Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:36

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:36

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 23
    Totale: 23
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!!  (Letto 30973 volte)
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 79


    « Risposta #90 il: Domenica, 28 Giu 2015, 13:36:50 »

    τελειος! καλες πτησεις! χαιρομαι να βλεπω μπαμπα και γιο να πετανε μαζι!  Ανεση

    Λαμπρο να σαι καλα για τα καλα σου λογια
    ( Ο κυριος στη φωτο ειναι ο Δημητρης  με τον γιο μου . Azn
    Loggato
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #91 il: Domenica, 28 Giu 2015, 13:38:57 »

    Ο Κωσταντίνος είναι ο γιός του Νίκου!Μαζί τον κατασκευάσανε!
    Εγώ απλώς έκανα την πρώτη δοκιμαστική!
    Τελικά μπράβο στα παιδιά!Τα κατάφεραν !!!!Πετάει σαν εκπαιδευτικό......!!! Grin


    Loggato

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #92 il: Domenica, 28 Giu 2015, 19:15:10 »

    Αγαπητοί φίλοι, συγχαρητήρια για την επιτυχή κατάληξη της προσπάθειάς σας.

    Αυτό που είδα στο video και θα ήθελα να σχολιάσω είναι ότι πετάτε τον Τηλέμαχο με μεγάλη ταχύτητα, που απέχει πολύ από την εκπαιδευτική του αποστολή. Επίσης λόγω της μεγάλης έλξης, και ταχύτητας, δίνετε down elevator trim, που στην προσγείωση αφήνει το σκάφος να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα.

    Για να γίνει εκπαίδευση, πρέπει ο Τηλέμαχος να πετάει όσο πιό αργά γίνεται με την ισχύ που απαιτείται για να κρατιέται σε οριζόντια πτήση. Τότε και η γωνία και ταχύτητα της προσγείωσης, θα είναι πιό φιλικές.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 79


    « Risposta #93 il: Venerdì, 3 Lug 2015, 13:04:32 »

     Cheesy Χαμόγελο Thumbs up Ανεση
    « Ultima modifica: Lunedì, 6 Lug 2015, 09:32:51 da nikosokey » Loggato
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #94 il: Sabato, 4 Lug 2015, 12:01:01 »

    Τρίτη μέρα εκπαιδεύσεως η σημερινή!!
    Άν σκεφτεί κανείς ότι σε  κάθε εκπαιδευτική μέρα πετάμε μόνο 2 μπαταρίες(δύο 12λεπτα) ο Νίκος και ο Κων/νος τα πάνε πολύ καλά!!!
    Σήμερα κάναμε και μερικές απογειώσεις και αρκετές προσπάθειες για προσγείωση!Όλα καλά!!!
    Λίγο αεράκι παραπάνω έχει εκεί που πετάμε,αλλά ο Τηλέμαχος τα καταφέρνει αρκετά καλά!!Βέβαια από συνήθεια έχουμε λίγο γκαζάκι παραπάνω  γιαυτό συμβαίνει ότι περιγράφει ο Θείος Γιάννης παραπάνω!
    Γενικά πρώτη φορά πέταξα κι εγώ τον Τηλέμαχο και μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα!!
    Ναι θα τον πρότεινα για κάποιον αρχάριο που δεν έχει καμιά επαφή με τηλ/να αεροπλάνα!!Παράλληλα με την χρήση κάποιου εξομοιωτή του εμπορίου η πρώτη πτήση σόλο μπορεί να γίνει το πολύ σε μια βδομάδα!!
    Μπράβο παιδιά!Καλή συνέχεια!!!
    Άντε και scaleάδες μετά!!!! Thumbs up
    Loggato

    Πετάμε ?
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 79


    « Risposta #95 il: Lunedì, 6 Lug 2015, 09:31:00 »

    Θα ηθελα  με την σειρα μου να προσθεσω μερικα λογια απο την μικρη μου ""εμπειρια"" . Οπως φανταζομαι και θα συμφωνητε, οτι μοντελο  οτι δεν μπορεις να πεταξεις  χωρις εκπαιδευτη, και χωρις αναλογη εμπειρια με μοντελο στον υπολογιστη . Και αν την γλυτωσεις μια δυο φορες θα αποτυχεις καποια στιγμη με συνεπειες.
    Ενας  απο τους κυριους λογους που με οδηγησαν να φτιαξω απο το μηδεν τον Τηλεμαχο ηταν οτι επρεπε να γνωριζω καθε κομματι συναρμολογησης του για αυτο ακριβως το λογο,  """σε περιπτωση  πτωσης "". Ο Deproνενιος Τηλεμαχος δειχνει  ελαστικος σε πτωσεις....Η εκπαιδευση θα συνεχιστει  στον υπολογιστη μεχρι να σηκωσω και να προσγειωσω μονος μου τον Τηλεμαχο χωρις την βοηθεια του Δημητρη . Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω  Δημητρη . 
    Loggato
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 79


    « Risposta #96 il: Martedì, 1 Set 2015, 09:30:36 »

    Kαλημερα σε ολους Χαμόγελο
    Η διαδικασια εκπαιδευσης συνεχιστηκε σε ολο αυτο το διαστημα .Να εχουμε παει με τον Δημητρη και το γιο μου περιπου 6-8 φορες απο 2 μπαταριες την καθε φορα .Ο  Δημητρης διπλα μας καθε φορα στα δυσκολα και στα ευκολα . Thumbs upΜεγαλη βοηθεια ο προσωμοιωτης πτησης στον υπολογιστη δεν μπερδευεσαι πια τι πρεπει να κανεις για να ισιωσεις το αεροπλανο οταν το βλεπεις απο μπροστα και οταν το βλεπεις απο την πισω πλευρα.Τα μικροατυχηματα δεν λειπουν , τωρα πια μονο στις προσγειωσεις ,το παλευουμε οσο πιο αναιμακτα για το Τηλεμαχο μας !!.Χθες που ηταν φουσκωμενη ημερα το ευχαριστηθηκαμε πολυ μερικες φορες ηταν σα να πετουσαμε ελικοπτερο , ακινητο με σβηστο τον κινητηρα  με ανοδικη ταση . Cheesy
    Μια μικρη ερωτηση.
    Eχω μπαταριες 2200ma 25C μεχρι ποσο κατω πρεπει να τις ξελιγωνω 3.4, 3.6 ,3.8 V απο 4.2V?
    Επισης το μοτερ μου οταν κλεινω το γκαζι σαν να εχει φρενο και κοβει αποτομα  ,δεν θα επρεπε η ελικα να γυριζει λιγακι? Ποοολύ άνεση
    « Ultima modifica: Lunedì, 7 Set 2015, 11:16:39 da nikosokey » Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #97 il: Martedì, 1 Set 2015, 09:56:03 »

    Εφ' όσον έχεις επιλεξει το φρένο, το ότι δεν γυρίζει η έλικα είναι αναμενόμενο.

     Βέβαια δεν ξέρω αν ο προγραμματισμός του ESC έχει διαβαθμίσεις φρένου, αν ναι στο "μαλακό φρένο" ίσως γυρίζει λίγο.

    Το πόσο πρέπει να εκφορίζονται οι lipo δεν είναι στανταρ. Καθένας λέει και άλλο όριο. Πιστευω ότι ένα ασφαλές όριο υπό φορτίο μπορεί να είναι τα 3 V, που σημαίνει ότι όταν δεν λειτουργεί το μοτέρ θα είναι 3,2-3,3 V. Για αποθήκευση να είναι γύρω στα 3,8 V.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 79


    « Risposta #98 il: Martedì, 1 Set 2015, 10:32:48 »

    Kυριε Γιαννη σας ευχαριστω για την απαντηση ,εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .
    Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
    Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #99 il: Martedì, 1 Set 2015, 11:27:30 »

    εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .

    Πολύ καλά κάνατε και ο χρόνος πτήσης ήταν καλός!!!

    Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
    Ακριβώς!!  Thumbs up
    Καλύτερα είναι να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία αν θέλετε περισσότερη ώρα πτήσης, παρά να ξεζουμίζετε την μπαταρία που έχετε!!  Wink

    Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.

    Τον προγραμματισμό στο esc να ρυθμίσεις, αν ήταν ανεμόπτερο θα χρειαζόταν το φρένο ενώ σε αυτό δεν είναι τόσο απαραίτητο και
    άλλωστε σας αρέσει να γυρίζει η έλικα μετά το κλείσιμο του γκαζιού!!
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #100 il: Martedì, 1 Set 2015, 12:00:58 »

    Η διαφορά στις αναφορές σας ως προς τις δικές μου, είναι περίπου 0,3-0,4 V. Αναφερόμαστε και οι δύο σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτή η διαφορά - και η απόλυτη τάση - δεν είναι αιτία για να χαλάσουν οι μπαταρίες. ιδίως όταν εκφορτίζονται με μικρά ρεύματα της τάξης των 10 Α.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #101 il: Martedì, 1 Set 2015, 17:33:51 »

    Η διαφορά στις αναφορές σας ως προς τις δικές μου, είναι περίπου 0,3-0,4 V. Αναφερόμαστε και οι δύο σε κατάσταση ηρεμίας.

    Αυτή η διαφορά Θείε είναι και ο λόγος ασφαλείας σε μία μπαταρία και για αυτό το αναφέρω, διότι αν σε ηρεμία η
    μπαταρία μας είναι 3,2 - 3,3V είναι πολύ πιθανόν με φορτίο να πέσει κάτω από τα 3,0V με ότι αυτό συνεπάγεται,
    μπορεί το ρεύμα που τραβάει να είναι μικρό αλλά όταν η μπαταρία έχει σχεδόν αδειάσει οι αποκλίσεις μεταξύ
    φορτίου και ηρεμίας μεγαλώνουν!!

    Πάντως καλό είναι να μην ξεζουμίζουμε τις μπαταρίες!!!
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #102 il: Martedì, 1 Set 2015, 18:00:49 »

    Είναι πράγματι πιθανό μίά μπαταρία με χαμηλή τάση, να ξεφορτιστεί ακόμα περισσότερο και να πέσει κάτω από 3V. Δεν συζητήσαμε αυτό το θέμα αλλά το αν η τάση των 3,2-3,3 volt είναι λάθος και η αιτία να χαλάσει η μπαταρία.

    Δεν ανέφερα, γιατί το θεωρώ γνωστό σε όλους, ότι όταν τελειώσει η πτήση και διαπιστώσουμε χαμηλή τάση, την φορτίζουμε αμέσως. Αν είναι να ξαναπετάξουμε την φορτίζουμε έως το 100%. Αν είναι να πάμε σπίτι και να την αφήσουμε σε αποθήκευση την φορτίζουμε στο 45-50%.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 79


    « Risposta #103 il: Venerdì, 4 Set 2015, 08:29:23 »

    εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .

    Πολύ καλά κάνατε και ο χρόνος πτήσης ήταν καλός!!!

    Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
    Ακριβώς!!  Thumbs up
    Καλύτερα είναι να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία αν θέλετε περισσότερη ώρα πτήσης, παρά να ξεζουμίζετε την μπαταρία που έχετε!!  Wink

    Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.

    Τον προγραμματισμό στο esc να ρυθμίσεις, αν ήταν ανεμόπτερο θα χρειαζόταν το φρένο ενώ σε αυτό δεν είναι τόσο απαραίτητο και
    άλλωστε σας αρέσει να γυρίζει η έλικα μετά το κλείσιμο του γκαζιού!!



    Σε ευχαριστω Markhelis για την βοηθεια σου
    μαλλον αναφερεσαι σε αυτο ?
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/811103388X7478X20.pdf
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #104 il: Venerdì, 4 Set 2015, 17:39:54 »

    Σε ευχαριστω Markhelis για την βοηθεια σου
    μαλλον αναφερεσαι σε αυτο ?
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/811103388X7478X20.pdf

    Ακριβώς φίλε μου και στην πρώτη παράμετρο προγραμματισμού του esc αναφέρει το φρένο.............

    1. Brake: turn on/turn off
    Turn on: the propeller stops immediately when the throttle works under the smallest position.
    Turn off: the propeller stops naturally when the throttle works under the smallest position


    και ανάλογα το ενεργοποιείς το φρένο ή το απενεργοποιείς!!!  Wink
    Loggato
    Pagine: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Topic: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!!
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.027 secondi con 25 queries.