Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:32:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:32:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 20
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 57     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc  (Lu 147888 fois)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #420 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 00:12:44 »

    Σήμερα ξεκίνησε η μελέτη για την ανοιγόμενη καλύπτρα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και θέλει αρκετή μελέτη και σχεδίαση για να μπορέσει να δουλεύει σωστά αλλά και να μην έχει κίνδυνο να εκτιναχθεί στον αέρα. Εκείνο που αποφάσισα είναι να μπεί ο μηχανισμός ανοίγματος κάτω από την πλατφόρμα που έχει κολληθεί στην άτρακτο στο σημείο που κόπηκε...πράγμα που σημαίνει ότι έπρεπε να την ξεκολλήσω!! Κατά τη διάρκεια όμως της σκέψης μπήκαν τα πλαίσια στα δύο μισά της καλύπτρας και έγινε και μία αισθητική παρέμβαση στο σκιάδιο του κοκπιτ ντύνοντάς το με δέρμα στην άκρη του...


    * 20140806_201927.jpg (107.62 Ko, 640x480 - vu 372 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #421 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 00:16:52 »

    Στη συνέχεια έγινε το πρώτο μαρκάρισμα για το κανάλι που θα ανοιχθεί για την κίνηση του μηχανισμού...


    * 20140806_205942.jpg (70.24 Ko, 640x480 - vu 363 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #422 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 11:01:26 »

    Παναγιώτη, καλημέρα και από μένα. Παρακολουθώ την κατασκευή σου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθότι έχω ένα FW190Α το οποίο και μάλλον θα αρχίσω μέσα στο χειμώνα.

    Μία μικρή παρατήρηση: μερικές σελίδες πίσω δείχνεις το servo του γκαζιού. Σκέψου ότι οι κραδασμοί της μηχανής θα μεταφέρονται επίσης κατευθείαν στο servάκι που έβαλες και το οποίο είναι συνδεδεμένο με solid ντίζα. Έχω χάσει servo γκαζιού σε pattern με αυτόν τον τρόπο....

    Θα πρότεινα να αλλάξεις το mini servo με ένα full size (ώστε τα γρανάζια του να είναι μεγαλύτερου μεγέθους) και με μεταλλικό gearbox. Καλύτερα analog αντί για digital (πάλι λόγω κραδασμών στο σημείο, ώστε να μην "παλεύει" το digital συνέχεια και σου τρώει ρεύμα). Επίσης, βάλε μεταλλικό hornάκι αντί για το πλαστικό. Τέλος, εάν μπορείς να αντικαταστήσεις μέρος της διαδρομής με συρματόντιζα (ή πλαστική), θα ήταν ακόμα καλύτερα.

    Καλή συνέχεια!

    Φιλικά,
    Έκτορας.
    « Dernière édition: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 11:12:35 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #423 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 13:15:04 »

    Παναγιώτη, καλημέρα και από μένα. Παρακολουθώ την κατασκευή σου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθότι έχω ένα FW190Α το οποίο και μάλλον θα αρχίσω μέσα στο χειμώνα.

    Μία μικρή παρατήρηση: μερικές σελίδες πίσω δείχνεις το servo του γκαζιού. Σκέψου ότι οι κραδασμοί της μηχανής θα μεταφέρονται επίσης κατευθείαν στο servάκι που έβαλες και το οποίο είναι συνδεδεμένο με solid ντίζα. Έχω χάσει servo γκαζιού σε pattern με αυτόν τον τρόπο....

    Θα πρότεινα να αλλάξεις το mini servo με ένα full size (ώστε τα γρανάζια του να είναι μεγαλύτερου μεγέθους) και με μεταλλικό gearbox. Καλύτερα analog αντί για digital (πάλι λόγω κραδασμών στο σημείο, ώστε να μην "παλεύει" το digital συνέχεια και σου τρώει ρεύμα). Επίσης, βάλε μεταλλικό hornάκι αντί για το πλαστικό. Τέλος, εάν μπορείς να αντικαταστήσεις μέρος της διαδρομής με συρματόντιζα (ή πλαστική), θα ήταν ακόμα καλύτερα.

    Καλή συνέχεια!

    Φιλικά,
    Έκτορας.

    Έκτορα σε ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση του σερβο. Το είχα σε άλλο gas setup η αλήθεια όμως είναι ότι δεν το είχα με τόσο άκαμπτη ντίζα. Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλαχθεί αλλά αυτή τη στιγμη δεν έχω στη διάθεσή μου άλλο σέρβο. Καλή αρχή στο δικό σου Fockewulf!!!
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #424 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 22:28:37 »

    Σήμερα κατέβηκα στο εργαστήριο αποφασισμένος να ολοκληρώσω την καλύπτρα...Έτσι άρχισα τις δοκιμές και όπως είχα στερεώσει το μηχανισμό και τη γλυσιέρα αποφάσισα να τα τοποθετήσω στην άτρακτο...Πάνω στις δοκιμές ξεχάστηκα να βγάλω φωτογραφίες...Πάντως η εγκατάσταση ήταν πάρα πολύ απλή...Στο κέντρο του πατώματος που τοποθετείται στην άτρακτο από την κάτω μεριά μπήκε ο μηχανισμός αφού ανοίχτηκε όλο το κανάλι που φαίνεται στην προηγούμενη φωτογραφία. Έπειτα στο κινητό μέρος της καλύπτρας, βιδώθηκε από κάτω ένα δίχαλο το οποίο ασφαλίζει στο μηχανισμό και τέλος κολλήθηκε στο πίσω μέρος του ανοιγόμενου κομματιού ένα πλαστικά αυτάκι το οποίο πηγαινοέρχεται και αυτό σε μια σχισμή του πατώματος χρησιμοποιόντας το και σαν οδηγό αλλά και σαν ασφάλεια γιατί από κάτω τρυπήθηκε και περάστηκε πείρος ώστε να μην μπορεί να σηκωθεί...

    https://www.youtube.com/watch?v=rGdyRMHuVlU&feature=youtu.be



    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #425 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 22:34:34 »

    Η καλύπτρα στερεώθηκε πρόχειρα με μερικές βίδες στα ζωτικά σημεία...


    * 20140807_202345.jpg (66.53 Ko, 640x480 - vu 288 fois.)

    * 20140807_202349.jpg (90.99 Ko, 640x480 - vu 281 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #426 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 22:37:19 »

    Πω,πω  ομορφιές!!!Μπράβο φίλε Παναγιώτη!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #427 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 22:40:40 »

    Αργύρη παίρνεις το βραβείο της πιο γρήγορης απάντησης!!!   Thumbs up Thumbs up Μένουν να γίνουν πολλά ακόμα στην καλύπτρα αλλά το πρώτο πράγμα θα είναι να προστεθούν πείροι-οδηγοί στα μπροστινά τελάρα ώστε να ασφαλίζει και να μην υπάρχει περίπτωση να εκτοξευθεί από την υποπίεση στον αέρα!!
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #428 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 22:42:53 »

    Μερικές ιδέες πήρα από εδώ για να γίνουν στην πορεία...


    * 3 (1).jpg (55.38 Ko, 650x488 - vu 295 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #429 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2014, 22:44:01 »

    Και από το πραγματικό (αν και δεν είναι το D9) για να γίνει η πλάκα προστασίας του πιλότου...


    * 2010-01-31_170902_FW190-A8 30_jpg.jpg (75.61 Ko, 800x600 - vu 283 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #430 le: Samedi, 9 Aoϋt 2014, 16:48:25 »

    Σήμερα έγιναν κάποιες λεπτομέρειες στο σώρο του κοκπιτ όσο περίμενα να στεγνώσει το αστάρι για να βαφεί και το πάτωμα κάτω από την καλύπτρα...
    Στο σκιάδιο όπου είχε κολληθεί το δέρμα ντύθηκε από πάνω με κομμάτι αλουμινοταινίας και στη συνέχεια το μασκάρισα για να ετοιμαστεί για βάψιμο...


    * 20140809_131614.jpg (45.97 Ko, 480x640 - vu 223 fois.)

    * 20140809_131610.jpg (52.93 Ko, 480x640 - vu 211 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #431 le: Samedi, 9 Aoϋt 2014, 16:50:04 »

    Στη συνέχεια ασταρώθηκε και βάφτηκε και η ταινία στο χρώμα του κοκπιτ με RLM66 (Ακρυλικό υδατοδιάλυτο της Lifecolor)...


    * 20140809_140626.jpg (57.22 Ko, 480x640 - vu 214 fois.)

    * 20140809_140630.jpg (57.73 Ko, 480x640 - vu 219 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #432 le: Samedi, 9 Aoϋt 2014, 16:56:38 »

    Και μία φωτογραφία από το πραγματικό (σε κακά χάλια) όπου φαίνεται εκείνο το σημείο...


    * 402160_355499127857928_284840895_n.jpg (78.55 Ko, 960x720 - vu 231 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #433 le: Samedi, 9 Aoϋt 2014, 17:00:18 »

    Στη συνέχεια και όσο στέγνωνε το χρώμα στο σκιάδιο του κοκπιτ και στο πάτωμα της καλύπτρας τοποθετήθηκε το σέρβο του τσοκ για να μπορεί να ανοιγοκλείσει από το τηλεχειριστήριο χρησιμοποιώντας ολόπαση ντίζα περασμένη μέσα σε χαλκοσωλήνα για να είναι τελείως άκαμπτη.
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #434 le: Samedi, 9 Aoϋt 2014, 17:02:24 »

    Τοποθετήθηκε και η ηλεκτρονική στο πάνω μέρος του firewall όπου και θα τοποθετηθούν εκεί και οι 3 μπαταρίες NiMh (2 για τον δέκτη και 1 για την ηλεκτρονική) και πολύ πιθανών να βρεί τη θέση της σε εκείνο το σημείο και η μπαταρία για τα retracts η οποία θα είναι Lipo...


    * 20140809_154853.jpg (76.57 Ko, 480x640 - vu 239 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Pages: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 57     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 26 requêtes.