Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:39:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:39:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304515
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: GPF-140 _ Ελληνική Πτέρυγα  (Αναγνώστηκε 6505 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 08:56:26 »

    Καλημέρα σε όλους και σε όλες σας.

     Είναι τιμή μου, για ακόμη μία φορά, να παρουσιάσω μία νέα ιπτάμενη πτέρυγα (tailless flying wing) με λίγο πιό... ιδιαίτερο σχήμα. Ο λόγος για την GPF-140, όνομα που προέρχεται απο τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Glue, Paint, Fly ενώ το νούμερο αναφέρεται στο εκπέτασμά της, δηλαδή 140 εκατοστά. Την ονομάσαμε έτσι με ένα φίλο γιατί "έρχεται" σχεδόν έτοιμη για πτήση, απλά κολλάτε, βάφετε το νέο υλικό επικάλυψης και... πετάτε!
     Όπως θα δείτε και απο τις φωτό, αποτελείται απο πέντε τμήματα, το κεντρικό, τα δύο πλαινά και τα δύο ακροπτερύγια (winglets). Το κεντρικό τμήμα φτιάχθηκε έτσι "μπαμπάτσικο" για να έχει χώρους για κάποιον που θέλει να βάλει fpv ή έξτρα μπαταρίες ή άλλο εξοπλισμό όπως αυτόματος πιλότος κλπ... Εσωτερικά υπάρχει "δρόμος" για τις καλωδιώσεις, ενώ στην απλή μορφή της πετάει χωρίς κυρίως δοκάρι (sparless) λόγω της ενισχυμένης επικάλυψης.
     Έχω υιοθετήσει μιά νέα μορφή πηδαλίων. Είναι τριγωνικά και προσδίδουν στο χείλος εκφυγής ένα "γλυκό" washout προς την άκρη της πτέρυγας. Σε συνδυασμό με 40% aileron exponential, 30% elevator exponential και 50% differential, η 1η δική μου πετάει και στρίβει φανταστικά. Ειδικά στη στροφή της, μου αρέσει πολύ. Η αλήθεια είναι πως είμαι επηρεασμένος απο ένα project με όνομα Prandtl του καθηγητή Al Bowers ερευνητικών εργαστηρίων της Nasa. Είπα να κάνω τη δοκιμή και πετυχαίνει.
     Το υλικό του πυρήνα είναι ενισχυμένο μαύρο EPS foam που βρίσκω στην τοπική αγορά και το πουλάνε σάν "ενίσχυσης με γραφίτη". Κόβεται στη cnc μηχανή μου λίγο πιό δύσκολα απο ότι το απλό, άσπρο φελιζόλ. Το υλικό επικάλυψης θα μου επιτρέψετε να μήν το μαρτυρήσω ακόμη γιατί θέλω να σταθεροποιήσω τον προμηθευτή και να σιγουρέψω τις πηγές μου. Είναι πάντως σε ρολό, μονοκόμματο κομμάτι σιδερώνεται πάνω σε κάθε πάνελ και είναι πολύ σκληρό στην τελική του μορφή, πιό σκληρό απο ότι ένα στρώμα ταινίας. Είναι μάτ επιφάνειας και βάφεται πανεύκολα με απλά σπρέυ του εμπορίου. Μασκάρετε και βάφετε με δικά σας σχέδια και χρώματα!

     Αν κάποιος ενδιαφέρεται για τη GPF-140, μπορεί να με βρεί με 3 διαφορετικούς τρόπους... :
    > Κινητό τηλέφωνο: 6983529262
    > e-mail: greekwings@gmail.com
    > Προσωπικό μήνυμα σε αυτό το φόρουμ

    Απόστολος


    * GPF-140_010.jpg (190.76 KB, 688x353 - εμφανίστηκε 598 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:27:21 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:24:36 »

    Προκειμένου να μήν σας κουράζω με μικρές σε ανάλυση φωτογραφίες, δημιούργησα ένα άλμπουμ στον ειδικό χώρο του φόρουμ, όπου θα απολαύσετε, εκτός των φωτογραφιών και περιγραφή απο κάτω σχετικά με αυτό που βλέπετε...  Χαμόγελο

    https://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=612

    Ελπίζω το θέμα αυτό να εμπλουτιστεί και να μας ακολουθεί για καιρό γιατί πράγματι, μ'αρέσει πολύ αυτή η πτέρυγα...  Wink

    Σύντομα ελπίζω να ανεβάσουμε και το βιντεάκι απο τις πρώτες απογειώσεις για να δείτε και να απολαύσετε τις επιδόσεις της...  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:42:31 »

    Μπραβο Αποστολε για την νεα αυτη πλαγιονειρωξη! Cheesy
    Μου αρεσει πολυ στο κεντρικο τμημα της, γιατι καταφερνεις να δωσεις περισσοτερο ωφελιμο χωρο, κανοντας το τμημα αυτο να συμμετεχει παραλληλα στην παραγωγη αντωσης- κατι σαν τα blended wing body δηλαδη.
    Εντυπωσιακο σχεδιασμο εχουν επισης και τα elevons. Το project prandtl το γνωριζω και μαλιστα προκειται για πτερυγα χωρις καθολου fins. Το σχημα των elevons αλλα και η κατατανομη της αντωσης εξασφαλιζουν συντονισμενες στροφες χωρις καθολου αντιθετη εκτροπη. Υποθετω αυτο προσπαθησες να πετυχεις κι εσυ;
    Τελος, εξηγησε μας πως ενωνεις το κεντρικο με τα δυο ακριανα τμηματα της πτερυγας χωρις καθολου spars και το κανεις να αντεχει στα φορτια της πτησης;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 12:11:10 »

    ΑΠΟΣΤΟΛΕ Καλημέρα
    ωραια η καινουργια πτερυγα θυμιζει λιγο το γλαρο που ειχε αρνητικη διεδρο πανε πολλα χρονια από τοτε που την αγορασα από τον κωστα παπαδοπουλο  και την πετουσαμε μαζι με τον κωστα  στο παρκο τριτση
     ωραιες εποχές τοτε μαζευόμαστε αρκετοι με ολες τις  δικες σου πτέρυγες και γινοταν χαμος στο παρκο
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 17:49:30 »

    Καλησπέρα παιδιά.

    Νικόλα, όντως, αυτό ήταν το σκεπτικό. Το κεντρικό τμήμα να συμμετέχει στην άντωση, δίνοντας επίσης επιπλέον άνεση χώρου για να βάλει κανείς τα διάφορα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά του!
    Πολύ σωστά τα λές για το πρόγραμμα Prandtl. Το σκεπτικό τους είναι να αποδείξουν πως χωρίς καθόλου κάθετες επιφάνειες αλλά με 14~16 μοίρες Washout (!!), το ανεμόπτερο-πτέρυγά τους, μπορεί να μειώσει την οπισθέλκουσα έως και 11% ενώ, όπως πολύ σωστά επισήμανες, δέν θα εμφανίζει φαινόμενα adverse yaw! Εκείνο όμως είναι φτιαγμένο καθαρά για ανεμοπορία ενώ η GPF-140 όχι. Η παρούσα πτέρυγα θέλει απλά να δείξει κάτι διαφορετικό, να διατηρήσει όμως ταχύτητα και ικανότητα να φέρει εξοπλισμό όπως είπαμε στον αρκετό όγκο της. Θα έλεγα ότι και τα τόσα βίντεο με πουλιά που είδα (λόγω του Prandtl), με έβαλαν σε σκέψεις επειδή εκείνα είναι επίσης tailless και κουνάν μόνο τα εξωτερικά πίσω φτεράκια τους για έλεγχο... Τέλος πάντων, νομίζω πως πετυχαίνει όντως αυτή η διαμόρφωση. Αν κανείς κοιτάξει απ'τα χείλη προσβολής, βλέπει για γλυκιά αύξηση στο washout και αυτό μαρέσει πολύ. Δείχνει επίσης και εν πτήση πως βοηθάει. Ειδικός δέν είμαι, ούτε την έβαλα σε αεροσύραγγα, αλλά το feeling που εισπράττω είναι αυτό.
     Σχετικά με το όχι-δοκάρι... έχει εσωτερικά κολλημένο με κόλλα πολυουρεθάνης (ελαφρά διογκούμενη) ένα χονδρό πλαστικό καλαμάκι, καθ'όλο το μήκος της που κάνει ελαφρώς αν θές spar-effect. Σε συνδυασμό με το θερμο-κολλημένο πετσί που είναι σχεδόν 0,13 χιλ. σε πάχος και τη  φαρδιά αεροτομή του 12% περίπου μέγιστου πάχους, η σύνδεση των τμημάτων είναι πολύ καλή. Τα τμήματα κολλούνται επίσης μεταξύ των με κόλλα.
     Φυσικά, αν κάποιος θέλει να τη φορτώσει για καιρό στην πλαγιά, καλό είναι να βάλει δοκάρι και σκεφτήκαμε ήδη την έκδοση -R (απ'το racing) όπου θα γίνεται ακριβώς αυτό. Σε άλλο θέμα όμως ίσως, χαχαχαχαα...  laugh

    Alex, ωραία χρόνια ναί, αλλά οφείλουμε να κοιτάμε και στο μέλλον και αυτό ακριβώς προσπαθώ να κάνω. Βλέπουμε καθημερινά παντού γύρω μας την απουσία Ελληνικών κατασκευών και αυτό με πειράζει προσωπικά γι'αυτό και είπα να σταματήσω να μεμψιμοιρώ και να κάνω κάτι γι'αυτό. Μπορούμε να κάνουμε πολλά αρκεί να το "κυνηγήσουμε". Άσε που με τόσο ήλιο και ζέστη που έχει στην Ελλάδα, οι κόλλες και οι ρητίνες στεγνώνουν γρηγορότερα, χαχαχαα... Wink
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2018, 01:11:58 »

    Αποστολε ενα μεγαλο μπραβο και απο εμενα εχεις κανει εξαιρετικη
    δουλεια απο οτι φενετε και το σημαντικοτερο ειναι πως δεν επαναπαυεσε
    και συνεχεια ψαχνεις για καινουργιες ιδεες κατι που ειναι ο ορισμος του
    δημιουργικου μοντελισμου ...
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2018, 16:51:56 »



    Καλησπέρα Βασίλη. Σε ευχαριστώ φίλε. Εσύ με καταλαβαίνεις πολύ καλά.

    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2018, 21:34:07 »

    Καλησπέρα ξανά...  Χαμόγελο

    Τ'ορκίζομαι παιδιά... δέκα λεπτά μου πήρε για να μασκάρω και να βάψω με δυό σπρέυ (κίτρινο & κόκκινο) αυτές τις τέσσερις γραμμούλες... !!

    Έβαλα κι άλλες 3 φωτό στο άλμπουμ της:
    https://www.aeromodelling.gr/album/displayimage.php?album=612&pos=0
     


    * 19.JPG (196.16 KB, 1094x535 - εμφανίστηκε 425 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 1 Νοέ 2018, 21:43:49 »

    Καλησπέρα...  Χαμόγελο

    Η τιμή της πτέρυγας θα είναι 50 ευρώ! Για τις πρώτες 4 θα κάνω δωρεά τα μεταφορικά έξοδα για οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας κι αν είστε!

    Απολαύστε και ένα πρώτο βιντεάκι της. Παρατηρήστε πως το δυναμικό της πλαγιάς (ωφέλιμος αέρας) είναι μηδαμινό... :
    https://www.youtube.com/watch?v=ejXxxdB1AqQ

    Στο τέλος έχει και προσγείωση, αξίζει να τη δείτε, δείχνει πόσο το φχαριστήθηκα απ'την ιαχή μου...  Wink
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 2 Νοέ 2018, 08:32:45 »

    Καλημέρα Απόστολε,

    πολύ χαίρομαι που βρίσκεσαι συνέχεια στις επάλξεις.

    Πες μου μόνο, αν αυτή η πτέρυγα είναι για λίγο άνεμο, ή για μερικά μποφώρ.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 2 Νοέ 2018, 14:23:57 »

    Καλησπέρα κύριε Γιάννη και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

    Στην παρούσα διαμόρφωση, χωρίς κυρίως δοκάρι δηλαδή, είναι για απαλό καιρό. Απο άπνοια για πτήση με θερμικά (όπως στο βίντεο εκείνης της μέρας), μέχρι και λίγο άνεμο...
    Απο εκεί και έπειτα, αν κάποιος την ενισχύσει, μπορεί φυσικά να τρέξει και να αντέξει τον έξρα πτερυγικό φόρτο...
    Με μικρές μετατροπές, όπως βάση για μοτέρ πίσω, μπορεί επίσης να γίνει ηλεκτρική.
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 2 Νοέ 2018, 19:20:15 »

    Hello All.

    Video #2... θυμάμαι που είπα στον φιλαράκο μου τον Γιώργο... "αν βρώ lift Ζόρζ, έφυγα, δέν ξαναγυρνάω". Δυστυχώς όμως, σε αυτή την πτήση, αναγκάστηκα να προσγειώσω την GPF εκτός "τεραίν". Πάνω στο πουρναράκι έκατσε, no worries...  Wink
    Όσο πέρναγε όμως η ώρα προς το μεσημέρι, η πλαγιά δούλευε καλύτερα και τότε γίνανε εκείνα τα 25λεπτα που βλέπετε στις φωτό...

    Παρατηρήστε πως δέν έχω κάποια μίξη "Launch" για να κατεβαίνουν λίγο τα elevons στην εκτόξευση και έτσι λοιπόν όπως είναι τριμαρισμένη up για να πετά θερμικά, με την ταχύτητα απ'το χέρι μου, παίρνει απότομη άνοδο...  Ποοολύ άνεση

    https://www.youtube.com/watch?v=0Cd3VTEPZdg&t=4s

    Good evening ya' all    Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 2 Νοέ 2018, 20:06:04 »

        delta man καλησπέρα
    δυσκολη πλαγια διάλεξες για δοκιμαστικη πτηση συρματοπλέγματα δενδρα πολλα εμποδια και χωρις μοτερ .δυσκολα
     προσεξα τα πηδάλια δεν είναι όπως του γλαρου αλλα πολύ μικροτερα και τα σερβο πιο εξω από ότι τα εχουμε συνηθισει .
       είναι  ετσι πιο ευαισθητη  στο διαμηκη αξονα?
           που είναι το κεντρο βαρους?
    ποσο είναι το βαρος πτησης  χωρις τα  σερβο μπαταρια δεκτη?
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 2 Νοέ 2018, 22:04:54 »

    Καλησπέρα Άλεξ. Εεεεε... δέ γεννήθηκα για τα εύκολα !!

    Σίγουρα, δέν είναι και το ιδανικότερο μέρος για δοκιμές. Σκέψου όμως δυό φιλαράκια, που ξυπνάνε πρωί-πρωί το σαββατοκύριακο, φτιάχνουν καφεδάρες, φορτώνουν μιά καρότσα μοντέλα πλαγιάς και αρχίζουν εξερεύνηση στα βουνά της περιοχής. Στο δρόμο παίρνουν απο πλανόδιους μήλα, πορτοκάλια κλπ και βούούρ για αλλαγή υψομέτρου... αυτό φιλαράκο δέν αντικαθίσταται με καμιά ευκολία.
    Σκέψου την κ@υλα που νιώθεις όταν βλέπεις πως πετάς χωρίς καμιά lipo, μοτέρ ή esc... ένα με τη φύση! Ο αρχικός φόβος μετατρέπεται σε αδρεναλίνη, οι αρχικοί ενδοιασμοί σε απόλαυση και ψυχαγωγία ουσιαστική.

    Τα πηδάλια δέν είναι σάν καμιά πτέρυγα που έχω φτιάξει στο παρελθόν. Ο μεντεσές δέν είναι παράλληλος με τα χείλη εκφυγής. Έχω επηρεαστεί, όπως γράφω και σε προηγούμενα posts, απο έρευνες που γίνονται βάσει των πουλιών χωρίς ουραίο σύστημα, όπως είναι το wandering albatross, έρευνες σάν το Prandtl D...
    Ευαίσθητη δέν θα έλεγα πως είναι, τουλάχιστον περισσότερο απο άλλες σχεδιάσεις που έχω φτιάξει. Επίσης, με τις σύγχρονες πιά τηλεκατευθύνσεις, μπορείς με το exponential και το differential να ρυθμίσεις τη συμπεριφορά και τις στροφές σου εκεί που πιστεύεις πως είναι το καλύτερο setup...
    Το κέντρο βάρους είναι στα 18,5 έως 19 εκ. απο τη μύτη.
    Αν αφαιρέσω περίπου 150 γραμμάρια για σέρβος, μπαταρία, δέκτη, το βάρος πτήσης είναι σχεδόν 450 γραμμάρια, συμπεριλαμβανομένου του έρματος όμως στη μύτη. Λίγο έρμα θα έχεις όπως και νά 'χει σε πτέρυγες γεωμετρίας σάν της GPF-140, ώστε να έχεις κεντροβαρισμένη πτήση...  Wink

    Το Κενό βάρος μοντέλου θα το μετρήσω αύριο και θα ποστάρω...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 2 Νοέ 2018, 22:19:19 »

    Οντως εχεις κοχονες φιλε Αποστολε. Με μηδεν ανεμο εκτοξευεις την πτερυγα στον γκρεμο κι απο κατω εχει πουρναρια και συρματοπλεγματα!   Εκπληξη
    Κι αυτη ανεμοπορει στα θερμικα παρολαυτα! Που ειναι το μερος που πετας;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: GPF-140 _ Ελληνική Πτέρυγα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.