Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 13:03:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 13:03:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304435
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 149
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 128
    Totale: 128
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Ζυγισμα θερμικου αεροπλανου  (Letto 6858 volte)
    ysmario
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 73


    « il: Lunedì, 28 Mar 2011, 20:30:52 »

    καλησπερα συναδελφοι
    Σαν νεος στον χωρο μετα απο το ηλεκτρικο αεροπλανο με το οποιο ξεκινησα να πεταω κατασκευασα το πρωτο θερμικο μου
    Η απορια που εχω αφορα ειναι αν το ζυγισμα στα σημεια που δινει ο κατασκευαστης ωστε να ισοροπει το σκαφος γινεται με το τεποζιτο γεματο η αδειο
    ευχαριστω
    Loggato
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #1 il: Lunedì, 28 Mar 2011, 20:32:44 »

    παντα αδειο Thumbs up
    μερικες φορες βολευει να το ζυγιζεις γυρνωντας το αναποδα.
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    ysmario
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 73


    « Risposta #2 il: Lunedì, 28 Mar 2011, 20:35:18 »

    Ευχαριστω!!!!!!!!!!
    Loggato
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #3 il: Lunedì, 28 Mar 2011, 20:36:32 »

    να 'σαι καλα!
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #4 il: Lunedì, 28 Mar 2011, 23:39:15 »

    Το ντεπόζιτο άδειο, αλλα μπαταριες κτλ πρέπει να βρίσκονται στην θεση τους .
    Αν το αεροπλανο ειναι υψηλοπτερυγο το ζυγίζουμε κανονικα αν ειναι χαμηλοπτερυγο αναποδα
    Μην ξεχνας οτι καλο ειναι για την πρωτη πτηση να ειναι λιγο μπροστοβαρο γιατι αν ειναι πισωβαρο δυσκολα σώζεται ! ! !
    Loggato

    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #5 il: Martedì, 29 Mar 2011, 09:32:38 »

    καλησπερα συναδελφοι
    Σαν νεος στον χωρο μετα απο το ηλεκτρικο αεροπλανο με το οποιο ξεκινησα να πεταω κατασκευασα το πρωτο θερμικο μου
    Η απορια που εχω αφορα ειναι αν το ζυγισμα στα σημεια που δινει ο κατασκευαστης ωστε να ισοροπει το σκαφος γινεται με το τεποζιτο γεματο η αδειο
    ευχαριστω

    ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ (εκτός και εαν το μοντελο ειναι Ζιρολι, Ενγκελς, Κομποζιτ, Σιστ κλπ)
    Το 99% των εταιρειών βάζουν το ΚΒ στο 1/3 της αεροτομής!! Εκει ζυγίζουν ΜΟΝΟ τα 3D!
    Εσυ θα το πάς στο 1/4 και θα εισαι μια χαρά.
    Οσο αφορά το καύσιμο, με άδειο ή μισο ντεπόζιτο, οχι γεματο.
    Τι μοντέλο ειναι? Μιας και υπάρχουν μοντέλα με ιδιαίτερο ζυγισμα!
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 348



    « Risposta #6 il: Martedì, 8 Set 2020, 22:28:15 »

    Παιδιά έχω ένα piper της black horse καινούριο αλλα δεν έχω έχω τα νούμερα για το CG της ισορροπίας.
     Το φτερό είναι 1800mm. Βρήκα στο διαδίκτυο manual αλλά για το 1950mm της εταιρίας. Σε αυτό δίνει το cg 77mm. Αν το πάω με κλίμακα βγαίνει 71.07 mm. Να το ζυγισω έτσι ή να ακολουθήσω τη μέθοδο του παρακάτω βίντεο;
    https://youtu.be/OfDKdmcx1-E
    Loggato
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 9 Set 2020, 11:13:21 »

    1/4
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.765



    WWW
    « Risposta #8 il: Mercoledì, 9 Set 2020, 11:44:51 »

     Thumbs up Συμφωνώ!

    Πχ. Εαν εχεις μια αεροτομή μήκους 30 εκατοστά κάνεις με το κομπουτερακι σου ,

    30-25%=22,5 μετα αφαιρείς απο 22,5 το 30  ,δηλαδή 7,5 .Αυτό ειναι το CG σου απο το χείλος προσβολής εώς το σημείο 25%.Μπορείς μετά να πας μεχρι 27% ανετα.Παντα χωρίς καυσιμα και πάντα θα το στηνεις το μοντέλο σε θεση πτήσης.

    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #9 il: Mercoledì, 9 Set 2020, 18:37:47 »

    Δεν θα ασχοληθώ με τα νούμερα, αλλά θα πω ότι όταν αναφέρεστε σε ποσοστά (ή τα απόλυτα μήκη) πρέπει να προσδιορίζετε σε ποιά χορδή αντιστοιχούν.
    Αν το φτερό έχει τραπεζοειδή κάτοψη, πρέπει να διευκρινίσετε αν αναφέρεστε στην μέση χορδή ή στην χορδή της επαφής με την άτρακτο. Αν το φτερό είναι παραλληλόγραμμο όπως τα piper η χορδή στην ένωση με την άτρακτο είναι και η μέση χορδή.

    Τέλος η ιδανική θέση του Κ.Β. συνδυάζεται και με την κίνηση του elevator. Μεγάλη κίνηση , καλύπτεται καλύτερα για ασφάλεια με λίγο προχωρημένο Κ.Β. εντός των ορίων.
    Το Κ.Β. πρέπει να είναι πολύ κοντά στο ιδανικό για το κάθε μοντέλο. Η προτροπή... κάνε το μπροσθόβαρο για να έχεις ευστάθεια, είναι το ίδιο επικίνδυνη με το αφησέ το πισώβαρο.

    Και για το φαιδρόν της ιστορίας, έφτιαξα ένα Piper Cub 1/4 και ο σχεδιαστής πρότεινε το Κ.Β. στο 18%. Οταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε επειδή αυτό θα είναι και ρυμουλκό ανεμοπτέρων. Σαχλαμάρες !!!!!! για να δικαιολογήσει το λάθος του.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 348



    « Risposta #10 il: Mercoledì, 9 Set 2020, 19:13:38 »

    Μάλιστα.
    Ενημερωτικά να ρωτήσω και στα διπλανα ισχύει κανονικά η αναλογία αυτή;
    κ. Γιάννη απαντήσετε και μετά είδα το μήνυμα σας
    Ξέρετε πως είναι το φτερό ενός piper. Χαμόγελο
    Με το τραπεζοειδη κατοψη και το παραλληλόγραμμη λίγο μπερδεύτηκα. Undecided Δε το είχα σκεφτεί έτσι.
    Είναι εύκολο να έχουμε ενα σχεδιαγραμμα;
    Με τη παραπάνω μέθοδο του βίντεο σας βρίσκει σύμφωνο;
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #11 il: Giovedì, 10 Set 2020, 06:19:39 »

    Τα σχήματα που ζητάς υπάρχουν στο σεμινάριο που έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας
    www.elao.gr> αεραθλήματα> αερομοντελισμός > ιστοσελίδες επιτροπής αερομοντελισμού>βοηθήματα> άλλες παρουσιάσεις.
    http://epae2020.elao.gr/index.php/abouttrainingaids/otherpresentations
    Διάβασε την πρώτη ενότητα, αν και αναφέρεται σε ανεμόπτερα, ισχύει και για τα υπόλοιπα αεροπλάνα. Τα σχήματα που ζητάς θα τα βρεις στο slide 9. Εκεί που βρίσκεται το αεροδυναμικό κέντρο είναι και η μέση αεροτομή.
    Μετά διάβασε την δεύτερη ενότητα για το πως καταλήγουμε το ιδανικό κέντρο βάρους.

    Η περίπτωση του διπλάνου είναι απλή με εμπειρική προσέγγιση. Θεώρησε στην κάτοψη ότι τα δύο φτερά είναι ένα. Με χείλος προσβολής αυτού που είναι πιό μπροστά, και χείλος εκφυγής αυτού που είναι πίσω.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 348



    « Risposta #12 il: Giovedì, 10 Set 2020, 13:28:35 »

    Θα τα κοιτάξω κ. Γιάννη. Ευχαριστώ εσάς και τα παιδιά παραπάνω.
    Χθες τυχαία ψάχνοντας βρήκα έναν μετατροπέα που βγάζει το CG, δείχνει ενδιαφέρον

    https://fwcg.3dzone.dk/?wing_span=70.86&root_chord=9.84&tip_chord=9.84&sweep_type=0&sweep=0&cg_pos=25&show_mac_lines=0
    « Ultima modifica: Giovedì, 10 Set 2020, 13:50:10 da sakis art » Loggato
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 348



    « Risposta #13 il: Sabato, 24 Ott 2020, 00:08:59 »

    Να επαναφέρω λίγο το θέμα. Σε διπλάνο που η πάνω πτερυγα είναι πιο μπροστά από την κάτω, το σημείο CG το έχουμε στη πάνω;
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.765



    WWW
    « Risposta #14 il: Sabato, 24 Ott 2020, 00:32:51 »

    Φίλε Σακη  το CG  ειναι ανάμεσα στα δύο  CG .Και η πάνω και η κάτω εχουν σημείο cg πχ στο 25% της αεροτομής!Ανάμεσα σε αυτά τα δύο κεντρα βάρους ειναι το συνδυασμένο.



    * Ca80707.jpg (46.06 KB, 800x832 - visto 271 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Ζυγισμα θερμικου αεροπλανου
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.035 secondi con 28 queries.