Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 21:11:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 21:11:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 128
    Συνολικά: 133
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: EASY STAR από τη MULTIPLEX  (Αναγνώστηκε 30096 φορές)
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 19:00:29 »

    Πίσω στο Σεπτέμβριο του 2005 ο φίλος "bleriot" ήθελε όπως θα δείτε παρακάτω να ανοίξει θέμα για το EASY STAR της MULTIPLEX αλλά για κάποιο λόγο δεν το έκανε ποτέ!  Έτσι αποφάσισα να το κάνω εγώ.

    Στο εξωτερικό το ES έχει πολλούς θαυμαστές που αν και πετάν χρόνια sport βενζίνες κ.α. έχουν πάντα στο αυτοκίνητό τους το γαλάζιο foamy τους. 

    Προτείνω το ES ανεπιφύλακτα σε νέους μοντελιστές που θέλουν να εξοικειωθούν με το χόμπι και να μάθουν να προσανατολίζονται.  Το ES έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα είναι ΠΟΛΥ ανθεκτικό, και ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΛΑΘΗ (πιστέψτε με ΠΟΛΛΑ).

    Το βασικό του μειονέκτημα (αν μπορεί να το πει κανείς έτσι) είναι ότι είναι 3κάναλο και ότι πολύ γρήγορα ο χρήστης μπορεί να περιοριστεί και να χρειαστεί να αλλάξει μοντέλο.  Βέβαια αυτή δεν είναι και η χρησιμότητα ενός απλού και εύχρηστου trainer;  Επίσης το ES κάνει εύκολα loops (και εξωτερικά και εσωτερικά) και όταν ο χρήστης γίνει αρκετά έμπειρος ίσως καταφέρει και reverse flying με λίγο παιγνίδι στα sticks.

    Ένα έχω να πω στους αρχάριου ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, ΕΥΚΟΛΟ, ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ και ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ (σημαντικό για τις πρώτες σας επαφές με το μοντελισμό. 

    Επίσης το ES υπάρχει έτοιμο και για το FMS για προπόνηση!

    Θα στείλω σύντομα φωτογραφίες και χρήσιμα links με mods κλπ.


    * easy-star-kit-big.jpg (17.71 KB, 450x450 - εμφανίστηκε 1332 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 19:46:24 από manos_skg » Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 19:02:26 »

    Έτσι άρχισε το θέμα:

    bleriot
    Aeromodeller

     « Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2005, 00:35:27 »   

    --------------------------------------------------------------------------------

    η γνώμη μου είναι πως το .. είναι αρκετά καλό αεροπλάνο αλλά με προβλήματα:
    1. επηρεάζεται πάραπολύ από τον αέρα και πολλές φορές; δεν έχεις την υπομονή να περιμένεις μια πιό ήσυχη μέρα...
    2. είναι φθηνό (απο το internet) αλλά όλο και κάτι σπάει σε μια δυσκολη προσγείωση- οι έλικες για πλάκα, η πλαστική βάση του μοτέρ, η πλαστική βάση του φτερού,  το αλουμινένιο σωληνάκι της δίεδρου (μπρούτζινο αντέχει πολύ καλύτερα). Γενικά είναι ευθραυστο. Λίγο λίγο το ακριβοπληρώνεις και συνεχώς παραγγέλνεις (πάντοτε απο το internet). Πάντως είναι διασκεδαστικό αεροπλάνο.

    πολύ καλύτερο εκπαιδευτικό είναι το Easy Star της Multiplex, πραγματικά άθραυστο και με την καλύτερη δυνατή πτητική συμπεριφορά. Είναι και φθηνό.......ας αρχίσουμε ένα νέο θέμα για το ES  !!!!
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 19:21:29 »

    toulaxiston ston FMS , to MAGISTER exei ta kalytera ptitika xaraktiristika , alla kai to SONIC LINER exei protoporiakes grammes!!! kai dne nomizo oti stoixizei pano apo 120 euro stin germania.Stin ellada apo 2-3 erotiseis pou exo kanei den to exoun ferei...
    Καταγράφηκε
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 19:27:21 »

    Αν και το θέμα αφορά αποκλειστικά το ES…έχω δει το MAGISTER να πετάει στην Ουαλία και με glow και με ηλεκτρικό.  Με το glow είναι ένα κανονικότατο γρήγορο θερμικό αεροπλάνο.  Με το ρεύμα σέρνεται πραγματικά - και φαντάσου ότι το είδα με brushless και πολύ καλά packs.  Στον FMS πάντως δεν είναι και πάρα πολύ ρεαλιστικά τα χαρακτηριστικά πτήσης του σε σχέση με το κανονικό.

    Αν πάντως το MAGISTER δεν είχε αυτό το πρόβλημα του περιορισμένου χρόνου πτήσης λόγο μπαταριών σίγουρα θα ήταν επιλογή μου σαν 2ο αεροπλάνο.  Υπολόγισα πάντως ότι για το MAGISTER με καλό μοτέρ, 2 καλά packs ένα για να πετάς και ένα να φορτίζεις και ένα καλό φορτιστή αυτοκινήτου θα πρέπει κανείς να διαθέσει σχεδόν τα διπλάσια απ’ ότι ένα glow trainer από μπάλσα με τη μηχανή του … με πολύ καλύτερες αποδόσεις.  Όσον αφορά τώρα την «υποτιθέμενη» ανθεκτικότητά του δε νομίζω να αντιδρά διαφορετικά από οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο που πεεεεεεεεφτει!!   

    Το ES όπως είπαμε θα γλιτώσει αρκετές φορές (πιστέψτε με) από τα χέρια του νέου χομπίστα .

    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 19:30:42 από manos_skg » Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2006, 15:04:32 »

    μερικούς μήνες μετά και εξοπλισμένος με ψηφιακή μηχανή χάρηκα που είδα οτι ο manos skg άρχισε τελικά το θέμα για το ES. Όσον αφορά την πτητική συμπεριφορά του ES στον εξομοιωτή FMS νομίζω θα συμφωνήσω μαζί του: είναι "πολύ καλό για να είναι αληθινό"  όπως συμβαίνει και σε πολλά άλλα μοντέλα. Όμως, μπορείς να επέμβεις στο αρχείο easystar.txt και να δώσεις πιο ρεαλιστικά χαρακτηριστικά (ενδεικτικά το αρχικό αρχείο δίνει βάρος μοντέλου μόνο 330γρ.!, κανονικά θαπρεπε τα διπλάσια). Στο FMS μπορεις να κάνεις jet να πετάει σαν ανεμόπτερο και το αντίστροφο - τι ωραία να μπορούσαμε και στην πραγματικότητα..
    Να και μια φωτογραφία του ΕS μου, ακόμα μαθαίνω με την ψηφιακή


    * ES.jpg (11.42 KB, 403x302 - εμφανίστηκε 1282 φορές.)
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2006, 15:15:57 »

    Για την ανθεκτικότητα ιδού οι αποδείξεις: αυτό παθαίνει το ES όταν πεταχτεί ξαφνικά μπροστά του μια κολώνα της ΔΕΗ (ξύλινη) όταν πλανάρει. Εντάξει, ήταν λίγο πιο μεγάλο το βαθούλωμα αλλά με λίγο βραστό νερό το elapor ξαναφουσκώνει, μετά λίγο τρίψιμο με ψιλο γυαλόχαρτο και παλι ταινία από πάνω. Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα πάθαινε το "ακατανόμαστο" στη θέση του Χαμόγελο


    * ftero.jpg (11.71 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 1292 φορές.)
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 5 Φεβ 2006, 00:15:20 »

    Πρώτες εντυπώσεις από το ES

    Σταθερό, αργό, απόλυτα προβλέψιμο, εύκολο στη πτήση. Αυτά χωρίς αέρα.
    Με αέρα, η ελλειψη δύναμης και η μικρή επιφάνεια του rudder προβληματίζουν.
    Έτσι μετά από επαφή με δέντρο (φωτό στο άλμπουμ) απέκτησε και το δικό μου ES παρόμοιο βούλιαγμα στο φτερό.
    Θα δοκιμάσω το βραστό νερό.

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 5 Φεβ 2006, 00:21:44 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2006, 02:36:13 »

    το rudder χρειάζεται τη μέγιστη δυνατή κίνηση - εξωτερική τρύπα στο servo - εσωτερική στο horn. Αν πάλι δεν έιναι αρκετή υπάρχουν και οι τροποποιήσεις
    όπως αυτή
    http://www.detract-online.de/mpx-easystar.de/mods/detract_ruddermod/index.php?lang=en

    και γενικά πολλές ιδέες όπως απλό tunning με 480 μοτέρ εδώ
    http://www.detract-online.de/mpx-easystar.de/mods/index.php?lang=en

    Η πιό "υποχρεωτική" τροποποίηση όμως είναι η παρακάτω: ο σύνδεσμος στο rudder πρέπει να γυρίσει ανάποδα και η άλλεν να βιδώνεται μέσα από μια τρυπούλα στο οριζόντιο (στο λεπτό κομμάτι-μεντεσέ) γιατί διαφορετικά η ντίζα παίρνει πολύ απότομη καμπύλη.


    * tail.jpg (12.98 KB, 553x415 - εμφανίστηκε 1224 φορές.)
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2006, 13:50:23 »

    Ευχαριστώ.

    Θα δοκιμάσω μεγαλύτερες κινήσεις πριν μεγαλώσω την επιφάνεια.

    Την "υποχρεωτική" τροποποίηση την είχα κάνει από την πρώτη στιγμή.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 10 Φεβ 2006, 16:38:18 »

    Παιδιά βρήκα ένα link με πολύ χρήσιμες μετατροπές και φωτογραφίες. 

    http://www.detract-online.de/mpx-easystar.de/mods/index.php?lang=en

    Εγώ βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμο το mod των φτερών.  Βρήκα μαγνητάκια από name tag πολύ ισχυρά και τα φτερά ενώνονται με φοβερή δύναμη!



    Όσον αφορά τις μεγάλες κινήσεις είναι απαραίτητες.  Με ψηφιακή τηλεκατεύθυνση οι αποκρίσεις του είναι απίθανες.  Εγώ το πετάω και reverse κάτι που υποτίθεται ότι είναι αδύνατο σύμφωνα με τον κατασκευαστή!


    * wing.jpg (21.95 KB, 692x179 - εμφανίστηκε 1243 φορές.)

    * magnet.jpg (4.39 KB, 194x179 - εμφανίστηκε 1173 φορές.)

    * wing2.jpg (26.44 KB, 716x179 - εμφανίστηκε 1171 φορές.)

    * wing3.jpg (7.71 KB, 269x179 - εμφανίστηκε 1181 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 10 Φεβ 2006, 16:44:36 »

    μερικούς μήνες μετά και εξοπλισμένος με ψηφιακή μηχανή χάρηκα που είδα οτι ο manos skg άρχισε τελικά το θέμα για το ES. Όσον αφορά την πτητική συμπεριφορά του ES στον εξομοιωτή FMS νομίζω θα συμφωνήσω μαζί του: είναι "πολύ καλό για να είναι αληθινό"  όπως συμβαίνει και σε πολλά άλλα μοντέλα. Όμως, μπορείς να επέμβεις στο αρχείο easystar.txt και να δώσεις πιο ρεαλιστικά χαρακτηριστικά (ενδεικτικά το αρχικό αρχείο δίνει βάρος μοντέλου μόνο 330γρ.!, κανονικά θαπρεπε τα διπλάσια). Στο FMS μπορεις να κάνεις jet να πετάει σαν ανεμόπτερο και το αντίστροφο - τι ωραία να μπορούσαμε και στην πραγματικότητα..
    Να και μια φωτογραφία του ΕS μου, ακόμα μαθαίνω με την ψηφιακή

    Πες μου για τη χρήση φωτογραφικής στο EZ.  Είναι κάτι που θέλω πολύ να κάνω και εγώ. 

    •   Τι digital χρησιμοποιείς
    •   Πώς την τοποθετείς
    •   Πώς τη συνδέεις με το receiver στο ανάλογο κανάλι

    Αν έχεις και φωτογραφίες με τα mods επισύναψέ τες και αυτές γιατί πριν τρυπήσω θέλω περίπου να ξέρω πως γίνεται.  Επίσης πες μας και τι μπαταρίες και μοτέρ χρησιμοποιείς για να σηκώσει το βάρος και πόσα γραμμάρια είναι η φωτογραφική σου.  Θα θέλαμε να δούμε και καμιά αεροφωτογραφία σου!!
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 13 Μάι 2006, 14:42:45 »

    Δεν άντεξα να μην κλέψω τα παρακάτω!!!!!!!

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=604.msg3759#msg3759

    Από Nikolas S. Z. Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2006, 09:18:03

    ________________________________________
    ...On board camera

    Σαν μωρό παιδί, που ακόμα δεν έμαθε να περπατά κι επιθυμεί να τρέξει.
    Κάπως έτσι ένοιωσα, αφού ακόμα δεν καταφέρνω καλά  - καλά να προσγειώσω το πολύπαθο easystar εκεί που θέλω, αλλά βλέποντας τους αλλοδαπούς «συναδέλφους» να πατεντάρουν τόσα πράγματα, μου γεννήθηκε η επιθυμία για μια υπερβολή.
    Αφαιρέθηκε λοιπόν η καλύπτρα, τοποθετήθηκε στη βάση της ατράκτου αφρώδες υλικό συσκευασίας και με ένα τόσο πρωτόλειο όσο και απλό σύστημα από λαστιχάκια και υφασμάτινες αυτοκόλλητες ταινίες, στερεώθηκε μια Cooplix 5200. (όρα φωτό) που έβλεπε από αριστερά.
    Με βάρος περίπου στα 180 γρ. η επιβάρυνση ήταν του επιπέδου του 25% μια και το βάρος του easystar  είναι κοντά στα 700 γρ.
    Tα υπόλοιπα ήταν ευκολότερα. Δεν χρησιμοποιήθηκε σερβομηχανισμός για να δοθεί εντολή φωτογράφησης ή βιντεοσκόπησης.
    Επιλέχτηκε το video mode. Aμέσως μετά τον τελικό έλεγχο, πατήθηκε το record, άρχισε η καταγραφή και τα επόμενα δευτερόλεπτα το σύνολο βρέθηκε στον αέρα.
    Η συμπεριφορά του ήταν υποδειγματική, αν και σημαντικά βαρύτερο, πλην όμως καλά ζυγισμένο. Με άνεμους έντασης 3 περίπου μποφόρ νοτιοδυτικών διευθύνσεων, το easystar σηκώθηκε ομαλά και συνέχισε σχετικά ήρεμα. Εκτέλεσε μια αριστερή στροφή ώστε να έχει πλούσιο θέμα η κάμερα συχνά με ιδιαίτερη κλίση προς την μεριά της, ώστε να καταγράφει το έδαφος. Μέσα στο κάδρο βρισκόταν και τμήμα της αριστερής φτερούγας.
    Με το θάρρος της αγνοίας που διακρίνει όλους τους νεοφώτιστους και με δεδομένη  την ευφορία της στιγμής επιχειρήθηκε και εκτελέστηκε και ένα loop, πλην όμως η τροχιά ήταν σημαντικά πιο ανοικτή, προφανώς λόγω του επιπλέον βάρους.
    Η πτήση κράτησε μόνον 70 δεύτερα. Στο σημείο προσγείωσης σταμάτησε (χειροκίνητα) η εγγραφή. Συνολικά είχαν εγγραφεί 95 sec σε ένα αρχείο 136 Mb. (Ήταν πολλά τα 295 € της Cooplix να συνεχίσουν να διακυβεύονται από έναν rookie.)
    Οι απογευματινές πτήσεις όμως συνεχίστηκαν, άνευ κάμερας, μέχρι εξαντλήσεως των συσσωρευτών και έως τελικής πτήσεως μα και …πτώσεως.
    Όταν φτιάξει ο καιρός, θα επιχειρηθεί πάλι κάτι παρόμοιο, με σκοπό μια μακρύτερη διάρκεια πτήσης αλλά και άλλη γωνία βιντεοσκόπησης.

    Νικόλας Σ. Ζαλμάς.

    Υ. Γ. Η εικόνα και το μικρό βιντεάκι (το οποίο μονταρίστηκε για να μικρύνει και να αλλάξει ανάλυση προκειμένου να φιλοξενηθεί στο site) μαρτυρούν την προσπάθεια… 



    * on.jpg (73.5 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 1152 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 13 Μάι 2006, 14:44:52 »

    χεχεχε ούτε αυτό άντεξα να μην κλέψω!!!

    Βρε παιδιά γιατί δεν γράφετε εδώ για το easy;  Αφού για αυτό το λόγο το ανοίξαμε το θέμα  Θυμός

    Για τον "Dinos" (που ρώτησε) αλλά και για κάθε άλλον ενδιαφερόμενο το video με την on board camera επί του Easystar,
    βρίσκεται εδω: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item25
    Για τον "Filivo" , που ενδιαφέρθηκε να μάθει, η συνήθης τοποθεσία πτήσης είναι το Πεντελικόν και τα εγκαταλελειμμένα νταμάρια του.
    Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες όμως ήταν και μερικές πτήσεις στην ορεινή Παρνασσίδα, στα 1150 μέτρα υψόμετρο με
    φόντο το χιονισμένο Γεροντόβραχο. (όρα φωτό) 



    * Parnassos.1.jpg (42.07 KB, 628x595 - εμφανίστηκε 1152 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 13 Μάι 2006, 20:12:01 »

    Πολύ καλό βιντεάκι


    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=get23
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 14 Μάι 2006, 12:40:55 »

    έβαλες επάνω  κάμερα 6 φορές την αξία του αεροπλάνου, μπράβο για το θάρρος σου!!!
    δεν πρόρεσα να δώ το βίντεο παραμόνο το πρώτο δευτερόλεπτο αλλά φαίνεται πως αξίζει το ρίσκο
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: EASY STAR από τη MULTIPLEX
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.