Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.496 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 00:23:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 00:23:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:46]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304496
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Μη επανδρωμένα αεροσκάφη "σκανάρουν" τα αυθαίρετα  (Αναγνώστηκε 5980 φορές)
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 15:10:47 »

    Παιδες συγχωρέστε με εαν μακρυγορήσω αλλα πρέπει να διευκρηνιστυούν πάααρρααα πολλά πράγματα:

    Εχουμε το υπέροχο κατα την γνώμη μου Πήγασο και Εχουμε και ένα "πολίτικο" pteryx για χρήση απο τον ΟΚΧΕ. οι απαιτήσεις ενός στρατιοτικού UAV είναι η αντοχή σε ακραίες συνθήκες, το maneurability,δυνατότητα αποφυγής, η μεγάλη διάρκεια πτήσης, η πτήση νυχτα μέρα, καταγραφή και μετάδωση "εποπτικής" RGB εικόνας και καταγραφή και μετάδωση υψηλής ανάλυσης υπέρυθρου φάσματος στα 10.40 - 12.5 μικρόμετρα (thermal) για ανίχνεσυση ύπαρξης ζωής, νερού, εξοπλισμού και "διατρησης" της κόμης των δένδρων. Τα παραπάνω δεν έχουν σχεδόν καμία αξία για την τοπογράφηση, αποτύπωση, εκτίμηση περιβαλλοντικών δεικτών, ταυτοποίηση lidar, κτηματογράφηση. Η απευθείας μετάδωση (που είναι πανάκριβη) δεν χρειάζεται, ο κινητήρας Ε.Κ. δεν χρειάζετε και ενέχει κινδύνους για πτήσεις πάνω απο αστικό περιβάλλον, η πτήση νύχτα μέρα δεν χρειάζετε, αφού το οφέλημο "παράθυρο" για αεροφωτογράφηση είναι μόλις 4 ώρες (10-14:00). Αντίστοιχα για τις "πολίτικες" απαιτήσεις, θέλω κάτι που εαν πέσει να πέσει με μαξ air speed 45χλμαω (υπολογισμένη ταχ. για λιγότερες ζημιές προς τρίτους με βάρος 2 kg) να έχω καταγραφή 5 καναλιών ( R, G, B , NIR, MIR)  στα 0.63 - 0.69, 0.52 - 0.60, 0.45 - 0.52, 0.76 - 0.90 & 1.55 - 1.75 μικρόμετρα αντίστοιχα για καταγραφή βλάστησης και φασματικής υπογραφής δομικών υλικών, να επιχειρισιακό σε 10 λεπτά με "σφεντόνα" εκτόξευσης και όχι στρατιωτικό 10μετρο καταπέλτη. να συνοδευεται απο όσους λιγότερους χειρηστές γίνετε . Αρα μέχρι τώρα εκ των πραγμάτων τα δύο σκάση δεν μας κάνουν για τον ίδιο σκοπό. Τέλος δεν θέλω ένα στρατιωτικό εργαλέιο να το τρέχω σαν passpartou την μία για φωτιές, την άλλη για συνορα, την άλλη για κατασκοπία και ενδιάμεσα για αυθαίρετα, αλλα να κάνει ένα πράγμα και σωστά.

    Α. Σενάριο, εγώ είμαι πολίτικό προσωπικό π.χ. πολεοδομίας  και θέλω να ελέχγω για νέες πισινες ανα εξάμηνο ...  Με τον Πήγασο θα πρέπει να μεταφέρω το σκάφος και τον συνοδευτικό εξοπλισμό όσο Στρ. προσωπικό χρειαστεί συν τον καταπέλτη που λέγαμε πριν. να πάρω άδεια πτήσης, να συλλεχθούν τα δεδομένα, να περάσουν απο έλεγχο: μήπως καταγράφτηκε διαβαθμισμένη περιοχή? Να τη μοντάρουμε ή να τη σβήσουμε, μήπως η χωρική διακριτικότητα (pixel) ειναι πιο καλή απο 25εκ? Να την αλλιώσουμε,  να σηκωθεί ΟΛΟΣ ο υπόλοιπος πανάκριβως εξοπλισμός μαζι (ρανταρ, υπέρυθρες, συστήματα νυχτερινης πτήσης κλπ κλπ) και να τα κινδυνέψω χωρις λόγο, να πετώ δηλαδή με πολύ περισσότερρο βάρος χωρίς λόγο, και τελικά να αγοράσω μια φωτογραφία άχρηστη για τα σημερινά δεδομένα...

    Β, Σενάριο, Σηκώνεται ένα πολίτικο UAV, σίγουρα είναι πιο μικρό και ελαφρύ, σίγουρα καταγράφει τα κανάλια που θέλω και τα συνοδά   Omega, Phi, Kappa, σίγουρα πετά 4 ώρες που χρειάζομαι, σίγουρα πετά σε ύψος 400 πόδια, που πρέπει να πετά για να πάρεις φωτοληψία κλίμακας 1:100, σίγουρα δεν χρειάζομαι να κινητοποιήσω ολόκληρο στρατιωτικό προσωπικό να μεταφέρει καταπέλτες και σταθμούς εδάφους, έχω πολύ καλη διαχρονικότητα, η ΓΥΣ μου ορίζει απο πρίν τα πολύγωνα που πρέπει να κρύψω και τα αφαιρώ κατευθείαν πρίν τα διαθέσω (βλ. ορθοφωτοχάρτες Κτηματολογίου), σίγουρα δεν απαιτεί εργασίες αποθήκευσης και συντήρησης κινητήρα αφού είναι ηλεκτρικό και σίγουρα πέφτει είτε με αλεξίπτωτο είτε με Stall πτώση με ταχύτητα μικρότερη των 45χλμαω.

    Συμπέρασμα: εκαστος στο είδος του...

    @vchris
    Ενα επιχειρισιακό μοντέλο μόνο απο άποψη υλικών και καμερών κοστίζει περιπου 40-50.000 ε,  οσο για τις αεροφωτογραφίες ιστορικού αρχείου (1937,39 1945, 1960) ναι χρησιμοποιούνται στις μελέτες φωτοερμηνείας με χωρική διακριτικότητά 30-50εκ. Για να δούμε εαν μια περιοχή ήταν αγροτική ή δασική, αλλα είναι α. Ασπρόμαυρες β. δεν μπορούμε να ταξινομήσουμε την βλάστηση ή να εξάγουμε περιβαλλοντικούς δείκτες. και τέλος δεν αποτελούν 5 Α/Φ ανα δεκαετία εργαλείο για να ελέγχουμε, να διατηρούμε και να προστατέυουμε μια κατάσταση... Αφού ο Ελληνας κάθε χρόνο που έχει φωτιά πάει και τα κάνει οικόπεδα, αρα θέλει ενα μαντρόσκυλο απο πάνω του να τον φωτογραφίζει κάθε 6 μήνες.

    Ελπίζω να έλυσα κάποιες απορίες

    Δημήτρης
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 16:04:48 »

    Λέει το άρθρο ότι υπάρχουν ήδη 2 μη επανδρωμένα που ανήκουν  στην Αεροπορία Στρατού....
    Τι ......τα skywalker Λογίζονται ως μη επανδρωμένα?HuhHuhHuh
    χαχαχαχαχαχαχαχαχααχχα γελάσαμε βρε παιδιά!!!
    Από τις πίπες των φωτογραφιών του GOOGLE EARTH σε ηλιθιότητες και ψέματα κάποιων που κοιτάνε να μασήσουν κάνα φραγκάκι extra
    πουλώντας πίπες και φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Εδώ ολόκληρη ΠΑ με βαρβάτο πρόγραμμα που δημιουργήθηκε από γνώστες με βαθεία γνώση στο αντικείμενο,
    με ξοπλισμό πολλών εκατομμυρίων και  ακόμα παλεύει και η αεροπορία Στρατού
    θα χαρτογραφήσει την Επικράτια με depronάκια και φελιζολάκια skywalker και easy glider? ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!(αυτοί που τα γράφουν και τα δηλώνουν)
    Υπάρχει και  κόσμος που ξέρειιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Θάνο υποβιβάζεις και την δουλειά μας και την νοημοσύνη μας με αυτά που γράφεις.

    Εγώ θα συμφωνήσω σε ότι λες αλλά έχω μερικές ενστάσεις...
    Πριν απ' αυτό όμως και επειδή αντελήφθην ΄ότι παρεξηγήθηκα και οφείλω να εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ.
    Δεν υποτίμησα κανενός ούτε την αντίληψη ούτε την δουλειά απλά είχα μία ένσταση και αυτή όχι στο ποιος και τι αλλά στο γιατί.
    Τα μή επανδρωμένα που είναι απόρρητο project του στρατού θα ήταν κανείς χαζός να το επιτρέψει αφού με τίποτα δεν πλησιάζεις και ακόμα και οι συνσντευξεις για τα SPERWER
    είναι γενικές και τα βίντεο με λιγοστά και γενικά πλάνα.
    Οπότε τι μένει?

    Να δώσω ένα παράδειγμα.
    Ας υποθέσουμε ότι κάποιος πουλάει ψαλίδια και ψαλιδάκια για τα νύχια.
    Έρχεται λοιπόν κάποιος και ζητάει να αγοράσει ένα ψαλιδάκι γιατί λέει έχει ένα σχέδιο. Ο πωλητής που βοηθάει γενικώς και είναι φιλότιμος του δίνει και μάλιστα του εξηγεί πως λειτουργεί.
    Αυτός μετά έρχεται και αγοράζει άλλα 150 και μετά από μερικές μέρες δηλώνει ότι με αυτά θα εξοπλίσει τους δασοκομμάντο για να αντιμετωπίζουν το καλοκαίρι τις πυρκαγιές.
    Ποιός λέει αρλούμπες τώρα? Ο μαγαζάτορας που είναι φιλότιμος και βοηθάει ή αυτός που το πήρε και τάζει λαγούς με πετραχήλια? Η μήπως κάποιον τον ρώτησε τι τα θέλει και πήρε απάντηση που δεν τον βόλευε και τα παραφούσκωσε για ευνόητους λόγους?
    Αυτά για την αποφυγή της παρεξήγησης.

    Στο pteryx τώρα.
    Βασικό μειονέκτημα πιστεύω είναι ότι δεν έχει σταθμό εδάφους (ground station) ούτε και κάμερα να βλεπεις που το στέλνεις όπως επίσης και περιορισμένη ακτίνα δράσης (εντός οπτικου πεδίου)
    Η απάντηση του εμένα δεν με καλύπτει:
    Do you supply Ground Control Station?
    No. Our mapping experience shows it is not needed as it distracts the user from observing
    the plane, it decreases overall situational awareness (visual contact is also required by the
    law). Every decision that could be taken by the pilot observing the GCS is taken by the
    autopilot automatically. An anomaly that is severe enough to require human intervention is
    not feasible using GCS because of low update rate of long range modems, while the required
    data refresh rate for manual control is around 20-25Hz (similar to TV update rate). Having
    onboard video is not solving the problem as in practice it is one of the weakest elements due
    to weight, power consumption and interference sensitivity, while providing yet another very
    exotic perspective with narrow field of view, still, making practical navigation over unknown
    terrain almost impossible.
    Σαν αεροσκάφος με θεωρητικό 10:1 λόγο καθόδου είναι φανταστικό. Τα πιάνει όμως?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
    Η απόλυτη μπούρδα:
    An anomaly that is severe enough to require human intervention is
    not feasible using GCS because of low update rate of long range modems, while the required
    data refresh rate for manual control is around 20-25Hz (similar to TV update rate).

    ορίστε και ο αντίλογος σε εμπορική μορφή:
    http://rmilec.com/index.php


    Ενα UAV γι αυτή την δουλειά φορτωμένο με όλες τις κάμερες και όλο τον εξοπλισμό όμως δεν θα ήταν καλύτερα να σαρώνει 20km me αυτονομία πχ 2 ώρες?
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 16:25:53 από pappy » Καταγράφηκε

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 18:04:42 »

     για να ξεκαθαρισουμε τις θεσεις μας
     δεν θελω παρεξηγηση με κανεναν απο τους φιλους αερομοντελιστες
    (εκτος και ειναι καποιος απο εσας που τα <<παιρνει>> οποτε ...........  tickedoff knuppel2 ) Wink Χαμόγελο
     καλα οσα λετε αλλα και οπως τα δικαιολογητε εσεις που τα ψαχνετε και εχετε ασχολειθει
    με λεπτομερειες
    αλλα δυστυχως ξερετε μετα απο χρονια ερχετε η ιστορια και βγαζει το λαο να εχει χιλια δικαια
    αυτη η ζωη μας εχει δωσει τοσα παραδειγματα προσωππικα και μη
    προσωπικα αλλο ενα παραδειγμα
     το 1985 φανταρος στη Λημνο ειχαμε τα κυαλια τα κλασικα και για να δουμε βραδυ βαζαμε απο πανω το προβολεα με φιλτρα κτλ
    μας λεγανε τοτε οτι η καημενη η Ελλαδα δεν εχει τοσα εκατομυρια για να παρει κυαλια που εκμεταλευετε
    το αστρικο φως κτλ κτλ
     κοστολογουσαν τοτε τα κυαλια αυτα περιπου (με τα φιλτρα λεω τα αρχαια) 1.200.000 δρχ το καθε ενα σετ (στο στρατο)
    τα αλλα που <<εκλεβαν>> το αστρικο φως αστο δε μιλαμε ποσο idiot2
    σε μολις 8 χρονια απο τοτε αγορασα τη τεχνολογια αυτη μαζι με τη καμερα 330.000 δρχ idiot2
    και αμεσως μετα 1995 αν θυμαμε καλα κυαλια στο μοναστηρακι με εκμεταλευση το αστρικο φως για να βλεπω νυχτα
    μολις με 10.000 δρχ.  idiot2
     αν θελετε λεω και αλλα παραδειγματα με παραλογα κοστολογια παραλογη λογικη και παραλογο σκοπο
    βαση προσωπικων λοιπον παραδειγματων εχω αυτη τη δυσπιστια στο κατα ποσο και αν ειναι αυτα τα κοστολογια και οι πραξεις δικαιολογημενα
     
     οθονη 19 ιντζων που εχει στην αγορα 100,00 ευρω εχει κοστολογιο παραγωγης στη Κινα 12.00 ευρω  Undecided
     καμερα 12 Megapixel  εχει 1400.00 ευρω με κοστολογιο παραγωγης μολις 50.00 ευρω idiot2
     οποιαδηποτε πλακετα και αν βαλεις επανω σε οποιαδηποτε εφαρμογη δεν κοστιζει πανω απο 5.00 ευρω
    τιμες για ιδιωτες σε πηγες παραγωγης idiot2 idiot2
    δε μπορει να τις βρει ο στρατος? και ποιο φθηνα? δε νομιζω!!!
     πως να μην εχω αποριες και να μη νευριαζω μετα?

    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 18:24:44 »

    @vchris

    Δικαιολογημένη η απορία σου αλλά υπάρχει απάντηση σε αυτό.
    Τα υλικά τα οποία προορίζονται για βιομηχανικό, επαγγελματικό,στρατιωτικό σκοπό ή γενικά με απαιτήσεις
    έχουν γινει δοκιμές και έχει αποδειχτεί ότι αντέχουν σε ορισμένες καταπονήσεις, έχουν MTBF (minimum time before failure)
    και ο κατασκευαστής τους τους δίνει εγγύηση καλής λειτουργίας.
    Πρίν από μερικά χρόνια κάποιος τεχνικός σε ένα αεροπλάνο προσπάθησε να αντικαταστήσει την ειδική μονωτική ταινία
    που συγκρατεί δύο θερμοανθεκτικά καλώδια (απο thermocouples) που μεταδίδουν την πληροφορία θερμοκρασίας καυσαερίων σε έναν jet κινητήρα
    με μί απαρόμοια που είχε ξετρυπώσει στο Μοναστηράκι. Η πρώτη στοίχιζε χχχ δολάρια και η άλλη μερικά ευρώ. Οπτικά ήταν ακριβώς το ίδιο. Σε δοκιμή  με
    αναπτήρα καμινέτο και καμινέτο άντεχε αρκετά πριν αρχίσει να αλλοιώνεται. Μπήκε στον κινητήρα και στη συνεχεία δοκιμάστηκε στο δοκιμαστήριο κινητήρων.
    Δεν άντεξε ούτε 2 λεπτά πριν καρβουνιάσει.
    Τι θέλω να πώ......ταινία η μία ταινία και η άλλη....θερμοανθεκτική η μία θερμοανθεκτική και η άλλη αλλά τα αποτελέσματα έδειξαν μεγάάάάλες διαφορές.
    έτσι λοιπόν και τα κυάλια που αγόρασες.
    Μπορεί και τα δύο να εκμεταλλεύονταν το αστρικό φως τα μεν στρατιωτικά όμως είχαν φακό και αισθητήρα πιό αποτελεσματικό με μεγαλύτερη ευαισθησία (μεγαλύτερο κόστος λόγω ακριβότερων υλικών) και τα εμπορικά έναν της σειράς με μεσαίο προς χαμηλό βαθμό ευαισθησίας που ρίχνει σημαντικά το κόστος.
    Καταγράφηκε

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 18:44:47 »

     σεβαστες και αυτες οι αποψεις και επισυμανσεις
    γιατι ναι οντως υπαρχουν διαφορες
     τωρα κατα ποσο και που ...............?
     να ειμαστε καλα καποτε θα δουμε
    ως προς το κοστολογιο
    γιατι ως προς την αποστολη .....
    θεμα φυλαξης συνορων πχ
    δε νομιζω να εχεις αμφιβολιες !!
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2011, 21:11:34 »

    Η υπερτιμολογηση σε τετοια προγραμματα ειναι το μονο σιγουρο ασχετως ποιοτητας..!
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 17:51:35 »

    Συγνώμη που ξαναφέρνω το θέμα αλλα αξίζει προσοχής το παρακάτω αρθρο http://www.suasnews.com/2011/05/5497/tactical-uav-design-earns-cadet-team-multiple-awards/ 

    Με λίγα λόγια τα Αμερικανάκια παρόλο που έχουν τη προτοπορεία για τα UAV στραφηκαν στα UAS και με skywalker!!!!  πηραν ενα σκασμό βραβεία!!  εμείς απο airbuss και πάνω κάνουμε δουλειά..
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 3 Νοέ 2014, 09:10:37 »

    http://www.msn.com/el-gr/money/taxes/%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD/ar-BBclOXG

    το νου σας φοροφυγαδες
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Μη επανδρωμένα αεροσκάφη "σκανάρουν" τα αυθαίρετα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.