Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 16:50:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 16:50:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 112
    Συνολικά: 114
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Multiplex Blizzard  (Αναγνώστηκε 13835 φορές)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 19:06:12 »

    Aνεμοποροι, για δωστε τα φωτα σας...
    Στο manual του blizzard γραφει για τρεις διαφορετικες λειτουργιες των πηδαλιων: Flaps, flap-snap, και spoilers.
    Μπορει καποιος να μου εξηγησει με δυο λογια την καθε λειτουργια και που χρησιμοποιηται;
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 19:12:50 »

    Aνεμοποροι, για δωστε τα φωτα σας...
    Στο manual του blizzard γραφει για τρεις διαφορετικες λειτουργιες των πηδαλιων: Flaps, flap-snap, και spoilers.
    Μπορει καποιος να μου εξηγησει με δυο λογια την καθε λειτουργια και που χρησιμοποιηται;

    Flaps είναι όταν τα 2 aileron που έχει κατεβένουν προς τα κατω ταυτόχρονα έτσι κόβεις λίγη ταχήτητα ανεβαίνει η άνωση της πέριγας και μπορει να πετάξει πιο αργά είναι ότι πρέπει για προσγειώση σε στενο διάδρομο
    Spoilers είναι όταν ανεβαίνουν προς τα πάνω και γίνονται φρένα
    τώρα το flap snap δεν ξέρω τι είναι

    σήμείοσε ότι αυτά μπορούν να γίνουν αν τα υποστηρίζει η Τ/Κ και ταυτόχρονα με την λειτουργεία των aileron (flaperon η spoileron)
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 19:27:53 »

    Eχω την DX7 και απο το λιγο που εψαξα το μενου τα υποστηριζει. Αρα flaps=ailerons προς τα κατω για να κοψουμε ταχυτητα στην προσγιωση, και spoilers=ailerons προς τα πανω, για να "φρεναρουμε" και να κανουμε καθοδο; Οταν εχουμε ανεβασει τα spoilers,αν το μοντελο χασει πολυ ταχυτητα, στολαρει ποιο ευκολα;
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 20:00:23 »

    Eχω την DX7 και απο το λιγο που εψαξα το μενου τα υποστηριζει. Αρα flaps=ailerons προς τα κατω για να κοψουμε ταχυτητα στην προσγιωση, και spoilers=ailerons προς τα πανω, για να "φρεναρουμε" και να κανουμε καθοδο; Οταν εχουμε ανεβασει τα spoilers,αν το μοντελο χασει πολυ ταχυτητα, στολαρει ποιο ευκολα;
    Τσακάλι είσαι μήτσο! Το καλήτερο για μένα θα ήταν να βάλεις Flaperons έτσι θα έχεις κανονικα ailerons και όταν πατάς τον διακόπτη flap/Gyro αν θημάμαι καλά τα aileron θα κατεβαίνουν αλλα και πάλι θα λειτουργούν σαν aileron
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 20:13:04 »

    Aπο την στιγμη που εχω ενα μονο πηδαλιο στο καθε φτερο, λογικα θα δημιουργισω τρεις διαφορετικες θεσεις για το κεντρο του aileron (up-0-down), που θα αλαζει απο ενα διακοπτη ωστε να εχω ελεγχο του aileron ητε τα πηδαλια εκτραπουν προς τα πανω σαν spoilers, ητε προς τα κατω σαν flaps,σωστα;
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 20:14:23 »

    Aπο την στιγμη που εχω ενα μονο πηδαλιο στο καθε φτερο, λογικα θα δημιουργισω τρεις διαφορετικες θεσεις για το κεντρο του aileron (up-0-down), που θα αλαζει απο ενα διακοπτη ωστε να εχω ελεγχο του aileron ητε τα πηδαλια εκτραπουν προς τα πανω σαν spoilers, ητε προς τα κατω σαν flaps,σωστα;
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 22:29:05 »

    ola afta ginonte an to ena servo vriskete sto aileron kai to alo sto aux1 hy thesi gia flaperons einai normal pou einai piso o diakoptis stin thesi middle pou einai se idle 1 o diakoptis kai stin thesi landing pou einai idle 2 o diakoptis
    episis stin idia kartela tis t/k mporis n akanis miksi me ta flaperons na anevazis kai ligo elevator katevenontas san kota top montelo kai esi apla na kanis psilodiorthosis apla theli psaksimo en wra ptisis diladi na prosgeioseis na deis pos kateveni kai na kanis tis aparetites rithmisis

    ==========================================================================

    όλα αυτά γίνονται αν το ένα servo βρίσκετε στο aileron και το άλλο στο aux1 χει θέση για "φλαπερονς" είναι normal που είναι πίσω ο διακόπτης στην θέση middle που είναι σε idle 1 ο διακόπτης και στην θέση landing που είναι idle 2 ο διακόπτης
    επίσης στην ίδια καρτέλα τις t/k μπορείς η "ακανις" μίξη με τα "φλαπερονς" να ανεβάζεις και λίγο elevator κατεβαίνοντας σαν κότα top μοντέλο και εσύ απλά να κανεις "ψιλοδιορθοσeις" απλά θέλει ψάξιμο εν ώρα πτήσης δηλαδή να προσγειώσεις να δεις πως κατεβαίνει και να κανεις τις απαραίτητες ρυθμισεις
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Απρ 2009, 23:25:54 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 22:39:51 »

    αν πρόκειται να κυνηγάς τα θερμικούλια πίνοντας τον φραπέ σου....τότε το rudder το χρειάζεσαι.
    Π.Χ.
     Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    ωραία φωτό   Cheesy

    συγνώμη παίδες συνεχίστε να μαθαίνουμε

    σόρυ για το offtopic  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 22:41:56 »

    ola afta ginonte an to ena servo vriskete sto aileron kai to alo sto aux1 hy thesi gia flaperons einai normal pou einai piso o diakoptis stin thesi middle pou einai se idle 1 o diakoptis kai stin thesi landing pou einai idle 2 o diakoptis
    episis stin idia kartela tis t/k mporis n akanis miksi me ta flaperons na anevazis kai ligo elevator katevenontas san kota top montelo kai esi apla na kanis psilodiorthosis apla theli psaksimo en wra ptisis diladi na prosgeioseis na deis pos kateveni kai na kanis tis aparetites rithmisis


    Δεν εχω ασχοληθει ξανα με το αεροπορικο mode της dx7, τωρα το ψαχνω. Αν κολλησω πουθενα θα σφυριξω να βαλετε κανα χερακι... Wink
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 22:45:04 »

    Nick1150, δεν πηρα τελικα την σειρηνα... το blizzard κολλαει με logo!!! laugh
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 22:49:19 »

    ola afta ginonte an to ena servo vriskete sto aileron kai to alo sto aux1 hy thesi gia flaperons einai normal pou einai piso o diakoptis stin thesi middle pou einai se idle 1 o diakoptis kai stin thesi landing pou einai idle 2 o diakoptis
    episis stin idia kartela tis t/k mporis n akanis miksi me ta flaperons na anevazis kai ligo elevator katevenontas san kota top montelo kai esi apla na kanis psilodiorthosis apla theli psaksimo en wra ptisis diladi na prosgeioseis na deis pos kateveni kai na kanis tis aparetites rithmisis


    Δεν εχω ασχοληθει ξανα με το αεροπορικο mode της dx7, τωρα το ψαχνω. Αν κολλησω πουθενα θα σφυριξω να βαλετε κανα χερακι... Wink

    min fantastis k ego elikopteras eimai ta ematha apo ta foamies pou petao tous vazo flaperons gia n akanoun low pas episis h dx7 sou exei mia rithmisi me to pososto tou gkaziou diladi na aniksoun se flaperons otan esi klisis to gkazi pithanotata katastasi prosgeiosis alla kai sto poso tis ekato tou stik na ksanaklinoun px lathos prosegisi anigis gkazi kai klinoun mona tous  Thumbs up

    ===============================================================================================================
    μην φανταστείς k εγώ "ελικοπτερας" είμαι τα έμαθα από τα foamies που πετάω τους βάζο "φλαπερονς" για η "ακανουν" low πας επίσης η dx7 σου έχει μια ρύθμιση με το ποσοστό του γκαζιού δηλαδή να ανοίξουν σε "φλαπερονς" όταν εσύ κλήσης το γκάζι πιθανότατα κατάσταση προσγείωσης αλλα και στο ποσο τις εκατό του stik να ξανακλείνουν πχ λάθος προσέγγιση ανοίγεις γκάζι και κλείνουν μονα τους 
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Απρ 2009, 23:28:04 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 22:58:42 »

    Nick1150, δεν πηρα τελικα την σειρηνα... το blizzard κολλαει με logo!!! laugh

    Γιατί εγώ που την πήρα, βρήκα χρόνο να την πετάξω ;  Tongue

    Καλά έκανες  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2009, 12:50:18 »

    Η εταιρεία που βγάζει αυτό το ανεμόπτερο έχει τη φήμη ότι γνωρίζει καλά το αντικείμενο, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρείται εισαγωγικό στην κατηγορία των hotliners, δεν είναι εισαγωγικό στην κατηγορία των ανεμόπτερων εν γένει.

    Τα μοντέλα hotliners διαγωνίζονται σε κάλυψη απόστασης και διάρκεια, στην ίδια πτήση, με την ίδια μπαταρία. Η απόσταση μετράται σε κλειστή διαδρομή, γύρω από σε δύο πυλώνες (βάσεις). Εδώ έχει χρόνο 4 λεπτά για να καλύψει την μεγαλύτερη απόσταση που μπορεί, με ελάχιστη χρήση μοτέρ εκτός των βάσεων.
    Αμέσως μετά παίρνουν ύψος και προσπαθούν να διατηρηθούν στον αέρα ακόμα 10 λεπτά, χωρίς να ξαναβάλουν μοτέρ.

    Για να πετύχει αυτούς τους στόχους, το ανεμόπτερο βασίζεται στον καλό λόγο ολίσθησης, την μικρή οπισθέλκουσα, και την μεγάλη ταχύτητά του.

    Για το συγκεκριμένο ανεμόπτερο προτείνω να επιλεγούν δύο σέρβο για την ουρά ώστε να υπάρχει και η δυνατότητα rudder.

    Τα πηδάλια ailerons, έχουν πολλαπλή αποστολή. Αλλοτε λειτουργούν ως απλά πηδάλια κλίσεως, άλλοτε ως πηδάλια καμπυλότητας (flaps) και άλλοτε ως αερόφρενα (spoilers).

    Ως αερόφρενα εκτρέπονται ΠΡΟΣ ΕΠΑΝΩ και θέλουν και μίξη down elevator για αντιστάθμισμα.

    Ως flaps εκτρέπονται είτε προς τα επάνω 2 χιλ, (speed), είτε παραμένουν στην ουδέτερη θέση (neutral), 
    είτε εκτρέπονται προς τα κάτω 2 χιλ. (thermal).
    Αυτές οι ρυθμίσεις συναντώνται σε όλα τα ανεμόπτερα με πηδάλια στο χείλος εκφυγής (flaps και ailerons, ή μόνο ailerons)
     
    Η φάση speed επιλέγεται όταν θέλουμε να καλύψουμε γρήγορα απόσταση για να φύγουμε από ένα καθοδικό, ή για να επιστρέψουμε στο σημείο προσγείωσης κόντρα σε πνέοντα άνεμο.
    Η φάση thermal επιλέγεται όταν κάνουμε κύκλους μέσα σε θερμικό.

    Η τελευταία απορία που χρειάζεται επεξήγηση είναι το snap flap (flap snap). Είναι μίξη των πηδαλίων flaps, με το elevator, σε αντίθετη φορά, έτσι ώστε όταν τραβάμε up elevator το flap να εκτρέπεται έως 5 χιλιοστά προς τα κάτω. Δεν χρειάζεται το αντίθετο δηλαδή να εκτρέπονται προς τα επάνω όταν δίνουμε down elevator.
    Με την μίξη αυτή, το φτερό αυξάνει την γωνία προσβολής του, χωρίς να περιστρέφεται σε μεγάλη γωνία η άτρακτος. Βοηθάει την επίτευξη στροφής, με μειωμένο κίνδυνο απώλειας στήριξης.

    Τέλος τα ανεμόπτερα αυτά χρειάζονται μεγάλο καθαρό πεδίο προσγείωσης, γιατί κρατιούνται για πολύ ώρα/απόσταση στο ground effect πριν ακουμπήσουν.

    Αγαπητέ Δημήτρη, περίμενε να βρεις διπλούμενη έλικα πριν την πρώτη πτήση. Η έλικα σταθερών πτερυγίων είτε θα σπάσει η ίδια στην προσγείωση, είτε θα σου ξηλώσει και την μύτη.




     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2009, 13:11:05 »

    Θειε Γιαννη εισουν κατατοπιστικοτατος, ευχαριστω. Το blizzard επιλεχτικε ακριβως για αυτο το λογο δηλαδη για εισαγωγη στα hotliners. Για να μην τσακισω με την μια ενα μοντελο απο fibergglas προτιμησα το elapor που επισκευαζεται ευκολα. Αν τα παω καλα, θα παω αργοτερα σε ενα ποιο καλο μοντελο.
    Οσο για την αναδιπλουμενη ελικα, την ειναι στο δρομο, και μολις ερθει θα κανω δοκιμη.
    Μια ερωτηση ακομα: τελικα, που πρεπει να εκτρεψω τα ailerons ωστε να ελατωθει η ταχυτητα κατα την φαση της προσγιωσης, πανω 'η' κατω;
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2009, 13:18:46 »


    Μια ερωτηση ακομα: τελικα, που πρεπει να εκτρεψω τα ailerons ωστε να ελατωθει η ταχυτητα κατα την φαση της προσγιωσης, πανω 'η' κατω;

    Αχ Δημήτρη ... δεν προσέχεις στην παράδοση. knuppel2


    Ως αερόφρενα εκτρέπονται ΠΡΟΣ ΕΠΑΝΩ και θέλουν και μίξη down elevator για αντιστάθμισμα.

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Multiplex Blizzard
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.