμα όμως είναι ότι ακόμα και έτσι είναι αρκετα ψηλά με το ελικόπτερο να το κάνει επιρεπή στις αναπηδήσεις σε απογείωση-προσγείωση και ειδικά όταν αυτές γίνοντε σε άσφαλτο σε σχέση με το χώμα που όσο να ναι αποροφάει και δεν έχουμε τόσο έντονα το φαινόμενο.
Η λύση ήταν να βρεθούν χαμηλά skid και Carbon.Τέτοια όμως την παρούσα στιγμή δεν υπήρχαν και έτσι προχώρησα στην αγορά των αλουμινίου Funtech τα οποία ήταν πολύ low profile και βαμένα άσπρα.Το αποτέλεσμα ήταν στο μάτι άκρως εντυπωσιακό.
Στο σημείο έδω θέλω να αναφερθώ στην καλύπτρα του μοντέλου η οποία είναι αυθεντική Hirobo και μάλιστα την έδιναν κανονικά με την αγορά του κίτ χωρίς να χρειάζετε να την αγοράσει κάποιος εχτρά.
Ο Γιάννης έκανε καταπληκτική δουλειά στο σημείο αυτό κολλώντας τα αυτοκόλητα με θερμοπίστολο τέλεια χωρίς να κάνουν ''τσάκιση'' και συμμετρικά.Τέλος την πήγε σε βαφείο αυτοκινήτων όπου του ρίξανε βερνίκι καλύπτοντας τα αυτοκόλητα δίνοντας και καταπληκτική γυαλάδα στο όλο αποτέλεσμα.
Μαζι με τα αυτοκόλητα που έδινε το κίτ ο Γιάννης έβαλε και το όνομα του επάνω και πίσω σε κάθε μεριά του canopy όπως ζητάει ο διεθνής κανονισμός.Με την ενέργεια του αυτήν και βάση το βερνίκι που έπεσε στην καλύπτρα έχω και ένα αυτόγραφο απο έναν κορυφαίο στο είδος του ελικοπτέρου αθλήτη και φίλο το οποίο όσο ύπαρχει το ελικόπτερο (και δεν σπάσει) θα υπάρχει και αυτό.
Στην φωτογραφία παρακάτω διακρίνονται τα πολύ χαμηλά skid της ιαπωνικής Funtech όπως και το αποτέλεσμα της καλύπτρας με το αυτόγραφο του Heli-doctror.
Στο θέμα blade το ελικόπτερο φοράει τα συμμετρικά Carbon blade της ιταλικής SAB με κωδικό 208R τα οποία είναι 215gr FAI type. και 705mm.
Στην φωτογραφια παρακάτω τα Carbon blade της SAB.
Ετσι λοιπόν το ελικόπτερο στρώθηκε με προσόχη και οι μόνες πτήσεις που έκανε ήταν σε hover mode σε μερικές φωτογραφίσεις απο τα τοπικά μμε για διαφήμιση του συλλόγου και σε δύο πανελλήνιους αγώνες στην Κοζάνη το 2011 και στην Λάρισα το 2012 και έναν περιφερειακό με το που ήταν έτοιμο πτητικά στην Κοζάνη.Απο τον αγώνα στην Κοζάνη πέρσι μέχρι φέτος στην Λάρισα το ελικόπτερο κοσμούσε το ράφι στο σαλόνι μου.
Παρακάτω μερικές φωτογραφίες απο τον πανελλήνιο ελικοπτέρων στην Κοζάνη πέρσι.
Τα skid της funtech όπως έγραψα ήταν τέλεια στο μάτι αλλα σαν σκληρότητα δεν είναι πολύ ανθεκτικά με αποτέλεσμα αν κάνεις λίγο βαριά προσγείωση στραβώνουν έστω και ελάχιστα με αποτέλεσμα να μην πατάει συμμετρικά το ελικόπτερο κάτω και να ''κουτσαίνει''.Ετσι λοιπόν τα αντικατέστησα με τα ''παλία'' αλουμινένια skid του Eagle που φόραγε όταν το αγόρασα απο τον Γιάννη.Τα συγκεκριμένα αν και αλουμινίου έιναι σε σκληρότητα σαν σίδερο και πολύ σπάνια να στραβώσουν.
Το θέμα όμως όπως έγραψα και παραπάνω είναι οτι έχουν αρκετό ύψος κάτι που αισθητικά αλλά και πτητικά δεν μου άρεσαν.Ετσι μια πολύ καλή ιδέα πήρα φέτος στον αγώνα στην Λάρισα απο τον φίλο Δημήτρη Τετραδάκο ο οποίως φορούσε τα ίδια αλλά τα είχε κόψει στο ύψος των aftermarket low skid που κυκλοφορούν στην αγορά.Ετσι λοιπόν και αφού τα είχα στην άκρη τα πήρα και τα έκοψα και το αποτέλεσμα όπως μπορείτε να δείτε είναι αρκετά εντυπωσιακό και φυσικά συμμετρικά και τέλεια κομένα.Το μόνο μείον που μπορεί κάποιος να βρεί είναι το χρώμα το οποίο παραμένει ασημί και όχι άσπρο.
Η εξάτμιση όπως είπα είναι της Hatori 951 F3C ή οποία όταν την είχα πάρει μόλις είχε βγεί.
Το τελευταίο πράγμα που μπήκε επάνω (ειλικρινά χωρίς να υπάρχει λόγος αγοράς) είναι η ολοκαίνουργια εξάτμιση της Ιαπωνικής Funtech με κωδικό FT-B310 FAI style με τα κόκκινα δαχτυλίδια.Η πρώτη διαφορά που είδα με το που το έβαλα να δουλέψει είναι ότι σε σχέση με την Hatori που φορούσε πρίν αυτήν της Funtech κάνει πολύ λογότερο θόρυβο.(μην με ρωτήσετε για παραπάνω λεπτομέρειες γιατί δέν το έχω πετάξει επάνω idle up γενίκα ακόμα για να μπο΄ρω να ξέρω και να έχω άποψη).
Στην φωτογραφία παρακάτω η εξάτμιση της Funtech όπου διακρίνοντε καθαρά τα κόκκινα δαχτυλίδια τα οποία παίζουν το ρόλο του αντικραδασμικού.
.......to be continued with setup pitch-trottle cyrve etc...