Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:36:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:36:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 88
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 68
    Συνολικά: 68
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απ: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Διάφορες κατασκευές  (Αναγνώστηκε 13857 φορές)
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #45 στις: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 20:09:14 »

    Καλησπερα σε ολους.

    Κατεβασα το μανουαλ και κατα την αναγνωση διαπιστωσα ενα λαθος στην συνταξη του.
    Αν θελεται το διορθωνετε ανεβαζω φωτο με σημειωμενο το λαθος.


    * Telemachos_Manual-11.jpg (106.35 KB, 450x634 - εμφανίστηκε 755 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    rest_in_pieces
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100


    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 02:26:57 »

    ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας κυριε Γιάννη και Ηλία
    Το πρόβλημά μου είναι πως το σκάφος είναι ήδη χτισμένο και δεν γίνεται να ανοίξω τέτοια εγκοπή.
    όμως οι φωτογραφίες μου έδωσαν ιδέες, τις οποίες θα επεξεργαστώ
    ευχαριστώ και πάλι
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 08:54:09 »

    Ευχαριστώ ανηψιέ Ηλία,

    θα το διορθώσουμε με πρώτη ευκαιρία.

    (αφού μέχρι σήμερα μόνο εσύ το διεπίστωσες, μπορεί να μείνει αδιόρθωτο λίγο ακόμα)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #48 στις: Σάββατο, 2 Μάρ 2013, 09:15:08 »

    Ετοιμος ο ''βανδαλισμος''
    Το φτερο του Τηλεμαχου εχει και ailerons.

    3 χιλ. Balsa , 25 χιλ φαρδος, 1/8 της χορδης του φτερου) ταινια διαφανη πανω κατω


    * IMGP2245.JPG (45.76 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 614 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Σάββατο, 2 Μάρ 2013, 09:26:36 »

    Θα χρειαστεί διαφορική κίνηση των πηδαλίων (differential) 2:1 έως 3:1 ή και μίξη rudder μαζί με την κίνηση ailerons.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #50 στις: Σάββατο, 2 Μάρ 2013, 09:47:15 »

    Για το differential αν καταλαβα θα πρεπει για καθε 1 χιλ ανοδου του ενος πηδαλιου να κατεβαινει το αλλο 3 χιλ σωστα;

    Οσο για την μιξη Rudder-Ailerons γιατι θεωρεις οτι χρειαζεται;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #51 στις: Σάββατο, 2 Μάρ 2013, 11:56:11 »

    Για το differential αν καταλαβα θα πρεπει για καθε 1 χιλ ανοδου του ενος πηδαλιου να κατεβαινει το αλλο 3 χιλ σωστα;

    Οσο για την μιξη Rudder-Ailerons γιατι θεωρεις οτι χρειαζεται;

    Το αντίθετο. Ανεβαίνει 2 ή 3 και κατεβαίνει 1

    Η μίξη του rudder , θα χρειαστεί αν το differential δεν εξουδετερώνει τελείως την αντίστροφη εκτροπή από την χρήση aileron.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 5 Μάρ 2013, 19:58:41 »

    Σημερα εκανα την πρωτη δοκιμη του Τηλεμαχου με χρηση ailerons.
    Ο θειος Γιαννης ειχε δικιο για τα ailerons.
    Οταν ηθελα να στριψω με ailerons το μοντελο δυσκολευοταν σαν να μην ηθελε να στριψει.
    Οταν η κινηση ηταν μικρη στο στικ η στροφη ηταν ανοιχτη και πιο ομαλη .
    Οταν ομως ηθελα πιο ''κοφτη'' στροφη  εδειχνε και στοιχεια στολαρισματος.
    Οποτε η επομενη δοκιμη θα γινει με μιξη Rudder
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 5 Μάρ 2013, 20:26:46 »

    Γεια σου Ηλία,

    Τι δίεδρο κράτησες στη μετατροπή και τη πτήση σου?
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 5 Μάρ 2013, 23:47:55 »

    Το φτερο δεν αλλαξε καθολου και η διεδρος ειναι οπως ηταν για 3καναλο.
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 6 Μάρ 2013, 11:24:54 »

    Εαν σου είναι εύκολη η μετατροπή, κατέβασε την στις 3-4 μοίρες και θα είσαι οκ, Έχω κάνει και εγώ τον βανδαλισμό! πάνω κάτω με τα ίδια πηδάλια και στρίβει υπέροχα.  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 6 Μάρ 2013, 17:41:40 »

    το εχω σκεφτει και αυτο αλλα προς το παρον τον ετοιμασα με μιξη Rudder για να δω τι γινεται
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #57 στις: Τετάρτη, 6 Μάρ 2013, 18:20:43 »

    Νομίζω ότι η δίεδρος που έχει ως τρικάναλο είναι μεγάλη για την περίπτωσή σου, είτε βάλεις, είτε δε βάλεις μίξη! Πρέπει οπωσδήποτε να μειωθεί, γιατί στην ουσία αντιστέκεται σε αυτό που θέλεις να κάνουν τα aileron!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 6 Μάρ 2013, 18:24:54 »

    σωστο και αυτο αλλα μια δοκιμη πρωτα θα λυσει τις αποριες μου
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #59 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 09:16:25 »

    το εχω σκεφτει και αυτο αλλα προς το παρον τον ετοιμασα με μιξη Rudder για να δω τι γινεται

    Το αστείο θα είναι ότι και 100% μίξη rudder να βάλεις, θα στρίβει και πάλι δυσκολώτερα με κλίση των ailerons+rudder απ΄ ότι μόνο με rudder.

    Το πρώτο πρόβλημα που έχω αναφέρει είναι η αντίστροφη εκτροπή των πηδαλίων κλίσεως σε αεροτομές με μεγάλη καμπυλότητα. Δεδομένο ότι στον Τηλέμαχο το φτερό κάθεται με ικανοποιητική γωνία πρόσπτωσης , κρύβει ακόμα περισσότερο την άνω θέση των "ailerons". Ισως εδώ μία διαφορική κίνηση 100% να έφερνε κάποιο ορατό αποτέλεσμα.  (να ανεβαίνει το ένα όσο πιό πολύ γίνεται, ενώ το άλλο να μην κατεβαίνει καθόλου προς τα κάτω).

    Το δεύτερο είναι αυτό που σου προτείνουν οι φίλοι, να μειώσεις την μεγάλη δίεδρο. Το κέντρο πιέσεων του φτερού είναι πολύ ψηλά σε σχέση με το κέντρο βάρους, και η προσπάθεια να πάρει κλίση, σημαίνει να βγει το κέντρο βάρους εκτός συμμετρίας, οπότε η ευστάθεια "εκκρεμούς" δεν αφήνει να πάρει μεγάλη κλίση.

    Η μεγάλη δίεδρος προσφέρει ευστάθεια, αλλά και τη δυνατότητα να στρίψεις μόνο με rudder. Δεν μπορεί να αφήσει το μοντέλο να πάρει κλίση.
    Και χωρίς κλίση δεν υπάρχει κεντρομόλος για να στρίψει.

    Εχετε δει πολλά μεγάλα αεροπλάνα που ενώ έχουν στήριξη του φτερού στο επάνω μέρος της ατράκτου, έχουν αρνητική δίεδρο; Το κάνουν για να κατεβάσουν το κέντρο πιέσεων κοντά στο κέντρο βάρους, για να μπορούν να ρολάρουν.

    Αλλά όπως έχω πει και πολλές φορές στο παρελθόν, όταν κάνεις τέτοιες μετατροπές στον Τηλέμαχο, παύει να λέγεται "Τηλέμαχος".
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 10:23:14 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Απ: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Διάφορες κατασκευές
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.