Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 04:27:39

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 04:27:39

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 19
    Totale: 19
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 79 80 81 [82] 83 84 85 ... 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 288141 volte)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1215 il: Martedì, 5 Mag 2009, 21:44:42 »

    ειναι καλο? ποσα θες στειλε ενα ασαπ....!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1216 il: Martedì, 5 Mag 2009, 21:45:15 »

    Το κόντυνα και λίγο, και έτσι ταιριάζει σέ όλα τα τ-ρεχ. Ποοολύ άνεση

    Ο απολογισμός είναι, 13 ευρώ τα υλικά.  
    Απο τα 13 ευρώ, 10 ευρώ μου πήρε το μηχάνημα υδροκοπής,  για να ανοίξει τή σχισμή στους οδηγούς.

    Κόστος προσωπικής εργασίας............καλύτερα να το αφήσουμε. Στριφογύρισμα ματιών

    Πάντως λειτουργεί άψογα, και πραγματικά σου λύνει τα χέρια. Wink  
    Εχω στο μυαλό μου κάποιες βελτιώσεις, αλλά μάλλον αργούν.  Πέσανε και μαζεμένα.... Grin


    * finepa.JPG (59.65 KB, 600x450 - visto 304 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1217 il: Martedì, 5 Mag 2009, 21:52:19 »

    ειναι καλο?

    Πλάκα κάνεις........Δέν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο, για ρύθμιση των blades.
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1218 il: Martedì, 5 Mag 2009, 21:57:07 »

    ε ωραια κανε και αναβαθμισεις και προχωρησετο στην παραγωγη αναμενουμε...!
    Loggato
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #1219 il: Martedì, 5 Mag 2009, 23:11:26 »

    Γιαννη σε στηρηζουμε προχωρα!!!
    Loggato

    TDRigid 2011
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1220 il: Martedì, 5 Mag 2009, 23:58:50 »

    Για να χτυπήσεις το πρωτότυπο, (σέ τιμή), και νά βάλεις και 5 ευρώ κέρδος στήν τσέπη απο το καθένα, που λέει ο λόγος θέλεις τουλάχιστον 1000 κομμάτια.  Ποιός...... θα τα πάρει, και ποιό έτος θα κάνεις απόσβεση. idiot2

    Ευχαριστώ ρε παιδιά. Wink  Αλλά πιστέψτε με, δεν συμφέρει. Huh
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1221 il: Mercoledì, 6 Mag 2009, 01:03:49 »

    Για να χτυπήσεις το πρωτότυπο, (σέ τιμή), και νά βάλεις και 5 ευρώ κέρδος στήν τσέπη απο το καθένα, που λέει ο λόγος θέλεις τουλάχιστον 1000 κομμάτια.  Ποιός...... θα τα πάρει, και ποιό έτος θα κάνεις απόσβεση. idiot2

    Ευχαριστώ ρε παιδιά. Wink  Αλλά πιστέψτε με, δεν συμφέρει. Huh

    ναι πλακα πλακα δεν συμφερει απο πλευρα εργασιας... και ειδικα οταν δεν εχει γραμμη εργασιων...!
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1222 il: Mercoledì, 6 Mag 2009, 01:26:03 »

    Να σας πω ρε Trexkides μιας και δεν με ενδιαφερουν τα ΑΓΕροπλανα...και δεν θελω να το βαλω στο κεντρικο σαν τοπικ γιατι θα με πρειξουν οι futabatsides kai brontakides (ουπς Jrakides εννοουσα!) για πειτε μου εσεις αν περαντε τηλκ ποια θα θελατε και γιατι.. Σαν ελικοπτεραδες παντα... μιλαμε για Jr kai Futaba.... τις ακριβες 9καναλες 12καναλες κτλ κτλ...!
    Loggato
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #1223 il: Mercoledì, 6 Mag 2009, 03:50:22 »

    Παυλο εχεις π.μ
    Loggato

    TDRigid 2011
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1224 il: Mercoledì, 6 Mag 2009, 08:43:39 »

    Παίδες...νομίζω ότι είμαι έτοιμος. Χαμόγελο
    Πραγματικά πολύ καλό. Έχεις φτιάξει κάτι πολύ ωραίο και μπράβο σου Thumbs up.
    Όσο για τις βελτιώσεις που λες, η επόμενη έκδοση (VTR-FlybarLock v2) θα πρέπει να σταθεροποιεί το flybar με μαγνητικά πεδία και να έχει και ενσωματωμένο πιτσομετρο με λέιζερ που θα λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια  idiot2.

    Βρε μια χαρά είναι το εργαλειάκι και όσο και να το κοστολογείς εμείς στηρίζουμε το team. Απλά το δικό μου θέλω να έχει και υπογραφή Azn.
     
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1225 il: Mercoledì, 6 Mag 2009, 09:02:46 »

    Φίλε cu19x ευχαριστώ. Πράγματι είναι ευκολία το συγκεκριμένο.
    Εγω θα φτιάξω ποστάκι με τήν όλη κατασκευή, άν κάποιος θέλει να ασχοληθεί.
    Το μόνο που μπορώ να κάνω απο τήν πάρτυ μου, μιάς και έτσι και αλλιώς το πλήρωσα το πατρονάκι, είναι να στείλω σέ όποιον  θέλει, τούς δύο οδηγούς με το σχίσιμο. Απο εκεί και πέρα, τα άλλα είναι εύκολα, αλλά θέλει προσωπική δουλείτσα. Wink
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #1226 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 17:53:59 »

    Καλησπέρα σας παιδιά.
    Θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι.
    Από τότε που άλλαξα το καύσιμο από CP 30% σε CP 20%
    αισθάνομαι ότι το Ε/Π έχει χάσει αρκετή δύναμη. Που πιστεύετε ότι οφείλεται;
    1. Καύσιμο;
    2. Εξάτμιση; (MP5 50)
    3. Όχι καλή ρύθμιση του κινητήρα (OS 50 Hyper) μετά την αλλαγή του καυσίμου;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1227 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 17:58:58 »

    εε τωρα το εχω χασει δυναμη δεν μας λεει κατι... ποση δυναμη περιπου δλδ μπορει πιαλια να εκανες κατι και τωρα λογω απωλειας δυναμης να μην μπορεις? παντως το 30 με το 20αρι εχει τρελη διαφορα...!
    Loggato
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #1228 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 18:15:54 »

    Φίλε mastoras, ευχαριστώ κατ'αρχάς για την απάντησή σου.
    Σχετικά με την απώλεια της δύναμης, ενδεικτικά σου λέω
    ότι κάνοντας δοκιμή σε θέση idle up ανεβοκατεβάζοντας το Ε/Π (σε οριζόντιο επίπεδο)
    απότομα πάνω-κάτω, φαίνεται ότι ζορίζεται ιδιαίτερα (στην πάνω κίνηση φυσικά),
    καμμία σχέση με πριν.
    Βασικά το ψάχνω λίγο, πριν κάνω καμμιά βιαστική κίνηση (πάλι..).
    Λες να φταίει το καύσιμο;
    Υ.Γ: Όλα τα ανωτέρω αναφέρονται σε προσπάθειες για 3D πτήση.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1229 il: Venerdì, 8 Mag 2009, 18:26:56 »

    Καλησπέρα σας παιδιά.
    Θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι.
    Από τότε που άλλαξα το καύσιμο από CP 30% σε CP 20%
    αισθάνομαι ότι το Ε/Π έχει χάσει αρκετή δύναμη. Που πιστεύετε ότι οφείλεται;
    1. Καύσιμο;
    2. Εξάτμιση; (MP5 50)
    3. Όχι καλή ρύθμιση του κινητήρα (OS 50 Hyper) μετά την αλλαγή του καυσίμου;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Καλησπέρα και σε εσένα. Δίνεις τον βασικό λόγο από μόνος σου
    Από τότε που άλλαξα το καύσιμο από CP 30% σε CP 20% αισθάνομαι ότι το Ε/Π έχει χάσει αρκετή δύναμη.
    Και εγώ όταν πήγα από 30αρι σε 20αρι είδα αρκετή διαφορά. Όχι μόνο στην απόδοση αλλά και στη λειτουργία, εκκίνηση, μέχρι και απο ρελαντί να πάρει τις πρώτες στροφές το στροφείο. Χρειάστηκε να πειράξω την βαλβίδα και τώρα την έχω στο 1,25 παρά 2κλικ και βλέπω πως είμαι καλός.
    Για την εξάτμιση ίσως το θέμα είναι λίγο πιο βαθύ, για το πόσο και ποιες εξατμίσεις επηρεάζουν την λειτουργία του μοτέρ σε διαφορετική σύσταση καυσίμου, που θα έπρεπε να δώσουν τα φώτα τους οι παλιές καραβάνες.

    Φιλικά
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Pagine: 1 ... 79 80 81 [82] 83 84 85 ... 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 25 queries.