Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Mittwoch, 22 Mai 2024, 20:20:30

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Mittwoch, 22 Mai 2024, 20:20:30

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304542
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 170
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 125
    Gesamt: 128
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Απορίες για το thrust  (Gelesen 4091 mal)
    phgeorg
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    « Antwort #15 am: Sonntag, 18 Mδr 2012, 21:02:01 »

    Εφόσον πετάμε με γωνία προσβολής (άσχετα με το πως είναι τοποθετημένη η πτέρυγα στην άτρακτο), η γωνία αυτή προσβολής προστίθεται στα πτερύγια της έλικας που κατέρχονται (δεξιά για δεξιόστροφη έλικα) και αφαιρείται στα ανερχόμενα. Αυτό δημιουργεί ασυμμετρία ώσης και ισχύει ανεξάρτητα με τη γεωμτρική γωνία με την οποία είναι τοποθετημένος ο κινητήρας στο αεροπλάνο.
    Ο κινητήρας τοποθετείται συμβιβαστικά υπο γωνία ώστε να περιορίζονται αυτά τα δυσμενη φαινόμενα.
    Δείτε τα παρακάτω link που είναι νομίζω κατατοπιστικά.
    Gespeichert
    phgeorg
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    « Antwort #16 am: Sonntag, 18 Mδr 2012, 21:02:35 »

    Και τα links
    http://images.rcuniverse.com/forum/upfiles/337908/Us54723.jpg
    http://www.free-online-private-pilot-ground-school.com/propeller-aerodynamics.html
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #17 am: Montag, 19 Mδr 2012, 07:23:35 »

    Επισκέφτηκα τα δύο links που δίνεις και διαπίστωσα ότι για το συγκεκριμένο σημείο του p-factor δίνουν σχήματα που αντιστοιχούν είτε την φάση της ανόδου, είτε στην φάση της οριζόντιας πτήσης με μικρή ταχύτητα και μεγάλη ισχύ.

    Αλλη η γωνία προσβολής και άλλη η γωνία πρόσπτωσης.

     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #18 am: Montag, 19 Mδr 2012, 11:31:03 »

    Καλημέρα σας. Ενας πρακτικός τρόπος (που προτείνουν πολλοί κατασκευαστές) αν θέλουμε να τσεκάρουμε αν έχουμε τη σωστή γωνία του μοτέρ σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο είναι ο εξής:
    Αφου είμαστε βέβαιοι ότι όλα τα πτερύγια είναι μηδενισμένα γεωμετρικά εκτελούμε από μεγάλο ύψος μία κάθετη βύθιση με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Αυτό γίνεται γιά να καταλάβουμε ότι το α/π μας είναι ίσιο και δεν έχει κακές συνήθειες. Η κάθοδος θα πρέπει να είναι όσο γίνεται πιό κάθετη.
    Κατόπιν εκτελούμε μπροστά μας μιά κάθετη άνοδο με full throttle. Αν η γωνία μας είναι σωστή θα πρέπει το α/π να συνεχίσει να ανεβαίνει κάθετα χωρίς να στρίβει πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά. Αν στρίβει τότε φροντίζουμε να αλλάξουμε την γωνία του κινητήρα αναλόγως.
    Η μέθοδος αυτή περιγράφεται αναλυτικά και στο βιβλίο του κ. Γιάννη Κωνσταντακάτου στο "Διορθώσεις-τριμάρισμα"
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: Απορίες για το thrust
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 27 Zugriffen.