Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:13:03

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:13:03

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 15
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: BeaSt X new FBL system!!!!  (Gelesen 72608 mal)
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #75 am: Samstag, 18 Sep 2010, 22:32:36 »

    Τετάρτη ?..... Πέμπτη το αργότερο πιστεύω , θα έχεις νέα απο BeastX πάνω σε MSH Protos 500
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #76 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 01:33:12 »

    Φιλε dhiotis, εχει δικιο ο Βασιλης.Το νουμερο που λεει ο παυλος ειναι υπερβολικο αλλα ναι το μοτερ "φορτωνεται" με το αθροισμα των μοιρων που εχεις στο cyclic και στο pitch.
    Οταν δινεις π.χ. τερμα elevator με συγχρονως φουλ pitch και εχεις cyclic 8 μοιρες και  pitch 12 μοιρες, τοτε τα plades οταν το flybar θα ειναι παραλληλο με το ελικοπτερο θα παρουν συνολικα κλιση 20 μοιρες. Κρατα σταθερο το flybar με το χερι σου και παραλληλα με το ελικοπτερο και δοσε φουλ elevator και pitch και θα καταλαβεις...

    Ακριβως..... να και καποιος που με πιανει...

    Παιδες το μεγαλυτερο λαθος που κανουμε πολυ και boggaroume ειναι να δινουμε full collective kai full pitch χωρις να χρειαζεται.. ετσι η επιβαρυνση στο μοτερ ειναι διπλη...!

    Το δικό μου, δεν το έχω καν τοποθετήση ακόμα, αλλά διαβάζω το manual που λέει, οτι μετά το αρχικό σετάρισμα με 6 μοίρες, πας και κάνεις  [ Carefully steer the sticks for aileron, elevator and pitch to the maximum end points. See if the swashplate or the linkage rods are binding somewhere. By moving the tail stick you can increase or decrease the limiter. The higher the swashplate deflection is the higher the maximum rotationrate of the helicopter will be later in flight ]
    Μήπως δεν έφτασες σχεδόν σε bind για να σου αποδώσει τα μέγιστα στην πτήση ?
    Μήπως βρίσκεται εκει το πρόβλημά σου ?

    Οσο για αυτο που λες ειναι ενα σταδιο το οποιο αν εχεις ρυθμισει σωστα την κεφαλη ντιζες και εχεις βαλει σωστα τις τρυπες των horn και των grip arms τοτε σου βγαζει ενα μπλε φωτακι λεγωντας σου οτι εισαι οκ απο γεωμετρια....


    Λοιπον μην ξεχασετε στα horns να βαλετε πιο κοντα στο κεντρο τις μπιλιες...οπως και στα grip arms εξω εξω...!
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #77 am: Mittwoch, 22 Sep 2010, 21:03:55 »

    Τι εγινε δεν τα βαλατε τα Μπιφτεκια σας??

    Λοιπον μετα απο 10-15 πτησεις κατεληξα στις παρακατω ρυθμισεις...

    Pitch +-12
    Cyclic +-10

    Parameter B extreme
    Parameter C medium
    Parameter D medium

    Pot 1 at 10oclock
    Pot 2 at 9oclock (center)
    Pot 3 at 9oclock(center)

    Expo παντου 0 εκτος απο το Rudder!

    Servos Ds610
    Tail servo Jr8900
    Reactor X regulator
    True gain 30% στην Futaba 12FG στο beastX ειναι το γραμμα F


    Στην Jr για να βρειτε ποσο ειναι το αντιστοιχο gain κανετε τον παρακατω υπολογισμο..

    (JRgainValue-50)x1.44=Futabatruegain

    Οποτε λυνουμε ως προς JRgainValue=(FutabagainValue/1.44)+50= 71gain....



    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #78 am: Mittwoch, 22 Sep 2010, 21:06:51 »

    Λοιπον προχωραμε στο Video πτησης το οποιο ειναι πολυ κατατοπιστικο απο τον Marcel



    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #79 am: Mittwoch, 22 Sep 2010, 21:09:25 »

    Και εδω ενας Οδηγος για το πως να ρυθμισετε την ουρα και πως το swashplate και τι ακριβως κανουν τα 3 ποτενσιομετρα...

    Εχω καταλαβει ακριβως τι κανουν οποιο δεν μπορει να καταλαβει στα αγγλικα ας ρωτησει...


    Swashplate basic setup


    Basically the parameters slightly interact on each other. Additionally there is no absolute setup. Any pilot has his/her personal preference on how a heli should feel in the air. So by trial and error you have to find the sweet spot that is best suitable for you.


    1. Pot 1 - Swashplate gain:

    When flying smaller helicopters like 250 or 450 size it is recommended to reduce the gain before starting the first flight - approx. Pot on 8 o'clock Position (9 o'clock is the centre position).

    Analogous to the tail setup adjusting the gain is quite easy:
    Rise the gain until the heli starts to oscillate on the swashplate. Normally you will see this effect on the elevator axis first. On bigger helis like 600 or 700 size it is possible that you will never reach this point. So how much is too much?

    At first while in fast forward flight give some or full pitch stick input. If the heli tends to rear up you can rise the gain. Also when doing tictocs or stationary flips the heli should stop without hesitation when you release the stick. If it tends to oscillate after the stop, the gain seems to high. But this can also depend on the amount of direct gain and also the helicopter itself, like rotorblades, head dampening ...

    So you will have to try different positions of the Pots 1 and 2 to find the best balancing.

    Also if the gain's too high, the helicopter will feel very sluggish and you will have to give vigorous stick inputs to get a reaction of the heli. It's hard to describe, but you will feel it yourself..
    You can think about rising the gain to get the heli very stable and also rising direct gain to overcome this sluggish feeling but as I said there must be some balance between these two adjustments, so this leads us to setup of Pot 2..

    2. Pot 2 - Direct gain

    Here again when flying a smaller heli lower the direct gain in the beginning.
    Also when the geometry of your rotorhead is not ideal (LED in setup menu J is only red, not blue) lower the direct gain.

    This adjusts the response characteristic of the heli to stick input. The direct gain adjusts the amount of stick input that is directly send to the servos bypassing the control loop.
    So as I said before, you have to find the right balancing because if the direct gain is too high the control loop will not be able to compensate your steering. With a flybarless system you normally want the system to steer for you - you only give it the command to do this.

    Is the direct gain to high, the heli will tend to be very sensitify to stick inputs in fast forward flight and will tend to pitch up and down when giving a command.
    Also when giving jerky cyclic stick input the heli will oscillate when stopping a little bit, see above...

    By the way: If you need extreme response characteristic it is a good trick to rise the direct gain and lower the swashplate gain but accepting that the heli will not behave so smooth as it should.
    The faster and stronger the swashplate servos are, the sharper you can normally adjust the two gains.


    3. Parameter menu Point C

    Here you can adjust the maximum charging of the swashplate heading hold memory. This influences the dynamic of the control loop.

    Fly fast forward and give jerky pitch inputs up and down. The heli should rise and descent in a elevator like manner. If its nose pitches up and down you should rise the adjustment at parameter menu Point C.
    If the adjustment's too high, again the heli will feel very sluggish and "synthetic". For me on most helis the best setup was red or blue blinking. When the LED is blue in most cases the heli will feel some kind of strange.. try it out yourself, this adjustment is not critical.

    If this pitching up behavior can not be suppressed go back to the beginning. Maybe the swashplate gain is too low or the direct gain is too high.


    When it's absolutely not possible to suppress the wobbling/oscillating it seems your heli is mechanically inappropriate. The servos could be too slow, the head geometry not correct, rotorblades have to much forerun, the head dampening is hard, head speed is too low, also try mounting the Microbeast unit with a harder pad ....

    4. Parameter menu Point B - Control behavior

    Last but not least don't forget to try the given different control behaviors if the heli is not crisp enough or too sensitive for you.

    Normal and sport give a lot of expo to the stick inputs and the rotation rate at 100% stick deflection is very comfortable.

    If you don't like the given presets switch to LED blue and adjust Expo yourself in your radio. Also the rotation rate in blue is nearly set to maximum and can be adjusted by Dualrate/servotravel in your radio. So 100% stick deflection is similar to round about 400 deg/s rotationrate. If your heli seems not to rotate this fast and also rising the servotravel beyond 100% doesn't change anything it is likely that your heli is mechanically not able to make faster rotations. Make sure that in Setup menu Point L the cyclic deflection is set to absolute possible maximum. You should have at least 10 - 14 deg of cyclic pitch there. This adjustment does not directly affect the rotation rate, but if you've reduced here too much the system is not able to go beyond the set deflection and so can not provide more rotation rate.
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #80 am: Mittwoch, 22 Sep 2010, 21:09:58 »

    Tail setup basics
    Important:
    Tail setup has to be done in order. Don't try to dial in the tweak the tail stopping behaviour with dial 3 or play with the gyro gain before dialing in the sensitivity. It is fundamentally more important to find the maximum sensitivity for any given heli first.

    1. Dial 3 in middle position. Set parameter menu item [D] (HeadingLock) to purple.

    2. Determine the maximum gyro gain (aux channel). Increase the gyro gain unto the tail starts oscillating during wide turns in fast forward flight. Then reduce the gyro gain by about 1 LED on the Microbeast display. Those who are able can also set the gyro gain doing fast backwards circuits.

    3. With that gyro gain, do fast forward flights again and start piro-ing slowly. The piros should turn smoothly without getting slower into the wind and faster against the wind. If there is a strong, steady wind at the field you can also try this in a hover. Is the piro speed not constant, increase parameter [D] in the parameter menu and try again. Those who are able to do tailslides can also use tailslides from greater height with increasingly faster piros to test this. After this you may have to re-adjust the gyro gain (step 2).

    4. Finally, the tail-stopping behaviour is adjusted using dial 3. To do this, perform fast piros while hovering and then stop the piro abruptly. The tail should stop cleanly without turning further and without swinging back. If the tail continues to turn after the stop or feels "soft" when stopping, increase the gain on dial 3. If the tail swings back when stopping, decrease the gain using dial 3. When tuned properly, the tail should not make much noise when stopping. If you can hear the tail when stopping, you're probably past the optimum setting.
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #81 am: Mittwoch, 22 Sep 2010, 21:38:45 »

    Πρός στιγμήν νόμιζα ότι μπήκα σε ξένο forum...
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #82 am: Mittwoch, 22 Sep 2010, 21:48:20 »

    Πρός στιγμήν νόμιζα ότι μπήκα σε ξένο forum...

    Επειδη ειναι αρκετη δουλεια αν χρειαστει και υπαρχουν ατομα που δεν ξερουν αγγλικα και εχουν την συσκευη θα κανω την μεταφραση...!

    Και κατι ακομα που με εντυπωσιασε στην σημερινη πτηση...
    Ειχε 3-4 μποφορ και πετουσα πραγματικα σαν να μην εχει αερα.. παιδια ειναι απιστευτο αυτο το πραγμα με τον αερα....
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 23 Sep 2010, 00:17:26 von PaNt » Gespeichert
    billiano
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 663


    Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


    « Antwort #83 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 00:36:28 »

    Τελικα Παυλο εφυγε η γκαντεμια...

    ΣΕ ΛΕΝΕ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ FBL...NAI ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    Καλως ορισες......
    Gespeichert

    Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #84 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 00:39:51 »

    Τελικα Παυλο εφυγε η γκαντεμια...

    ΣΕ ΛΕΝΕ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ FBL...NAI ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    Καλως ορισες......
    Ετσι ρε Βilly οπως τα λες... πραγματικα δλδ...! μου ειχε πεσει βαρυ το προηγουμενο...ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Και τωρα ακομα φοβαμαι για αυτο δεν αφηνομαι ελευθερος αλλα πτηση με την πτηση παω καλυτερα...!!! Τωρα εχω λιγο τον φοβο των σερβο αλλα ολα οκ ουτε καν ζεστενονται...!
    Gespeichert
    billiano
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 663


    Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


    « Antwort #85 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 00:42:33 »

    Αστο παυλο εγω ειχα δειι το δικο μου λογω μ@λ@κι@ς μου να γινεται....αστα.

    Τελικα στηθηκε απο την αρχη και παει αστερι.

    Αντε ρε Παυλο καλες πτησεις κλισε αλλα αληθεια.
    Gespeichert

    Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 634



    WWW
    « Antwort #86 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 02:40:21 »

    το πρωτο συστημα  FBL system!!!! το εβγαλε η Miκado στο χωρο
    και μετα ακολουθησαν ολοι οι ανταγωνιστες ειναι δυσκολο ολοι αυτοι να κανουν λαθος
    Καλη αρχη ..................
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #87 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 03:04:28 »

    το πρωτο συστημα  FBL system!!!! το εβγαλε η Miκado στο χωρο
    και μετα ακολουθησαν ολοι οι ανταγωνιστες ειναι δυσκολο ολοι αυτοι να κανουν λαθος
    Καλη αρχη ..................

    Μην μπερδευεσαι δεν ειπε τπτ ο Biliano... Απλα λεει για το κασαμα οτι εκανε μια μλκια και το εσπασε... αλλα ασχετα με το Vbar...δεν ειχε καν vbar πανω..!

    Oσο για το vbar  δεν το θιγει κανενας σιγουρα ειναι τοπ απλα σε εμενα ετυχε ελλατωματικη συσκευη τπτ αλλο!!
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #88 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 07:50:42 »

    .... Τωρα εχω λιγο τον φοβο των σερβο αλλα ολα οκ ουτε καν ζεστενονται...!
    Περίμενα " κάποιος " να γράψει σε αυτήν την ενότητα, αλλά δεν το βλέπω...  Sad
    Θα γράψω εγώ λοιπόν για κάτι που ήδη γνωρίζω, και αφορά την εύρυθμη λειτουργία των σέρβο ενος Align 3G που πετά σχεδόν ενα χρόνο τώρα χωρίς προβλήματα.
    Είναι πάνω σε ενα T Rex 600 με Align σερβο DS 610 που ομως τα δουλεύει με 8.4V. Μήπως εκει είναι το μυστικό ? Πιό γρήγορα και πιο δυνατά, αρα λιγότερι καταπόνηση, αρα λιγότερι θερμοκρασία, αρα ολα ok ?
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #89 am: Donnerstag, 23 Sep 2010, 07:52:12 »

    Πρός στιγμήν νόμιζα ότι μπήκα σε ξένο forum...
    Τελικά όμως Ελληνικό είναι.
     Grin Grin Grin Grin Grin
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: BeaSt X new FBL system!!!!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 25 Zugriffen.