Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:54:33

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:54:33

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 114 115 116 [117] 118 119     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: T REX 600 NITRO  (Lu 288184 fois)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #1740 le: Lundi, 12 Oct. 2009, 00:18:08 »

    Ψαχνω την λιγη παραπανω δυναμη του μοτερ για ενα και μονο λογο: επιδη στο σταδιο που βρισκομαι δοκιμαζω καινουρια πραγματα, θελω αμεσοτητα για να μπορω να διορθωσω στη στραβη. Και ενα αλλο θεμα που με ενοχλει ειναι οτι το ελικοπτερο ειναι "ψοφιο" στις αρνητικες. Αν γινει η στραβη και ειμαι ινβερτ και με ταχυτητα δεν ακουει αμεσα για να φυγω πανω. Θα το ψαξω λιγο και με τις στροφες.
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1741 le: Lundi, 12 Oct. 2009, 00:20:36 »

    Ψαχνω την λιγη παραπανω δυναμη του μοτερ για ενα και μονο λογο: επιδη στο σταδιο που βρισκομαι δοκιμαζω καινουρια πραγματα, θελω αμεσοτητα για να μπορω να διορθωσω στη στραβη. Και ενα αλλο θεμα που με ενοχλει ειναι οτι το ελικοπτερο ειναι "ψοφιο" στις αρνητικες. Αν γινει η στραβη και ειμαι ινβερτ και με ταχυτητα δεν ακουει αμεσα για να φυγω πανω. Θα το ψαξω λιγο και με τις στροφες.
    εκει θελει 3-4 πραγματα 2150 στροφεσ αναγκαστικα.. ελαφρια blades... Vblades...
    Και επισης τα σκληρα dampeners..!
    Journalisée
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1742 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 18:09:28 »

    Για να κλείσει καλά το 2009 αποφάσισα να κάνω μια τελευταία πτήση με το τυρί μου. Αν και όλα πήγαν καλά το τέλος μου επιφύλασσε μια έκπληξη.
    Για την ιστορία, τις τελευταίες πτήσεις το μοτέρ ενώ πριν την απογείωση κρατούσε σωστά ρελαντί και είχε άψογη συμπεριφορά στον αέρα, μετά από 10" αφού προσγειωνόταν έσβηνε. Αυτή τη φορά, το μοτέρ έσβησε κατά το τελευταίο hover πριν την προσγείωση Ντροπή (ααα και το μοτέρ ήταν κρύο σαν παγωτό  Tongue) . Ακολουθεί βίντεο που στο τέλος φαίνεται αυτό που περιγράφω.

    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 285



    « Répondre #1743 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 19:38:33 »

    Γιωργο καλησπερα και καλη χρονια!
    Εχεις σημειωσει μεγαλη προοδο σε μικρο χρονικο διαστημα(6-7 μηνες απο τοτε που πεταξαμε μαζι παρεα στην ανοιξη.Εις ανωτερα(θα ανεβεις πολυ εσυ,να μου το θυμηθεις)
    Ο καμεραμαν βεβαια ηταν χαλια!!!Το μισο βιντεο εδειχνε τον ουρανο!!!
    Journalisée

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1744 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 20:23:31 »

    Γιωργο καλησπερα και καλη χρονια!
    Εχεις σημειωσει μεγαλη προοδο σε μικρο χρονικο διαστημα(6-7 μηνες απο τοτε που πεταξαμε μαζι παρεα στην ανοιξη.Εις ανωτερα(θα ανεβεις πολυ εσυ,να μου το θυμηθεις)
    Ο καμεραμαν βεβαια ηταν χαλια!!!Το μισο βιντεο εδειχνε τον ουρανο!!!
    Thanks Νίκο για τα καλά σου λόγια και καλή χρονιά. Η αλήθεια είναι πως προσπαθώ σιγά-σιγά να βγάλω κάποια πράγματα, να πετάω και όχι να χαροπαλεύω (όπως λέει και ο vtr Tongue) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος απ' το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής. Όσο για τον κάμεραμαν ήταν η πρώτη φορά που έβλεπε τ/κ ε/π οπότε είχε μάλλον στο νού του να το κοιτάει παρά να το τραβάει  Σφραγισμένα χείλη  laugh  laugh  laugh. Πάντως πολύ θα χαιρόμουν να κάναμε πάλι ένα ομαδικό reunion, έχει περάσει καιρός Χαμόγελο.
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 285



    « Répondre #1745 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 21:31:28 »

    Θα το κανονισουμε,ειδικα τωρα που εκανα μια αναβαθμηση στον Hyper.
    Οταν δω αποτελεσματα,θα πω αν ειναι να το κανει κανεις ή να μην!!!
    Journalisée

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #1746 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 22:48:02 »

    Φίλοι και φίλε cu19x χρόνια πολλά, καλή χρονιά. Και εγώ έχω σημειώσει καλή πρόοδο, επιτέλους ξέφυγα από το hover και κάνω οκτάρια και κύκλους χωρίς να αγχώνομαι ιδιαίτερα. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι για ανεξήγητους λόγους (μέγεθος; κόστος; κ.λ.π.)  το Trex-450 ήταν ο μεγάλος μου δάσκαλος! Thumbs up
    Journalisée

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1747 le: Dimanche, 3 Janv. 2010, 13:22:19 »

     Thumbs up
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    aris_600
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 28


    « Répondre #1748 le: Lundi, 11 Janv. 2010, 21:50:17 »

    Καλησπερα , προσφατα αγορασα ενα μτχ τ-ρεχ 600  απο αμερικη εκανα τις ρυθμισεις συμφωνα με το βιντεο κ εχω καποιες αποριες.Οι αρνητικες μοιρες βγαινουν 14 κ οι θετικες 10 αυτο το φτιαχνουμε απ το epa ? Οταν το ρυθμισουμε και ειναι σωστο πως φτιαχνουμε τις μοιρες για νορμαλ πτηση αφου στη γραμικη καμπυλη βγαινει -12 0 12 ? Oταν κουναω τα σερβο(9252) με το χερι ακουγονται σαν να γραντζουνουν ειναι λογικο αυτο ? Ευχαριστω
    Journalisée
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1749 le: Lundi, 11 Janv. 2010, 22:05:21 »

    Καλησπερα , προσφατα αγορασα ενα μτχ τ-ρεχ 600  απο αμερικη εκανα τις ρυθμισεις συμφωνα με το βιντεο κ εχω καποιες αποριες

    Για ποιό βίντεο μιλάς φίλε aris_600......   Εχεις τρομερή απόκλιση στις μοίρες, ώστε να κινηθείς μέσω τ/κ.
    Πρέπει τουλάχιστον μηχανικά, να είσαι το ανώτερο μία μοίρα απόκλιση, για να "παίξεις" ψηφιακά..
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    aris_600
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 28


    « Répondre #1750 le: Lundi, 11 Janv. 2010, 22:13:28 »

    Για το βιντεο του Pant λεω δε βρισκω τι εχω κανει λαθος..Στο μενου της τ/κ στο Swash afr εχω ail -50% , ele -50% ,pit 50% να το αλλαξω ?
    Journalisée
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1751 le: Lundi, 11 Janv. 2010, 22:31:59 »

    Ο.κ   Να ρωτήσω κάτι.   
    Αυτές τις 4 μοίρες διαφορά που έχεις, τίς έχεις μετρήσει με τα σέρβο να είναι στην μέση του stick στην τ/κ...  Δηλαδή έχεις στο κέντρο 0, και έχεις κάτω 14 και πάνω 10...

    Υποθέτω............ λέω υποθέτω, ότι όταν έκανες τις ρυθμίσεις στις ντίζες, τα σέρβο ήταν στο κάτω σημείο...
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    aris_600
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 28


    « Répondre #1752 le: Lundi, 11 Janv. 2010, 22:49:39 »

    Καλα κανεις και υποθετεις γιατι δεν ξερω... Ντροπή Τι να κανω τωρα ? στο κεντρο εχω 0  με το sub trim sto -23
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1753 le: Lundi, 11 Janv. 2010, 22:56:33 »

    λοιπον διαβασε τον γραπτο οδηγο καλα και επισης ξαναδες τα video σιγα σιγα και ξανακανε τα παντα απο την αρχη... ολα ομως....!
    Αν ηταν αυτο που λεει ο Vtr η διαφορα θα ηταν μεγαλυτερη,...!
    Journalisée
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Répondre #1754 le: Mardi, 12 Janv. 2010, 18:56:50 »

    παιδιά πρόσφατα αγόρασα και εγώ ένα τρέχ 600 esp όμως και έχω κάποιες απορίες.. οποιος το έχει θα παρακαλούσα να μου στείλει ένα pm να τον ρωτήσω μερικά πράγματα που θέλω ευχαριστώ πολύ
    Journalisée

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    Pages: 1 ... 114 115 116 [117] 118 119     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: T REX 600 NITRO
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.041 secondes avec 25 requêtes.