Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:34:21

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:34:21

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 32
    Total: 32
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!!  (Lu 30988 fois)
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 79


    « Répondre #90 le: Dimanche, 28 Juin 2015, 13:36:50 »

    τελειος! καλες πτησεις! χαιρομαι να βλεπω μπαμπα και γιο να πετανε μαζι!  Ανεση

    Λαμπρο να σαι καλα για τα καλα σου λογια
    ( Ο κυριος στη φωτο ειναι ο Δημητρης  με τον γιο μου . Azn
    Journalisée
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #91 le: Dimanche, 28 Juin 2015, 13:38:57 »

    Ο Κωσταντίνος είναι ο γιός του Νίκου!Μαζί τον κατασκευάσανε!
    Εγώ απλώς έκανα την πρώτη δοκιμαστική!
    Τελικά μπράβο στα παιδιά!Τα κατάφεραν !!!!Πετάει σαν εκπαιδευτικό......!!! Grin


    Journalisée

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #92 le: Dimanche, 28 Juin 2015, 19:15:10 »

    Αγαπητοί φίλοι, συγχαρητήρια για την επιτυχή κατάληξη της προσπάθειάς σας.

    Αυτό που είδα στο video και θα ήθελα να σχολιάσω είναι ότι πετάτε τον Τηλέμαχο με μεγάλη ταχύτητα, που απέχει πολύ από την εκπαιδευτική του αποστολή. Επίσης λόγω της μεγάλης έλξης, και ταχύτητας, δίνετε down elevator trim, που στην προσγείωση αφήνει το σκάφος να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα.

    Για να γίνει εκπαίδευση, πρέπει ο Τηλέμαχος να πετάει όσο πιό αργά γίνεται με την ισχύ που απαιτείται για να κρατιέται σε οριζόντια πτήση. Τότε και η γωνία και ταχύτητα της προσγείωσης, θα είναι πιό φιλικές.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 79


    « Répondre #93 le: Vendredi, 3 Juil. 2015, 13:04:32 »

     Cheesy Χαμόγελο Thumbs up Ανεση
    « Dernière édition: Lundi, 6 Juil. 2015, 09:32:51 par nikosokey » Journalisée
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #94 le: Samedi, 4 Juil. 2015, 12:01:01 »

    Τρίτη μέρα εκπαιδεύσεως η σημερινή!!
    Άν σκεφτεί κανείς ότι σε  κάθε εκπαιδευτική μέρα πετάμε μόνο 2 μπαταρίες(δύο 12λεπτα) ο Νίκος και ο Κων/νος τα πάνε πολύ καλά!!!
    Σήμερα κάναμε και μερικές απογειώσεις και αρκετές προσπάθειες για προσγείωση!Όλα καλά!!!
    Λίγο αεράκι παραπάνω έχει εκεί που πετάμε,αλλά ο Τηλέμαχος τα καταφέρνει αρκετά καλά!!Βέβαια από συνήθεια έχουμε λίγο γκαζάκι παραπάνω  γιαυτό συμβαίνει ότι περιγράφει ο Θείος Γιάννης παραπάνω!
    Γενικά πρώτη φορά πέταξα κι εγώ τον Τηλέμαχο και μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα!!
    Ναι θα τον πρότεινα για κάποιον αρχάριο που δεν έχει καμιά επαφή με τηλ/να αεροπλάνα!!Παράλληλα με την χρήση κάποιου εξομοιωτή του εμπορίου η πρώτη πτήση σόλο μπορεί να γίνει το πολύ σε μια βδομάδα!!
    Μπράβο παιδιά!Καλή συνέχεια!!!
    Άντε και scaleάδες μετά!!!! Thumbs up
    Journalisée

    Πετάμε ?
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 79


    « Répondre #95 le: Lundi, 6 Juil. 2015, 09:31:00 »

    Θα ηθελα  με την σειρα μου να προσθεσω μερικα λογια απο την μικρη μου ""εμπειρια"" . Οπως φανταζομαι και θα συμφωνητε, οτι μοντελο  οτι δεν μπορεις να πεταξεις  χωρις εκπαιδευτη, και χωρις αναλογη εμπειρια με μοντελο στον υπολογιστη . Και αν την γλυτωσεις μια δυο φορες θα αποτυχεις καποια στιγμη με συνεπειες.
    Ενας  απο τους κυριους λογους που με οδηγησαν να φτιαξω απο το μηδεν τον Τηλεμαχο ηταν οτι επρεπε να γνωριζω καθε κομματι συναρμολογησης του για αυτο ακριβως το λογο,  """σε περιπτωση  πτωσης "". Ο Deproνενιος Τηλεμαχος δειχνει  ελαστικος σε πτωσεις....Η εκπαιδευση θα συνεχιστει  στον υπολογιστη μεχρι να σηκωσω και να προσγειωσω μονος μου τον Τηλεμαχο χωρις την βοηθεια του Δημητρη . Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω  Δημητρη . 
    Journalisée
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 79


    « Répondre #96 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 09:30:36 »

    Kαλημερα σε ολους Χαμόγελο
    Η διαδικασια εκπαιδευσης συνεχιστηκε σε ολο αυτο το διαστημα .Να εχουμε παει με τον Δημητρη και το γιο μου περιπου 6-8 φορες απο 2 μπαταριες την καθε φορα .Ο  Δημητρης διπλα μας καθε φορα στα δυσκολα και στα ευκολα . Thumbs upΜεγαλη βοηθεια ο προσωμοιωτης πτησης στον υπολογιστη δεν μπερδευεσαι πια τι πρεπει να κανεις για να ισιωσεις το αεροπλανο οταν το βλεπεις απο μπροστα και οταν το βλεπεις απο την πισω πλευρα.Τα μικροατυχηματα δεν λειπουν , τωρα πια μονο στις προσγειωσεις ,το παλευουμε οσο πιο αναιμακτα για το Τηλεμαχο μας !!.Χθες που ηταν φουσκωμενη ημερα το ευχαριστηθηκαμε πολυ μερικες φορες ηταν σα να πετουσαμε ελικοπτερο , ακινητο με σβηστο τον κινητηρα  με ανοδικη ταση . Cheesy
    Μια μικρη ερωτηση.
    Eχω μπαταριες 2200ma 25C μεχρι ποσο κατω πρεπει να τις ξελιγωνω 3.4, 3.6 ,3.8 V απο 4.2V?
    Επισης το μοτερ μου οταν κλεινω το γκαζι σαν να εχει φρενο και κοβει αποτομα  ,δεν θα επρεπε η ελικα να γυριζει λιγακι? Ποοολύ άνεση
    « Dernière édition: Lundi, 7 Sept. 2015, 11:16:39 par nikosokey » Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #97 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 09:56:03 »

    Εφ' όσον έχεις επιλεξει το φρένο, το ότι δεν γυρίζει η έλικα είναι αναμενόμενο.

     Βέβαια δεν ξέρω αν ο προγραμματισμός του ESC έχει διαβαθμίσεις φρένου, αν ναι στο "μαλακό φρένο" ίσως γυρίζει λίγο.

    Το πόσο πρέπει να εκφορίζονται οι lipo δεν είναι στανταρ. Καθένας λέει και άλλο όριο. Πιστευω ότι ένα ασφαλές όριο υπό φορτίο μπορεί να είναι τα 3 V, που σημαίνει ότι όταν δεν λειτουργεί το μοτέρ θα είναι 3,2-3,3 V. Για αποθήκευση να είναι γύρω στα 3,8 V.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 79


    « Répondre #98 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 10:32:48 »

    Kυριε Γιαννη σας ευχαριστω για την απαντηση ,εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .
    Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
    Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #99 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 11:27:30 »

    εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .

    Πολύ καλά κάνατε και ο χρόνος πτήσης ήταν καλός!!!

    Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
    Ακριβώς!!  Thumbs up
    Καλύτερα είναι να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία αν θέλετε περισσότερη ώρα πτήσης, παρά να ξεζουμίζετε την μπαταρία που έχετε!!  Wink

    Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.

    Τον προγραμματισμό στο esc να ρυθμίσεις, αν ήταν ανεμόπτερο θα χρειαζόταν το φρένο ενώ σε αυτό δεν είναι τόσο απαραίτητο και
    άλλωστε σας αρέσει να γυρίζει η έλικα μετά το κλείσιμο του γκαζιού!!
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #100 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 12:00:58 »

    Η διαφορά στις αναφορές σας ως προς τις δικές μου, είναι περίπου 0,3-0,4 V. Αναφερόμαστε και οι δύο σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτή η διαφορά - και η απόλυτη τάση - δεν είναι αιτία για να χαλάσουν οι μπαταρίες. ιδίως όταν εκφορτίζονται με μικρά ρεύματα της τάξης των 10 Α.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #101 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 17:33:51 »

    Η διαφορά στις αναφορές σας ως προς τις δικές μου, είναι περίπου 0,3-0,4 V. Αναφερόμαστε και οι δύο σε κατάσταση ηρεμίας.

    Αυτή η διαφορά Θείε είναι και ο λόγος ασφαλείας σε μία μπαταρία και για αυτό το αναφέρω, διότι αν σε ηρεμία η
    μπαταρία μας είναι 3,2 - 3,3V είναι πολύ πιθανόν με φορτίο να πέσει κάτω από τα 3,0V με ότι αυτό συνεπάγεται,
    μπορεί το ρεύμα που τραβάει να είναι μικρό αλλά όταν η μπαταρία έχει σχεδόν αδειάσει οι αποκλίσεις μεταξύ
    φορτίου και ηρεμίας μεγαλώνουν!!

    Πάντως καλό είναι να μην ξεζουμίζουμε τις μπαταρίες!!!
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #102 le: Mardi, 1 Sept. 2015, 18:00:49 »

    Είναι πράγματι πιθανό μίά μπαταρία με χαμηλή τάση, να ξεφορτιστεί ακόμα περισσότερο και να πέσει κάτω από 3V. Δεν συζητήσαμε αυτό το θέμα αλλά το αν η τάση των 3,2-3,3 volt είναι λάθος και η αιτία να χαλάσει η μπαταρία.

    Δεν ανέφερα, γιατί το θεωρώ γνωστό σε όλους, ότι όταν τελειώσει η πτήση και διαπιστώσουμε χαμηλή τάση, την φορτίζουμε αμέσως. Αν είναι να ξαναπετάξουμε την φορτίζουμε έως το 100%. Αν είναι να πάμε σπίτι και να την αφήσουμε σε αποθήκευση την φορτίζουμε στο 45-50%.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikosokey
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 79


    « Répondre #103 le: Vendredi, 4 Sept. 2015, 08:29:23 »

    εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .

    Πολύ καλά κάνατε και ο χρόνος πτήσης ήταν καλός!!!

    Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
    Ακριβώς!!  Thumbs up
    Καλύτερα είναι να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία αν θέλετε περισσότερη ώρα πτήσης, παρά να ξεζουμίζετε την μπαταρία που έχετε!!  Wink

    Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.

    Τον προγραμματισμό στο esc να ρυθμίσεις, αν ήταν ανεμόπτερο θα χρειαζόταν το φρένο ενώ σε αυτό δεν είναι τόσο απαραίτητο και
    άλλωστε σας αρέσει να γυρίζει η έλικα μετά το κλείσιμο του γκαζιού!!



    Σε ευχαριστω Markhelis για την βοηθεια σου
    μαλλον αναφερεσαι σε αυτο ?
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/811103388X7478X20.pdf
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #104 le: Vendredi, 4 Sept. 2015, 17:39:54 »

    Σε ευχαριστω Markhelis για την βοηθεια σου
    μαλλον αναφερεσαι σε αυτο ?
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/811103388X7478X20.pdf

    Ακριβώς φίλε μου και στην πρώτη παράμετρο προγραμματισμού του esc αναφέρει το φρένο.............

    1. Brake: turn on/turn off
    Turn on: the propeller stops immediately when the throttle works under the smallest position.
    Turn off: the propeller stops naturally when the throttle works under the smallest position


    και ανάλογα το ενεργοποιείς το φρένο ή το απενεργοποιείς!!!  Wink
    Journalisée
    Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Fil de discussion: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!!
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.027 secondes avec 25 requêtes.