Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.409 Beiträge in 12.382 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 29 Apr 2024, 22:37:55

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 29 Apr 2024, 22:37:55

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304409
    Themen insgesamt: 12382
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 28
    Gesamt: 28
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Mini Playboy  (Gelesen 329 mal)
    Διονυσης Στρατηγος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 51



    « am: Donnerstag, 11 Apr 2024, 19:32:26 »

    Καλησπεριζω το φορουμ..
     και διανυοντας τις μερες της αδειας μου,αποφασισα να ξανακατασκευασω αυτο τον υπεροχο προταθλητη σε κλιμακα ,σε σχεδια του J.Pipek δημοσιευμενα στο Magazine FMT του 1996.Το αρχειο αντληθηκε απο το  Αεροφρεντ δημοσιευμενο απο τον  δικο μας κυριο hlsat.
     Στο πρωτο μοντελο που ειχα κατασκευασει,το οριζοντιο και καθετο σταθερο συνδεοταν με την ατρακτο με καβιλια και λαστιχακι,οπως μου το εδινε το σχεδιο.
     Το διλημμα μου ειναι αν θα το ξανακανω με τον τροπο που δινει το σχεδιο,ή να κοληθουν τα μερη με την ατρακτο.Δεν εχω ιδεα για το λογο για τον οποιο του δινει ενωση με λαστιχακι.Γνωριζει καποιος;


    * IMG_20220216_193538β.jpg (144.96 KB, 1280x960 - angeschaut 203 Mal.)

    * IMG_20240411_190137β.jpg (178.51 KB, 1306x980 - angeschaut 201 Mal.)
    Gespeichert
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #1 am: Donnerstag, 11 Apr 2024, 23:38:00 »

    Καλησπέρα

    Ο λόγος πιστεύω είναι για την ευκολία στην μεταφορά και ίσως για τις άτσαλες προσγειώσεις να έχει τα λιγότερα σπασίματα

    Έχω ένα ανεμόπτερο το Sunny το οποίο έχει με λάστιχα μόνο στο οριζόντιο ουραίο. (Ο φίλτατος hlsat βοήθησε να ξανά αποκτήσω τα σχέδια του).

    Το ελάττωμα του σε αυτό όμως ήταν ότι το κάθετο ήταν κολλημένο, και σε άτσαλες προσγειώσεις έσπαγε στην βάση, γιατί το οριζόντιο έφευγε από την θέση του και το πίεζε

    (Στην φωτό φαίνεται και ένα αποσπώμενο σύστημα με αλεξίπτωτο που είχα φτιάξει για "high start" αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ)


    * EAGLE.jpg (113.91 KB, 640x421 - angeschaut 174 Mal.)
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Διονυσης Στρατηγος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 51



    « Antwort #2 am: Freitag, 12 Apr 2024, 17:02:03 »

    Ευχαριστω για την απαντηση.Καπως ετσι το σκεφτηκα και γω ,αλλα ηθελα να το σιγουρεψω.Ηθελα να κολησω τα ουραια μερη του μηπως και γλυτωσω λιγο βαρος πισω,αλλα αν ειναι να γλυτωσω τις επισκευες,...χαλαλι!Παω με καβιλια-λαστιχο ξανα(ετσι κιαλλοιως πεταει σα μπαλονι το μοντελο ..)
      Επισης πολυ ομορφο το ανεμοπτερακι σου.Το βρηκα με v-tail και λεω να... Και το συστημα μοτερ-αλεξιπτωτιστης Thumbs up
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Thema: Mini Playboy
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 27 Zugriffen.