Παιδια μια ερωτηση...
Προχτες ανεφερα οτι το ελικοπτερο μου ετριζε τρομερα....
Σημερα σκεφτηκα πως παιζει να ειχα ανοιξει τον διακοπτη του dual rate και παιζει το ελικοπτερο την ωρα που εδεινα γκαζι να μην επερνε θετικες μοιρες αλλα αρνητικες...να δουλευε δηλαδη εντελως αναποδα το σερβο....
Δεν ειχα χρονο να το ξανα βαλω μπρος αλλα αν καταλαθος εκανα κατι τετοιο παιζει να οφειλεται εκει το τριξιμο?
Ευχαριστω
φιλε μου αυτα που λες πραγματικα ειναι ανεπαναλειπτα... εγω ενα εχω να σου πω ΠΡΟΣΕΧΕ...
Μην προσπαθεις μονοσ..
τπτ αλλο!
Ελατε ρε παιδια τοσες φορες μου το εχετε πει αυτο ΒΑΡΕΘΗΚΑ να το ακουω.!!!
Ζηταω βοηθεια και αν ξερει καποιος ας με βοηθησει...δηλαδη περιμενω καμια ωρα να απαντησει καποιος και οταν βλεπω απαντηση μπαινω να δω μηπως και εχω καμια σωστη απαντηση και βλεπω Προσεχε....
Ελα ρε Pant kαταλαβαινω το λες για να μην παθω κατι και εγω και το ελικοπτερο αλλα δεν ειμαι εντελως ασχετος....Προσπαθω να βελτιωθω οσο μπορω...
Εχω κανονισει συναντηση με ατομο που ξερει!!!!
Σας οικανοποιει τωρα!!?
Μπορει τωρα καποιος να απαντησει σε αυτο που ρωτησα για το pitch control η οχι?
Ειπα μαλλον το σερβο το ειχα βαλει στο reverse και δουλευε αναποδα και αντι για θετικες μοιρες...την ωρα που εδεινα λιγες στροφες μπορει το ελικοπτερο καταλαθος και λογο της αναποδης λειτουργιας του σερβο να επερνε σρνητικες μοιρες...
Μπορει αν εκανα κατι τετοιο καταλαθος να οφειλεται εκει το τριξιμο η οχι???
Ευχαριστω