Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:24:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:24:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 82 83 84 [85] 86 87 88 ... 119     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: T REX 600 NITRO  (Αναγνώστηκε 288034 φορές)
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #1260 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 12:15:09 »

    Για να σας πω κάτι βρε ειδικοί.
    Χθες το απόγευμα, μου την έδωσε, μάζεψα τα πράγματα και πήγα για πτήση. Αφού είχα ρυθμίσει και το governor κοντά στις 1900RPM στροφείου, είπα να το δοκιμάσω. Όντως καλά δούλευε και λέω να βάλω IDLE_UP. Και εκεί όλα καλά. "Ε" λέω, "ας το γυρίσω και λίγο" και το γύρισα. Πάλι όλα καλά.
    Έλα μου όμως που σε κάποιο από τα flip, και αφού ήμουν σε ανάποδο hover, χρειάστηκε να δώσω τέρμα αρνητικό pitch και εκεί ο κινητήρας έκατσε στο ρελαντί Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη.
    Φαντάζεστε.
    Αφού το γύρισα με ρελαντί, από ύψος εδάφους 2 μέτρων και δεν πάθαμε και τίποτα, μην το πείτε ούτε του παπά.

    Διευκρινίζω πως ήταν το 3 ντεπόζιτο με 20άρι coolpower έπειτα από ένα γαλόνι 30άρι coolpower. Η βελόνα πήγε στις 1,5 στροφές.

    Γιατί όμως αυτή η συμπεριφορά??? Μετά χωρίς governor, όλα ήταν καλά.
    Επανέρχομαι στο παλιό & δύστυχο αυτό θέμα.

    Χθες κατά τις 19:00 που πήγα για μια πτησούλα επανήλθαν οι κακοί δράκοι του παρελθόντος. Αφού παίζω πλέον με το gov της align στις 2008 RPM και τα διάφορα θεματάκια της ουράς που είχα έστρωσαν, ξεθάρρεψα λιγουλάκι και άρχισα practice σε roll,loop,flips,tik-toks.
    Στο πρώτο ντεπόζιτο και μόλις είχε δουλέψει για 30-60 sec το ε/π σε κάποιο flip, μόλις το ε/π ήρθε σε inverted κατάσταση το μοτέρ σαν να πήγε να σβήσει, πέστε το και ρελαντί. Διορθώνω την θέση σε hover και το μοτέρ πάλι ζωντάνεψε. Σκέφτηκα ο άνθρωπος, πως ίσως το έκανε επειδή ακόμα το μοτέρ θα είναι κρύο idiot2. Αφού η κατάσταση έστρωσε, μου το ξανακάνει κοντά στο 1/3 του δοχείου από άδειο. Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω να παίζω μέχρι να χρειαστώ ανεφοδιασμό. Κατεβάζω, γεμίζω, ανάβω, σηκώνω.

    Στο δεύτερο ντεπόζιτο από τα 2/3 και κάτω με έσκισε. Σχεδόν κάθε φορά που το ε/π γύρναγε ανάποδα, το μοτέρ βύθιζε. Στις κορυφές των loop τα ίδια, στα flip τα ίδια κλπ. Στα tik-tok, που στην ουσία το ε/π δεν γυρνάει τελείως invert, όλα καλά. Έχω παλαβώσει.

    Υπενθυμίζω setup & λεπτομέρειες :

    - 600NSP, align 2in1 regulator, align RCE-G600 governor, 4xDS610, GP750+DS620, align 50hyper, align 50 high performance muffler, TT header tank, 20άρι Cool Power .
    - To ε/π είναι στο 3ο γαλόνι και η βελόνες είναι 1και 5κλίκ και η σχισμή της μικρής παράλληλη με τα skids. Έχω αλλάξει το μαμά εσωτερικό σωληνάκι του tank με καλύτερο αλλά όχι του header tank, το τρίοδο φιλτράκι καυσίμου είναι πεντακάθαρο, η εξάτμιση σφιγμένη. Δεν έχω αλλάξει καθόλου το OS8 glow, είναι αυτό που ήρθε με το μοτέρ. Ρεύματα έχω κανονικά όταν συμβαίνει αυτό γιατί μπορώ να ελέγξω το ε/π και να το επαναφέρω.
    Θυμίζω πως όταν το συναρμολογούσα πήγα να καθαρίσω με ένα λεπτό κατσαβιδάκι την ελάχιστα βουλωμένη τρύπα από το πλαστικό βυζάκι του tank (αυτό που το συνδέεις με την εξάτμιση), το τσάκισα και του προκάλεσα ρωγμή στην βάση του. Το πλάκωσα με εποξική και θεώρησα πως είμαι οκ.

    Για κατεβάστε ιδέες για το τι μπορεί να φταίει , γιατί εγώ πλέον αντί για ιδέες βλέπω να κατεβάζω γάλα.
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #1261 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 12:19:48 »

    Γιωργο,για κανε εναν ελεγχο σε ολες τις σωληνωσεις.
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #1262 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 12:26:17 »

    Γιωργο,για κανε εναν ελεγχο σε ολες τις σωληνωσεις.
    Εννοείς μπας και είναι κάποιο σωληνάκι τρύπιο? Και θα επενεργούσε μόνο στο invert?
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1263 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 12:29:20 »

    δες σιλικόνες να μην ακουμπάνε σε τοιχώματα... κάτι τέτοιο δείχνει ότι κάπου akoumparei ο βοσκός όταν γυρνάς ανάποδα και δεν παίρνεις καύσιμο...
    Επίσης δες τι αποστάσεις από το header στο "καρμπυλατερ" μήπως είναι μεγάλες και όταν το γυρνάς κάνει κουρμπά και δεν μπορεί να πάρει σωστά καύσιμο..

    Πάντως τρυπα δεν νομίζω να ίαινε γιατί αν ήταν τρυπα τότε θα στο έκανε κα ιστό hover...

    A και κάτι άλλο δεν ξέρω αν ισχύει απενεργοποίησε το Gov και παίξε λίγο με καμπύλες..
    Καταγράφηκε
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #1264 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 12:49:24 »

    δες σιλικόνες να μην ακουμπάνε σε τοιχώματα... κάτι τέτοιο δείχνει ότι κάπου akoumparei ο βοσκός όταν γυρνάς ανάποδα και δεν παίρνεις καύσιμο...
    Δεν ξέρω αν παίζει γιατί πιστεύω πως στο δοχείο του Trex600 μονό σε hover θα μπορούσε να σκαλώσει ο βοσκός (με λίγο μακρύτερο σωληνάκι), γιατί η γεωμετρία του tank στενεύει κάτω και ανοίγει πάνω. Οπότε πάνω που να σκαλώσει?

    Επίσης δες τι αποστάσεις από το header στο "καρμπυλατερ" μήπως είναι μεγάλες και όταν το γυρνάς κάνει κουρμπά και δεν μπορεί να πάρει σωστά καύσιμο..
    Αυτό, δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά με πονηρεύεις λιγουλάκι. Έχω φτιάξει μια βασούλα για το header tank που άμα δεις το ε/π από δεξιά, το βυζί που ενώνεις το header με το φίλτρο και με το μοτέρ είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με το βυζί του tank και πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά. Όμως επειδή το header βγαίνει πιο έξω από το μαμά, μήπως πρέπει να συγκρατώ τα σωληνάκια-τρίοδο φίλτρο κάπου σταθερά.
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #1265 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 13:00:02 »

    Για να στο κανει κατευθειαν οταν το γυρνας αναποδα,δεν μενει απο καυσιμο απο το main tank.
    Το header tank θελει καποια δευτερολεπτα για να στεγνωσει.
    Τσεκαρε την αποσταση header και καρμπυρατερ.Πρεπει να ειναι το δυνατον μικροτερη για τα μεγιστα αποτελεσματα.
    Επισης,το nipple(εξοδος)του header ειναι σε ιδιο υψος με το  nipple του καρμυρατερ;;;
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1266 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 13:40:29 »

    Για να στο κανει κατευθειαν οταν το γυρνας αναποδα,δεν μενει απο καυσιμο απο το main tank.
    Το header tank θελει καποια δευτερολεπτα για να στεγνωσει.
    Τσεκαρε την αποσταση header και καρμπυρατερ.Πρεπει να ειναι το δυνατον μικροτερη για τα μεγιστα αποτελεσματα.
    Επισης,το nipple(εξοδος)του header ειναι σε ιδιο υψος με το  nipple του καρμυρατερ;;;

    κοίτα μέχρι προχθές και εμενα δεν ήταν στην ίδια θέση αλλα το header λίγο πιο πάνω χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα...
    οποτε λογικά δεν ίαινε αυτό και μην ξεχνάς ότι παλιά έκανε κανονικά inverted...!

    το πρώτο που είπες παίζει πολύ..!
    Καταγράφηκε
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Απάντηση #1267 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 14:27:26 »

     Το σωλινάκι του βοσκού του header tank?-γιατί αν ήταν του main tank απλά θα αδειαζε λίγο το header έτσι δεν είναι?-αν έχει καμιά τριπούλα και πέρνει αέρα στα ανάποδα?αν μαλάκωσε και δεν σκαλώνει αλλά "διπλώνει" και κόβει την παροχή?το είχε πάθει ένας φίλος γιατί είχε βάλει λεπτό και μακρύ σωλινάκι στο βοσκό.θα μπορούσες να στο κρατάει κάποιος ανάποδα το ελικόπτερο και να φυσίξεις από το σωλινάκι της εξάτμισης?

    υγ.
    μια απορία,αφού καύσιμο πάει στον κινητήρα μέσω πίεσης στην ουσία,γιατί να παίζει ρόλο το ύψος του nipple?
    Καταγράφηκε

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #1268 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 14:31:24 »

    Το σωλινάκι του βοσκού του header tank?-γιατί αν ήταν του main tank απλά θα αδειαζε λίγο το header έτσι δεν είναι?-αν έχει καμιά τριπούλα και πέρνει αέρα στα ανάποδα?αν μαλάκωσε και δεν σκαλώνει αλλά "διπλώνει" και κόβει την παροχή?το είχε πάθει ένας φίλος γιατί είχε βάλει λεπτό και μακρύ σωλινάκι στο βοσκό.θα μπορούσες να στο κρατάει κάποιος ανάποδα το ελικόπτερο και να φυσίξεις από το σωλινάκι της εξάτμισης?

    υγ.
    μια απορία,αφού καύσιμο πάει στον κινητήρα μέσω πίεσης στην ουσία,γιατί να παίζει ρόλο το ύψος του nipple?

    οχι εν λειτουργεια μαλον ε?? Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
     Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1269 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 14:39:24 »

    Το σωλινάκι του βοσκού του header tank?-γιατί αν ήταν του main tank απλά θα αδειαζε λίγο το header έτσι δεν είναι?-αν έχει καμιά τριπούλα και πέρνει αέρα στα ανάποδα?αν μαλάκωσε και δεν σκαλώνει αλλά "διπλώνει" και κόβει την παροχή?το είχε πάθει ένας φίλος γιατί είχε βάλει λεπτό και μακρύ σωλινάκι στο βοσκό.θα μπορούσες να στο κρατάει κάποιος ανάποδα το ελικόπτερο και να φυσίξεις από το σωλινάκι της εξάτμισης?

    υγ.
    μια απορία,αφού καύσιμο πάει στον κινητήρα μέσω πίεσης στην ουσία,γιατί να παίζει ρόλο το ύψος του nipple?
    λόγω του ότι παλιά λειτουργούσε έτσι... δεν γίνεται να άλλαξε τώρα..!
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1270 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 14:52:25 »

    υγ.
    μια απορία,αφού καύσιμο πάει στον κινητήρα μέσω πίεσης στην ουσία,γιατί να παίζει ρόλο το ύψος του nipple?

    Ούτε εγώ πάντως φίλε mastelios, έχω καταλάβει τι ρόλο παίζει..... idiot2
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1271 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 15:08:19 »

    κοιτάξτε από ότι έχω δει δεν παίζει ρολο αν μιλάμε για 1cm πάνω κάτω αλλα για παραπάνω αρχίζει και παίζει ρολο...! αν το βάλεις χαμηλά πχ δεν μπορεί να τραβήξει εύκολα! δοκιμάστε το με το χέρι κρατήστε το header να δείτε!
    Καταγράφηκε
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #1272 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 15:32:11 »

    Έτσι και αλλιώς το nipple του header είναι ακριβώς στην ίδια θέση με του μαμά, μόνο που φυσικά έρχεται πιο έξω λόγο του πάχους του header.

    Το σωληνάκι του main tank το έχω αντικαταστήσει με ένα πιο χοντρό και αποκλείεται να τσακίζει, αλλά για το σωληνάκι του header δεν ξέρω γιατί άφησα το μαμά. Λέτε να το αλλάξω?

    Αυτό το είδατε?
    Θυμίζω πως όταν το συναρμολογούσα πήγα να καθαρίσω με ένα λεπτό κατσαβιδάκι την ελάχιστα βουλωμένη τρύπα από το πλαστικό βυζάκι του tank (αυτό που το συνδέεις με την εξάτμιση), το τσάκισα και του προκάλεσα ρωγμή στην βάση του. Το πλάκωσα με εποξική και θεώρησα πως είμαι οκ.
    Λέτε το πλαστικό nipple να χάνει και να μην κρατάει σταθερή πίεση στο tank? Μήπως όταν γυρνάει invert και το καύσιμο πάει στο nipple, γίνεται τπτ παράξενο?
    Μετά το επόμενο που σκέφτομαι αν δεν είναι κάποια μηχανική δυσλειτουργία μήπως το governor είναι  ελαττωματικό. Τί να πω? τουλάχιστον πρώτα να αποκλείσουμε ότι δεν είναι από κάποια βλακεία και μετά να τσεκάρω το gov
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #1273 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 17:20:57 »

    αλλαξε και ενασ μπουζι διοτι καταλαβα οτι μετα το στρωσιμο δεν εχεις αλλαξει....
    τσεκαρε και το γκοβ μαλλον απο εκει ειναι....
    Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #1274 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2009, 19:42:52 »

    Φιλοι μου,η απαντηση για την θεση του header βρισκεται παρακατω:
    www.raptortechnique.com/headertank.htm
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Σελίδες: 1 ... 82 83 84 [85] 86 87 88 ... 119     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T REX 600 NITRO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.023 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.