Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 14:44:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 14:44:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 102
    Συνολικά: 108
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Elbatros  (Αναγνώστηκε 3900 φορές)
    NPS
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9


    « στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 06:45:09 »

    Θα μπορούσε κάποιος να μου πει που είναι το κέντρο βάρος του συγκεκριμένου μοντέλου??
    Elbatros: http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=1223
    Καταγράφηκε
    bellos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 268


    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 08:55:17 »

    Φιλε NPS κατω από τα φτερα του, εχει δυο μεγαλους κυκλους. Μεσα εκει να εισαι ))) ένα κλικ στην ακρη του κυκλου,μπροστα η πισω,η στο κεντρο, αναλογα πως στεινεις εσυ τα ανεμοπτερα σου. Αν σε βολευουν ένα κλικ πισοβαρα,η ένα κλικ μπροστα…. εγω στο τελευτεο setup που του εκανα το ζυγισα ακριβως πανω στον αξονα που διασχιζει τα φτερα, κ μαρεσε πολύ.

    Παντως αυτος ο διαολος ότι κ να του κανεις πεταααααααααααααααει.  Thumbs up Grin Grin Cheesy Cheesy Cheesy Grin Grin Thumbs up
    Καταγράφηκε

    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
    NPS
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 10:43:08 »

    Σε ευχαριστώ Φίλε για την άμεση απάντηση. Το είχα αρκετά πισώβαρο, με αποτέλεσμα να μου κάνει έντονα σκαλοπάτια. Τώρα το ζύγισα, όπως μου είπες, με ελαφρά κλίση μπροστά. Πιστεύω ότι όλα θα είναι καλά στην επόμενη πτήση.

    Καταγράφηκε
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 889



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 18:43:34 »

    Και κατι ακόμα.
    Σκαλοπάτι κάνει εαν "κόψεις" απότομα το μοτέρ του, και ειδικά εαν υπάρχουν "συνθήκες".
    Πολύ καλά έκανες που το έκανες μπροστόβαρο,.....οχι όμως πολύ.
    Καταγράφηκε

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Θεόδωρος Θεοδωρακόπουλος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    elbatros 2m- electric sailplane


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 3 Ιούλ 2008, 13:35:57 »

    Σε ευχαριστώ Φίλε για την άμεση απάντηση. Το είχα αρκετά πισώβαρο, με αποτέλεσμα να μου κάνει έντονα σκαλοπάτια. Τώρα το ζύγισα, όπως μου είπες, με ελαφρά κλίση μπροστά. Πιστεύω ότι όλα θα είναι καλά στην επόμενη πτήση.


    [/quote
    Παιδιά, εκτός από το κέντρο  βάρους , αλλάξτε  και το  μοτεράκι  του. Έβαλα  ένα οικονομικό  της  e- max 1200 kv  ( 25 ευρώ)  και  είδα  τεράστια  διαφορά στην  πτήση  του αεροπλάνου. Καταρχήν  δεν έχει  τόσους  καραδασμούς, όσους  το  φτηνιάρικο εργοστασιακό  της  μάνας  του  idiot2. Οσον αφορά  το εν  λόγω μοτερ της μάνας του,   χάλασε στον αερα  και  παρατρίχα  γλύτωσα το αεροπλάνο, δεδομένου   ότι  τα κινεζάκια μας  που το συναρμολόγησαν,   δεν βιδωσαν  σωστά το μοτέρ στην βάση  του, με αποτέλεσμα να φύγει  από αυτή, να κάνει  περιτύλιξη  στα καλώδια, να  καεί  το μοτέρ  και το speed control  Δάκρυ . Ευτυχώς  που προκειται για  ανεμοπτερο  και  μπορεσα  να το  προσγειώσω σχετικά ομαλά.  Wink

    για  το νέο  μοτέρ  που εβαλα  δείτε :  http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=54_36&products_id=1826
         
    Καταγράφηκε

    Αν λατρέψεις την χαρά σου, καταστρέφεις τα ΦΤΕΡΑ
    Αν λατρέψεις την μισή, κρατάς  και τα ΦΤΕΡΑ...
    Θεόδωρος Θεοδωρακόπουλος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    elbatros 2m- electric sailplane


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 3 Ιούλ 2008, 20:23:49 »

    Αναφορικα με το κέντρο βάρους, αν  εχει  καλή θερμική μέρα,χωρίς αέρα,  μετακινώντας  την μπαταρία ( Λιθίου 2100-  11,1 v),  σετάρω  το κέντρο  βάρους  λίγο  πιό  πίσω απότι λέει  ο κατασκευαστής ( στα 8 cm και  όχι στα  7 cm). Έτσι, εγώ προσωπικώς  δουλεύω  καλύτερα  με τα   θερμικά. Επίσης, με την  μπαταρία  που χρησιμοποιώ, στο σύνηθες  κέντρο  βάρους,  έχω πολύ μεγάλο βαθμό  καθόδου...Δεν ξέρω  αν  παίζει  ρόλο  το επιπλέον βάρος του αεροπλάνου Huh Huh worry           
    Καταγράφηκε

    Αν λατρέψεις την χαρά σου, καταστρέφεις τα ΦΤΕΡΑ
    Αν λατρέψεις την μισή, κρατάς  και τα ΦΤΕΡΑ...
    debill
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 10 Ιούλ 2008, 20:18:39 »

    Γεια σας παιδιά.
    Είμαι σε δίλλημα , το Elbatros η το Easy glider?
    Ξέρει κανείς τις διαφορές σε μοτέρ και σε κατασκευή από τις δυο εταιρείες?
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    Καταγράφηκε

    debill
    Μα γιατί οδηγεί πάντα αυτή?
    Γιατί εχει τον ποιό ωραίο κω.. !!
    http://paramotor.thenet.gr
    karian
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 28 Ιούλ 2008, 11:41:40 »

    Γεια σας παιδιά.
    Είμαι σε δίλλημα , το Elbatros η το Easy glider?
    Ξέρει κανείς τις διαφορές σε μοτέρ και σε κατασκευή από τις δυο εταιρείες?
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


    Kαλημερα!
    Φιλε μου επειδη τα εχω πεταξει και τα δυο μακραν καλυτερο το Easy glider http://www.multiplexusa.com/models/kits/easy_glider_.php
    μεγαλη διαφορα και ποιοτικα και πτητικα..
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Elbatros
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.