Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 21:09:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 21:09:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 135
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π  (Αναγνώστηκε 28583 φορές)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #75 στις: Κυριακή, 3 Δεκ 2006, 19:03:23 »

    Ακριβώς. Φίλτρα βλέπεις μόνο σε αυτοκινητάκια.
    Οι Ε/Π κινητήρες υποφέρουν από άλλα όχι από εισροή ξένων σωμάτων.
    Το μέρος που πετάς "σκοτώνει" το Ε/Π σου.

    Για παράδειγμα σε δικό μου κινητήρα μετά από 250 πτήσεις τύπου FAI άλλαξα μόνο το ρουλεμάν (CP 30%). Το ελατήτιο όχι. O κύλινδρος, κανάλι ελατηρίου, ελατήριο, όψη πιστονιού πεντακάθαρα. ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ ΧΑΡΥ είναι προφανώς το ζητημα.
    Σε overhaul που έκανα σε παλαιότερο OS32 που είχα συνεχίζει την καριέρα του ακόμη αδιαμαρτύρητα αλλά πετάει (όσο αυτό γίνεται) σε μέρος χωρίς σκόνη (βοσκοτόπι).

    Φιλικά. Νίκος

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Δεκ 2006, 22:33:39 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #76 στις: Κυριακή, 3 Δεκ 2006, 22:23:01 »

                              Καλησπερα και απο εμενα.Θα γινω ισως λιγο κουραστικος, αλλα θα το επαναλαμβανω με καθε αφορμη.Τα ε/π, ο πρωτος και ο βασικοτερος λογος που υποφερουν ειναι το χωμα.Καταστρεφει ρουλεμαν, πιστονια απο κινητηρες,γραναζια, και γενικα ολα τα κινητα η' ολα τα περιστρεφομενα μερη.Η χρηση ενος μουσαμα,(το εχω  γραψει ισως στα πρωτα 10 μου μηνυματα στο φορουμ),ειναι επιβεβλημενη και απαραιτητη.Ειναι κριμα, πραγματα που στοιχιζουν σε ολους μας σεβαστα ποσα να τα υποβαλλουμε σε τετοιου ειδους φθορες.                                                                                   
                                                                   Τετραδακος Δ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Δεκ 2006, 22:36:49 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ » Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #77 στις: Τετάρτη, 13 Δεκ 2006, 13:12:02 »

    Επανέρχομαι  Wink , πρέπει να γρασσάρω τα thrust bearings; και αν ναι πιο απο τα δύο να βάλω, αυτό που προτείνει η TT ή το άλλο το τεφλονούχο;
    Θα πρέπει να καθαρίσω πρώτα το παλιό;




    * DSCN0842_Medium.JPG (83.19 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 438 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 13 Δεκ 2006, 13:14:34 από harrysvr » Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #78 στις: Τετάρτη, 13 Δεκ 2006, 19:48:33 »

    Καλό καθάρισμα. Εγώ τα καθαρίζω με σπρευ καθαρισμού για καμπυρατέρ. Φύσιμα καλό και αναλίπανση.
    Νομίζω για την συγκεκριμένη χρήση κάνει οποιαδήποτε γράσσο ακόμη και βιομηχανικός. Το ζητούμενο είναι ο γράσσος να είναι "παχύς" με καλή πρόσφυση ώστε να μην ξεκολάει από την φυγόκεντρο που δέχονται να gribs των blades.
    Ο τεφλονούχος γράσσος νομίζω ότι απλά είναι πολύ πιο "φιλικός" με τα πλαστικά και λαστιχένια μέρη τοιυ Ε/Π.

    Φιλικά, Νίκος
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #79 στις: Πέμπτη, 11 Ιαν 2007, 23:14:49 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;


    * DSCN0938.JPG (56.21 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 390 φορές.)
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #80 στις: Πέμπτη, 11 Ιαν 2007, 23:20:00 »

    Σκεψου με τι αλλο θα μπορουσες να τη στηριξεις!!!Αυτη τη στιγμη δεν χρειαζεται να αναλωνεις χρονο σε τετοια πραγματα,αφου ακομα εισαι σε αρχικο σταδιο αν δεν κανω λαθος....Γρηγορες και ευκολες λυσεις..Π.χ. ενα δεσιμο με συρμα μπορει να ειναι αρκετο Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Κοβεται και αυτο,αλλη λυση!!!
    Αν κοβεται η βιδα,δε φταιει η κολλα αλλα μαλλον η βιδα!!!Κοβεται,δεν ξεβιδωνεται Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #81 στις: Πέμπτη, 11 Ιαν 2007, 23:24:47 »

    Υστερα απο 4 τεπόζιτα η εξάτμιση βρίσκεται όπως βλέπετε στο ίδιο ύψος όπως και όταν ήταν βιδωμένη...
    Καταγράφηκε
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 158



    « Απάντηση #82 στις: Πέμπτη, 11 Ιαν 2007, 23:29:45 »

    Το έφτιαξες ρε θηρίο? Πετάει?
    Άντε και στα δικά μου... Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #83 στις: Παρασκευή, 12 Ιαν 2007, 00:21:01 »

    Πετάει αλλά με κομμένα πόδια...
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #84 στις: Παρασκευή, 12 Ιαν 2007, 08:47:36 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;

    Προφανώς υπάρχουν κραδασμοί υψηλής συχνότητας από την λειτουργεία του κινητήρα.
    Βλέπεις :
    1) Ζύγισμα φάνα
    2) Έλεγχος run-out συμπλέκτη με ωρολογιακό μικρόμετρο

    Τα παραπάνω μπορούν να βεβαιωθούν εάν έχεις αναταράξεις/διμιουργία φυσαλίδων στο τεπόζιτο του Ε/Π. Εφόσον έχεις τέτοια συμπτώματα οι κραδασμοί λόγω ιδιοσυχνότητας "κόβουν" την βίδα σου.

    Φιλικά, Νίκος
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #85 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2007, 14:46:58 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;

    Προφανώς υπάρχουν κραδασμοί υψηλής συχνότητας από την λειτουργεία του κινητήρα.
    Βλέπεις :
    1) Ζύγισμα φάνα
    2) Έλεγχος run-out συμπλέκτη με ωρολογιακό μικρόμετρο

    Τα παραπάνω μπορούν να βεβαιωθούν εάν έχεις αναταράξεις/διμιουργία φυσαλίδων στο τεπόζιτο του Ε/Π. Εφόσον έχεις τέτοια συμπτώματα οι κραδασμοί λόγω ιδιοσυχνότητας "κόβουν" την βίδα σου.

    Φιλικά, Νίκος


    Πλέον πετάει χωρίς στήριξη...αλλά βλέπω πολλές φυσαλίδες στο HT, πως να τα κάνω "ρε" Νικολή τα 1 και 2 όταν είμαι άσχετος απ`αυτά;;;;

    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #86 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2007, 14:57:50 »

    Υστερα από ένα γαλόνι και αφού πριν το είχα βγάλει και λαδώσει κανονικά(autorotation) τώρα μπλόκαρε ξανά και δεν κινείται(το γκρί γρανάζι)...
    Δηλαδή τώρα έτσι όπως είναι δεν έχω auto, θέλει κάθε τόσο λάδωμα ή έχω πρόβλημα;;;



    * afair_Medium.JPG (81.26 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 303 φορές.)
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #87 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2007, 15:25:02 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;

    Εγώ φίλε harrysvr θά σού πρότεινα ροδέλες μέσα έξω επάνω στό σασί, καί περαστή βίδα. Εστι θά σού κρατάει καί τίς στρεβλώσεις στό σασί. Γιατί από ότι βλέπω έχει πονέσει λίγο.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #88 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2007, 10:23:43 »

    Πλέον πετάει χωρίς στήριξη...αλλά βλέπω πολλές φυσαλίδες στο HT, πως να τα κάνω "ρε" Νικολή τα 1 και 2 όταν είμαι άσχετος απ`αυτά;;;;

    Τον δρόμο για τα Γιαννιτσά τον ξέρεις ?
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #89 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2007, 12:43:45 »

    Εδώ πήγα Κέρκυρα, δε θα πάω Γιαννιτσά...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.