Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:34:09

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:34:09

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 23
    Gesamt: 23
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Επιλογη σημειου ισορροποιας.!  (Gelesen 1490 mal)
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 89



    « am: Sonntag, 27 Jan 2013, 08:59:52 »

    Βρισκομαι στα τελευταια σταδια κατασκευης ενος hell cat,oπως φαινεται και στις παρακατω φωτογραφιες. Μενει μονο το πετσωμα της μυτης του μοντελου .αλλα αυτο θα το αφησω για το τελος, για να μπορω να δουλεψω στην τοποθετηση ESC, δεκτη, και μπαταριας αφου βρω τα καταλληλα σημεια. Το μοντελο ομως εχει σχεδιαστει για να πεταξει σαν ''free flight'' η σαν gas/U- CONTROL''.
    Aναφερει ομως πως με τις καταλληλες μετατροπες μπορει να δεχθει και ελαφρυ set-up για ηλεκτρικο R/C. Δινει ετσι δυο'' σημεια ισορροποιας'' για το μοντελο.Ενα για ''free flight'' , με σημειο ισορροποιας,στα 6,5 εκατοστα απο το χειλος προσβολης στην ριζα της πτερυγας, και ενα δευτερο σημειο στα 4,5 εκατοστα, αν πεταξει σαν U-CONTROL. Tιθεται ετσι το διλημμα ποι απο τα δυο Σ.Ι. να διαλεξω ; Και απο περιεργεια, γιατι πρεπει να εχει δυο Σ.Ι. το μοντελο
     Στην φωτο ισορροπει στα 5,5 εκατοστα , διαλεξα μια μεσει κατασταση για να δω που περιπου βρισκομαι. Grin Grin Grin
     
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!  fly.


    * Dsc_4507-001.jpg (94.14 KB, 1024x681 - angeschaut 305 Mal.)

    * Dsc_4508-001.jpg (101.45 KB, 1024x681 - angeschaut 307 Mal.)
    Gespeichert
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 842



    « Antwort #1 am: Sonntag, 27 Jan 2013, 16:39:38 »

    Καλησπέρα!
    Εγώ θα διάλεγα το σημείο ισορροπίας που προτείνεται για free flight έκδοση!
    Η τηλεκατευθυνόμενη πτήση καθώς και η free flight κατάσταση δεν έχουν σύνδεση με το έδαφος, έτσι η μηχανική της πτήσης είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
    Αντιθέτως, στη δέσμια πτήση (U-Control) συνδέεις το αεροπλάνο και το χειριστή με τα νήματα. Δε γνωρίζω να σου πω όμως γιατί πρέπει το ΚΒ να είναι πιό μπροστά στη δέσμια πτήση, ίσως έχει να κάνει με τη θέση που μπαίνει το bellcrank (ο μηχανισμός που κινεί το πηδάλιο ύψους-βάθους και παίρνει εντολή απευθείας από το χειριστή).
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Antwort #2 am: Sonntag, 27 Jan 2013, 20:18:26 »

    Καλησπέρα και από μένα.
    Το σημείο που πρέπει να επιλεγεί κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο με το free flight C of G. Και αυτό γιατί και στις δύο περιπτώσεις το μοντέλο πετάει ελεύθερα (αυτόνομα) όπως λέει και ο Νικόλας. Στην περίπτωση πτήσης U -control υπάρχει δράση και αντίδραση στο σημείο επαφής των νημάτων με το σκάφος που εξισοροπείται με την μετακίνηση του C of G.
    Επίσης θα πρέπει να προσέξεις το ζύγισμα, γιατί έχω την εντύπωση βλέποντας τις φωτό ότι δεν είναι σωστό. Θα πρέπει ο διαμήκης άξονας του σκάφους να είναι τελείως οριζόντιος, και όχι η ευθεία του φτερού. Αν το μοντέλο δεν έχει κλίση στο χείλος προσβολής, τότε η ευθεία του σκάφους συμπίπτει με του φτερού (πράγμα που δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε ένα free flight μοντέλο).

    Φιλικά
    Φάνης.
    Gespeichert

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #3 am: Sonntag, 27 Jan 2013, 21:06:29 »

    Οπως είπαν και οι προηγούμενοι συνάδελφοι, η σωστή επιλογή είναι η θέση για Free Flight.

    Οταν το ίδιο αεροπλάνο προορίζεται για κυκλική πτήση, υπάρχει η ανάγκη 1) μεγαλύτερης ταχύτητας για φυγόκεντρο, 2) ανάγκη να υπάρχει τάση να στρίψει η μυτη προς την έξω μεριά της κυκλικής τροχιάς, 3) να στεθεροποιηθεί για οριζόντια πτήση με την γωνία προσβολής που έχει (το πιό σωστό είναι να φτιαχτεί με μηδενική γωνία), και 4) να αντιδρά λιγότερο με στη μεγάλη κίνηση του πηδάλιου ανόδου καθόδου.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 89



    « Antwort #4 am: Dienstag, 29 Jan 2013, 16:04:12 »

     Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.!
    Καλησπέρα και από μένα.
    Το σημείο που πρέπει να επιλεγεί κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο με το free flight C of G. Και αυτό γιατί και στις δύο περιπτώσεις το μοντέλο πετάει ελεύθερα (αυτόνομα) όπως λέει και ο Νικόλας. Στην περίπτωση πτήσης U -control υπάρχει δράση και αντίδραση στο σημείο επαφής των νημάτων με το σκάφος που εξισοροπείται με την μετακίνηση του C of G.
    Επίσης θα πρέπει να προσέξεις το ζύγισμα, γιατί έχω την εντύπωση βλέποντας τις φωτό ότι δεν είναι σωστό. Θα πρέπει ο διαμήκης άξονας του σκάφους να είναι τελείως οριζόντιος, και όχι η ευθεία του φτερού. Αν το μοντέλο δεν έχει κλίση στο χείλος προσβολής, τότε η ευθεία του σκάφους συμπίπτει με του φτερού (πράγμα που δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε ένα free flight μοντέλο).

    Φιλικά
    Φάνης.
    Ξέρω για τι πράγμα μιλάς, Φάνη. Το έβαλα στο ζύγι στα 5,5 cm, και προσθέσα και 5,8 γρ,στην ουρά για να δώ που περίπου ισορροπεί, γιατί μου βγήκε προστόβαρο Θυμός. Εκεί βγήκε και η φώτο.
    Στα 6,5 εκατοστά θα βγεί περισσότερο προστόβαρο. ελπίζω να μετριάσω λίγο την κατάσταση γιατί έχω ακόμη περιθώρια να μετακινήσω πολύ πίσω ESC και Δέκτη.


    Ευχαριστώ. FLY.
    Gespeichert
    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Antwort #5 am: Dienstag, 29 Jan 2013, 18:13:44 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.!
    Καλησπέρα και από μένα.
    Το σημείο που πρέπει να επιλεγεί κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο με το free flight C of G. Και αυτό γιατί και στις δύο περιπτώσεις το μοντέλο πετάει ελεύθερα (αυτόνομα) όπως λέει και ο Νικόλας. Στην περίπτωση πτήσης U -control υπάρχει δράση και αντίδραση στο σημείο επαφής των νημάτων με το σκάφος που εξισοροπείται με την μετακίνηση του C of G.
    Επίσης θα πρέπει να προσέξεις το ζύγισμα, γιατί έχω την εντύπωση βλέποντας τις φωτό ότι δεν είναι σωστό. Θα πρέπει ο διαμήκης άξονας του σκάφους να είναι τελείως οριζόντιος, και όχι η ευθεία του φτερού. Αν το μοντέλο δεν έχει κλίση στο χείλος προσβολής, τότε η ευθεία του σκάφους συμπίπτει με του φτερού (πράγμα που δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε ένα free flight μοντέλο).

    Φιλικά
    Φάνης.
    Ξέρω για τι πράγμα μιλάς, Φάνη. Το έβαλα στο ζύγι στα 5,5 cm, και προσθέσα και 5,8 γρ,στην ουρά για να δώ που περίπου ισορροπεί, γιατί μου βγήκε προστόβαρο Θυμός. Εκεί βγήκε και η φώτο.
    Στα 6,5 εκατοστά θα βγεί περισσότερο προστόβαρο. ελπίζω να μετριάσω λίγο την κατάσταση γιατί έχω ακόμη περιθώρια να μετακινήσω πολύ πίσω ESC και Δέκτη.


    Ευχαριστώ. FLY.
      Thumbs up
    Gespeichert

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: Επιλογη σημειου ισορροποιας.!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.