andreas
|
|
« am: Montag, 12 Jan 2009, 22:09:20 » |
|
Καλησπερα ....!!οταν ψαχουλευω παλια σχεδια παντα κατι μου μπαινει στο μυαλο για κατασκευουλα .. , Δεν εχω δοκιμασει να κανω απο σχεδιακι Q500 οποτε λεω να αρχισω με κατι τετοιο.Αυτο φαινετε διαφορετικο απο οτι εχω δει ως τωρα ειναι το συνολικο μηκος ατρακτου που δεν περναει τους 46 ποντους! Κατα τα αλλα ειναι ιδιο με τα περισσοτερα .. Επισης ηθελα μια γνωμη για την αεροτομη του ..
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #1 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:10:58 » |
|
η βασικη μου ιδεα ειναι να μακρινω λιγο την ατρακτο ως τα 75-80cm και τα αλλα να μεινουν ιδια
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #2 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:14:38 » |
|
Σχεδιασα το βασικο κομματι της ατρακτου με μεγαλυτερη μουρη σε μηκος για να μπει το τανκ μπροστα απο την πτερυγα . Η πτερυγα ειναι μια απλη παραληλογραμμη κατασκευη που ακομη δεν ξερω αν θα την κανω ξυλινη η foam.
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #3 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:19:14 » |
|
Με αποσχολουν 3 πραγματα για την ωρα .1ο ποσο να κανω την ατρακτο (η πτερυγα ειναι 130cm) 2ο αν ειναι οκ η αεροτομη (ημισυμετρικη αλλα δεν ξερω τι τυπος) 3ο ξερω οτι η γωνια της πτερυγας σε σχεση με τον διαμηκη αξωνα και τον κινητηρα ειναι 0 αλλα δεν φαινετε στο σχεδιο αν ειναι 0 και η γωνια του V της ουρας στον διαμηκη παντα αξονα .
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #4 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:20:53 » |
|
Επισης πρεπει να κανω V την ουρα για καποιο λογο μικροτερης αεροδυναμικης αντιστασης η κατι αλλο? αν κανω κλασικη ουρα ?
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dapan
|
|
« Antwort #5 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:26:37 » |
|
Αντρέα αν θέλεις σου στέλνω σχέδιο και ξεμπερδεύεις .. Το V το κάνουμε και για λόγους drag αλλά και για λόγους ασφάλειας, και εξηγούμε: αν υποθέσουμε πως ένα σέρβο κρασάρι τότε έστω και με ένα θα μπορέσεις να προσγειωθείς.
dapan
|
|
|
Gespeichert
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #6 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:29:59 » |
|
Παντελη ευχαρηστω εχω κοψει ορισμενα κομματια οποτε θα δω πως θα παει ....θα δω στο τελος τι θα κανω ακριβως
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #7 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:30:45 » |
|
η αεροτομη πως σου φαινετε ?
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dapan
|
|
« Antwort #8 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:39:45 » |
|
Η γωνία φτερού και V πρέπει να είναι 0 για τον τύπο της αεροτομής δεν ξέρω ποιος ακριβώς είναι αν και μοιάζει με αεροτομή τύπου NACA και όχι MH Αν η αεροτομή είναι στο σχέδιο 1:1 μέτρα σε παρακαλώ το μέγιστο πάχος της και πες μου. Σχέδια σε μορφή pdf μπορείς να βρεις και εδώ : www.q500.org αν σε ενοχλούν τα Γερμανικά κάνε translate με το yahoo babelfish. Από τα σχέδια αυτά μπορείς να πάρεις ιδέα για το μήκος της ατράκτου, αν και πάντα κατά την άποψή μου καλό είναι μιας και ξεκινάς να κάνεις κάποιο από αυτά τα σχέδια που υπάρχουν στο q500.org για να σου βγει το αεροπλανάκι ready to fight.... dapan
|
|
|
Gespeichert
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #9 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:43:47 » |
|
Παντελη το σχεδιο ειναι σε φυσικο μεγεθος και ειναι μεσα στα πλαισια του κανονισμου για Q500 το μετρησα πριν η αεροτομη ειναι 30mm μεγιστο παχος
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dapan
|
|
« Antwort #10 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:44:51 » |
|
Η άτρακτος έχει πολύ κοντή μούρη με συνέπεια να είναι πολύ μπροστόβαρο το φτερό... δεν θα ζυγίζει εύκολα με 40-46... επίσης το firewall θα πρέπει να έχει το μήκος και πλάτος που δίνουν οι προδιαγραφές ώστε το backplate της μηχανής να ακουμπά ακριβώς πάνω του.
dapan
|
|
|
Gespeichert
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
dapan
|
|
« Antwort #11 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:51:31 » |
|
des ayto...
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #12 am: Montag, 12 Jan 2009, 22:54:23 » |
|
xm ....διαφορετικο και αλλη αεροτομη....κατεβασα μερια σχεδια απο εκει που ειπες ..θα δω ...thanks
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dapan
|
|
« Antwort #13 am: Montag, 12 Jan 2009, 23:10:05 » |
|
Δες την τυπική διάταξη της μηχανής στην άτρακτο... δες το backplate της μηχανής. http://www.flycontrolline.com/photogallery/MVC00077.JPGdapan
|
|
|
Gespeichert
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #14 am: Dienstag, 13 Jan 2009, 17:54:15 » |
|
Παντελη και παλι ευχαρηστω θα μελετησω λιγακι το θεμα πριν κανω οτιδιποτε
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|