Για να σας πω κάτι βρε ειδικοί.
Χθες το απόγευμα, μου την έδωσε, μάζεψα τα πράγματα και πήγα για πτήση. Αφού είχα ρυθμίσει και το governor κοντά στις 1900RPM στροφείου, είπα να το δοκιμάσω. Όντως καλά δούλευε και λέω να βάλω IDLE_UP. Και εκεί όλα καλά. "Ε" λέω, "ας το γυρίσω και λίγο" και το γύρισα. Πάλι όλα καλά.
Έλα μου όμως που σε κάποιο από τα flip, και αφού ήμουν σε ανάποδο hover, χρειάστηκε να δώσω τέρμα αρνητικό pitch και εκεί ο κινητήρας έκατσε στο ρελαντί
.
Φαντάζεστε.
Αφού το γύρισα με ρελαντί, από ύψος εδάφους 2 μέτρων και δεν πάθαμε και τίποτα, μην το πείτε ούτε του παπά.
Διευκρινίζω πως ήταν το 3 ντεπόζιτο με 20άρι coolpower έπειτα από ένα γαλόνι 30άρι coolpower. Η βελόνα πήγε στις 1,5 στροφές.
Γιατί όμως αυτή η συμπεριφορά??? Μετά χωρίς governor, όλα ήταν καλά.
Επανέρχομαι στο παλιό & δύστυχο αυτό θέμα.
Χθες κατά τις 19:00 που πήγα για μια πτησούλα επανήλθαν οι κακοί δράκοι του παρελθόντος. Αφού παίζω πλέον με το gov της align στις 2008 RPM και τα διάφορα θεματάκια της ουράς που είχα έστρωσαν, ξεθάρρεψα λιγουλάκι και άρχισα practice σε roll,loop,flips,tik-toks.
Στο πρώτο ντεπόζιτο και μόλις είχε δουλέψει για 30-60 sec το ε/π σε κάποιο flip, μόλις το ε/π ήρθε σε inverted κατάσταση το μοτέρ σαν να πήγε να σβήσει, πέστε το και ρελαντί. Διορθώνω την θέση σε hover και το μοτέρ πάλι ζωντάνεψε. Σκέφτηκα ο άνθρωπος, πως ίσως το έκανε επειδή ακόμα το μοτέρ θα είναι κρύο
. Αφού η κατάσταση έστρωσε, μου το ξανακάνει κοντά στο 1/3 του δοχείου από άδειο. Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω να παίζω μέχρι να χρειαστώ ανεφοδιασμό. Κατεβάζω, γεμίζω, ανάβω, σηκώνω.
Στο δεύτερο ντεπόζιτο από τα 2/3 και κάτω με έσκισε. Σχεδόν κάθε φορά που το ε/π γύρναγε ανάποδα, το μοτέρ βύθιζε. Στις κορυφές των loop τα ίδια, στα flip τα ίδια κλπ. Στα tik-tok, που στην ουσία το ε/π δεν γυρνάει τελείως invert, όλα καλά. Έχω παλαβώσει.
Υπενθυμίζω setup & λεπτομέρειες :
- 600NSP, align 2in1 regulator, align RCE-G600 governor, 4xDS610, GP750+DS620, align 50hyper, align 50 high performance muffler, TT header tank, 20άρι Cool Power .
- To ε/π είναι στο 3ο γαλόνι και η βελόνες είναι 1και 5κλίκ και η σχισμή της μικρής παράλληλη με τα skids. Έχω αλλάξει το μαμά εσωτερικό σωληνάκι του tank με καλύτερο αλλά όχι του header tank, το τρίοδο φιλτράκι καυσίμου είναι πεντακάθαρο, η εξάτμιση σφιγμένη. Δεν έχω αλλάξει καθόλου το OS8 glow, είναι αυτό που ήρθε με το μοτέρ. Ρεύματα έχω κανονικά όταν συμβαίνει αυτό γιατί μπορώ να ελέγξω το ε/π και να το επαναφέρω.
Θυμίζω πως όταν το συναρμολογούσα πήγα να καθαρίσω με ένα λεπτό κατσαβιδάκι την ελάχιστα βουλωμένη τρύπα από το πλαστικό βυζάκι του tank (αυτό που το συνδέεις με την εξάτμιση), το τσάκισα και του προκάλεσα ρωγμή στην βάση του. Το πλάκωσα με εποξική και θεώρησα πως είμαι οκ.
Για κατεβάστε ιδέες για το τι μπορεί να φταίει , γιατί εγώ πλέον αντί για ιδέες βλέπω να κατεβάζω γάλα.