Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.496 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 01:45:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 01:45:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:46]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304496
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Παράξενη συμπεριφορά  (Αναγνώστηκε 4912 φορές)
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 11:45:31 »

    Καλημερίζω όλο το forum.

    Ανοίγω αυτό το θέμα για να σας παραθέσω μια παράξενη συμπεριφορά που παρατηρώ στο trex600NSP.

    Το ε/π συμπεριφέρεται άψογα σε διάφορες φάσης της πτήσης. Υπάρχει όμως κάτι που παρατήρησα και σημειώνεται αραιά και που.
    Το ε/π εκτελεί ένα FFF (Fast Forward Flight), συνεχίζει με μία κάθετη άνοδο (σκεφτείτε το μέχρι το 1/4 ενός inside loop) και στην κορυφή (πριν το stall) εκτελεί μία περιστροφή 360 μοίρες [αυτό είναι το δεύτερο κομμάτι της άσκησης 360degree turn with roll του F3N].
    Στην κορυφή λοιπόν, κατά την περιστροφή, συμβαίνει μερικές φορές να "κλοτσήσει" η ουρά απότομα (για περίπου 25 μοίρες από την θέση της).
    Αναφέρω ότι εκτός από αυτό, το ε/π συμπεριφέρεται άψογα (σε κανονικές και γρήγορες πορείες, σε roll, loop, flips, δηλαδή ότι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής).

    Αυτό το θέμα το αντιμετώπιζα και στο 450άρι ηλεκτρικό (full metal carbon) και το έλυσα με την γείωση της ουράς με το σώμα και το μοτέρ (δημιουργούσε ο ιμάντας στατικό ηλεκτρισμό και με αυτή την "γείωση" αποφορτιζόταν το ε/π από τα περιττά φορτία).

    Τι γίνεται τώρα όμως που το 600NSP είναι αξονάτο (Torque Tube) και όχι με ιμάντα (belt drive)? Έχει παρατηρηθεί δημιουργία ηλεκτρικών φορτίων από άξονα? μήπως το πρόβλημα βρίσκεται αλλού? Πού όμως?
    Μετά από έλεγχο τα μηχανικά μέρη (ουρά, άξονας, ντίζες σέρβο ουράς, γρανάζια) δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι, το σερβο της ουράς δεν φαίνεται να έχει χάσει κάποιο δοντάκι, καλώδια ρεύματος άρτια και απομακρυσμένα από το δέκτη . Το setup που χρησιμοποιώ είναι: Align trex600NSP, align 50 hyper + align 50 muffle, 2in1 align regulator,4 align DS610, GP750 +DS620, Futaba 7CP.
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 11:58:21 »

    να κάνω μια ερώτηση φιλε μου...

    τι εννοούμε με τον ορο γείωση Huh

    γιατί σε ιπτάμενο αντικείμενο που ΔΕΝ έχει επαφή με την γη δεν μπορεί να υφίσταται αυτός ο ορος για κανένα εξάρτημα...

    εκτος αν έχεις μια μπαλαντέζα κρεμασμένη από το heli και  ακουμπάει την γη...

    αυτό το εξάρτημα τι ακριβώς δουλειά κάνει? φαντάζομαι ότι θα είναι φορτισμένο με κάποιο φορτίο (άρα πρέπει να είναι μεταλλικό) και να έρχεται σε επαφή με την μπούμα....αλλα σε καμια περίπτωση δεν είναι γείωση.

    φιλικά
    διονύσης
    Καταγράφηκε

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 12:24:00 »

    πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο...δλδ κλοτσαει μονο σε ενα συγκεκριμενο σημειο? δυσκολο μου φενεται... (μηπως κλοτσανε τα δαχτυλα η κατι τετοιο?) ψαξε λιγο να δεις μηπως ζοριζετε το γυροσκ.. και θελει παραπανω gain!

    Οπως σε μερκους εχω ακουσει στην λουπα το ελικοπτερο παει αριστερα...Tongue:P:P!
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 13:43:10 από MaSt0RaS » Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 13:40:18 »

    Ανοίγω αυτό το θέμα για να σας παραθέσω μια παράξενη συμπεριφορά που παρατηρώ στο trex600NSP.

    Ναι, είναι λίγο παράξενα στην συμπεριφορά τους αυτά τα Ε/Π.

    Το ε/π εκτελεί ένα FFF (Fast Forward Flight), συνεχίζει με μία κάθετη άνοδο (σκεφτείτε το μέχρι το 1/4 ενός inside loop) και στην κορυφή (πριν το stall) εκτελεί μία περιστροφή 360 μοίρες [αυτό είναι το δεύτερο κομμάτι της άσκησης 360degree turn with roll του F3N].

    Να υποθέσω πως θα σε δούμε φέτος να (δι)αγωνίζεσαι ?

    Στην κορυφή λοιπόν, κατά την περιστροφή, συμβαίνει μερικές φορές να "κλοτσήσει" η ουρά απότομα (για περίπου 25 μοίρες από την θέση της).

    Κάνε έλεγχο στα ρουλεμάν των T/R gribs. Και το λίγο χρατς-χρατς με το φυγοκεντρικό φορτίο δημιουργεί μπλοκάρισμα στην περιστροφή τους με αποτέλεσμα πολλές φορές αυτό το κλώτσημα (kick).
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 13:42:15 »

    χαχαχαχα θα διαγωνιστεις λεει:P:P...xaax
    Τα ρουλεμαν δυσκολα παιζει να ιεναι γιατι ειναι καινουριο!
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 13:49:49 »

    Οπως σε μερκους εχω ακουσει στην λουπα το ελικοπτερο παει αριστερα...Tongue:P:P!

    Το έχω ακούσει και εγώ. Πως εξηγείται αυτό άραγε ?
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 13:59:08 »

    Οπως σε μερκους εχω ακουσει στην λουπα το ελικοπτερο παει αριστερα...Tongue:P:P!

    Το έχω ακούσει και εγώ. Πως εξηγείται αυτό άραγε ?

    δεν γινεται ειναι το δαχτυλο εκει ποθ τραβαει up ε φευγει και λιγο αριστερα κουναει και την ουρα..;P:P
    Καταγράφηκε
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 14:25:10 »

    Από ότι κατάλαβα,το κάνει σε stall turn σωστά?άρα είναι κάθετα στο έδαφος.μήπως σχετίζεται με το γυροσκόπιο λόγο άλλης κλίσης του heli?γιατί εαν ήταν κάτι μηχανικό,θα το έκανε και σε πιρουέτες.το κάνει?
    Καταγράφηκε

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 14:26:09 »

    Από ότι κατάλαβα,το κάνει σε stall turn σωστά?άρα είναι κάθετα στο έδαφος.μήπως σχετίζεται με το γυροσκόπιο λόγο άλλης κλίσης του heli?γιατί εαν ήταν κάτι μηχανικό,θα το έκανε και σε πιρουέτες.το κάνει?

    ++++1111
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 14:40:43 »

    Οπως σε μερκους εχω ακουσει στην λουπα το ελικοπτερο παει αριστερα...Tongue:P:P!

    Το έχω ακούσει και εγώ. Πως εξηγείται αυτό άραγε ?

    Δέν φαντάζομαι φίλε Νίκο, να υπονοείς ότι φταίει το ελικόπτερο.......επειδή είναι τ-ρεχ.  Λέω εγώ τώρα.... Ανεση
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 14:43:15 »

    Καλημερίζω όλο το forum.
    Ανοίγω αυτό το θέμα για να σας παραθέσω μια παράξενη συμπεριφορά που παρατηρώ στο trex600NSP.

    Εγώ πάλι λέω, ότι είναι ιδέα σου. Γιά άσε τα χέρια σου απο τα stick να δείς τί γίνεται....
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 14:48:21 »

    Οπως σε μερκους εχω ακουσει στην λουπα το ελικοπτερο παει αριστερα...Tongue:P:P!

    Το έχω ακούσει και εγώ. Πως εξηγείται αυτό άραγε ?

    Δέν φαντάζομαι φίλε Νίκο, να υπονοείς ότι φταίει το ελικόπτερο.......επειδή είναι τ-ρεχ.  Λέω εγώ τώρα.... Ανεση

    Δεν υπονοώ κάτι για το Ε/Π. Έχω και εγώ ακούσει πως σε loop ένα Ε/Π πάει αριστερά. Πήρα την σχετική απάντηση από τον MaSt0RaS.
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 14:53:20 »

    Από ότι κατάλαβα,το κάνει σε stall turn σωστά?άρα είναι κάθετα στο έδαφος.μήπως σχετίζεται με το γυροσκόπιο λόγο άλλης κλίσης του heli?γιατί εαν ήταν κάτι μηχανικό,θα το έκανε και σε πιρουέτες.το κάνει?

    Η συγκεκριμένη άσκηση απαιτεί πολύ γρήγορο stall turn 360 μοιρών (με 0 μοίρες pitch). Εφόσον (πιθανά) φταίνε τα ρουλεμάν των T/R gribs, λογικά θα πρέπει να το εμφανίζει και στις υπόλοιπες θέσεις με γρήγορους πάντα ρυθμούς περιστροφής.
    Μία δοκιμή θα δείξει.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 15:39:11 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 16:43:56 »

    Πολλές οι ερωταπαντήσεις.

    Να υποθέσω πως θα σε δούμε φέτος να (δι)αγωνίζεσαι ?
    Όχι δεν θα με δείτε διαγωνιζόμενο ακόμα. Η περιγραφή της κίνησης δεν υποχρεώνει εξάσκηση ασκήσεων πανελληνίου και παγκοσμίου βεληνεκούς Wink.

    να κάνω μια ερώτηση φιλε μου...

    τι εννοούμε με τον ορο γείωση Huh
    Η γείωση που αναφέρω δεν είναι αυτό που περιγράφει η λέξη, αλλά κάνει περίπου το ίδιο πράγμα. Στην γνωστή σε όλους γείωση, τα φορτία κατευθύνονται προς το έδαφος αποφορτίζοντας το αντικείμενο. Στην γείωση του ε/π τα φορτία κατευθύνονται προς το μοτερ αποφορτίζοντας το ε/π.

    Από ότι κατάλαβα,το κάνει σε stall turn σωστά?άρα είναι κάθετα στο έδαφος.μήπως σχετίζεται με το γυροσκόπιο λόγο άλλης κλίσης του heli?γιατί εαν ήταν κάτι μηχανικό,θα το έκανε και σε πιρουέτες.το κάνει?
    Πολύ σωστή παρατήρηση. Όχι δεν το κάνει σε πιρουέτες. μόνο στο συγκεκριμένο σημείο.

    Από ότι κατάλαβα,το κάνει σε stall turn σωστά?άρα είναι κάθετα στο έδαφος.μήπως σχετίζεται με το γυροσκόπιο λόγο άλλης κλίσης του heli?γιατί εαν ήταν κάτι μηχανικό,θα το έκανε και σε πιρουέτες.το κάνει?

    Η συγκεκριμένη άσκηση απαιτεί πολύ γρήγορο stall turn 360 μοιρών (με 0 μοίρες pitch). Εφόσον (πιθανά) φταίνε τα ρουλεμάν των T/R gribs, λογικά θα πρέπει να το εμφανίζει και στις υπόλοιπες θέσεις με γρήγορους πάντα ρυθμούς περιστροφής.
    Μία δοκιμή θα δείξει.
    Δεν νομίζω να φταίνε καθως το ε/π συμπεριφέρεται έτσι μόνο στο συγκεκριμένο σημείο. Αλλά είναι μια άποψη που πρέπει να κοιτάξω.

    Εγώ πάλι λέω, ότι είναι ιδέα σου. Γιά άσε τα χέρια σου απο τα stick να δείς τί γίνεται....
    Δεν νομίζω βρε συ Γιάννη να είναι η ιδέα μου. Το κλώτσημα είναι πολύ ισχυρό και, πίστεψέ με, φαίνεται πως δεν είναι κάτι φυσιολογικό ή μια λάθος κίνηση στα stick
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 2 Μάι 2009, 17:11:20 »

    να κάνω μια ερώτηση φιλε μου...

    τι εννοούμε με τον ορο γείωση Huh
    Η γείωση που αναφέρω δεν είναι αυτό που περιγράφει η λέξη, αλλά κάνει περίπου το ίδιο πράγμα. Στην γνωστή σε όλους γείωση, τα φορτία κατευθύνονται προς το έδαφος αποφορτίζοντας το αντικείμενο. Στην γείωση του ε/π τα φορτία κατευθύνονται προς το μοτερ αποφορτίζοντας το ε/π.
    αρα δεν μιλαμε για γείωση


    τη μεταφορά του φορτίου την κανει με καποιον αγωγο? απο αυτο το εξαρτημα φευγει καποιο καλοδιο και καταληγει καπου επάνω στο ελικόπτερο (στο μοτερ όπως γραφεις)?? καποιο λινκ να το δουμε αυτο το εξαρτημα να καταλαβουμε πώς λειτουργει? οχι οτι ειχα ποτε τετειο προβλημε με τον ιμαντα μου αλλα απο περιεργεια μιας και αναφερθηκε αρκετες φορες...
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Παράξενη συμπεριφορά
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.