Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.426 Beiträge in 12.383 Themen von 6.241 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Dudleynes
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 14:59:24

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 14:59:24

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6241
    Neuester: Dudleynes
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304426
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 109
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 85
    Gesamt: 87
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 19     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Gelesen 20877 mal)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #120 am: Sonntag, 20 Nov 2022, 21:05:18 »

    Αποσυναρμολόγηση και επιστροφή στον πάγκο για τη συνέχεια.

    Πριν κλείσει τελείως ο ουραίος κώνος της ατράκτου, καθώς και το μπροστινό κάτω μέρος, θα πρέπει να γίνουν προβλέψεις, κατασκευές και εφαρμογές όσο μας "δίνει χέρι" και μπορούμε να δούμε τί γίνεται μέσα.
    Στρέφουμε την προσοχή μας στο cockpit προκειμένου να τοποθετήσουμε τις ανάλογες υποδομές.
    Ξεκίνημα με τα εύκολα: το πάτωμα. Τα Ercoupe είχαν πάτωμα από κόντρα πλακέ, οπότε κολλήσαμε scrap από το λεπτό 0.4mm κόντρα πλακέ που δίνει το κίτ σε κομμάτια φύλλου balsa 2mm και προχωρήσαμε σε εφαρμογή κατά το εσωτερικό contour της ατράκτου. Εδώ, η BUSA δίνει κάποια πατρόν στα σχέδια, τα οποία μας βοήθησαν αρκετά. Σχεδιάσαμε το πάτωμα με τέτοιο τρόπο ώστε αυτό να είναι εύκολα αφαιρούμενο προκειμένου να έχουμε πρόσβαση στις όποιες καλωδιώσεις περνάνε από κάτω (δηλ. από το πίσω διαμέρισμα των ηλεκτρονικών κάτω από το κάθισμα του πιλότου μπροστά στο firewall). Το χωρίσαμε, λοιπόν, σε 3 κομμάτια, όπου τα 2 πλαϊνά σφηνώνουν σε υποδοχές και το μεσαίο (που μπαίνει τελευταίο) τα κλειδώνει στις θέσεις τους. Η ασφάλιση γίνεται με μικρές βίδες οι οποίες είναι προσβάσιμες από το άνοιγμα της καλύπτρας με ένα μακρύ λεπτό κασταβίδι.

    Τα περάσαμε και ένα stain, για να "δείξουν" τα νερά του ξύλου ώστε να φανεί η υφή του κόντρα πλακέ (όπως και στο πραγματικό).


    * 20210424_164655.jpg (65.59 KB, 576x768 - angeschaut 298 Mal.)

    * 20210424_201814.jpg (127.37 KB, 1024x768 - angeschaut 297 Mal.)

    * 20210425_083104.jpg (95.37 KB, 1024x768 - angeschaut 291 Mal.)

    * 20210425_083038.jpg (35.86 KB, 800x600 - angeschaut 294 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #121 am: Sonntag, 20 Nov 2022, 21:17:29 »

    Έχοντας την όρεξη ανοιγμένη με το cockpit, στραφήκαμε στο πιό -ίσως- εύθραυστο σημείο της όλης κατασκευής, το εμπρόσθιο τόξο του αλεξινεμίου. Αυτό είναι κολλημένο πάνω στη μαλακή balsa του crutch και κάθε φορά που πιάνουμε το μοντέλο άτσαλα, μας μένει στο χέρι. Βεβαίως, μόλις μπει το τζάμι μπροστά, το όλο πράγμα "δένει" πολύ ικανοποιητικά χωρίς πρόβλημα. Μέχρι τότε, όμως έχουμε μέλλον.

    Οπότε, αποφασίσαμε να το ενισχύσουμε όπως και στο πραγματικό, με μία κεντρική αντιρίδα. Χρησιμοποιήσαμε μπρούτζινο προφιλάκι τετράγωνης διατομής, με φλάντζες κολλημένες με ασημοκόλληση στις φαλτσογωνιές και ασφάλιση με μικρά βιδάκια για να είναι προσθαφερούμενη. Το μέγεθος και οι γωνίες είναι, φυσικά, μετρημένες με βάση φωτογραφίες για scale αληθοφάνεια. Σταθήκαμε τυχεροί που η στάνταρ διάσταση του μπρούτζινου προφίλ έπεσε ακριβώς στην κλίμακα.  laugh


    * 20210501_090601.jpg (77.7 KB, 1024x768 - angeschaut 298 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #122 am: Sonntag, 20 Nov 2022, 23:17:14 »

     Cheesy
    Όμορφο !
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #123 am: Dienstag, 22 Nov 2022, 13:33:07 »

    Ευχαριστούμε Γάτε!

    Εδώ έχει έρθει η ώρα να παρουσιάσουμε λίγο και το πρωτότυπο το οποίο θα προσπαθήσουμε να αναπαραστήσουμε, διότι από αυτό το σημείο και μετά, οι βασικές/θεμελιώδεις κατασκευές τελειώνουν και οι ιδιορρυθμίες που αφορούν στο πρωτότυπο θα πρέπει να πάρουν σειρά στις προβλέψεις των κατασκευών.

    Ψάχνοντας, λοιπόν, στο Internet για ένα Ercoupe της αρεσκείας μας, βρήκαμε αναρίθμητα παραδείγματα διαφόρων μοντέλων (415-C, 415-D, 415-CD, 415-E) και διαφόρων τύπων διακόσμους (γυαλισμένο αλουμίνιο, βαμμένο, civil, warbird, κλπ). Αποφασίσαμε ότι η αναπαράσταση αλουμινίου θα βάραινε πολύ το μοντέλο και ταυτόχρονα θα το καθιστούσε δυσδιάκριτο στον αέρα - αν και υπερβολικά... σέξι σα σκέψη (Αργύρηηηη.....!).
    Επίσης αποφασίσαμε ότι warbird διάκοσμος θα μας χαλούσε κάπως. Τέλος, και όπως έχουμε ήδη μαρτυρήσει στην αρχή του thread, το μοντέλο C που έχει το flat αλεξινέμιο (και όχι το μεταγενέστερο "φουσκωτό") ήταν αυτό που έδινε το χαρακτήρα των late 30's με τον πιο ακέραιο τρόπο.

    Άρα, εστιάσαμε την έρευνά μας σε μοντέλο 415-C, με flat παρμπρίζ, βαμμένο με civil scheme και ευδιάκριτο στον αέρα (δηλ. όχι μπλέ ή άλλα σκούρα χρώματα, αλλά ει δυνατόν και όχι το βαρετό λευκό). Και τί πιο ευδιάκριτο από το.. κίτρινο. Χρησιμοποιώντας τα χρωματικά φίλτρα εύρεσης του Google Images, δεν αργήσαμε να βρούμε αυτό που ψάχναμε! Και όχι στην Αμερική, αλλά στην Ευρώπη.

    Ιδού λοιπόν το 415-C HB-ERB (S/N: 4367, 11/6/1946) από την Ελβετία! Με σταυρούς και όλα παρακαλώ.


    * 0000046223.jpg (195.77 KB, 1000x664 - angeschaut 257 Mal.)

    * 1218827016.jpg (93.34 KB, 800x553 - angeschaut 256 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #124 am: Mittwoch, 23 Nov 2022, 07:14:33 »

    Καλημέρα,

    Δεν ξέρω πόσες φωτογραφίες έχεις εντοπίσει με το συγκεκριμένο χρωματισμό, αλλά καλά θα είναι εφόσον σε ενδιαφέρει να λάβεις μέρος σε αγώνες, να εντοπίσεις αεροσκάφος που θα έχεις την δυνατότητα να παρουσιάσεις αρκετή τεκμηρίωση για το χρώμα και τα markings. Μπορεί να μην σου αρέσει τόσο όσο αυτό, αλλά στους αγώνες προσπαθείς να ανταποκριθείς καλύτερα στις απαιτήσεις. Και μία από αυτές προβλέπει οτι τα μοντέλα με περισσότερα χρώματα πλεονεκτούν. Σε κάθε περίπτωση η κατασκευή αλλά και η παρουσίαση είναι εξαιρετική. 
    Gespeichert
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #125 am: Samstag, 26 Nov 2022, 11:59:22 »

    Ευχαριστούμε για το σχόλιο - φυσικά και έχετε δίκιο! Είναι πολλοί εκείνοι που ξεκίνησαν scale project μόνον με μερικές φωτογραφίες από το Internet, για να φτάσουν να συνειδητοποιήσουν ότι όταν χρειάστηκαν σοβαρό documentation για να τελειώσουν το project σε αγωνιστικό επίπεδο, αυτό ήταν αδύνατο - στράφι ο κόπος!

    Προκειμένου να μη φτάσουμε και εμείς στο σημείο αυτό (και ακούγοντας πάντα τον εκλεκτό Παντελή να επιμένει σωστά), φροντίσαμε να ασχοληθούμε λίγο με τη φωτογραφική τεκμηρίωση του πρωτοτύπου πρίν κλειδώσουμε κατασκευαστικά στο συγκεκριμένο θέμα.

    Έτσι λοιπόν βρήκαμε ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος ανήκει σε μια Ελβετική αερολέσχη με βάση στο Birrfeld (κοντά στη Ζυρίχη) η οποία πετάει μόνον παλαιά αεροπλάνα. http://www.veterano.ch/
    Μαζέψαμε λοιπόν τα όποια Γερμανικά θυμόμασταν και απλά πήραμε τηλέφωνο εξηγώντας το project στον Πρόεδρο της Λέσχης (δεν έδιναν email), ο οποίος μας παρέπεμψε αμέσως στον official αεροφωτογράφο της λέσχης- ο οποίος τυχαίνει να έχει συγκεκριμένο πάθος με τα... Ercoupe!

    Πετύχαμε διάνα, καθότι ο κος Schaltegger μας υποσχέθηκε ότι θα μας πλήρες documentation ακούγοντας ενθουσιασμένος την προσπάθεια κάποιου περίεργου Έλληνα να φτιάξει 3-μετρο μοντέλου του αεροσκάφους που εκείνος αγαπάει. Σε μερικές ημέρες, λάβαμε αρκετά ΜB φωτογραφιών από όλες τις γωνίες!


    * DSC02069.jpg (104.29 KB, 1024x682 - angeschaut 131 Mal.)

    * DSC02072.jpg (118.51 KB, 1024x682 - angeschaut 129 Mal.)

    * DSC06085.jpg (49.89 KB, 640x424 - angeschaut 129 Mal.)

    * DSC02034.jpg (60.47 KB, 511x768 - angeschaut 133 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #126 am: Samstag, 26 Nov 2022, 12:03:25 »

    Μερικά παραδείγματα...


    * DSC01872.jpg (33.38 KB, 511x768 - angeschaut 133 Mal.)

    * DSC01879.jpg (60.61 KB, 1024x682 - angeschaut 132 Mal.)

    * DSC01962.jpg (62.58 KB, 1024x682 - angeschaut 132 Mal.)

    * DSC02017 (lightened).jpg (111.74 KB, 1024x682 - angeschaut 130 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #127 am: Samstag, 26 Nov 2022, 12:11:57 »

    Ρωτώντας περεταίρω τη λέσχη εάν ξέρει τους κωδικούς των χρωμάτων του αεροπλάνου, προσφέρθηκε να μιλήσει με... τον φανοποιό που έβαψε το αεροπλάνο (respray) χρόνια πρίν! Με τη σειρά του, ο κος Eichelberger (https://www.eichelberger-ag.ch/) προσφέρθηκε να πάρει το φασματογράφο του και να πάει στο αεροδρόμιο για να ταιριάξει το χρώμα έτσι όπως φαίνονταν τώρα (το κίτρινο ξεθωριάζει) με κωδικό που θα μπορούσαμε να αναπαράξουμε σε κάποιο κατάστημα χρωμάτων αυτοκινήτων! Το αποτέλεσμα ήταν ένα 85% match με το DAF 1451 Lemon Chrome - το οποίο και στάθηκε αδύνατον να βρούμε στην Ελλάδα, ακόμα και μετά από τηλέφωνο στην... αντιπροσωπία της DAF.

    Με αρκετή ντροπή (οι άνθρωποι είχαν προσφερθεί αμέσως, χωρίς κόστος), ξανα-ειδοποιήσαμε στη Ελβετία ότι αποτύχαμε να χρησιμοποιήσουμε το συγκεκριμένο κωδικό με επιτυχία.
    Με μεγάλη μας έκπληξη, πήραν εναλλακτικά χρωματολόγια (με άλλα συστήματα όπως RAL και NCS) και ξαναπήγαν πίσω στο αεροδρόμιο! Επέστρεψαν με το Yellow NCS 1080Y10R το οποίο (όπως είπαν) και ταίριαξε.. απόλυτα! Με το κόκκινο, τα πράγματα ήταν πιο απλά (Volvo Signal Red).

    Ψάχνοντας για χρωματοπωλείο στην Αθήνα με σύστημα αναπαραγωγής NCS, βρεθήκαμε στον Πειραιά, στο φιλικό κατάστημα Εν Χρώμα του κου Καραβιτάκη ο οποίος αναμιγνύει σύστημα ItalKrom με κωδικούς NCS.


    * 20210528_111030.jpg (67.36 KB, 1024x576 - angeschaut 127 Mal.)

    * 20210528_110855.jpg (47.15 KB, 1024x576 - angeschaut 127 Mal.)

    * 20210625_135532.jpg (31.71 KB, 280x600 - angeschaut 130 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #128 am: Samstag, 26 Nov 2022, 18:29:57 »

    Εύχομαι στο τέλος να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε το μοντέλο από το πραγματικό. Καλή συνέχεια
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #129 am: Samstag, 26 Nov 2022, 19:40:32 »

    Έκτορα καταρχήν συγχαρητήρια για την κατασκευή σου!!! Όσο προχωράς τόσο σε θαυμάζουμε!!!!
    Κατά δεύτερον να σου ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για το spam, αλλά τι γίνεται με το documentation σε αεροπλάνα που δεν υπάρχουν πια!? Π.χ ένα Stukas του Β. Π. Π.
    Τι επιπτώσεις έχει αυτό στην τελική βαθμολογία!??
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #130 am: Samstag, 26 Nov 2022, 20:35:23 »

    Τι εννοείς Δημήτρη οτι δεν υπάρχει documentation? Ειδικά για το συγκεκριμένο που αναφέρεις υπάρχει πληθώρα υλικού και εκτός των άλλων σε μερικά μουσεία υπάρχουν σε άψογη κατάσταση.

    Το documentation χωρίζεται σε τμήματα.

    1. Σχέδια 3/οψεων. Αν δεν βρεις τότε φτιάχνεις εσύ ή κάποιος που γνωρίζει και τα δίνεις προς πιστοποίηση σε ειδικό. Ας μην επεκταθούμε όμως τώρα σε αυτό.
    2. Φωτογραφίες. Αν σε ενδιαφέρουν οι αγώνες τότε διαλέγεις μοντέλο που θα βρεις αυτό που απαιτείται.
    3. Χρωματισμός και σήμανση. Αυτό είναι σχετικά δύσκολο για παλαιά αεροσκάφη.  Ιδίως σε αυτά που λόγω παλαιότητας όλες οι φωτογραφίες είναι Α/Μ. Σε αυτή την περίπτωση πάλι δεν διαλέγεις αυτό το μοντέλο.

    Γενικά χωρίς documentation ισχύει το "Που πας ρε Καραμήτρο?". Η επίπτωση είναι περαν της βαθμολογίας. Χωρίς documentation εκτός του ότι μηδενίζεσαι δημιουργείς και άσκημη εντύπωση γιατί οι κριτές θεωρούν οτι τους κοροιδεύεις. Ελληνικό δαιμόνιο. Πρίν πολλά χρόνια αυτό συνέβη σε Πανελληνίους. Το μοντέλο πολύ γνωστό αεροσκάφος. Δικαιολογία "Αλοίμονο αν σαν κριτές δεν ξέρετε το πραγματικό".
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #131 am: Samstag, 26 Nov 2022, 21:31:31 »

    Κατανοητό Αντώνη....! Ευχαριστώ πολύ!!!!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #132 am: Samstag, 26 Nov 2022, 21:38:41 »

    Εύχομαι στο τέλος να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε το μοντέλο από το πραγματικό. Καλή συνέχεια

    Ευχαριστούμε για τις παραινέσεις καθώς και για τις συμβουλές - keep it coming!
    Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα για την κρίση των 5 μέτρων.

    Έκτορα καταρχήν συγχαρητήρια για την κατασκευή σου!!! Όσο προχωράς τόσο σε θαυμάζουμε!!!!
    Κατά δεύτερον να σου ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για το spam, αλλά τι γίνεται με το documentation σε αεροπλάνα που δεν υπάρχουν πια!? Π.χ ένα Stukas του Β. Π. Π.
    Τι επιπτώσεις έχει αυτό στην τελική βαθμολογία!??

    Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια. Η αλήθεια είναι ότι όσο προχωράμε, τόσο σε αχαρτογράφητα νερά κολυμπάμε (για τη δική μας εμπειρία και ικανότητες). Αλλά αυτή είναι και η γοητεία του ταξιδιού! Όσον αφορά την παραπάνω ερώτηση, νομίζουμε ότι ο πιο καθ' ύλην αρμόδιος ήδη απάντησε! Δυστυχώς - και όπως καταλαβαίνουμε και εμείς- η προετοιμασία ενός αγωνιστικού αεροπλάνου δε συμβαδίζει πάντα με το τί θα μας άρεσε, αλλά με το τί υπάρχει που μπορεί να τεκμηριωθεί....  Undecided
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #133 am: Samstag, 26 Nov 2022, 21:51:19 »

    Μιάς και το thread έχει ζωή (ευχαριστούμε που ακολουθείτε!), να συνεχίσουμε. Μετά την παρένθεση παρουσίασης του πρωτοτύπου, συνεχίζουμε από εκεί που είχαμε μείνει - στην κατασκευή του αλεξινεμίου. Παρατηρώντας τις φωτογραφίες, συνειδητοποιήσαμε ότι το flat μπροστινό τζάμι πιάνεται στην αψίδα με δυο κομμάτια αλουμινίου τα οποία "αγκαλιάζουν" τα πάνω και κάτω μέρη κρατώντας τα στη θέση τους. Αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε και εμείς να αναπαραστήσουμε την κατασκευαστική αυτή μέθοδο στο μοντέλο!

    Χρησιμοποιώντας πλέον τις φωτογραφίες και βαθμονομώντας αποστάσεις/διαστάσεις με τις γενικές διαστάσεις, βαλθήκαμε να φτιάξουμε ένα πατρόν απο χαρτόνι το οποίο θα βοήθησε στην κοπή του κομματιού αλουμινίου.


    * 20210501_091846.jpg (65.56 KB, 576x768 - angeschaut 85 Mal.)

    * 20210501_092349.jpg (96.14 KB, 1024x768 - angeschaut 87 Mal.)

    * 20210501_094321.jpg (97.78 KB, 1024x768 - angeschaut 89 Mal.)

    * 20210501_094721.jpg (95.31 KB, 1024x768 - angeschaut 84 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #134 am: Samstag, 26 Nov 2022, 22:03:18 »

    Όσοι γνωρίζετε από μορφοποίηση αλουμινίου (Αργύρηηηη...) θα έχετε ήδη καταλάβει το λάθος.

    Όταν πήγαμε να γυρίζουμε το αλουμίνιο γνωρίσαμε τη απόλυτη αποτυχία. Μάθημα: το μέταλλο μπορεί να απλώσει - αλλά δε συρρικνώνεται (χωρίς ειδικά εργαλεία ή εμπειρία)..  Ντροπή


    * 20210501_225010.jpg (76.59 KB, 1024x768 - angeschaut 87 Mal.)

    * 20210501_225027.jpg (82.32 KB, 1024x768 - angeschaut 86 Mal.)

    * 20210501_232014.jpg (55.07 KB, 576x768 - angeschaut 82 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Seiten: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 19     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 26 Zugriffen.