Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:29:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:29:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 32
    Gesamt: 33
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 288061 mal)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #390 am: Freitag, 2 Jan 2009, 20:50:38 »

    Ρε παιδιά έχω μια απορία μιας και μιλάτε για οικονομίες, χρόνους κ.λ.π.
    (Συγχωρήστε μου την ακόλουθη ερώτηση καθότι αρχάριος, άσχετος κ.λ.π. κ.λ.π.)
    Δεν γίνεται καμία πατέντα να μπει κινητήρας με αμόλυβδη (έχω δει τέτοια ελικόπτερα, όχι trex πάντως) να ξεμπερδεύουμε;
    Είναι μεγάλο ζόρι;(Εννοώ χρειάζεται πλήθος μετατροπών κ.λ.π.); idiot2

    Εχει γίνει μελέτη και για αυτό. Wink Προσωπικά το αφήνω ώς τελευταίο στάδιο. Χαμόγελο
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #391 am: Freitag, 2 Jan 2009, 20:52:04 »

    σωστος ο vtr Wink Thumbs up Wink Wink
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 285



    « Antwort #392 am: Freitag, 2 Jan 2009, 21:19:28 »

    Πολυ καλα τα λεει ο φιλτατος VTR!
    Εγω ειμαι του "καθε πραγμα στον καιρο του"
    Αν θες δυναμη,πηγαινε σε Redline,Webra,Hyper,YS.
    Αν θες να μαθεις τα βασικα,και οταν λεω τα βασικα εννοω τις αιωρηση τεσαρων σημειων normal και invert,πορειες(forward,invert  forward,backwards,invert backwards) σε οκταρια,σε μετρια ταχυτητα,χωρις σκαμπανεβασματα και διορθωσεις με το κιλο τοτε βαλτε ΤΤ50PROH,για να μην κλαιτε το καυσιμο.
    Ολα ειναι θεμα δακτυλων(η αλλιως collective managment)
    Μην ξεχνατε οτι ο Κουτσουλας,οταν πεταγε με το XeroG,φοραγε ΤΤ50PROH με Hatori 521 και CP30.
    Με αλλα λογια, μην υποτιματε αυτο το μοτερ.
    Θα σας ετοιμασει για το επομενο επιπεδο με οικονομια.
    Gespeichert

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #393 am: Freitag, 2 Jan 2009, 23:17:36 »

    μανόλη πρέπει να αλλάξεις φωτό στο προφίλ σου!!!δεν νομίζεις? laugh
    Άμα δεν πετάξει, το προφιλ δεν αλλάζει!
    Είναι δυνατόν να συναγωνιστώ τώρα εσάς;;;  Ντροπή
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #394 am: Freitag, 2 Jan 2009, 23:20:23 »

    Ρε παιδιά έχω μια απορία μιας και μιλάτε για οικονομίες, χρόνους κ.λ.π.
    (Συγχωρήστε μου την ακόλουθη ερώτηση καθότι αρχάριος, άσχετος κ.λ.π. κ.λ.π.)
    Δεν γίνεται καμία πατέντα να μπει κινητήρας με αμόλυβδη (έχω δει τέτοια ελικόπτερα, όχι trex πάντως) να ξεμπερδεύουμε;
    Είναι μεγάλο ζόρι;(Εννοώ χρειάζεται πλήθος μετατροπών κ.λ.π.); idiot2

    Εχει γίνει μελέτη και για αυτό. Wink Προσωπικά το αφήνω ώς τελευταίο στάδιο. Χαμόγελο
    Μπράβο φίλε VTR αυτό σημαίνει εξέλιξη, και επιστήμη! Αναμένω (όπως όλοι φαντάζομαι) νεότερα όταν και αν υπάρξουν αποτελέσματα! Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #395 am: Samstag, 3 Jan 2009, 21:23:35 »

    Λοιπόν παραπονιάρηδες, οι χρόνοι σήμερα έπεσαν... Ποοολύ άνεση

    Idle up και 1800 στροφές, πέσαμε στα 15 λεπτά... Χαμόγελο συνεχούς πορείας.

    Βέβαια ακόμα είμαι πλούσιος..(όχι απο λεφτά Grin Grin). 
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.246



    WWW
    « Antwort #396 am: Samstag, 3 Jan 2009, 21:38:24 »

    Γιατί πλούσιος με αυτές τι θερμοκρασίες;
    Gespeichert

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #397 am: Samstag, 3 Jan 2009, 21:43:06 »

    Γιατί πλούσιος με αυτές τι θερμοκρασίες;

    Κάτσε ρέ φίλε...να τον ευχαριστηθώ πρίν τον κάψω.. Grin Grin
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #398 am: Samstag, 3 Jan 2009, 22:23:21 »

    Καλα, δεν τον εχεις καψει ακομα; worry
    ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΣ!!! laugh
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #399 am: Samstag, 3 Jan 2009, 22:58:09 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Θάθελα και εγω με την σειρά μου να θέσω μια ερώτηση σε όλους.
    Είναι ποτε δυνατόν η Thunder Tiger να έβγαζε ελικόπτερο που όλοι παραδέχονται
    οτι είναι "δασκάλα" και είναι κατα την γνώμη μου, με ελαττωματικό κινητήρα ?.... Ελεος !

    Εγω στον δικό μου τον 30αρι ΤΤ έχω O.S. 37 H
    Αντιμετώπισα του κόσμου τα προβλήματα σε οτι αφορά το θέμα "θερμοκρασία". Μέχρι που αγόρασα καινούργιο και τον στρώνω
    ....ομως σκέφτομαι πως εαν είχα αγοράσει ΤΤ θα ήταν μάλλον καλύτερα !!!
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #400 am: Samstag, 3 Jan 2009, 23:01:41 »

    Δεν ειπαμε φιλε dhiotis οτι ο ΤΤ 50 PRO ειναι κακος κινητηρας, απλα ειναι κοματακι ποιο δυσκολος στην ρυθμιση σε σχεση με τον hyper.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 99



    « Antwort #401 am: Samstag, 3 Jan 2009, 23:05:38 »

    καλησπερα συνηθως τα προβληματα θερμοκρασιας εχουν να κανουν με το συστημα ψυξης του σκαφους και τα pitch and throtle curves
    εχω ενα 32 ος απο το 1990 σε ενα shutlle 30 with recoil εχει καψει τα πιο αθλια καυσιμα και ο κινητηρας κενταει ακομα
    Gespeichert

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 99



    « Antwort #402 am: Samstag, 3 Jan 2009, 23:10:27 »

    τελικα αγαπητε VTR πετας 23 λεπτα μονο με το κανονικο τανκ και χωρις εχτρα τανκ?
    Gespeichert

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #403 am: Sonntag, 4 Jan 2009, 11:18:36 »

    καλησπερα συνηθως τα προβληματα θερμοκρασιας εχουν να κανουν με το συστημα ψυξης του σκαφους και τα pitch and throtle curves
    εχω ενα 32 ος απο το 1990 σε ενα shutlle 30 with recoil εχει καψει τα πιο αθλια καυσιμα και ο κινητηρας κενταει ακομα
    Δυστυχώς ότι και εαν έκανα, δεν υπήρχε λύση.
    Σκέψου οτι άλλα 30αρια φίλων που τα έχω στήσει εγω, με O.S. 37Η δεν έχουν κανένα πρόβλημα.  white flag
    Το δικό μου μοτέρ, κάτι είχε. Θυμός Μπορεί τα ρουλεμάν ?....
    Ελπίζω με το καινούργιο που αγόρασα όλα να πάνε καλά. Μέχρι στιγμής δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα, αλλά δουλεύει 1.8 αριστερά
    γιατι το στρώνω, και αποφάσισα να το στρώσω ήρεμα και με βάθος χρόνοιυ. Βρίσκομαι στο 3 τεμπόζιτο. Θερμοκρασία ? πιάνω όλο το μοτέρ
    με το χέρι....για πολλά - πολλά δευτερόλεπτα. Χαμόγελο Χαμόγελο
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #404 am: Sonntag, 4 Jan 2009, 12:45:11 »

    καλησπερα συνηθως τα προβληματα θερμοκρασιας εχουν να κανουν με το συστημα ψυξης του σκαφους και τα pitch and throtle curves
    εχω ενα 32 ος απο το 1990 σε ενα shutlle 30 with recoil εχει καψει τα πιο αθλια καυσιμα και ο κινητηρας κενταει ακομα

    Πόσο δίκιο έχεις αγαπητέ. Το ξέρω και εγώ επειδή τον είχα και εγώ έναν καιρό σε ένα Hirobo Shuttle, το οποίο αποτέλεσε το μεγαλύτερο σχολείο για μένα.

    Ο OS 32 SX-H Ring είναι χωρίς αμφιβολία μακράν πιο αξιόπιστος από άποψης αντοχής, υπερθέρμανσης, αλλά και ευκολίας ρύθμισης από τον OS37, TT36, ΤΤ39. IRVINE κλπ.

    O συγκεριμένος κινητήρας είχε "ταιριάσει" τέλεια με το συγκεκριμένο Ε/Π, παρόλο το υποτονικό σύστημα ψύξης που είχε.
    « Letzte Änderung: Sonntag, 4 Jan 2009, 14:17:33 von Κυρμπέσης Νίκος » Gespeichert
    Seiten: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.